لپ تاپ

لپ تاپ های گیمینگ جدید اچ پی معرفی شدند

اچ پی دو مدل لپ تاپ گیمینگ جدید خود را معرفی کرد و عنوان کرد این دو مدل یعنی Pavilion Gaming و Omen 15 همه گیمرهای آماتور و پیشرفته را، راضی خواهد کرد. اچ پی در معرفی این دو مدل عنوان کرده که هرچند این لپ تاپ های گیمینگ برای گیمرهای حرفه ای طراحی نشده باشند اما برای نیمه حرفه ای ها و یا افراد مبتدی در زمینه گیمینگ انتخاب های بسیار محسوب می شوند. برای طرفداران بازی های کامپیوتری خصوصا کسانی که به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای بازی هستند این دو مدل می تواند بسیار کارآمد باشد زیرا قیمت اقتصادی در نظر گرفته شده برای آنها با توجه به مشخصات فنی آنها بسیار مناسب است.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ پاویلیون 16 اچ پی

لیست قیمت لپ تاپ اچ پی

مشخصات لپ تاپ HP Pavilion Gaming

لپ تاپ گیمینگ پاویلیون  16 اینچی از سری Omen اچ پی محسوب نمی شود اما  این اولین مدل لپ تاپ گیمینگ 16 اینچی اچ پی به شمار می آید. پیش از این لپ تاپ های گیمینگ اچ پی در سری Omen عرضه می شدند اما پاویلیون 16 اینچی اولین مدل از این سری است که نمایشگری با این ابعاد دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ 16.1 اینچ بوده که در مقایسه با لپ تاپ های 15.6 اینچی یا 17.3 اینچی گزینه متفاوتی به شمار می آید. این لپ تاپ اچ پی دارای دو نوع پردازنده Core i5  و Core i7 بوده و از نسل 10 اینتل پشتیبانی می کند.  کارت گرافیک این مدل GeForce RTX 2060 است و نمایشگر آن رزولوشن 1080 با حاشیه کم دور نمایشگر خواهد بود. لپ تاپ Pavilion Gaming 16 همچنین از وای فای 6 هم پشتیانی خواهد کرد. قیمت این مدل در بازار 800 دلار خواهد بود و از رده لپ تاپ های اقتصادی محسوب می شود.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ اومن 15 اچ پی

مشخصات لپ تاپ HP Omen 15

لپ تاپ جدید دیگر اچ پی در گزارشی که این کمپانی منتشر کرده، مدل Omen 15 است. این لپ تاپ قابلیت حمل آسانی دارد و این به علت وزن کم و نمایشگر 15.6 اینچی آن می باشد. مدل اومن 15 اچ پی نسبت به مدل های قبلی این سری نازک تر و سبک تر بوده و در دو رنگ نقره ای و مشکی عرضه خواهد شد. همچنین مانند دیگر لپ تاپ های مناسب برای گیمینگ، دارای یک کیبورد با نور پس زمینه از نوع RGB خواهد بود.

این مدل هم مانند مدل پاویلیون دارای دو مدل پردازنده است که یکی Core i7 با پشتیبانی از نسل 10 اینتل و دیگری AMD Ryzen 7 خواهد بود. کارت گرافیک این مدل GeForce RTX 2070 Super Max-Q بوده که برای کاربری گیمینگ و گرافیکی بسیار مناسب عمل خواهد کرد. نمایشگر این مدل در سه نوع عرضه خواهد شد: ال سی دی، اولد با رزولوشن فول اچ دی 300 هرتزی و مدل UHD 120 هرتز. عمر باتری Omen 15 حداکثر 12.5 ساعت خواهد بود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن999 دلار می باشد.

دو مدل لپ تاپ اچ پی دارای 1 ترابایت حافظه داخلی PCle SSD هستند و رم آن ها نیز تا 32 گیگابایت حافظه را پشتیبانی کرده و از نوع DDR4 خواهد بود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کمپانی اچ پی با تولید لپ تاهای مخصوص بازی تونست نظر همه خریداران به خودش جذب کنه واقعا لپ تاپ های گیمینگ اچ پی از نظر سرعتی پیشرفت خیلی خوبی داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا