Connect with us

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور Helios 700 دارای صفحه کلید متحرک

منتشر شده

در

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور helios 700 دارای صفحه کلید متحرک

ایسر یکی دیگر از برندهای محبوب و فعال بازار آی تی است، که با تولید لپ تاپ های مخصوص بازی توانسته طرفداران زیادی را از میان گیمرها جذب خود کند. البته تفاوت های ظاهری محصولات ایسر نسبت به سایر برند ها نیز در مشهور شدن این کمپانی سهم بسزایی داشته است.

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس 700 مناسب برای گیمرها

به طور مثال اولین لپ تاپ مخصوص بازی ایسر با داشتن صفحه نمایش منحنی به بازار لپ تاپ معرفی شد؛ همین تفاوت ظاهری نمایشگر سبب شد لپ تاپ های گیمینگ ایسر نسبت به سایر لپ تاپ های مشابه طرفداران زیادی را داشته باشند.

عملکرد صفحه کلید متحرک در لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس 700 :

هم اکنون این شرکت خلاق و مبتکر یکی دیگر از لپ تاپ های گیمینگ و حرفه ای خود را با نام Predator Helios 700 به گیمرها و علاقمندان به دنیای بازی معرفی کرده است؛ که باز هم با داشتن ظاهری متفاوت توانست بسیاری از کاربران را جذب خود کند؛ صفحه کلید متحرک با نور پردازی RGB یکی از ویژگی های گیمر پسند و متفاوت پریدیتور هلیوس 700 می باشد، که در زمان بازی می تواند برای بازیکنان عملکرد تازه و جالبی داشته باشد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور helios 700 رونمایی شد

حرکت صفحه کلید HyperDrift به سمت جلو و عقب، نه تنها یک ویژگی ارگونومیک جدیدترین لپ تاپ گیمینگ ایسر به شمار می آید، بلکه به طور خودکار فن های اضافی در پشت صفحه کلید را برای تهویه بیشتر فعال می کند. با تغییر وضعیت صفحه کلید، در بالای لپ تاپ 2 قسمت دیگر نیز حرکت کرده که هیجان جدیدی را برای گیمرها به ارمغان می آورند؛ همچنین استفاده از کلید های Turbo به صورت خودکار به تغییر وضعیت تهویه و افزایش پرفورمنس سخت افزاری کمک خواهد کرد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس 700

لپ تاپ مخصوص بازی Predator Helios 700 به پردازنده نسل 9 در مدل های قدرتمند Core i9 مجهز شده است؛ پردازش های گرافیکی نیز بر عهده کارت گرافیک های GeForce RTX 20 از جمله کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 208 خواهد بود؛ این لپ تاپ گیمینگ ایسر نیز می تواند به حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره مند شود که در پیکربندی مدل پرچمدار آن موجود می باشد.

صفحه نمایش 17 اینچی IPS لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس 700 دارای رزولوشن FHD است، که به فناوری انویدیا G-Sync نیز مجهز می باشد؛ سیستم صوتی دالبی به همراه ساب ووفر و صدای 5.1، استفاده از کنترلرهای پیشرفته Killer Wi-Fi AX 1650 و E3000 و نسل چهارم فن های فلزی AeroBlade 3 از دیگر ویژگی های این لپ تاپ حرفه ای مخصوص بازی ایسر محسوب می شود.

قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس 700

طبق اعلام کمپانی ایسر لپ تاپ مخصوص بازی Predator Helios 700 قرار است در پیکربندی و کانفیگ های متفاوت در ماه ژوئن راهی بازار لپ تاپ شود اما قیمت پایه این لپ تاپ گیمینگ برابر با 2699 دلار خواهد بود.

ا دیدگاه

  1. میثم

    آوریل 14, 2019 در 10:02 ق.ظ

    لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس 700 با داشتن صفحه کلید متحرک و ویژگی هایی که داره می تونه رقیب جدی برای لپ تاپ های ایسوس بشه. خبر خوب و جدیدی بود لاااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار