Connect with us

لپ تاپ گیمینگ لنوو لژیون Y545 مناسب گیمرهای آماتور

منتشر شده

در

لپ تاپ گیمینگ لنوو لژیون y545 مناسب گیمرهای آماتور

کمپانی لنوو جزء آن دسته از شرکت هایی است که سالانه محصولات حرفه ای را با قیمت مناسب راهی بازار آی تی می نماید؛ هم اکنون این شرکت با معرفی جدیدترین لپ تاپ های مخصوص بازی توانسته گیمرهای بازار را هدف قرار دهد و طرفداران زیادی را در بین آنها جذب خود نماید.

لپ تاپ مخصوص بازی لنوو لژیون y545

لیست قیمت لپ تاپ

شرکت Lenovo لپ تاپ مخصوص بازی Legion Y540 چند ماه گذشته به بازار لپ تاپ معرفی نمود، اکنون یکی دیگر از جدیدترین لپ تاپ های سری لژیون با نام Y545 معرفی و رونمایی کرده است. این محصول بر خلاف مدل های قبلی همچون Y530 و Y540 که دارای متریال های پلاستیکی بودند، به یک طراحی جدید و بدنه آلومینیومی بهره مند شده است، که برای کاربران جذاب و زیباتر خواهد بود.

جدیدترین لپ تاپ های مخصصو بازی لنوو به زودی در بازار لپ تاپ:

لپ تاپ های لنوو Legion Y545 را می توان جزء مدل های ساده از نظر ظاهری دانست؛ با این تفاوت که سخت افزارهای مناسبی در زیر آنها تعبیه شده است. این لپ تاپ به 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز شده و این مقدار برای بازی های حرفه ای نیز بسیار زیاد می باشد. پردازنده های مورد استفاده در این لپ تاپ مخصوص بازی بر اساس پیکربندی های متفاوت شامل Intel Core i5-9300H/Core i7-9750H می شوند.

قیمت لپ تاپ مخصوص بازی لنوو لژیون legion y545 رونمایی شد

لپ تاپ مخصوص بازی Legion Y545 به صفحه نمایش 144 هرتزی مجهز شده است و از فناوری NVIDIA G-Sync نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ در بخش کارت گرافیک، کمپانی لنوو از تراشه های جدید انویدیا GTX 1660 Ti/RTX 2060 استفاده کرده است که سرعت فوق العاده ای را در اختیار گیمرها قرار می دهد.

قیمت لپ تاپ مخصوص بازی لنوو لژیون legion y545

گزینه ذخیره سازی در این سری از لپ تاپ های گیمینگ لنوو به صورت پیکربندی های قابل عرضه، متفاوت می باشد؛ در اکثر لپ تاپ های این سری از یک درایو 2.5 اینچی HDD موجود بوده و تمامی پیکربندی ها دارای یک درایو SSD M.2 از نوع PCI-E می باشند.

طبق گزارشات بدست آمده احتمال قیمت لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Y545 که قرار است در چند کانفیگ عرضه شود، پایین تر از مدل های قبلی خواهد بود و با قیمت مقرون به صرفه ای در ابتدا به بازار های اروپای غربی و روسیه عرضه می شود.

لیست قیمت لپ تاپ لنوو

ا دیدگاه

  1. رها

    ژوئن 22, 2019 در 10:46 ق.ظ

    قیمت لپ تاپ گیمینگ لنوو لژیون Y545 چقدره ؟چطوری میشه این لپ تاپ خریداری کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار