Connect with us

جدیدترین مادربردهای گیمینگ ایسوس سری Mini-ITX رونمایی شدند

منتشر شده

در

مادربرد گیمینگ ایسوس سری mini-itx مناسب کیس کامپیوترهای کوچک

مادربردهای ایسوس جزء پر طرفدار ترین مین بردهای بازار قطعات کامپیوتر محسوب می شوند، که با داشتن عملکردی حرفه ای توانستند گیمرهای سخت پسند رادر حین بازی راضی نگه دارند، البته تنوع مادربردهای این شرکت نیز با رونمایی، محصولات جدید روزانه افزایش می یابد.

هم اکنون کمپانی ایسوس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده قطعات کامپیوتر، جدیدترین و حرفه ای ترین مادربردهای گیمینگ سری Mini-ITX خود را با نام ROG CROSSHAIR VIII IMPACT و ROG STRIX X570-I رونمایی و معرفی کرده است، که دارای ابعاد استاندارد (SFF) می باشند.

مادربرد مخصوص بازی ایسوس rog crosshair viii impact

لیست قیمت مادربرد

اگرچه اندازه این مادربردهای مخصوص بازی کوچک است، اما بر خلاف ظاهر کوچکشان جزء قدرتمندترین مادربردهای مجهز به چیپست ‌X570 می باشند، که توسط کمپانی ایسوس برای گیمرها تولید و طراحی شده است، همچنین ابعاد کوچک آنها سبب شده به عنوان بهترین انتخاب برای کیس های Mini-ITX مورد استفاده قرار بگیرند.

قابلیت مادربرد مخصوص بازی ایسوس rog crosshair viii impact

وجود مدار تغذیه جدید و قدرتمند ایسوس در مادربردهای ROG CROSSHAIR VIII IMPACT و ROG STRIX X570-I باعث بهینه شدن آنها برای پردازنده‌ های قدرتمند Ryzen 3000 شده است، البته پردازنده ‌های جدید با داشتن تعداد هسته فیزیکی بالا (HCC) نیاز به جریان مداوم، بی وقفه و دقیق دارند، از این رو این مادربردهای ایسوس با داشتن آخرین ساختار مداری Infineon TDA21472 با قابلیت سوییچینگ مداوم، در حین فعالیت دمای کمتری را در مدار تغذیه تولید می کنند.

مادربردهای گیمینگ ایسوس مجهز به پردازنده های قدرتمند:

در مادربردهای Mini استفاده از پردازنده‌ های قدرتمند، باعث ایجاد حرارت در مدار تغذیه و چیپست می شود، که در صورت عدم دفع صحیح این حرارت، ممکن است، عملکرد پردازنده با مشکل مواجه شود. از این رو هر دو مادربرد ROG CROSSHAIR VIII IMPACT و ROG STRIX X570-I از هیت سینک بزرگی به همراه دو فن Delta Superflo با طول عمری بیش از 60000 ساعت بهره مند شده اند؛ که می توانند چیپست و مدار تغذیه را به طور کامل به بهترین شکل ممکن خنک کنند.

ویژگی مادربرد مخصوص بازی ایسوس rog-strix-x570-i-gaming

رابط PCIe 4.0 در مادربردهای مبتنی بر چیپست X570 برای اسلات ‌های PCIe و M.2 در نظر گرفته شده است، تا کاربران نگران محدودیت در پهنای باند در هنگام استفاده از قطعات حرفه ای را نداشته باشند؛ همچنین وجود آخرین نسل شبکه وایرلس Wi-Fi 6 (802.11ax) در این مادربردهای مخصوص بازی ایسوس سبب می شود، پروتکل موجود در محیط وایرلس به نرخ سیگنال 2402 مگابیت بر ثانیه (2.4Gbps) دست یابد. شایان ذکر است مادربرد گیمینگ ایسوس CROSSHAIR VIII IMPACT، برای اولین بار از رابط SO-DIMM و یک کارت ویژه با قابلیت اتصال دو درایو M.2 و هیتسینک دو طرفه عرضه خواهد شد.

مادربرد گیمینگ بازی ایسوس rog-strix-x570-i-gaming

نورپردازی AuraSync نیز به صورت نشان ROG در وسط و در حاشیه‌ مادربرد های جدید ایسوس تعریف شده است، و کاربر می ‌تواند با هدرهای RGB استاندارد و هدر RGB قابل آدرس‌ دهی این نورپردازی را به بیرون از مادربرد اضافه کند. مادربرد های مخصوص بازی ایسوس ROG CROSSHAIR VIII IMPACT و ROG STRIX X570-I برای صدای گیمینگ از کارت صدای SupremeFX و مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS ES9023P و نرم افزار ROG Sonic Studio III استفاده می ‌کنند تا صدای فرارگیری در حین بازی برای بازیکنان ایجاد شود.

لیست قیمت مادربرد ایسوس

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار