Connect with us

مادربرد آئوروس X299G سازگار با جدیدترین پردازنده اینتل

منتشر شده

در

مادربرد آئوروس x299g سازگار با جدیدترین پردازنده اینتل

کمپانی Aorus جدیدترین مدل از مادربردهای فوق پیشرفته خود را در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان معرفی نمود، AORUS X299G به عنوان پرچمدار جدید این شرکت شناخته شده و از نسل بعدی پردازنده های Core X HEDT اینتل پشتیبانی خواهد کرد؛ البته نسل جدید پردازنده های اینتل پاییز امسال به بازارهای جهانی عرضه می شوند.

مادربرد جدید آئوروس x299g

لیست قیمت مادربرد

انتظار می رود جدیدترین مادربرد های آئوروس کمی زودتر از پردازنده های Core X HEDT اینتل به بازارهای جهانی عرضه شوند؛ چرا که ماه های آگوست یا سپتامبر جزء ماه هایی است که برای عرضه مادربرد های جدید AORUS در نظر گرفته اند.

ویژگی های فنی جدیدترین مادربرد آئوروس :

مادربردهای شرکت AUROS در غرفه همین شرکت واقع در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان در کنار سایر محصولاتی همچون مانیتور و مادربرد X570 به نمایش گذاشته شدند. طبق اطلاعات به دست آمده نیز مادربرد های مجهز به پلتفرم X299 در 3 نمونه عرضه خواهند شد.

یکی از این مادربردها X299G AORUS Xtreme Waterforce نام دارد که یک مدل با کیفیت بالا بوده و دارای طراحی و معماری بسیار خاصی می باشد. در طراحی این مدل از مادربرد می توان به Waterblock (بلوک آب) وسیع آن اشاره کرد. این واتربلاک از بخش CPU مادربرد شروع و تا امتداد اسلات های PCH و M.2 ادامه پیدا می کند. کمپانی AUROS از یک VRM بسیار فشرده 16 فازی و دو کانکتور 8 پینی برای انتقال برق و قدرت به سوکت CPU استفاده کرده است.

مادربرد آئوروس x299g معرفی شد

همان طور که گفته شد مادربرد X299G AORUS Xtreme Waterforce یک مین برد حرفه ای محسوب می شود که به شما قدرت کنترل زیادی خواهد داد. البته باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که این مدل از مادربرد های AUROS کاربران محدودی در بازار قطعات کامپیوتر دارند. از جمله ویژگی های فنی و سخت افزاری دیگر این مادربرد وجود 16 اسلات PCI-e 3.0 و 3 اسلات M.2 است که این 3 اسلات زیر خنک کننده های VRM قرار گرفته و یکی از این 3 اسلات ها نیز درست زیر بلوک آب جای گرفته است.

مادربرد X299G AORUS Master یک طراحی حرفه ای با تعداد زیادی هیت سینک های پیشرفته بر روی تمامی سطوح به همراه دارد؛ این مادربرد دارای یک سیستم خنک کننده پیشرفته VRM دوازده مرحله ای است که دو کانکتور هشت پینی برق و قدرت برای بوت کردن آن نیاز خواهد داشت. انتظار می رود نسل بعدی مادربرد های AUROS اواخر تابستان سال جاری به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شوند.

ا دیدگاه

  1. بهبودی

    ژوئن 8, 2019 در 10:31 ق.ظ

    کارایی مادربرد آئوروس X299G AORUS Master تقریبا شبیه به مادربرد های ایسوس ولی امیدوارم با قیمت ارزون تری به فروش برسه، قیمت مین برد های Asus که خیلی زیاده و خریدنشون تو تعداد بالا اصلا مقرون به صرفه نیست.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار