Connect with us

مانیتورگیمینگ سوپرسالید R270i با پنل IPS رونمایی شد

منتشر شده

در

مانیتورگیمینگ سوپرسالید r270i با پنل ips رونمایی شد

مانیتورهای مخصوص بازی به تازگی توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب خود کنند، چرا که عملکرد بی نظیر آنها می تواند حتی برای فیلم سازی و تدوین ویدئو نیز مفید واقع شود. از این رو شرکت های تولیدکننده صفحه نمایش به مراتب سعی بر این دارند که حرفه ای ترین مانیتورهای خود را در دسترس خریدارن قرار دهند.

ویژگی مانیتورگیمینگ سوپرسالید r270i

کمپانی سوپرسالید که یکی از شرکت های تولید کننده فعال صفحه نمایش محسوب می شود، به تازگی مانیتور مخصوص بازی جدیدی را با نام R270i معرفی و رونمایی نمود؛ مانیتور گیمینگ R270i در گروه نمایشگرهای بالارده بازار قطعات کامپیوتر قرار گرفته است که با داشتن طراحی فوق العاده زیبا، رقیب سرسختی برای مانیتور های ایسوس خواهد شد.

تفاوت مانیتور گیمینگ سوپر سالید R270 با صفحه نمایش مخصوص بازی R270i :

مانیتور گیمینگ سوپر سالید R270 نیز یکی از نمایشگرهای قبلی کمپانی SuperSolid است، که مانیتور مخصوص بازی R270i با قابلیت های جدیدش توانست جایگزین آن شود و نظر کاربران را به خود جلب نماید چرا که پنل IPS موجود در این صفحه نمایش می تواند تصاویر را با وضوح و کیفیت بهتری نسبت به پنل TN موجود در نمایشگر R270 در اختیار کاربران قرار دهد.

مانیتورگیمینگ سوپرسالید r270i معرفی شد

مدت زمان پاسخ دهی پنل IPS برابر با 5 میلی ثانیه و رزولوشن آن نیز 2560*1440 پیکسل با نرخ تجدید 144 هرتز خواهد بود که در مقایسه با پنل TN می تواند زوایه دید بهتری را در همه جهات در اختیار کاربر قرار دهد، بنابراین ترکیب و کیفیت رنگ به واقعیت بسیار نزدیک تر می باشد.

از نظر ظاهری نیز مانیتور گیمینگ سوپرسالید R270i همانند صفحه نمایش R270 بسیار باریک و ظریف طراحی شده است که برای گیمرها می تواند جالب و جذاب واقع شود. علاوه براین پایه انعطاف پذیر VESA مانیتور R270i به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی آن را به دیوار متصل نمایند.

قیمت صفحه نمایش گیمینگ سوپرسالید r270i

مانیتور 27 اینچی سوپرسالید R270i با بهره مند شدن به پنل گرید A و پشتیبانی کامل از استاندارد sRGB و استاندارد رنگی DCI-P3 می تواند علاوه بر گیمینگ در تدوین ویدئو نیز مناسب واقع شود. البته لازم به ذکر است پشتیبانی از فناوری انویدیا G-Sync در این مانیتور موجود نمی باشد و کمپانی SuperSolid برای کاهش هزینه این نمایشگر را به فناوری AMD FreeSync بهره مند کرده است.

از دیگر قابلیت های مانیتور جدید SuperSolid می توان به کانکتورهای DisplayPort 1.2، HDMI 2.0، HDMI 1.4 و پورت USB اشاره کرد. قیمت مانیتور گیمینگ سوپرسالید R270i فعلا توسط کمپانی سازنده اعلام نشده اما احتمال می رود که به زودی با قیمت 350 دلار به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شود.

ا دیدگاه

  1. نعیم

    مارس 12, 2019 در 11:57 ق.ظ

    پردازش مانیتور های گیمینگ واقعا عالیه و با سرعت بالایی کارهای پردازشی روانجام میده

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار