Connect with us

مانیتور فیلیپس 252B9 با قابلیت تشخیص حرکت

منتشر شده

در

کمپانی فیلیپس یکی از برندهای محبوب و فعالی است که در اکثر بازار های جهانی توانسته با کالاهای حرفه ای و قدرتمند خود به خوبی بدرخشد، اکنون این شرکت فعال مانیتور 252B9 را به عنوان جدیدترین محصول آی تی خود به علاقمندان برند Philips معرفی کرده است.

رونمایی مانیتور فیلیپس 252b9

صفحه نمایش بدون فریم سری B فیلیپس 252B9 با بهره مند شدن به جدیدترین قابلیت های روز می تواند بازار گرم و پر رونقی را برای خود ایجاد نماید، چرا که پنل 25 اینچی با رزولوشن 1920×1200 سبب پخش تصاویر با کیفیت و وضوح عالی خواهد شد.

قیمت مانیتور فیلیپس 252b9

کارایی سنسور PowerSensor در مانیتور فیلیپس 252B9 :

قابلیت جدید و جالبی که کمپانی فیلیپس در صفحه نمایش 252B9 به کار برده است وجود سنسور PowerSensor می باشد که می تواند با استفاده از سیگنال های مادون قرمز حضور شما را تشخیص دهد و اگر در مقابل مانیتور حضور نداشته باشید روشنایی صفحه به صورت خودکار کاهش می یابد، این ویژگی نیز سبب کاهش 80 درصدی مصرف انرژی شده و طول عمر نمایشگر را نیز به مراتب افزایش خواهد داد.

ویژگی SmartErgoBase نیز به شما این فرصت را می دهد تا ارتفاع، زاویه دقیق و شیب مانیتور را با توجه به سلیقه خودتان تنظیم نمائید، همچنین می توانید صفحه نمایش را به سمت بالا، پایین و یا چرخشی جا به جا کنید؛ البته داشتن گواهینامه VESA انعطاف پذیری مانیتور 252B9 را تضمین خواهد کرد.

مانیتور بدون فریم فیلیپس 252b9

کمپانی فیلیپس برای جلوگیری از خستگی و آسیب چشم ها نیز صفحه نمایش 252B9 را به فناوری های LowBlue و Flicker-Free مجهز کرده است؛ بنابراین در استفاده های طولانی مدت دچار سوزش و قرمزی چشم نخواهید شد. همچنین قابلیت EasyRead نیز تصاویری مشابه چاپ کاغذی را به تصویر می کشاند.

وجود دو بلندگو داخلی نیز سبب پخش شدن صدای بلند و واضح خواهد شد. شایان ذکر است، درگاه های VGA، HDMI 1.4، DisplayPort 1.2 و DVI-D موجود در این مانیتور فیلپس به شما این امکان را می دهد که آن را به هر دستگاهی همچون لپ تاپ، کیس کامپیوتر، دی وی آر و تین کلاینت متصل نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار