قطعات کامپیوتر

مانیتور گیمینگ گیگابایت آئورس F127Q بی نظیر در بازی

آئوروس به عنوان زیر مجموعه کمپانی گیگابایت در تولید قطعات و لوازم جانبی گیمینگ مهارت چشمگیری داشته و با عرضه محصولات حرفه ای توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. هم اکنون این شرکت یکی دیگر از مانیتورهای مخصوص بازی خود را با نام Aorus F127Q معرفی و رونمایی کرده است، این نمایشگر از نظر کارایی به صورتی طراحی شده است، که می تون آن را رقیب سر سخت صفحه نمایش های ایسوس بشمار آورد.

مانیتور گیمینگ گیگابایت آئورس f127q

لیست قیمت مانیتور

کیفیت تصاویر در نمایشگر تاکتیکال Aorus F127Q دو برابر واضح تر از نمایشگرهای Full HD خواهد بود؛ همچنین این نمایشگر با بهره مند شدن به یک پنل 27 اینچی QHD که دارای نسبت ابعاد 16:9 و نرخ نوسازی 165 هرتز می باشد، می تواند لحظات واقعی از اجرای بازی را برای شما تداعی کند؛ علاوه بر این پشتیبانی از تکنولوژی AMD FreeSync سبب می شود در حین بازی تصویر بدون هیچ پرش و قطعی پخش شود.

مانیتور گیمینگ گیگابایت آئورس f127q رونمایی شد

مانیتور گیگابایت آئوروس F127Q یکی از حرفه ای ترین مانیتورهای بازار قطعات کامپیوتر خواهد شد، چرا که سرعت F127Q به قدری است، که زمان پاسخ دهی آن به 1ms می رسد، بدین ترتیب گیمرها به راحتی می توانند بازی ها را با سرعت بالایی به اجرا در بیاورند؛ البته این نمایشگر Aorus به یک پنل قدرتمند 10 بیت نیز بهره مند شده که از نوع IPS بوده، و زوایای دید 178 درجه افقی و 178 درجه عمودی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. DCI-P3 یک فضای رنگی RGB برای فیلم ‌های دیجیتال است؛ که در مقایسه با sRGB از رنگ ‌های قرمز و سبز بیشتری پشتیبانی می ‌کند؛ و به کاربران این فرصت را می دهد تا رنگ ‌های واقعی بیشتری را تماشا کنند.

کارایی مانیتور گیمینگ گیگابایت آئورس f127q

مانیتور F127Q آئوروس نیز با تکنولوژی HDR می‌ تواند سطوح رنگی بهتری را در اختیار گیمرها قرار دهد؛ البته این نمایشگر جدید گیگابایت مجهز به حرفه ای‌ ترین سیستم LED نیز شده است؛ که با وجود نرم افزار RGB Fusion گیمرها می توانند، محیط اطراف مانیتور با رنگ های مورد علاقیشان شخصی سازی کنند.

ویژ گی های گیمر پسند مانیتور گیمینگ آئورس F127Q :

صفحه نمایش گیگابایت F127Q مجهز به تثبیت کننده هدف گیری Aim Stabilizer شده، که سبب کاهش موشن بلور خواهد شد، این ویژگی به گیمرها اجازه می ‌دهد وضوحی حرفه ای و حرکات سریع تری از بازی ها را در اختیار داشته باشند، به طور مثال در بازی‌ های اول شخص شوتر، شلیک کردن به همراه یک لگد محکم است که باعث لرزش صفحه و تار شدن تصویر خواهد شد؛ قابلیت Aim Stabilizer می ‌تواند با موشن بلور مقابله کند، و وضوح دید را برای گیمرها بالا ببرد تا بازیکنان نیز به راحتی هدف گیری نمایند.

قیمت مانیتور گیمینگ گیگابایت آئورس f127q

داشبورد موجود در مانیتور گیگابایت آئوروس F127Q اطلاعات زیادی از سیستم را مانند ولتاژ، سرعت کلاک، میزان حرارت، میزان استفاده، سرعت فن ‌های پردازنده و برخی از قابلیت های اختصاصی Aorus مانند GameAssist در دسترس گیمرها قرار خواهد داد. قابلیت Black Equalizer می‌ تواند سایه نمایشگر را کنترل کند تا کنتراست و دید شما را در صحنه های تاریک بدون بیش از حد روشن کردن نقاط روشن افزایش دهد؛ بدین ترتیب در قسمت تاریک بازی ها به راحتی می توانید دشمنان را پیدا کنید. طبق اعلام کمپانی سازنده قیمت مانیتور گیمینگ آئورس F127Q در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 549.99 خواهد بود؛ و گیمرها و علاقمندان می توانند هم اکنون این صفحه نمایش مخصوص بازی را از وب سایت Newegg و Amazon خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گیگابایت همه محصولاتش از نظر کارایی بی نظیره و مانیتورهای مخصوص بازی این شرکت هم خیلی بهتر از صفحه نمایش های ایسوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا