کنسول بازی

مزایای بیشتر برای گیم پس و بازی های Xbox

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که ایکس باکس قرار است امتیازات بیشتری را از طریق گیم پس ایکس باکس در اختیار مشترکین قرار بدهد و برخی از امتیازات ماه جولای همچنان رایگان و در دسترس هستند.

مزایای بیشتر برای سرویس گیم پس

مشترکین گیم پسِ ایکس باکس در کنار مجموعه هایی که همیشه به صورت رایگان دریافت میکنند، حالا میتوانند مزایای بیشتری مثل دسترسی به EA Play، Funimation و چندین چیز دیگر را داشته باشند. ایکس باکس رسماً تأیید کرد که در ماه آگوست قرار است مزایای بیشتری در اختیار مشترکین این سرویس قرار بدهد.

در کنار آخرین بازی های ارائه شده به صورت رایگان و آن بازی هایی که به زودی از گیم پس برداشته میشوند، ایکس باکس اعلام کرد که حالا میتوانید Two Point Campus، Cooking Simulator، Ghost Recon: Wildlands و چندین بازی دیگر را برای نیمه ی اول آگوست به صورت رایگان با سرویس گیم پس دریافت کنید. ماه پیش گیم پس شامل لباس های جدید Fall Guys و بسته های درون بازی برای The Elder Scrolls Online و بسته ی ویژه ی Assassin’s Creed Origins میشد.

مزایای بیشتر برای سرویس گیم پس
مزایای بیشتر برای سرویس گیم پس

مزایای ماه آگوست گیم پس

کاربران سرویس گیم پس همیشه مزایای رایگانی مثل لباس های جدید و رایگان را در بازی های گروهی دریافت میکنند. برای مثال ماه پیش طرفداران بازی Fall Guys که از سرویس گیم پس استفاده میکردند، لباس Robo Rabbit را دریافت کردند و در این ماه قرار است Coconut Milk را به عنوان اسکین رایگان از گیم پس بگیرند. اما ماه گذشته برای بازیکنان The Elder Scrolls Online این مزایا از اهمیت خاصی برخوردار بود، چون آیتم هایی که در سرویس گیم پس به صورت رایگان دریافت کردند، تا ۱۶ آگوست برای کاربران عادی ارائه نمیشود.

این در حالی است که اسکین های بازی Fall Guys به راحتی قابل خرید هستند. بعضی دیگر از این مزایای ماه آگوست شامل بسته ی Minecraft Swamp Dweller و بسته ی سه ماهه ی Discord Nitro میشود. میلیون ها مشترکین گیم پس حدوداً یک ماه فرصت دارند از این خدمات بهره ببرند. در این بین ایکس باکس قرار است بازی های جدیدی را برای این کنسول مایکروسافت و به خصوص سری ایکس و اس ارائه بدهد که قرار است در ادامه بررسیشان کنیم.

مزایای ماه آگوست گیم پس برای ایکس باکس
مزایای ماه آگوست گیم پس برای ایکس باکس

عملکرد کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس

ایکس باکس سری ایکس و اس دارد به دومین سالگرد عرضه اش نزدیک میشود و رفته رفته شرکت مایکروسافت هم دارد بازی های مناسب این کنسول را بیشتر و بیشتر میکند. معمولاً کمی طول میکشد تا کنسول ها بتوانند خودشان را ثابت کنند، چون هرچه بگذرد بازی های بهتری برای آن ها ارائه میشود و تازه آن موقع میشود تفاوت های چشمگیر کنسول را با نسل قبلی اش مقایسه کرد.

ایکس باکس سری ایکس و اس هنوز به درجه ای نرسیده اند که مایکروسافت تمرکزش را فقط روی بازی های انحصاری این دو بگذارد. برای همین همچنان شاهد ارائه ی بازی برای کنسول ایکس باکس وان هستیم.

عملکرد کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس
عملکرد کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس

در طی هفته های گذشته بازی های هیجان انگیز زیادی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس ارائه نشده است و از آن طرف شرکت سونی با ارائه بازی انحصاری Stray برای پلی استیشن دارد با قدرت جلو میرود. قرار نیست در آگوست شاهد انتشار بازی های هیجان انگیز زیادی باشیم، ولی انگار ایکس باکس قرار است در ماه سپتامبر و اکتبر کاملاً قوی پیش برود.

مقایسه ایکس باکس وان و ایکس
مقایسه ایکس باکس وان و ایکس

بازی های ماه آگوست کنسول بازی ایکس باکس

با اینکه در آگوست شاهد بازی های زیادی نیستیم، ولی Two Point Campus یکی از آن بازی هایی است که تابستان را لذت بخش کرده است. از بازی Saints Row 4 هم نباید بگذریم؛ یکی از بهترین بازی های این فرانچایز جهان باز است. برخی بازی های دیگری که در ماه آگوست ارائه میشوند، شامل بازی های زیر هستند:

دوم آگوست: Frogun

سوم آگوست: South of the Circle، Azure Striker Gunvolt 3، After Wave: Downfall

چهارم آگوست: Gale of Windoria، Turbo Golf Racing

نهم آگوست: Two Point Campus

یازدهم آگوست: Arcade Paradise، Cult of the Lamb، Rumbleverse

شانزدهم آگوست: Tribes of Midgard، Way of Hunter

هفدهم، هجدهم و نوزدهم آگوست: Little League World Series Baseball 2022، Cursed to Golf، Thymesia و Madden NFL 23

بیست‌وسه تا سی آگوست: Saints Row، Souls Hackers 2 و Teenage Mutant Ninja Turtles

بازی های ماه آگوست کنسول بازی ایکس باکس
بازی های ماه آگوست کنسول بازی ایکس باکس

بازی های ماه سپتامبر کنسول بازی ایکس باکس

سپتامبر بهترین ماه بازی های تابستانی کنسول بازی مایکروسافت، یعنی ایکس باکس است. چند تا از بازی هایی که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شوند، به احتمال قوی جزو پرفروش ترین های سال میشوند. یکی از این بازی ها JoJo’s Bizzare Adventure: All-Star Battle R است که از روی مانگا و انیمه ای به همین نام ساخته شده است و طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. در ادامه NBA 2K23 را داریم که هر ساله از پرفروش ترین بازی های ورزشی است و این نسخه ی جدید هم به احتمال زیاد رتبه های فروش ۲۰۲۲ را جا به جا خواهد کرد.

در ادامه بازی های هیجان انگیز دیگری را داریم؛ بازی Metal: Hellsinger در پانزده سپتامبر، Evil West در بیستم سپتامبر، FIFA 23: The Ultimate Edition در بیست و هفتم سپتامبر و Blade Assault در سی ام سپتامبر منتشر میشوند. بازی های دیگری هم هستند که برای مخاطبین بازی های تیراندازی اول شخص و بازی های ورزشی ممکن است جالب باشد.

بازی های ماه سپتامبر کنسول بازی ایکس باکس
بازی های ماه سپتامبر کنسول بازی ایکس باکس

بازی های ماه اکتبر کنسول بازی ایکس باکس

ماه اکتبر نیز پر از نسخه های عظیم و تازه ای است که قرار است پاییز را برایتان با بهترین روش ممکن شروغ کند. در همان روز چهارم اکتبر قرار است Overwatch 2 و Alfred Hitchcock: Vertigo را داشته باشیم. در تاریخ هفتم سپتامبر Marvel’s Midnight Suns را داریم که طرفداران زیادی منتظرش هستند. در چهاردهم اکتبر بازی Dragon Ball: The Breakers را داریم.

اما یکی از بازی هایی که بسیاری انتظارش را میکشند، نسخه ی دوم بازی روایت طاعون است که با عنوان A Plague Tale: Requiem در تاریخ هجدهم اکتبر در کنار Doctor Who: The Edge of Reality منتشر میشود. همچنین برخی از بازی های پرسروصدای دیگری هم هستند که تاریخ دقیقی برای انتشارشان وجود ندارد و امیدواریم که در آینده اخبار بیشتری از زمان انتشارشان به دست بیاوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا