Connect with us

مشاهده اعضای حذف شده از گروه واتس اپ

منتشر شده

در

ویژگی های جدید واتس اپ در اپدیت جدید

واتساپ در حال توسعه ویژگی های جدیدی است که عمدتاً بر روی چت های گروهی تمرکز دارد. این سرویس اخیراً تعداد اعضا را در چت گروهی از 100 به 512 نفر افزایش داده است. واتساپ در حال آزمایش قابلیتی است که در آن کاربران می توانند پیام هایی را که ارسال کرده اند تا 2 روز و 12 ساعت پس از ارسال آن ها حذف کنند و پیش از آن سرویس پیام رسانی فوری «وضعیت صوتی» را آغاز کرده بود که در آن کاربران می توانستند یادداشت صوتی را ضبط کرده و آن ها را در برگه وضعیت خود به اشتراک بگذارند. اکنون واتساپ در حال آزمایش نسخه بتا است که یک قابلیت جدید را به همراه خود دارد و اکنون در نسخه iOS مشاهده شده و قرار است به زودی برای دیگر نسخه های اندروید و دسکتاپ منتشر شود.

ویژگی هایی که قرار است به واتساپ اضافه شود

واتساپ بر روی مجموعه ای از ویژگی هایی کار می کند تا لیست امکانات جدید خود را گسترش دهد و آن را برای کاربرانش جذاب تر کند. بیشتر ویژگی ها عمدتاً بر روی چت های گروهی متمرکز هستند به عنوان مثال مورد اخیر که به مدیران گروه اجازه می دهد تا پیام ها را برای همه حذف کنند. از دیگر ویژگی های پرکاربردی که می توان به زودی در واتساپ مشاهده کرد ویرایش پیام های متنی است که احتمالاً در آینده ای نزدیک واتساپ طی انتشار به روز رسانی هایی این ویژگی ها را اضافه می کند تا تغییراتی مشابه با تلگرام را داشته باشد.

ویژگی هایی که قرار است به واتساپ اضافه شود

ویژگی هایی که قرار است به واتساپ اضافه شود

مشاهده اعضای پاک شده از چت های گروهی واتساپ

جدیدترین ویژگی به کاربران واتساپ اجازه می دهد تا بدانند چه کسانی گروه را ترک کرده اند یا چه کسانی توسط خود ادمین از آن گروه حذف شده اند. این ویژگی واتساپ هم برای اعضای گروه و هم برای مدیران در دسترس خواهد بود. ویژگی جدید در iOS در حال آزمایش است و به زودی برای نسخه های اندروید و دسکتاپ نیز عرضه خواهد شد.

طبق عکس منتشر شده می توانید درک کنید که همه اعضای گروه می توانند با باز کردن این بخش جدید که دقیقاً در اطلاعات گروه در دسترس خواهد بود مشاهده کنند که چه کسانی گروه را در 60 روز گذشته ترک کرده اند بنابراین عضوهای قبلی پس از 60 روز از این لیست حذف خواهند شد.

مشاهده اعضای پاک شده از چت های گروهی واتساپ

مشاهده اعضای پاک شده از چت های گروهی واتساپ

این ویژگی جدید گروه واتساپ در لیست شرکت کنندگان فعلی در برگه «اطلاعات گروه» در دسترس خواهد بود. در اینجا یک گزینه جدید «مشاهده شرکت کنندگان گذشته» را خواهید دید. این بخش شامل نام اعضای حذف شده است حتی یک نوار جستجوی اختصاصی برای یافتن شخص خاصی وجود دارد که می توانید نام افراد را جستجو کنید. این ابزار جستجو برای گروهی که لیست اعضای زیادی دارند بسیار کاربردی خواهد بود.

این ویژگی در آخرین نسخه بتا واتساپ 22.16.0.75 در آیفون مشاهده شد اما به زودی برای نسخه اندروید نیز منتشر می شود، علاوه براین به دلیل ماهیت چند پلتفرمی برنامه این ویژگی جدید گروه WhatsApp می تواند دیر یا زود برای نسخه دسکتاپ واتساپ نیز عرضه شود. این ویژگی جدید می تواند برای مشاغل کوچکی که از طریق واتساپ با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند مفید باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار