Connect with us

افشای مشخصات فنی و تصویر نسل جدید اپل مک پرو

منتشر شده

در

افشای مشخصات فنی و تصویر نسل جدید اپل مک پرو

این هفته تصویری لو رفت که می توان گفت جدیدترین Mac Pro اپل است، اما جزئیات طراحی منحصر به فردی که در تصویر مشخص شده، حاکی از غیر قابل اطمینان بودن عکس دارد؛ بنا به گفته Apple Insider تصویر لو رفته اپل Mac Pro 7.1 که توسط Imgur منتشر شد از روی صفحه نمایش گرفته شده است.

تصویر منتشر شده اپل مک پرو 7.1

لیست قیمت کامپیوتر رومیزی

این عکس شامل نمایش ساده ای از طراحی کلی نسل بعدی Mac Pro به همراه لیست بلندی از مشخصات فنی آن می باشد؛ همچنین یک برچسب سفید و قرمز با عنوان APPLE INTERNAL در بالای صفحه و یک لوگو اپل در گوشه پایین این صفحه نمایش داده شده است.

مشخصات فنی جدیدترین اپل مک پرو 7.1 :

همان طور که Apple Insider اعلام کرد، جزئیاتی که در عکس منتشر شده فقط می تواند یک حدس یا گمان باشد، اما با توجه به عکس می توان گفت نسل جدید اپل مک پرو احتمالا به حافظه DDR5 SO-DIMM و سه double-wide PCIe4 slot مجهز شود و از Thunderbolt 4 نیز پشتیبانی کند.

کامپیوتر دسکتاپ اپل مک پرو

وجود حافظه DDR5 SO-DIMM در مشخصات فنی نسل جدید Apple Mac Pro از دو جهت سوال برانگیز است چرا که حافظه DDR5 هنوز به بازار ارائه نشده و احتمال دارد تا سال 2020 نیز ارائه نشود؛ از طرفی دیگر نسخه SO-DIMM از DDR5 هنوز به صورت رسمی به مرحله معرفی نرسیده است.

البته پشتیبانی از Thunderbolt 4 نیز تا حدودی امکان پذیر نیست زیرا طبق گزارش Apple Insider، این مورد نیز هنوز معرفی نشده است؛ همچنین قرار دادن سه اسلات PCIe4 نیز با توجه به موجود نبودن کارت هایی که قادر به استفاده از آن باشد هم باورکردنی نخواهد بود.

قیمت اپل مک پرو 7.1

در حالی که هیجان علاقمندان کمپانی اپل برای یک Mac Pro با طراحی جدید، به خصوص با طراحی ماژولار قابل درک است، بنابراین محصولات آینده اپل باید از نظر ظاهری دارای طراحی فوق العاده ای باشند. با این وجود، طرفداران اپل می توانند زمان زیادی را در انتظار Apple Mac Pro 7.1 صرف کنند، همچنین احتمال اینکه این نسخه در ماه ژوئن در کنفرانس سالانه Apple رونمایی شود نیز بسیار زیاد خواهد بود.

لیست قیمت مک بوک اپل

ا دیدگاه

  1. یزدان

    می 18, 2019 در 10:26 ق.ظ

    لیست قیمت مک بوک اپل در انتهای صفحه عالی بود اگه تو تمام خبرها همچین لیست قیمتی بزارید خیلی خوب میشه و ما کاربرها می تونیم به راحتی به تمام محصولات دسترسی داشته باشیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار