Connect with us

معرفی ارزان ترین گوشی سامسونگ گلکسی ام 01

منتشر شده

در

معرفی ارزانترین گوشی سامسونگ مدل ام 01

سامسونگ به تازگی یک گوشی اقتصادی با نام Samsung Galaxy M01 Core معرفی کرده است. این گوشی جدید که مجهز به اندروید 10 گو می باشد قیمتی زیر 80 دلار خواهد داشت و به عنوان ارزان ترین گوشی سامسونگ شناخته می شود. سری Galaxy M01 سامسونگ تا الان سه عضو دارد که با نام های Galaxy M01، Galaxy M01s و Galaxy M01 Core شناخته می شوند. همه اعضای این خانواده امسال وارد بازار گوشی تلفن همراه خواهند شد تا به عنوان اقتصادی ترین گوشی سامسونگ شناخته شوند.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی مدل ام 01

لیست قیمت گوشی سامسونگ

مشخصات فنی گوشی گلکسی M01 Core

این گوشی در دو مدل با رم 1 گیگا بایتی و 16 گیگابایت حافظه با قیمت 75 دلار و مدل رم 2 گیگا بایتی و 32 گیگ حافظه با قیمت 85 دلار عرضه می شود. این طور که گوگل قبلا اعلام کرده است تمام گوشی هایی که رم 1 گیگابایتی دارند از سیستم عامل اندروید 10 گو ادیشن پشتیبانی خواهند کرد. اندروید 10 مدل Go Edition در واقع نسخه سبکی از اندروید است که برای گوشی هایی با رم پایین در نظر گرفته شده است. گوشی گلکسی M01 Core مجهز به نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن HD+ بوده و تراشه آن از نوع 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی MediaTek MT6739 است. دوربین اصلی گوشی سامسونگ  مدل ام 01 کور 8 مگاپیکسل است و دوربین جلو آن نیز 5 مگاپیکسل تعبیه شده است. باتری این گوشی نیز از  3000 میلی آمپر پشتیبانی می کند. گوشی Samsung Galaxy M01 Core از اینترنت LTE پشتیبانی خواهد کرد و نسخه NFC در آن وجود ندارد. همچنین از بلوتوث نسخه 5.0 و جی پی اس و جک 3.5 میلی متری هدفون هم بهره مند خواهد بود. هر چند باید توجه داشت که مشخصات فنی این گوشی در پایین ترین حد ممکن قرار دارد تا جوابگوی نیازهای کاربر باشد.

تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید سامسونگ ام 01

تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید سامسونگ مدل ام 01

گلکسی ام 01 کو آخرین گوشی از سری ام سامسونگ است که تا کنون وارد بازار شده است و بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی به زودی با قیمت 75 دلار و فقط در بازار هند عرضه خواهد شد تا بعد از طی کردن مدت زمانی در صورتی که در بازار بررسی شد و نتیجه خوبی به دست آورد به بازار موبایل دیگر کشور های نیز وارد شود. هر چند حتمال دارد که این گوشی محدود به همان بازار هند باقی بماند. طراحی گوشی ام 01 کور در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی صورت گرفته و ظاهری شبیه به دیگر گوشی های پایین رده سامسونگ دارد. از مدل های دیگر ارزان قیمت گوشی سامسونگ می توان به سری A و سری J محصولات این شرکت اشاره کرد که با توجه به قیمت پایین جایگاه خوبی را در بازار به خود اختصاص داده اند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مهدی طالبی

    سپتامبر 8, 2020 در 4:00 ب.ظ

    چقدر این گوشی m01 کوچولو میخوره باشه، ازین گوشی بابا دوستاس😂🤣 کیفیتشم در حد قیمتش میاد پایین احتمالا اما به عنوان گوشی دوم هم می تونه خوب عمل کنه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار