Connect with us

معرفی اولین دستبند هوشمند ریلمی بند با ویژگی های جدید

منتشر شده

در

معرفی اولین دستبند هوشمند ریلمی بند با ویژگی های جدید

شرکت ریلمی که جزء یکی از تولیدکنندگان برتر گوشی موبایل در چین است، به تازگی اولین دستبند هوشمند خود را با نام Realme Band معرفی نمود، صفحه نمایش این محصول بر خلاف سایر دستبند هوشمند های بازار گجت رنگی بوده و به صورت لحظه ای وضعیت سلامتی و فعالیت های رورانه شما را نمایش خواهد داد.

دستبند هوشمند ریلمی بند

لیست قیمت دستبند هوشمند

یکی از ویژگی های مشتری پسند اولین دستبند هوشمند ریلمی که در دستبند هوشمند آنر بند 5 نیز موجود است؛ شارژ شدن مستقیم آن از طریق یو اس بی تایپ A است؛ بدین ترتیب برای شارژر کردن این Realme Band نیازی به شارژهای خاص دستبندهای هوشمند نخواهید داشت.

دستبند هوشمند ریلمی بند در بازار آی تی

دکمه که در پایین نمایشگر رنگی دستبند هوشمند ریلمی بند موجود می باشد، به شما این فرصت می دهد که در منوها و صفحات مختلف این دستبند هوشمند جابه جا شوید، همچنین می‌ توانید با کمک این دکمه حالت ‌های مختلف Realme Band را نیز انتخاب کنید.

دستبند هوشمند ریلمی بند مناسب تمام ورزش ها :

کمپانی ریلمی برای اولین دستبند هوشمند خود قابلیت ردیابی فعالیت ‌های مختلفی همچون پیاده ‌روی، کوهنوردی، دوچرخه ‌سواری، دویدن یوگا و حتی کریکت را در نظر گرفته است، بدین ترتیب این محصول با قابلیت کنترل تمام ورزش ها می تواند رقیبی برای سایر ساعت هوشمند های بازار گجت همچون آنر، شیائومی شود.

قیمت دستبند هوشمند ریلمی بند

لازم به ذکر دستبند هوشمند ریلمی بند مجهز به سنسوری است که می ‌تواند ضربان قلب را شما اندازه‌ گیری کند، و کالری ‌های مصرفی را نیز در طول هر یک از فعالیت‌ های بالا محاسبه نماید.داشتن گواهی IP68 هم سبب می شود Realme Band در برابر آب و گرد وغبار مقاوم باشد.

دستبند هوشمند ریلمی بند همانند سایر دستبندهای هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی موبایل شما وصل خواهد شد؛ و شما را از دریافت پیام ها و سایر نوتیفیکیشن‌ ها مطلع می کند، توسط دکمه موجود بر روی نمایشگر نیز می توانید در صفحات مختلف حرکت کنید.از نظر ظاهری نیز دستبند هوشمند ریلمی Realme Band دارای طراحی ساده ای می باشد، و شباهت زیادی به دستبندهای هوشمند بازار گجت دارد.

اولین دستبند هوشمند ریلمی بند

طبق اعلام شرکت ریلمی دستبند هوشمند Realme Band از 15 اسفند ماه راهی بازار گجت خواهد شد، و بندهای این محصول نیز در رنگ های زرد، سبز و سیاه در دسترس کاربران قرار می گیرد.

ا دیدگاه

  1. رضا

    مارس 4, 2020 در 12:28 ب.ظ

    دستبند هوشمند Realme Band خیلی شبیه ساعت هوشمند شیائومی کاش از نظر ظاهری متفاوت بود

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار