Connect with us

معرفی بازی های جدید اپل آرکید

منتشر شده

در

بازی های جدید اپل آرکید

اپل آرکید قرار است چهار بازی جدید به بازیهای خود اضافه کند که یکی از موردانتظارترین بازی های سرویس آرکید است. بازی جدید تام هنکس. تمام این بازیها قرار است در ماه سپتامبر عرضه شوند.

سرویس اپل آرکید

سرویس اپل آرکید که یک سرویس گیمینگ برای گوشی های تلفن همراه اپل است و میشود با این اشتراک تمام بازی های این سرویس را بدون نیاز به پرداخت هزینه تجربه کرد، سعی می‌کند هر ماه فهرست خود را گسترش بدهد و بازیهای رایگان بیشتری اضافه کند. این فهرست هم اکنون شامل بازیهای زیادی برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل iOS است که کار را برای کاربرانش راحت کرده است.

این سرویس از سال ۲۰۱۹ تا الان تغییراتی کلی به استور خود داده است که بازیهای هیجان انگیزتری به فهرست خود بیفزاید تا کاربران با اطمینان کامل اشتراک را خریداری نمایند.. ماه سپتامبر ۲۰۲۲ هم مثل هر ماه قرار است چهار بازی جدید داشته باشیم که از تجربه ی هیجان ماه آخر تابستان بی دریغ نمانیم.

دریافت سرویس اپل آرکید
دریافت سرویس اپل آرکید

بازی های سپتامبر اپل آرکید

یکی از بازیهایی که علاوه بر اپل، قرار است برای نینتندو سوییچ و کنسول بازی مایکروسافت و سونی نیز عرضه شود، بازی Shovel Knight Dig  است. همانطور که از اسم بازی مشخص است، شامل کند و کاو و رویارویی با دشمنان و دوستان مختلف است.

بازی بعدی Hanx101 Trivia است که با همکاری موفقیت آمیز تام هنکس ساخته شده است. تام هنکس قرار است بازیکنان را در این بازی به چالش بکشد که میتوانند سوال هایی را در بخش های مختلف جواب بدهند یا نه. در این بازی میشود با قابلیت بازی چندنفره توانایی هایتان را مقابل بازیکنان دیگر به چالش بکشید. این بازی اولین بازی در این سبک است که اپل آرکید به فهرستش اضافه کرده است.

بازی های سپتامبر اپل آرکید

بازی های سپتامبر اپل آرکید

دو‌ بازی دیگر ماه سپتامبر Horizon Chase 2 و Garden Tails: Match and Grow هستند. بازی اول یک بازی ماشین رانی است که هیچ ارتباطی به فرانچایز ایکس باکس ندارد.

بازی دوم یک بازی پازلی است که بازیکنان باغ خود را گسترده تر میکنند و با حیوانات دیگر به عنوان دوست آشنا میشوند.

بازی پازلی اپل ارکید
بازی پازلی اپل ارکید

زمان انتشار بازی های سپتامبر اپل آرکید

زمان انتشار هر بازی طبق روال همیشه به صورت هفتگی خواهد بود و قرار نیست همه باهم منتشر شوند. اول بازی Hanx101 Trivia در ۲ سپتامبر،Horizon Chase 2 در ۹ سپتامبر، Garden Tails: Match and Grow در ۱۶ سپتامبر و در نهایت Shovel Knight Dig در ۲۹ سپتامبر منتشر میشوند.

باقی بازیهایی هم که در ماه آگوست منتشر شده بودند، برای این سرویس گوشی موبایل اپل به روز رسانی خواهند شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار