Connect with us

معرفی برترین آنتی ویروس ها

منتشر شده

در

بهترین آنتی ویروس های سیستم

با پیشرفت دنیای تکنولوژی می دانیم فایل های آلوده و بدافزارهایی در سطح اینترنت هستند که با دانلود یک فایل آلوده می توان خسارات جبران ناپذیری به اطلاعات سیستم کامپیوتری وارد کند یا با زدن یک فلش مموری آلوده سیستم اطلاعاتی خودمان را آلوده کنیم. این خسارت می تواند باعث پاک شدن تمام اطلاعات، پایین آمدن سرعت یا از کار افتادن سیستم شخصیمان بشود. برای بهبود امنیت سیستم های کامپیوتری باید یکسری اقداماتی را انجام داد، این اقدامات شامل نصب آنتی ویروسی مطمئن می باشد که با نصب آنتی ویروس از اطلاعات سیستم کامپیوتری خود دفاع کنیم و از آلودگی آن جلوگیری کنیم. در این بین تاکنون آنتی ویروس های متعددی عرضه شده است که در این مقاله شما را با پرقدرترین و امن ترین آن ها آشنا خواهیم کرد.

  1. آنتی ویروس کسپرسکی
  2. آنتی ویروس نود32
  3. آنتی ویروس مکافی
  4. آنتی ویروس نورتون

آنتی ویروس کسپرسکی:

کسپرسکی نام شرکتی است که خالق نرم افزارهای امنیتی می باشد. این شرکت روسی توسط آتالیا و گونی کسپرسکی در سال 1997 بنا شد. این شرکت روسی نرم افزارهایی همچون آنتی ویروس، اینترنت سکیورتی و آنتی ویروس موبایل روانه بازار کرده است. ویژگی های مهم آنتی ویروس کسپرسکی که می توان به آن اشاره کرد:

  • محیط کاربرپسند و راحت
  • حذف انواع ویروس و تروجان
  • اسکن تمام درایورها به صورتی دسته جمعی و جداگانه
  • اسکن سریع USB بعد از اتصال به سیستم
  • محافظت سریع از سیستم های کامپیوتری در صورت مشاهده ویروس
  • دیوارآتشین قدرتمند
  • مشاهده ویروس یا فایل مخرب در سطح اینترنت و هشدار آن به کاربر
  • محافظت از ایمیل ها
  • قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز، مک، اندروید و ios
آنتی ویروس kaspersky
آنتی ویروس kaspersky

برای بهره مندی ازتمام امکانات و امنیت بالای این آنتی ویروس، باید لایسنس اورجینال را تهیه بفرمایید.

آنتی ویروس نود32:

نود32 آنتی ویروسی است که توسط شرکت ESET ساخته و ارائه شده است. این شرکت واقع در اسلواکی می باشد که در سال 1992 تأسیس شد و بیش از 6 محصول خانگی و 10 محصول سازمانی منتشرکرده است. از محصولات خانگی نود32 که می توان به معروف ترین آنها اشار کرد:

  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET Internet Security
  • ESET Mobile Security

هریک از این محصولات ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. آنتی ویروس نود32 به سرعت ویروس های مخرب را شناسایی و آن را از بین می برد. تنظیمات راحت، مقابله با تروجان و بدافزارها از ویژگی های این آنتی ویروس می باشد. تفاوت آنتی ویروس نود32 با اینترنت سکیوریتی در دیوارآتشین است. اینترنت سکیوریتی تمام ویژگی های آنتی ویروس نود32 را دارا می باشد و در کنار آن دیوارآتشین یا همان فایروال هوشمند و قدرتمندی را در اختیار دارد. از دلایل محبوبیت بیشتر این آنتی ویروس نسبت به دیگر آنتی ویروس ها، محیط کاربری آسان آن می باشد.

آنتی ویروس nod32
آنتی ویروس nod32

قابلیت های موبایل سکیوریتی نود32 همانند آنتی ویروس32 می باشد اما با امکانات متفاوت که مخصوص نسخه موبایل می باشد. اسکن حافظه داخلی و کارت حافظه، مسدود سازی پیام و شماره تلفن، ایمن برای کار با اینترنت، ردیابی موبایل از راه دور و رمزگذاری بر روی تمام فایل ها برخی از ویژگی های مهم موبایل سکیوریتی نود32 می باشد.

شرکت ESET از پرافتخارترین شرکت های امنیتی می باشد که تا کنون 100 بار موفق به کسب جایزه معتبر VB100 شده است.

آنتی ویروس های شرکت ESET به مدت 30 روز به طور رایگان قابل استفاده هستند. برای برخورداری از تمام امکانات و بالابردن سیستم خود، بعد از 30 روز می توانید لایسنس های معتبر این آنتی ویروس را خریداری کنید تا امینت سیستم کامپیوتری خود را چند برابر کنید.

آنتی ویروس مکافی:

مکافی نام دیگر آنتی ویروس قدرتمندی می باشد که در سال 1987 توسط جان مکافی شرکت آن بنا شد و در سال 1988 اولین نسخه آنتی ویروس مکافی را روانه بازار کردند.

ویژگی های مهم مکافی که نباید آن ها را نادیده گرفت: اسکن فایل ها قبل از دانلود، شناسایی بدافزار و تروجان ها در سریع ترین زمان ممکن، سازگاری با انواع سیستم عامل های ویندوز، مک، اندروید و iOS، یکی دیگر از ویژگی های این آنتی ویروس دارا بودن دیوار آتشین (Firewall) است که سیستم شما را در مقابل انواع حملات و آلودگی ها حفظ میکند. آنتی ویروس مکافی تا سال 2022 جزء 10 آنتی ویروس برتر دنیا قرار داشته است.

آنتی ویروس نورتون:

نورتون نام آنتی ویروسی است که محافظت از سیستم شما در مقابل بدافزارها و نفوذ آن ها را برعهده دارد. نورتون از لحظه انتشار جزء آنتی ویروس های محبوب و امن دنیا قرار داشته است که این آنتی ویروس وظیفه دارد اطلاعات از شما در برابر حملات محافظت کند و در صورت شناسایی ویروس آن را از بین ببرد.

آنتی ویروس norton
آنتی ویروس norton

بکاپ گیری از اطلاعات مهم در زمان از کار افتادن سیستم کامپیوتری یا صدمه دیدن هارد شما قابلیت منحصر به فرد آنتی ویروس نورتون است که آن را از دیگر آنتی ویروس ها متمایز می کند. شما می توانید فایل یا سندهای مهم خود را انتخاب کنید و دیگر در زمان برخورد با مشکل نگرانی برای از دست دادن آن ها را نداشته باشید.

پشتیبانی و محافظت از ایمیل، محافظت از رمزعبور، داشتن فایروال، نظارت و کنترل بر دارک وب و دارا بودن فضای ابری از ویژگی های مهم آنتی ویروس نورتون می باشد که علت محبوبیت این آنتی ویروس در میان دیگر آنتی ویروس ها شده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار