قطعات کامپیوتر

معرفی جدیدترین کیس گیگابایت گلس C200

محصولات گیگابایت همواره در بازارهای مختلف آی تی مشتریان زیادی را جذب خود کرده اند، چرا که کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه می تواند نظر هر کاربری را جلب نماید؛ هم اکنون جدیدترین کیس گیگابایت به تازگی با نام C200 Glass معرفی و رونمایی گردید؛ این محصول با داشتن ظاهری شیشه ای توانست طرفداران گیگابایت را شگفت زده کند.

کیس گیگابایت گلس c200 رونمایی شد

لیست قیمت کیس کامپیوتر

مدل کیس جدید گیگابایت ATX mid tower است، و نام دقیق آن نیز GB-C200G خواهد بود، از نظر ظاهری نیز پنل های این کیس گیگابایت از شیشه ساخته شده که باعث منحصر به فرد شدن آن می شود، علاوه بر پنل شیشه ای کمپانی سازنده یک نورپردازی RGB LED عمودی نیز برای پنل جلو این کیس در نظر گرفته است، که زیبایی ظاهری آن را دو برابر خواهد کرد.

ویژگی های کیس گیگابایت گلس C200 :

یک فیلتر گرد و غبار قابل جدا سازی در بالا کیس C200 Glass گیگابایت جای گرفته و علاوه بر این پنل جلو نیز دارای فیلترهای مختلفی می باشد؛ جایگاه قطعات داخلی کیس نیز همانند سایر کیس ها به صورت افقی طراحی شده است، بدین ترتیب فضای کافی برای قرار دادن یک مادربرد با فرم فاکتور ATX (یا کوچک ‌تر)، کارت گرافیک با طول 33 سانتی متر، خنک کننده‌ پردازنده تا اندازه 16.5سانتی متر در درون این کیس موجود می باشد.

قیمت کیس گیگابایت گلس c200

تهویه کیس گیگابایت گلس C200 توسط سه عدد فن 120 میلیمتری یا دو عدد فن 140 میلیمتری در جلو، دو عدد فن 120 میلیمتری در بالا و یک عدد فن 120 میلیمتری در پشت انجام می شود، البته می‌ توانید یک رادیاتور 360 میلیمتری یا 280 میلیمتری در جلو، یک رادیاتور 240 میلیمتری در بالا و یک رادیاتور 120 میلیمتری در پشت کیس نصب کنید.

کیس گیگابایت گلس c200

لازم به ذکر است بخش پایین‌ کیس C200 Glass نیز می ‌تواند منبع تغذیه ای با طول 17 سانتی متر را در خود جای دهد، دو درایور 3.5 اینچی موجود نیز می ‌توانند درایوهای 2.5 اینچی را نگه دارند، همچنین دو جایگاه 2.5 اینچی دیگر در قسمت مادربرد برای درایوهای اضافی در نظر گرفته شده است.

ابعاد کیس گیگابایت C200 Glass برابر با 514*523*527 بوده و وزن آن نیز 7.24 کیلوگرم اعلام شده است، دو عدد پورت یو اس بی تایپ A، به همراه جک‌ های HDA و یک عدد کلید برای تنظیم حالت نورپردازی در قسمت جلو کیس جای گرفته است. کمپانی Gigabyte نیز هنوز قیمت این کیس زیبا و منحصر به فرد را اعلام نکرده ولی با توجه به خبرهای منتشر شده به زودی راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا