Connect with us

معرفی دوربین جدید پاناسونیک لومیکس S5 با مشخصات فنی قدرتمند

منتشر شده

در

معرفی دوربین لومیکس اس 5 پاناسونیک با مشخصات فنی قدرتمند

پاناسونیک به تازگی دوربین جدید خود را با نام Panasonic LUMIX S5 را معرفی کرده است که به گفته این کمپانی یک دوربین کاملا حرفه ای محسوب می شود. لومیکس اس 5 که جدیدترین دوربین پاناسونیک محسوب می شود از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد. این دوربین پاناسونیک دارای تجهیزات پیشرفته ایست که یک ترکیب قدرتمند برای عکاسی و فیلمبرداری را به کاربر ارائه می دهد. دوربین جدید پاناسونیک قرار است تا چند هفته دیگر وارد بازار شود و قیمت آن بدون لنز 2000 دلار و قیمت نسخه لنز دار آن معادل 3000 دلار خواهد بود.

مشخصات فنی دوربین لومیکس اس 5 پاناسونیک

لیست قیمت دوربین عکاسی پاناسونیک

مشخصات فنی دوربین پاناسونیک لومیکس اس 5

دوربین Panasonic LUMIX S5 از یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی بهره می برد و توان فیلمبرداری به صورت 4K را دارد. همچنین این دوربین پاناسونیک از یک فناوری پشتیبانی می کند که توان فیلمبرداری آن را بالاتر می برد. با استفاده از این فناوری که Dual Native ISO نام دارد کاربر می تواند سنسور تصویر را به صورت همزمان بر روی عدد 640 و 4000 تنظیم کند و از فیلمبرداری با کیفیت تری استفاده کند. در عین حال خود دوربین هم توانایی تنظیم این رنج به صورت اتوماتیک و بر اساس محیط را دارد. دوربین عکاسی مدل لومیکس اس 5 پاناسونیک قابلیت فیلمبرداری به صورت سریع و آهسته را با رنج های مختلف دارد به این صورت که می توان با سرعتی 30 برابر بیشتر و یا با 2.5 برابر کمتر از حالت معمول را به صورت 4K با آن فیلمبرداری کرد. در ساخت بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیوم بهره گرفته شده است که آن را مقاوم در برابر غبار و پاشش می سازد. همچنین دوربین عکاسی پاناسونیک مدل LUMIX S5 دارای یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی بوده و دو کارت حافظه SD را پشتیبانی می کند. دوربین پرقدرت جدید پاناسونیک از بلوتوث و وای فای نیز پشتیبانی می کند.

عکس های با کیفیت با استفاده از سیستم تثبیت کننده در لومیکس اس 5 پاناسونیک

عکس های با کیفیت بالا در دوربین Panasonic LUMIX S5 با استفاده از سیستم تثبیت کننده

تصاویر گرفته شده با این دوربین نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. وجود تثبیت کننده تصویر در این دوربین به گرفتن عکس هایی فوق العاده منجر می شود. این سیستم تثبیت کننده در دوربین عکاسی برای گرفتن هشت تصویر متوالی استفاده می شود و به با کیفیت تر شدن تصویر کمک زیادی می کند. وضوح عکس های گرفته شده توسط این دوربین 8000 در 12000 خواهد بود. این تثبیت کننده تصویر با لرزش 5 محوره در بدنه باعث می شود تا عکاس نگرانی بابت لرزش دست در هنگام گرفتن عکس را نداشته باشد. در این دوربین جدید پاناسونیک همچنین شاهد فناوری دیگری نیز هستیم که Live View Composite نام دارد. این فناوری به این صورت کار می کند که شاتر در فاصله های مختلف زمان نوردهی به طور خودکار آزاد شده و در نهایت تصاویری با درخشندگی بالا گرفته می شوند و در کیفیت تصویر تاثیر فوق العاده ای دارد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. کیمیا

    سپتامبر 22, 2020 در 1:53 ب.ظ

    من میخواستم دوربین بگیرم اما نمیدونم چی بخرم، تو سایت ای تی بازار سرچ زدم و این خبر رو دیدم ، بنظر میاد این دوربین Panasonic LUMIX S5 خوب و کیفیت عالی ای داره، ولی فکر کنم بیشتر بدرد عکاسا بخوره تا منی که تازه واردم، کنون هم عالیه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار