کنسول بازی

معرفی رسمی بازی رزیدنت اویل 8

بعد از تمام شایعاتی که در مورد ساخت و انتشار بازی Resident Evil 8 از ماه ها پیش منتشر شده بود، این بازی به صورت رسمی و در یک رویداد آنلاین معرفی شد. طبق اعلان رسمی این بازی در اوایل سال 2021 یعنی تا چند ماه آینده عرضه خواهد شد. نام رسمی منتشر شده برای این سری جدید Resident Evil 8: Village خواهد بود که با تغییراتی در مکان های بازی هم همراه است. پلتفرم هایی که این بازی بر روی آن ها قابل اجرا است هنوز به طور کامل معرفی نشده اند اما پیش بینی می شود این بازی بر روی کنسول بازی همچون پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس وان سری ایکس و همچنین پی سی قابل اجرا باشد.

هر چه باید در مورد رزیدنت اویل 8 ویلیج بدانیم

لیست قیمت کنسول بازی

آنچه باید در مورد Resident Evil 8: Village بدانیم

در تریلر منتشر شده از بازی رزیدنت اویل 8: ویلیج نشان داده می شود که فضای این بازی دهکده ای برفی و دور افتاده است که اهالی آن دیوانه شده اند. شخصیت اصلی بازی رزیدنت اویل 7 ایتن وینترز در بازی ویلیج هم نقش اصلی را به عهده دارد. این شخصیت برای فرار و رهایی از دست این ساکنان دیوانه و وحشی شده ی دهکده تلاش خواهد کرد. تریلر همچنین نشان می دهد که کریس فیلد هم در این نسخه خواهد بود و نقش و ظاهری شبیه آنچه در نسخه پنج و شش بازی پلی استیشن رزیدنت اویل داشته را دارد.

در بازی Resident Evil 8: Village  باز هم ایتن زاویه دید ما نسبت به بازی خواهد بود. دشمنان در این سری از بازی متنوع تر و متفاوت تر خواهد بود که باید با بازی در جایگاه ایتن با آنها مبارزه کرد.

شباهت ها و تفاوت های رزیدنت اویل 8 با نسخه های قبلی

شباهت ها و تفاوت های رزیدنت اویل 8 با نسخه های قبلی

همانطور که گفته شد در  Resident Evil 8: Village مانند نسخه های قبل زاویه دید، اول شخص و از دید ایتن خواهد بود. اما برعکس رزیدنت اویل 7 این سری کاراکترها در فضای باز فعالیت بیشتری خواهند داشت و در مجموع اتفاقات در کل دهکده رخ خواهند داد. سری های قبل فضاها بیشتر محصور و درون خانه های تسخیر شده بودند. دشمنان در این سری متفاوت تر خواهند بود و گرگینه هایی در این سری جزء دشمنان خواهند بود که در سری پیش حضور نداشتند. بعد از انتشار جزئیات خیلی از گیمرها هم نظر بودند که دشمنان تعقیب کننده، نوع پیچش های داستانی، حضور برخی شخصیت های قدیمی بسیار شبیه آنچه در رزیدنت اویل 4 شاهد آن بودیم، هستند. تمامی این جزئیات برای طرفداران بازی کامپیوتری جذابیت سری جدید رزیدنت اویل 8 را بیشتر خواهد کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا