Connect with us

هدفون Nothing 2 رقیب جدید ایرپاد پرو معرفی شد

منتشر شده

در

Nothing هدف های بی سیم را برای رقابت با ایرپاد پرو اپل معرف کرد

شرکت ناتینگ سال 2020 مجموعه ای از هدفون ها و گوشی های هوشمند خود را روانه بازار کرد. در آن زمان Nothing Ear 1 و Nothing Phone 1 از سوی مردم با استقبال خوبی برخوردار شدند و فروش نسبتاً بالایی را داشتند. با گذشت سه سال اکنون Nothing Ear 2 معرفی شده است اما این محصول جدید بسیاری از ویژگی های سری قبل خود یعنی Ear 1 را دارد و در عین حال برخی از پیشرفت و بهبودهای کلیدی جدیدی را به همراه خود دارد. به گفته ی برخی از کارشناسان Nothing Ear 2 شباهت بسیار زیادی به AirPods Pro 2 اپل دارد اما قیمتی آن پایین تر است. اکنون از این هدفون رونمایی شده است و باید نحوه ی استفاده از آن را ببینیم تا مطمئن شویم که آیا Ear 2 می تواند با ایرپادهای اپل رقابت کند یا نه.

هدفون بی سیم Nothing Ear 2

Nothing یک جفت هدفون بی سیم با قابلیت حذف نویز به نام Nothing Ear 2 را معرفی کرده است که جانشین سری قبل خود یعنی Ear 1 می باشد. هر دو هدفون دارای طراحی تقریباً یکسانی هستند که با ترکیبی از پلاستیک شفاف و رنگ سفید، مشکی و قرمز طراحی شده اند. بر روی کاغذ Ear 2 نسبت به مدل های قبلی خود ارتقاء بزرگی نداشته است اما چند ویژگی دیگر مانند اتصال چند نقطه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور همزمان به دو دستگاه (تلفن و لپ تاپ) متصل شوید. با این حال در عمل Ear 2 لوازم جانبی بسیار پیشرفته تری به همراه دارد. صدای این هدفون بسیار واضح تر است و حذف نویز فعال آن ها در محیط های پر سر و صدا بسیار قوی می باشد.

هدفون مدل Nothing Ear 2
هدفون مدل Nothing Ear 2

Nothing Ear 2 از درایورهای به روز شده نسبت به مدل قبلی استفاده می کند. آن ها همان طراحی دینامیکی 11.6 میلی متری دارند اما دیافراگم با مواد جدیدی که از گرافن و پلی اورتان استفاده می کند به روز شده است. فضای داخلی هدفون ها نیز با طراحی جدید دو محفظه به روز شده است همچنین این هدفون علاوه بر SBC و AAC از LHDC 5.0 نیز پشتیبانی می کند.

سخت افزار Nothing Ear 2
سخت افزار Nothing Ear 2

در بخش نرم افزاری برنام Nothing Ear به Nothing X تبدیل شده است. برنامه ای که برای کنترل سایر دستگاه های Nothing که در آینده عرضه می شوند استفاده می شود همچنین شرکت سازنده گفته است که این برنامه برای Android و iOS در دسترس می باشد و برای استفاده از این هدفون و نرم افزار مهم نیست از چه مدل گوشی موبایل یا سیستم عاملی استفاده می کنید. Nothing Ear 2 دارای مقاومت IP54 می باشد که در برابر آب و تعرق مقاوم است. اگر شما هدفون با ویژگی های نرم افزاری جدید، کیفیت بالا و ظاهری منحصر به فرد را می خواهید، Nothing Ear 2 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مشخصات نرم افزاری Nothing Ear 2
مشخصات نرم افزاری Nothing Ear 2

تاریخ عرضه و قیمت Nothing Ear 2

Nothing Ear 2 از تاریخ 3 فروردین در فروشگاه های رسمی Nothing در لندن و فروشگاه های سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه و ژاپن برای خرید در دسترس خواهد بود و از 8 فروردین در دیگر کشورها عرضه می شوند. قیمت هدفون های ناتینگ بستگی به منطقه ای که ساکن هستید دارد. در آمریکا با قیمت 149 دلار، انگلیس 123 پوند و اروپا 149 یورو به فروش خواهند رسید. هنوز قیمت نهایی برای کشورهای آسیایی اعلام نشده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار