Connect with us

معرفی چند بازی کامپیوتری رایگان و پرطرفدار

منتشر شده

در

معرفی برخی از بازی های کامپیوتری رایگان

در میان هزاران بازی کامپیوتری که باید برای سرگرم شدن با آنها باید هزینه های زیادی پرداخت کرد، تعدادی بازی رایگان هم وجود دارند که هیچ هزینه ای بابت خرید یا پیشرفت در مراحل بازی در آن از کاربر گرفته نمی شود. در صنعت پولساز بازی های یارانه ای، اغلب گیمرها مجبور هستند هزینه بالایی را برای خرید یک بازی اورجینال صرف کنند. در بعضی موارد هم بازی هایی وجود دارند که در ابتدا شما هزینه ای برای خرید آن صرف نمی کنید اما برای رفتن به مراحل بالا و برنده شدن از شما درخواست واریز وجه می شود. در این میان کمپانی هایی وجود دارند که با عرضه بازی های رایگان یا Free to Play در هیچ مرحله ای از گیمر هزینه ای دریافت نمی کند. این سازنده ها از طریق محتوای مازادی که در خلال بازی به کاربر ارائه می دهند هزینه خود را جبران می کنند.

پرطرفدارترین بازی های رایگان کامپیوتری

لیست قیمت بازی های کامپیوتری

محبوب ترین بازی های رایگان کامپیوتری

برخلاف بازی های Pay to Win که شما در ابتدا هزینه ای برای خرید بازی پرداخت نمی کنید اما برای رفتن به مراحل بالاتر یا برنده شدن مجبور می شوید پرداختی انجام دهید، بازی های کامپیوتری که معرفی می شود در هیچ مرحله ای هزینه ای از گیمر دریافت نمی دارند و شما می توانید لذت یک بازی رایگان و جذاب را ببرید. از پرطرفدار ترین انواع این بازی ها می توان به 10 بازی زیر اشاره کرد:

بازی Fortnite

هرچند عده زیادی این بازی را به رسمیت نمی شناسند و آن را دوست ندارند اما نمی توان منکر اثری که این بازی بر روی سبک بتل رویال گذاشت، باشند. نسخه رایگان فورتنایت تفاوت چندانی از لحاظ کیفی با بازی پولی آن ندارد. آیتم های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید با وسیله آنها یک جنگ تمام عیار را پیش ببرید. این بازی بسیار معروف و پرطرفدار است

بازی World Of Tanks Blitz

این بازی آنلاین و چند کاربره که مثلا در جریان جنگ جهانی دوم در جریان است جهان تانک ها نام دارد و شما در آن می توانید هدایت چندین و چند تانک را به عهده بگیرید و رد میدان های نبرد گسترده ای با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. شما از این طریق می توانید تاکتیک های جنگی را برای غلبه بر دشمن به کار ببندید. علاوه بر نسخه رایگان، نسخه پریمیوم این بازی با آپشن های بیشتری وجود دارد و برای همه پلتفرم ها و کنسول بازی عرضه می شود.

بازی Paladins

این بازی بسیار شبیه بازی Overwatch بوده و به صورت نفرات 5 در برابر 5 قرار می گیرد اما بر خلاف بازی اوورواچ شما کاراکترهای بیشتری در اختیار دارید که هر کدام مهارت ویژه ای دارند و توانایی های شما بیشتر است. برای نسخه رایگان آن شما تعداد زیادی شخصیت در دسترس دارید اما برای دستیابی کامل به همه شخصیت ها شما باید نسخه پولی را خریداری کنید.

بازی کامپیوتری رایگان وارفریم

بازی Warframe

این بازی نیز یک بازی چند نفره است که می توانید در گروه های چهارنفره قرارگرفته و با انبوهی از دشمنان متفاوت مبارزه کنید. هر 12 شخصیت بازی وارفریم مهارت های خاص خودشان را دارند. جذابیت این بازی بخاطر اسلحه های متنوع آن است و به راحتی با هر نوع کامپیوتری حتی نسخه های قدیمی میتوانید به راحتی این بازی را انجام دهید.

بازی کامپیوتری رایگان کال آف دیوتی

بازی Call Of Duty: Warzone

شاید پرطرفدارترین بازی سبک بتل رویال همین بازی کال آف دیوتی باشد که تمام گیمرها چه مبتدی و چه پیشرفته آن را می شناسند. هرچند نسخه پولی آن برای ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شده اما نسخه رایگان آن با نسخه پریمیوم آن تفاوت چندانی ندارد.

از دیگر بازی های رایگان می توان به بازی Valorant، بازی Apex Legends بازی Destiny و بازی Counter-Strike اشاره کرد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مهدیس

    جولای 21, 2020 در 11:52 ق.ظ

    من اکثر اینا رو بازی کردم مثل Call Of Duty: Warzone و Paladins و Fortnite خیلی خوشم اومد نمی دونم چرا free to play ها رو بیشتر نمیکنن، من بازی های دخترونه رایگان هم خیلی دنبالشم اما نمی یافتم:(

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار