Connect with us

رونمایی گوشی موبایل سامسونگ با دوربین سلفی مخفی

منتشر شده

در

رونمایی گوشی موبایل سامسونگ با دوربین سلفی مخفی

تقریبا خیلی از ما به اتفاق قبول داریم که داشتن تمامی قطعات روی پنل گوشی موبایل بهتر از گزینه های جایگزین است. در دنیای تکنولوژی امروزی، به خصوص در میان انقلابی که حسگرهای اثر انگشت زیرصفحه نمایش بپا کرده اند، به سادگی می توان پیش بینی کرد که حذف قطعات از صفحه نمایش گوشی های هوشمند تنها یک گام کوچک است، گام کوچکی که تا زمان رسیدن به تکنولوژی ضروری خواهد بود.

راه حل سامسونگ برای یک دست شدن صفحه نمایش

قرار گرفتن دوربین سلفی موبایل در زیر صفحه نمایش زیبایی ظاهری نمایشگر را دو برابر خواهد کرد چرا که نبود دوربین سبب می شود صفحه ای یک دست و مسطح در دسترس کاربران قرار بگیرد.

عرضه گوشی موبایل های سامسونگ با طراحی جدید :

خوشبختانه به نظر می رسد که زمان زیادی برای دستیابی به این تکنولوژی نیاز نیست، چرا که کمپانی Samsung در حال توسعه راه حلی برای یک دوربین سلفی زیر صفحه نمایش موبایل است. این خبر اولین بار توسط مدیر گروه تحقیق و توسعه صفحه نمایش شرکت سامسونگ، یانگ بیونگ-دوک منتشر شد و اکنون نیز رسانه های کره ای آن را تایید کرده اند.

عملکرد سامسونگ برای مخفی کردن دوربین در زیر صفحه نمایش

البته صنعت گوشی های هوشمند نیز پیش از این، راه حل های متنوعی برای مخفی کردن یا جا به جا کردن دیگر قطعات سخت افزاری حساس، که به صورت سنتی روی گوشی موبایل ها قرار دارند (همچون هدفون، اسپیکرها، سنسورهای فاصله و نور، حسگر اثر انگشت و غیره) داشته اند.

طبق گزارشات منتشر شده، مخفی شدن دوربین سلفی تقریبا آخرین چالش در مسیر ساخت یک گوشی موبایل با “صفحه نمایش کامل” است. منبع خبر همچنین یک پاسخ آماده برای سوالی که در ذهن داریم ارائه کرده است، و آن اینکه تکنولوژی تا جایی قابل توسعه است که سوراخ دوربین مخفی شود بدون اینکه قابلیت دوربین یا صفحه نمایش را تحت تاثیر قرار دهد.

دوربین سلفی زیر صفحه نمایش یک پارچه سامسونگ

متاسفانه، جزئیاتی از این تکنولوژی در خبر منتشر نشده است، اما ظاهرا زمانی که بخواهید از دوربین استفاده کنید، قسمتی از صفحه نمایش که دقیقا روی دوربین سلفی قرار دارد شفاف می شود تا به دوربین اجازه کار دهد. ما بسیار علاقمندیم که از نحوه کارکرد و همچنین ظاهر دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بیشتر بدانیم و در صورتی که اطلاعات جدیدی منتشر شود، این اطلاعات را به اشتراک خواهیم گذاشت.

ا دیدگاه

  1. محمود

    می 7, 2019 در 10:54 ق.ظ

    مخفی شدن دوربین سلفی ایده جالبی که اکثر تولیدکنندگان موبایل رو به چاش کشیده ولی بنظرم تاثیر زیادی نمی تونه رو جذابیت ظاهری اسمارت فون داشته باشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار