Connect with us

سری جدید گوشی موبایل لنوو K6 مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو P22

منتشر شده

در

سری جدید گوشی موبایل لنوو k6 مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو p22

اصولا محصولات لنوو علاوه بر داشتن عملکرد مشتری پسند، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای راهی بازارهای جهانی می شوند، اکنون گوشی موبایل K6 Enjoy یکی دیگر از تلفن هوشمند های اقتصادی این شرکت است که به زودی در بازار موبایل به فروش خواهد رسید.

گوشی موبایل لنوو انجوی k6 معرفی شد

کمپانی لنوو تلفن هوشمندهای سری K6 خود را از سال 2016 راهی بازار موبایل نمود، و هم اکنون نیز عضو جدید آنها را با نام K6 Enjoy به لیست قیمت گوشی موبایل های خود اضافه کرده است، البته موبایل انجوی K6 از نظر ظاهری شبیه به تلفن هوشمند زد 5 اس لنوو می باشد؛ این اسمارت فون اولین موبایل کمپانی لنوو بود که با داشتن دوربین پشتی سه گانه توانست رقیبی سرسخت برای موبایل های هوآوی شود.

مشخصات فنی گوشی موبایل لنوو K6 Enjoy:

نمایشگر 6/2 اینچی موبایل لنوو K6 Enjoy از نوع LCD است که دارای رزولوشن 720*1520 خواهد بود؛ همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اسمارت فون میان رده انجوی K6 بر خلاف سایر گوشی موبایل ها در وسط بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

قیمت گوشی موبایل لنوو انجوی k6

بخش پشتی موبایل لنوو K6 Enjoy همانند تلفن هوشمند زد 5 اس به دوربین سه گانه مجهز شده است، که شامل یک لنز 12 مگاپبکسلی معمولی، یک لنز 8 مگاپبکسلی با قابلیت تله فوتو و یک لنز 5 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق تصویر می باشد، البته فلش LED در کنار این لنزها سبب می شود تصاویر در تاریکی با کیفیت بهتری ثبت شوند.

کارهای پردازشی موبایل انجوی K6 لنوو بر عهده تراشه هلیو P22 است، که در کنار 4 گیگابایت رم می تواند عملکرد خوبی را برای موبایل اقتصادی لنوو K6 Enjoy به همراه داشته باشد، نیرو رسانی به قطعات سخت افزاری نیز بر عهده باتری 3300 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

گوشی موبایل لنوو انجوی k6 رونمایی شد

حافظه داخلی جدیدترین موبایل لنوو K6 Enjoy برابر با 128 گیگابایت است که می توانید از طریق کارت میکرو SD فضای ذخیره سازی آن را افزایش دهید. طبق اعلام کمپانی لنوو قرار است این تلفن هوشمند جدید سری K6 در دو رنگ آبی و مشکی با بر چسب قیمت 185 یورو راهی بازارهای جهانی موبایل شود، علاقمندان می توانند در روزهای آینده این اسمارت فون خوش قیمت اقتصادی را از فروشگاه های موجود در بازار موبایل خریداری نمایند.

ا دیدگاه

  1. رسول

    آوریل 6, 2019 در 10:19 ق.ظ

    موبایل لنوو K6 Enjoy چطوری می تونم از سایت شما خریداری کنم و این اسمارت فون کی تو بازار موبایل ایران موجود میشه! با سپاس

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار