Connect with us

مودم روتر یوتل تولید ایران به بازار شبکه عرضه شد

منتشر شده

در

مودم روتر یوتل تولید ایران به بازار شبکه عرضه شد

مودم  روتر یوتل با گارانتی پرشیا سیستم محصولی است که با قابلیت های متفاوتی توسط کمپانی مخابراتی ارگ جدید در ایران تولید گردیده و توسط شرکت پرشیا سیستم وارد بازار های تجهیزات شبکه ایران شده است. محصولات UTEL قیمت ارزان تری نسبت به مودم روترهای وارداتی چینی داشته و علاقمندان می توانند با مراجعه به لیست قیمت مودم روترهای یوتل در سایت آی تی بازار این محصولات ایرانی را خریداری نمایند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مودم Utel روتر یوتل

لیست قیمت مودم و روتر

 شرکت پرشيا سيستم تنها نماینده رسمی مودم و روترهای U.tel در ایران :

از سال 1375 گروه پرشیا سیستم با درک اهمیت راه اندازی شبکه های دیتا با کارایی مناسب و بستر قوی همگام با کمپانی DDC آلمان گام در راهی نهاد که از بطن آن شرکت توسعه داده‌ های ارتباطی پرشيا سيستم (D.D.C Persia) (Development Data Communication Persia) راه اندازی شد. 

مودم و روتر یوتل

با توجه به توسعه شبکه اینترنت پرسرعت در کشور و افزایش تعداد کاربران این شبکه، مودم های ADSL ،VDSL پرمصرف ترین تجهیزات مخابراتی سمت مشتری در کشور می باشند. از این رو مودم روترهای U.tel توسط شرکت پرشیا سیتم وارد بازارهای تجهیزات شبکه ایران شده اند و با گارانتی پرشیا سیستم با قیمت مناسبی به فروش می رسند.

تولید مودم رو ترهای U.tel توسطشرکت مخابراتی ارگ جدید در ایران :

مودم روترهای یوتل که توسط شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید که یکی از شرکت های وابسته به منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید می باشد تولید شده و با توجه به اهمیت بحث تولید ملی و انتقال و بومی سازی فناوری های نو، شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید در فاز اول با تولید تجهیزات سمت مشتری (cpe) به بهره برداری رسید و تا کنون بیش از 300 هزار دستگاه مودم روتر با برند صد درصد ایرانی U.tel تولید کرده است.

مودم و روتر یوتل

مودم روترهای قدرتمند و ایرانی U.tel توسط شرکت محبوب پرشیا سیستم که نمایندگی پخش این مودم روترهای حرفه ای را برعهده دارد در دسترس عموم قرار گرفته وعلاقمندان می توانند طبق نیاز و حرفه خود مودم  روترهای یوتل را که در مدل های متفاوت تولید شده است را از بازارهای تجهیزات شبکه ایران خریداری نمایند.

همچنین ارائه مشاوره و راه حل جهت ايجاد شبكه ‌ها از قبيل راه حل‌ هایسوئيچينگ، روتينگ، امنيت، انتقال صدا و تصوير بر روي شبكه‌ های IP، شبكه‌ های بی سيم، راه‌ حل‌ های ذخيره ‌سازی داده‌ ها ، نظارت تصويری، لينک های راديويی و ‌… همراه با خدمات فنی پس از فروش مناسب و قابل اطمينان، پايبندی شرکت توسعه داده‌ های ارتباطي پرشيا سيستم را به اصل رضایتمندی مشتريان اثبات می ‌نمايد.

مشخصات فنی مودم یوتل مدل UTEL A154  :

مودم utel ایرانی

قیمت مودم UTEL A154

مشخصات فنی مودم یوتل مدل UTEL A304 :

مودم و روتر یوتل

قیمت مودم یوتل UTEL A304

مشخصات فنی مودم یوتل مدل UTEL A151 :

مودم و روتر یوتل

قیمت مودم یوتل UTEL A151

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مودم و روتر یوتل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. امید مهران زاده

    می 18, 2017 در 12:49 ب.ظ

    برند یوتل اگر چه یک برند ایرانی هست ولی مودم های تولید شده هم کیفیت خوبی داند هم قیمتشون خیلی خوب و مقرون به صرفه ست. خبر مودم یوتل خیلی خبر خوب، کامل و جدیدی بود با اجازتون توی سایتمون درجش میکنم موفق باشید

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار