Connect with us

عرضه موس وایرلس گیمینگ ایسوس ROG Strix Carry با طراحی جدید

منتشر شده

در

عرضه موس وایرلس گیمینگ ایسوس rog strix carry با طراحی جدید

موس های بی سیم مخصوص بازی در بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند چرا که نبود سیم باعث می شود بازیکنان راحت تر بازی کنند، کمپانی ایسوس که یکی از تولیدکنندگان بزرگ و فعال لوازم جانبی گیمینگ محسوب می شود، به تازگی جدیدترین موس وایرلس گیمینگ خود را معرفی کرده است که با داشتن ظاهری ساده و منحصر به فرد می تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند.

موس وایرلس گیمینگ ایسوس rog strix carry

موس مخصوص بازی راگ استریکس Carry جزء آن دسته از موس هایی است که از نظر ظاهری دارای طراحی ساده ای می باشد و اندازه، ابعاد کوچک آن برای اکثر گیمرها جذاب خواهد بود؛ وزن ROG Strix Carry بدون باتری برابر با 50 گرم بوده و نشان جمهوری گیمرهای ایسوس مثل همیشه بر روی این محصول نیز به چشم می خورد.

کارایی موس وایرلس گیمینگ ایسوس ROG Strix Carry در بازی :

انرژی موس مخصوص بازی توسط دو باتری AA تامین خواهد شد، البته این دو باتری سبب می شود وزن آن تا 15 گرم افزایش یابد. وجود دو کلید در سمت راست نشان می دهد این موس مخصوص کاربران راست دست بوده اما به طوری طراحی شده است که گیمرهای چپ دست نیز می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

موس وایرلس مخصوص بازی ایسوس rog strix carry معرفی شد

لازم به ذکر است برای اتصال بی سیم شرکت Asus دو اتصال را برای موس جدیدش در نظر گرفته است یکی از طرق دانگل، که پهنای باند 2.4 گیگاهرتز را در اختیار شما قرار می دهد و دیگری با استفاده از فناوری بلوتوث خواهد بود.

کمپانی ایسوس برای کارایی و طول عمر بیشتر موس ROG Strix Carry را به سوئیچ های Omron و سنسوری با دقت حداکثر 7200DPI مجهز کرده است تا گیمرها بتوانند حداقل تا چند سال از آن استفاده نمایند؛ همچنین کیف کوچکی در بسته بندی این محصول موجود بوده که برای حمل و نقل مناسب می باشد.

قیمت موس وایرلس مخصوص بازی ایسوس rog strix carry

طبق اعلام کمپانی سازنده ایسوس موس وایرلس گیمینگ ROG Strix Carry در حالت بازی تا 300 ساعت بدون نیاز به تعویض و یا شارژ باتری مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت استفاده های غیر گیمینگ نیز طول عمر آن به 465 ساعت خواهد رسد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار