Connect with us

موس وایرلس گیمینگ کورسیر IRONCLAW دارای 10 دکمه جانبی

منتشر شده

در

موس وایرلس گیمینگ کورسیر ironclaw دارای 10 دکمه جانبی

شرکت کورسیر یکی دیگر از کمپانی های برتر بازار کنسول بازی است که در تولید لوازم جانبی گیمینگ فعالیت چشمگیری دارد، هم اکنون این شرکت جدیدترین موس وایرلس مخصوص بازی خود را با مجهز کردن به جدیدترین قابلیت های روز در اختیار گیمرها قرار داده است. کمپانی کورسیر یک شرکت آمریکایی است که از ژانویهٔ سال 1994 در فریمونت کالیفرنیا فعالیت خود را در تولید قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آغاز کرد، طراحی محصولات این شرکت در آمریکا انجام می شود، سپس در تایوان به تولید انبوه می رسد.

موس وایرلس گیمینگ کورسیر ironclaw رونمایی شد

موس وایرلس گیمینگ IRONCLAW جزء آن دسته از محصولات حرفه ای شرکت Corsair به حساب می آید، چرا که سرعت و دقت بالای آن در حین بازی می تواند بهترین عملکرد را برای گیمرها داشته باشد، همچنین سنسورهای نوری موجود در این موس زیبایی ظاهری آن را افزایش داده اند.

موس وایرلس گیمینگ کورسیر IRONCLAW بی نظیر در بازی :

موس مخصوص بازی گیمینگ IRONCLAW RGB به عنوان یک موس وایرلس از طریق بلوتوث نیز به سیستم مورد نظر ( لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر) متصل خواهد شد، همچنین دارای سیگنال های پایدار بوده و سرعت عملکرد آن به 1 میلی ثانیه می رسد.

موس وایرلس گیمینگ کورسیر آیرون کلا

باتری موس کورسیر آیرون کلا از طریق کابل یو اس بی شارژ می شود، به طوری که به راحتی می توانید در حین شارژ شدن نیز از آن استفاده نمائید. عمر باتری موس گیمینگ IRONCLAW برابر با 50 ساعت خواهد بود و با هر بار شارژ کامل می توانید به مدت چند روز با آن لحظات خوبی را در گیمینگ تجربه کنید.

قابلیت موس وایرلس مخصوص بازی کورسیر ironclaw

موس گیمینگ Corsair IRONCLAW از نظر ظاهری نیز به صورت متفاوت و منحصر به فرد طراحی شده است و دارای 10 دکمه جانبی می باشد، بدین ترتیب به شما این امکان را می دهد که کارایی آن را تنظیم و برنامه ریزی نمائید. شایان ذکر است نورپردازی RGB این موس مخصوص بازی کورسیر نیز قابل تنظیم خواهد بود و می توانید به هر روندی که می خواهید این نور پردازی را تغییر دهید. به هر حال این موس جدید Corsair با داشتن عملکرد خوب در حین بازی، می تواند یکی از رقیب های سرسخت موس های گیمینگ ریزر شود.

لیست قیمت موس کامپیوتر کورسیر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار