Connect with us

مینی پی سی الایت گروپ Liva Q2 کوچک تر از همیشه

منتشر شده

در

مینی پی سی الایت گروپ liva q2 کوچک تر از همیشه

کمپانی الایت گروپ یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان قطعات کامپیوتر کشور تایوان است که با تولید محصولات بی نظیر و حرفه ای همچون مادربرد و مینی پی سی بازار خوبی را برای خود رقم زده است؛ مینی کامیپوتر های Elitegroup با داشتن سخت افزاری قدرتمند توانسته اند عملکرد خوبی را برای کاربران داشته باشند.

مینی پی سی الایت گروپ liva q2 معرفی شد

جدیدترین مینی پی سی های 2019 الایت گروپ که به تازگی به بازار آی تی معرفی شده اند، توانسته اند بسیاری از مخاطبان را شگفت زده نمایند چرا که اندازه کوچک و وزن سبک آنها به قدری جذاب و ایده آل است که کاربر می تواند همانند پاوربانک به راحتی آن را در دست بگیرد این ویژگی سبب می شود Liva Q2 نسبت به سایر مینی کامپیوتر های بازار فروش خوبی را داشته باشد؛ لازم به ذکر است ابعاد مینی پی سی لیوا Q2 الایت گروپ نیز برابر با 70*70 *33.4 میلی متر می باشد.

قیمت مینی پی سی الایت گروپ liva q2

سیستم عامل مینی پی سی کوچک و اقتصادی الایت گروپ Liva Q2 ویندوز 10 است و کارهای پردازش آن نیز بر عهده پردازنده اینتل Pentium Silver/Celeron خواهد بود البته پردازشگر گرافیکی Intel HD 600 موجود در این مینی پی سی الایت گروپ با پشتیبانی کردن از رزولوشن 4K سبب پخش شدن فیلم و تصاویر واضح با کیفیت در تلویزون می شود ؛ همچنین این پردازشگر گرافیکی اینتل از کدک HEVC 10-bit نیز پشتیبانی می کند و به رابط HDMI 2.0 نیز بهره مند شده است.

مینی پی سی الایت گروپ liva q2 مجهز به ویندوز 10

حافظه رم سری جدید مینی پی سی های Elitegroup Liva Q2 برابر با 2 الی 4 گیگابایت از نوع LPDDR4 می باشد و 64 گیگابایت حافظه E-MMC نیز درون آنها تعبیه شده است، دانگل ترکیبی شبکه بدون سیم Wifi 802.11 a/b/n/g/ac با بلوتوث نسخه 4.1 نیز در این مینی کامیپوتر ها موجود خواهد بود.با توجه به ویژگی های اعلام منتشر شده نسل جدید مینی پی سی الایت گروپ Liva Q2 می توانند برای کارهای اداری، روزمره، وب گردی و مولتی مدیا گزینه مناسبی برای خریداران محسوب شوند.

لیست قیمت مینی پی سی الایت گروپ

ا دیدگاه

  1. سهراب امیری

    مارس 9, 2019 در 11:04 ق.ظ

    ابعاد و اندازه مینی پی سی الایت گروپ Liva Q2 عالیه. قیمت این مینی کامپیوتر کی اعلام میشه و چطوری میشه این محصول خریداری کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار