قطعات کامپیوتر

هارد اکسترنال سیلیکون پاور استریم S07 مناسب کنسول بازی

شرکت تایوانی سیلیکون پاور سری جدید هارد اس اس دی اکسترنال خود را با ظاهری متفاوت و عملکردی بی نظیر رونمایی نمود؛ این هارد اکسترنال جدید Silicon Power قرار است به زودی با نام Stream S07 راهی بازار قطعات کامپیوتر شود، و با کارایی بی نظیر خود خریداران و علاقمندان را شگفت زده کند.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور استریم s07 رونمایی شد

لیست قیمت هارد اس اس دی اکسترنال

استقامت هارد اکسترنال سیلیکون پاور Stream S07 در برابر ضربه نیز بارها مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است، تا بتواند برای کاربران بهترین عملکرد را داشته باشد؛ البته این حافظه اس اس دی به صورتی طراحی شده است که می توانید آن را برای انتقال داده ها به لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند و سایر دستگاه ها همچون کنسول بازی ها متصل نمائید.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور استریم s07

ظرفیت حافظه اس اس دی اکسترنال سیلیکون پاور استریم S07 برابر با 8 ترابایت اعلام شده، و شما می توانید با این میزان حافظه تا 1.3 میلیون عکس، 2 میلیون آهنگ 4 مگابایتی، 800 فیلم 4K Ultra HD یا 3.2 میلیون کتاب الکترونیکی 2.5 مگابایتی را در این هارد اکسترنال ذخیره نمائید.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور Stream S07 دارای ظاهری شبیه به سنگ:

طراحی ظاهری هارد اکسترنال Stream S07 سیلیکون پاور در واقع یاد آور نمای یک سنگ است؛ و هدف کمپانی سازنده از این طرح تلفیق قدرت و استقامت و سمبل دوام و ماندگاری می باشد، که توانسته آن را به راحتی به بیننده القاء کند.

قیمت حافظه اس اس دی اکسترنال سیلیکون پاور استریم s07

وجود پورت یو اس بی 3.2 Gen 1 در هارد اکسترنال Stream S07 نیز سبب می شود نرخ انتقال داده ها در 5 گیگابیت بر ثانیه انجام شود. علاوه بر موارد گفته شده، با متصل نمودن حافظه اس اس دی اکسترنال استریم S07 به تلویزیون می توانید برنامه ها مورعلاقه تان را بر روی آن ذخیره نمائید.

ویژگی حافظه اس اس دی اکسترنال سیلیکون پاور استریم s07

شکاف موجود بر روی هارد اکسترنال سیلیکون پاور استریم S07 به عنوان منبعی برای تهویه هوا طراحی شده تا را در زمان فعالیت Stream S07 را خنک نگه دارد؛ البته کمپانی سازنده ال ای دی را به همراه نور پردازی آبی در این قسمت قرار داده است که نمایانگر وضعیت انتقال اطلاعات به کاربران می باشد. هارد اکسترنال های سری Stream S07 سیلیکون پاور قرار است در چهار ظرفیت 3، 4، 6، 8 ترابایت در یک محفظه پلاستیکی سیاه با بافت شبیه به سنگ راهی بازار قطعات کامپیوتر شود، و در دسترس علاقمندان و خریداران قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا