Connect with us

هارد اکسترنال گیمینگ وسترن دیجیتال مخصوص Xbox One

منتشر شده

در

هارد اکسترنال گیمینگ وسترن دیجیتال مخصوص ایکس باکس وان

برای اینکه بتوانید با کنسول بازی ایکس باکس وان مایکروسافت لحظات خوب و هیجان انگیز بازی ها را تجربه کنید، در ابتدا باید آن بازی را بر روی Xbox نصب نمائید، اما با توجه به حجم بالای بازی ها مخصوصا بازی های مخصوص Xbox One که نیازمند به فضای ذخیره سازی زیادی می باشند، شما قادر به نصب کمترین بازی خواهید بود، از این رو خرید هارد های اکسترنال مخصوص کنسول بازی می تواند بهترین راه حل باشد.

هارد اکسترنال گیمینگ وسترن دیجیتال gaming drive accelerated

لیست قیمت هارد اکسترنال

هم اکنون هارد اکسترنال های مناسب Xbox One که در بازار قطعات کامپیوتر به فروش می رسند، ظرفیتی برابر 1 ترابایت دارند که با خرید آنها می توانید اکثر بازی های منحصر به فرد کنسول بازی ایکس باکس وان مایکروسافت را نصب کنید.

کمپانی وسترن دیجیتال که در تولید محصولات ذخیره سازی، سیستم های مرکز داده و هارد دیسک قدمتی طولانی دارد، و رقیب سرسخت شرکت سیگیت می باشد، به تازگی جدیدترین محصول خود را برای ایکس باکس های مایکروسافت و گیمرها طراحی و تولید کرده است، بدین ترتیب بازیکنان به راحتی می توانند بازی های زیادی را در کنسول بازی نصب کنند.

هارد اکسترنال مخصوص بازی وسترن دیجیتال مناسب Xbox One :

کمپانی Western Digital به طور رسمی نسل جدید هارد اکسترنال های گیمینگ خود را با نام Gaming Drive Accelerated برای گیمرها معرفی کرده است، این هاردها با بهینه سازی های خوبی که شده اند می توانند کارایی خوبی برای کنسول بازی های ایکس باکس وان مایکروسافت داشته باشند.

هارد اکسترنال گیمینگ وسترن دیجیتال مناسب ایکس باکس وان

جالب است بدانید شرکت وسترن دیجیتال بر روی هارد اکسترنال Gaming Drive Accelerated لوگو Xbox را حک کرده است، تا نشان دهد این محصول مخصوص کنسول بازی های ایکس باکس وان می باشد. طبق اطلاعات بدست آمده قرار است این هارد گیمینگ Drive Accelerated در دو ظرفیت 500 گیگابایت و 1 ترابایت در دسترس گیمرها قرار بگیرد، البته پشتیبانی از پورت USB 3.0 از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

قیمت هارد اکسترنال گیمینگ وسترن دیجیتال gaming drive accelerated

طبق ادعاء کمپانی وسترن دیجیتال سرعت خواندن در هارد اکسترنال Gaming Drive Accelerated به 400 مگابایت در ثانیه خواهد رسید، و سرعت بارگذاری آنها نیز تا 50 درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین قیمت هارد اکسترنال گیمینگ Drive Accelerated در بازار قطعات کامپیوتر طبق ظرفیت های موجود برابر با قیمت های 120 دلار برای نسخه 500 گیگابایتی و 220 دلار برای مدل 1 ترابایتی می باشد، که برای کنسول بازی سری Xbox One X و Xbox One S در دسترس خریداران قرار گرفته است.

لیست قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

2 دیدگاه

  1. فرخی

    جولای 22, 2019 در 10:21 ق.ظ

    بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی PS5 معرفی کنید با سپاس

    • عباس

      سپتامبر 7, 2019 در 2:40 ق.ظ

      حالا بزار خود کنسول ps5 معرفی بشه، اونوقت اگه معرفی شده به فکر بهترین هارد اکسترنالش باش!
      میگن طرف رو تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت! قضیش اینه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار