Connect with us

هدست واقعیت افزوده لنوو مجهز به دو دوربین چشم ماهی

منتشر شده

در

هدست واقعیت افزوده لنوو مجهز به دو دوربین چشم ماهی

کمپانی Lenovo با معرفی هدست واقعیت افزوده ThinkReality A6 بار دیگر در جمع تولید کنندگان گجت پوشیدنی قرار گرفت، این محصول با داشتن قابلیت و عملکردی حرفه ای، می تواند رقیب جدی هدست واقعیت ترکیبی مایکروسافت هولولنز 2 شود.

هدست واقعیت افزوده لنوو تینک ریلیتی 6

لیست قیمت هدست واقعیت مجازی VR

طبق اعلام کمپانی سازنده لنوو هدست واقعیت افزوده ThinkReality A6 با بهره مند شدن به سخت افزار و پلتفرم نرم افزاری قدرتمند مناسب کاربران سازمانی خواهد بود؛ و قابلیت تشخیص سوژه مورد نظر کاربر و بهینه سازی رزولوشن تصویر بر اساس آن یکی از ویژگی های منحصر به فرد تینک ریلیتی 6 محسوب می شود که آن را نسبت به سایر عینک های واقیعت افزوده بازار گجت متمایز می نماید.

وزن هدست واقعیت افزوده ThinkReality A6 لنوو برابر با 380 گرم اعلام شده است و دو دوربین چشم ماهی نیز در آن موجود بوده و هر دو نمایشگر این هدست واقعیت افزوده دارای میدان دید مورب 40 درجه ای و رزولوشن 1080p می باشند.

قابلیت های منحصر به فرد هدست واقعیت افزود لنوو ThinkReality A6 :

اگرچه هدست واقعیت افزود لنوو ThinkReality A6 به میکروفون داخلی برای دریافت دستورات صوتی بهره مند شده است اما کاربران با استفاده از کنترلر 3DoF (ردیابی حرکتی 3 جهته) نیز قادر به تعامل با محیط خواهند بود. سنسور عمق سنج و حسگر 13 مگاپیکسلی RGB نیز برای این هدست واقعیت افزوده در نظر گرفته شده که می تواند برای کاربران بسیار کارآمد واقع شود.

هدست واقعیت افزوده لنوو thinkreality a6 رونمایی شد

پلتفرم نرم افزاری هدست واقعیت افزود لنوو ThinkReality A6 با Microsoft Azure و وب سرویس آمازون سازگار بوده و امکان توسعه اپلیکیشن های واقعیت افزوده در زمینه های آموزشی و کاری را در دسترس سازمان ها قرار می دهد، کاربر نیز با استفاده از این پلتفرم قادر به تعامل و کار با اطلاعات دیجیتالی سه بعدی در دنیای واقعی خواهد بود.

هدست واقعیت افزوده لنوو تینک ریلیتی 6 با دوربین های چشم ماهی

باتری 6800 میلی آمپرساعت هدست واقعیت افزود لنوو تینک ریلیتی 6 تنها با یکبار شارژ کامل انرژی لازم برای 4 ساعت کار را فراهم می نماید، البته در حین شارژ باتری هم می توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است این هدست واقعیت افزوده به یک باکس محاسباتی با ابعاد مشابه حافظه اس اس دی به سیستم عامل اندروید متصل می شود که در درون آن چیپست اسنپدراگون 845 و چیپ های Movidius اینتل قرار گرفته اند.

ویژگی هدست واقعیت افزوده لنوو thinkreality a6

اگرچه کمپانی مایکروسافت هولولنز 2 را به نمایشگرهای MEMS و اسنپدراگون 850 مجهز کرده اما وجود تمامی بخش های پردازشی هدست را کمی سنگین کرده است؛ اما در هدست واقعیت افزوده ThinkReality A6 کاربر می تواند آن را روی کمربند یا بازوبند نصب کند که از وارد شدن بار اضافی به سر و گردن وی جلوگیری خواهد کرد. طبق ادعای شرکت لنوو ThinkReality A6 یکی از سبک ترین هدست واقعیت افزوده بازار گجت می باشد که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند رقیب سرسخت تمام هدست های واقعیت افزوده شود.

ا دیدگاه

  1. سلطانی

    می 16, 2019 در 10:14 ق.ظ

    قیمت هدست واقعیت افزوده لنوو ThinkReality A6 کی اعلام میشه؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار