قطعات کامپیوتر

هدفون لاجیتک زون وایرلس با قابلیت شارژ بی سیم

محبوبیت و فروش بالای هدفون وایرلس ها در بازار قطعات کامپیوتر سبب شده بسیاری از شرکت ها این محصول را تولید و عرضه نمایند؛ اما شارژ شدن آنها توسط کابل برای اکثر کاربران خوشایند نمی باشد. کمپانی لاجیتک نیز با معرفی هدفون Zone Wireless توانست بازار خوبی را برای خود رقم بزند.

هدفون لاجیتک زون وایرلس معرفی شد

اکثر کمپانی ‌ها، شارژ با کابل USB را برای هدفون‌ هایشان انتخاب می‌ کنند تا در کمترین زمان ممکن بتواند هدفون را شارژ نماید؛ اما با توجه به عدم رضایت کاربران شرکت ها سعی بر این دارند که جدیدترین هدفون هایشان را به قابلیت شارژ بی سیم مجهز کنند تا بتوانند فروش خوبی را در بازار قطعات کامپیوتر داشته باشند.

قابلیت هدفون لاجیتک زون وایرلس

فروش هدفون لاجیتک زون وایرلس به همراه پد شارژ:

کمپانی لاجیتک پد شارژی را برای هدفون زون وایرلس طراحی کرده است که از روش شارژ بی سیم Qi به راحتی می تواند هدفون را شارژ کند، به طوری که دیگر نیازی به شارژر نخواهید داشت و با گذاشتن هدفون روی پد شارژ پروسه شارژ شدن به صورت خودکار انجام خواهد شد.

هدفون لاجیتک زون وایرلس مجهز به پد شارژ

هدفون لاجیتک Zone Wireless به قابلیت حذف صدای محیط مجهز شده است؛ بدین ترتیب کاربر می‌ تواند با استفاده از برنامه‌ مخصوصی روی گوشی موبایل خود، میزان صدای پخش شده را تنظیم کند؛ البته کلید‌های تنظیم صدا روی هدفون به شما این فرصت را می دهد که در مواقع مورد نیاز بتوانید بلندی صدا را کنترل نمایید. باتری قدرتمند هدفون وایرلس لاجیتک نیز قادر است تا 15 ساعت Zone Wireless را برای شما فعال نگه دارد.

قیمت هدفون لاجیتک زون وایرلس

هدفون لاجیتک زون وایرلس قرار است در دو مدل متفاوت عرضه شود؛ تفاوت Zone Wireless با نسخه‌ پلاس، تنها در دریافت کننده صدایی است که برای نسخه Plus در نظر گرفته شده است به صورتی که می تواند هدست را به 6 محصول دیگر لاجیتک متصل کند. پس از عرضه خریداران می توانند هدفون Zone Wireless را به قیمت 199 دلار و مدل پلاس آن را با قیمت 249 دلار خریداری کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پد شارژ هدفون لاجیتک زون وایرلس می تونه هدفون های دیگه ای رو شارژ کنه یا فقط مخصوص خود هدفون؟ اگه بخوام هدفون Zone Wireless رو خریداری کنم باید با کدام فروشگاه تماس بگیرم!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا