Connect with us

معرفی هندزفری بلوتوث جدید هوآوی مجهز به نویز کنسلینگ

منتشر شده

در

معرفی فری بادز 3 هوآوی

ایربادز جدید هوآوی به محصولات پرطرفدار این کمپانی اضافه شد. هوآوی فری بادز 3 که یک هندزفری کاملا بی سیم است مجهز به فناوری حذف نویز بوده و رقیبی برای ایربادز پرو محسوب می شود. هوآوی در نمایشگاه ایفا 2019 از ایربادز های جدید خود رونمایی کرده و آن را با نام Huawei FreeBuds 3 معرفی نموده بود. هرچند قیمت هوآوی 3 فری بادز ارزان تر از ایرباد اپل است اما طراحی آن کاملا از اپل الهام گرفته شده. همچنین سه میکروفونی که در این ایربادز به کار رفته شبیه سامسونگ گلکسی بادز پلاس است.

مشخصات فنی فری بادز 3 هوآوی

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

مشخصات فنی Huawei FreeBuds 3i

هوآوی فری بادز 3 آی محصول جالب توجهی شناخته می شود. دو میکروفون رو به خارج دارد که به جذب صدای کاربر کمک می کند و یک میکروفون به سمت داخل جهت بالا بردن کیفیت صدای شنیده شده توسط کاربر تعبیه شده. اما امتیازی که این فری بادز هوآوی نسبت به ایربادز گلکسی دارد این است که ایربادز جدید هوآوی سیستم نویز کنسلینگ فعال داشته که تا 32 دسیبل عملکرد دارد. اما با همین وجود باز قیمت پایین تری نسبت به هندزفری بلوتوث سامسونگ دارد.

ایربادز هوآوی با حذف نویز

هوآوی فری بادز 3 مجهز به سیستم حذف نویز

حذف نویز عملکر مهمی در چنین گجتی محسوب می شود اما از طرفی باعث مصرف زیاد انرژی در آن نیز هست. هندزفری Huawei FreeBuds 3i برای شنیدن موزیک تا 3.5 ساعت و برای مکالمه تا 2.5 ساعت شارژ نگه می دارد. با این وجود کیس شارژ این ایربادز تا 14.5 ساعت به میزان شارژ برای شنیدن موزیک و 10.5 ساعت شارژ برای مکالمه به ایربادز اضافه می کند. مدت زمان برای شارژ ایربادز داخل کیس یک ساعت خواهد بود و برای شارژ خود کیس 115 دقیقه شارژ لازم است.

ایربادز جدید هوآوی

برای اتصال فری بادز هوآوی کافیست با ضربه زدن روی هر کدام از ایرباد ها ANC را روشن یا خاموش کنید. برای متوقف کردن موزیک یا پخش آن و یا پاسخ دادن به تلفن و همچنین قطع تماس باید دوبار روی یکی از ایرباد ها ضربه بزنید. هوآوی فری بادز 3 آی مجهز به درایورهای دینامیک 10 میلی متری بوده و دارای استاندارد ضد آب IPX4 است. چهار سری گوشی سیلیکونی هم داخل جعبه وجود دارد که استفاده ایربادز ها راحت تر باشند و گوش را اذیت نکنند.

ایربادز ها این روزها جزء محصولات پر طرفداری محسوب می شوند که جایگزینی برای هندزفری  و هدست شده اند. استفاده راحت و بی دردسر از آنها یکی از دلایل عمده برای محبوبیتشان شناخته می شود. فقط باید مراقب باشید این هندزفری های کوچک را گم نکنید.

این طور که هوآوی منتشر کرده این ایربادز آخر اردیبهشت به عرضه خواهد رسید و قیمت آن 89 پوند اعلام شده است. ابتدا فقط رنگ سفید آن عرضه می شود اما کمی بعد رنگ مشکی آن نیز به بازار عرضه خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. محمود

    می 13, 2020 در 4:31 ب.ظ

    کاش هندزفری بیسیم هوآوی در رنگ های مختلف راهی بازار موبایل می شد رنگ سفید زیاد مورد پسند نیست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار