موبایل

ویژگی های هدفون وایرلس اپل پاوربیتس 4 منتشر شد

شرکت Beats یکی از تولیدکنندگان وابسته به کمپانی اپل است، که جدیدترین محصولات آن توسط اپل رونمایی و معرفی می شود. سال گذشته نیز رونمایی ایرفون وایرلس بیتس 3 توسط اپل انجام شد سپس راهی به بازار های عرضه گردید.

هدفون وایرلس اپل پاوربیتس 4

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

در حال حاضر نیز شرکت اپل تصمیم دارد سری جید ایرفون وایرلس بیتس 3 را با نام Powerbeats4 به علاقمندان و خریدارن معرفی کند، طبق اطلاعاتی که از تصاویر تبلیغاتی این هدفون منتشر شده است می توان گفت سری جدید Powerbeats مجهز به باتری قدرتمندتر و جدیدترین چیپست اپل که H1 نام دارد شده است.

مجهز شدن هدفون وایرلس پاوربیتس 4 به تراشه H1 اپل این فرصت را به کاربر می دهد، بدون فشردن دکمه‌ای، دستیار هوشمند سیری را فعال کند. ایرفون وایرلس Powerbeats4 همانند نسل قبلی جزء هدفون های ورزشی شرکت بیتس بوده اما با داشتن طراحی زیبا و کارآمد راحت ‌تر در درون گوش کاربر قرار خواهد گرفت.

قابلیت های جدید هدفون وایرلس اپل پاوربیتس 4 :

در زیر لوگوی Beats موجود بر روی هندرفری بلوتوث اپل Powerbeats4 دکمه ای قرار گرفته است، که قابلیت های کارآمدی را در اختیار کاربر قرار می دهد، به طوری که با فشردن این دکمه، پخش موسیقی متوقف شده و یا اینکه می تواند به تماس ‌ها پاسخ دهد.

رنگبندی هدفون وایرلس اپل پاوربیتس 4

لازم به ذکر است اگر دکمه را دوبار فشار دهید، آهنگ بعدی برای شما پخش خواهد شد، و در صورت فشردن 3 بار آن، آهنگ قبلی پخش می شود، همچنین اگر دکمه را تا چند ثانیه نگه دارید دستیار صوتی سیری فعال شده و به دستورات صوتی شما پاسخ خواهد داد.

یکی از ویژگی هی مشتری پسند هدفون بی سیم اپل پاوربیتس 4 باتری قدرتمند آن می باشد، به طوری که می تواند تا 15 ساعت به صورت فعال در اختیار شما قرار بگیرد، این میزان شارژدهی نسبت به نسل قبل حدودا 3 ساعت افزایش داشته است.

رونمایی هدفون بی سیم اپل پاوربیتس 4

طبق گزارشات بدست آمده کمپانی اپل تصمیم دارد برای سری جدید هدفون Powerbeats پورت لایتنینگ را برای شارژ شدن آن در نظر بگیرد، اگر این قابلیت به Powerbeats4 اضافه شود، کاربران اندرویدی نیز باید کابل لایتنینگ را خریداری کنند.

هدفون بی سیم پاوربیتس 4

هدفون وایرلس اپل پاوربیتس 4 به زودی در رنگ های سفید، مشکی و قرمز که رنگ سازمانی شرکت بیتس است، راهی بازار موبایل خواهد شد و با ویژگی های جدید و کارآمدی که دارد می تواند برای ورزشکاران عملکرد بی نظیری داشته باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا