Connect with us

پلی استیشن 5 سونی PS5 رقیب جدیدترین ایکس باکس وان

منتشر شده

در

پلی استیشن 5 سونی رقیب جدیدترین ایکس باکس وان مایکروسافت

کمپانی بزرگ سونی از چند هفته پیش رسما اولین گام های خود را در جهت ساخت و معرفی نسل بعدی کنسول بازی ها گذاشته است. این کمپانی هفته پیش نیز چند مشخصه کلیدی مربوط به PlayStation 5 را اعلام کرد.

رونمایی پلی استیشن 5 سونی

لیست قیمت کنسول بازی

ما انتظار داریم که پلی استیشن 5 با یک پردازنده 8 هسته ای 7 نانومتری بر اساس معماری AMD Zen2، یک GPU سفارشی بر اساس معماری AMD Navi با پشتیبانی سخت افزاری برای raytracing، یک واحد اختصاصی صوتی 3D و یک SSD در دسترس علاقمندان و طرفداران کنسول های بازی قرار بگیرد.

معرفی جدیدترین ایکس باکس وان مایکروسافت در 9 ژوئن :

کمپانی مایکروسافت احتمالا در نشست رسمی مراسم E3 2019 روز یکشنبه 9 ژوئن، ساعت 1 بعدازظهر اطلاعیه بزرگ خود را آشکار خواهد کرد، شاید جزئیات کامل تری از نسل بعدی ایکس باکس وان ارائه شود صرف نظر از این که حتی این دستگاه ها در سال جاری عرضه نخواهند شد، رقابت بزرگ بین دو غول صنعت بازی همچنان ادامه خواهد داشت.

ویژگی پلی استیشن 5 سونی

در این رابطه جالب است نظر جک ترتون مدیر اجرایی شرکت Sony Computer Entertainment آمریکا را بدانیم؛ کسی که نزدیک به سی سال است که به طور مستمر برای شرکت سونی آمریکا فعالیت موثر داشته است. جک ترتون در مصاحبه ای که روز گذشته توسط GamesBeat منتشر شد، اعلام کرد: سونی به عنوان رهبر بازار، به وضوح موقعیت خوبی دارد، اما انتظار دارد که آنها با رقابت شدیدتر و بزرگ تری نسبت به گذشته مواجه شوند.

در ادامه افزود: من فکر می کنم موقعیت شرکت سونی برای معرفی نسل جدید از کنسول های بازی بسیار عالی است. با توجه به موقعیت بسیار خوب نسل قبلی کنسول بازی سونی، انتظار می رود کنسول نسل جدید بهتر و قدرتمند تر از دیگر رقبا ظاهر شود.

کنسول بازی های سونی قدرتمند و حرفه ای

آنچه که در رابطه با مشخصات پلی استیشن 5 خواندید، ظاهرا بسیار چشمگیر است؛ و مدل کسب و کار شرکت سونی برای آخرین بار به خوبی عمل کرده و به نظر می رسد که آنها در حرکت بعدی متفاوت عمل کنند؛ ولی شرکت سونی با رقابت بیشتری مواجه خواهد شد.

نینتندو در این دوره بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و یک بازار بسیار قوی و رقابتی دارد. اتفاق جدید (معرفی نسل بعدی کنسول بازی سونی) چه برای آنهایی که سازنده و توسعه دهنده بازی هستند و چه برای آنهایی که گیمر هستند یک اتفاق ارزشمندی خواهد بود که همگان را شگفت زده خواهد کرد.

لیست قیمت کنسول بازی سونی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار