کنسول بازی

پلی استیشن PS5 با ویژگی های شگفت انگیز معرفی شد

برای گیمرها و عاشقان بازی های هیجان انگیز کنسول بازی پلی استیشن 4، انتظار برای رونمایی و به بازار آمدن PS5 با قابلیت هایی که کمپانی سونی نوید آنها را داده، کار سختی است. این روزها مشخصات فنی این پلی استیشن جدید منتشر شده که سعی دارد این انتظار را برای گیمرها شیرین تر کند.

کمپانی سونی اعلام کرده نهایت تلاش خود را به کار برده تا هر آنچه در PS4 قابل اجرا و بازی بود، در این پلی استیشن جدید هم در دسترس باشد. سازگاری و انتقال بیش از 4000 بازی از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 کار بزرگی است که کمپانی سونی آن را برای مشتریانش عملی نمود. سازگاری این پلی استیشن با نسل قبلی خود اما با کیفیتی بالاتر چه در وضوح تصویر چه در ارائه عناوین بازی ها، از امتیازات قابل ذکر این سری عنوان شده است.

کنسول بازی پلی استیشن ps5

لیست قیمت کنسول بازی

در این توضیحات عنوان شده بیش از صد بازی PS4 که بالاترین محبوبیت را بر اساس بیشترین زمان صرف شده برای آنها داشته اند، مرتب سازی شده و در سری جدید هم قابل انتقال هستند. برای اینکه این کمپانی نشان دهد این انطباق پذیری با نسل قبل در کنسول بازی سونی پلی استیشن پنج چطور پیش می رود لیست این بازی ها را آماده نمود.کمپانی سونی اگرچه گیمرها را منتظر می گذارد، اما این خبر خوب را هم می دهد که صدها عنوان از بازی های نسل قبل در نسل جدید پلی استیشن ها امتحان شده اند و باقی آنها هم در حال آزمایش هستند تا هر چه سریع تر به همراه خبرهای بیشتری از این پلی استیشن جدید به اطلاع علاقمندانش برسند.

ویژگی های گیمر پسند کنسول بازی پلی استیشن 5 :

از جزییات جدید کنسول بازی پلی استیشن PS5 که از آنها پرده برداری شده می توان به ارتقاء در پلتفرم این پلی استیشن با سرعت بسیار بالاتر، یکپارچه سازی سیستم اطلاعات ورودی و خروجی، کارت گرافیک بالاتر و سیستم صدای سه بعدی اشاره کرد. تمامی این پیشرفت ها در پلی استیشن پنج طوری صورت گرفته تا گیمر از خلاقیت خود در اجرا و روند بازی بیشترین استفاده را کند و دنیای بازی خود را گسترده تر و جذاب تر از همیشه بسازد.

ویژگی های کنسول بازی پلی استیشن ps5

این توضیحات که توسط مارک کرنی، یکی از سازندگان اصلی پلی استیشن 5، ارائه شده است، بیشتر روی این نکته تاکید می کند که یکی از اهداف اصلی ارتقاء دهندگان، حفظ بازی های مورد علاقه گیمر ها در سری های قبلی بوده اما با کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری که امکان لذت بیشتر از بازی در فضای جدید را ایجاد کند. این در صورتی است که موانع قبلی به حداقل میزان خود رسیده اند.

کنسول بازی پلی استیشن ps5 معرفی شد

بازیابی بازی ها در سیستم سخت افزاری جدید، خیلی سریع تر صورت می گیرد یعنی زمان انتظار گیمر کمتر و زمان بازی او بیشتر شده است. در طراحی کنسول بازی PS5 به نکات ظریف بیشتری توجه شده و خواسته گیمر در اولویت قرار گرفته است. کارت گرافیک قدرتمندتر تصاویر با کیفیت بی نظیری مقابل چشمان بازی کننده ها قرار می دهد و صدای سه بعدی به کار گرفته شده، فضای واقعی تری را ایجاد می کند. طبق اعلام کمپانی سونی خبرهای جدید دیگری از پلی استیشن PS5 به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لیست قیمت پلی استیشن سونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا