Connect with us

صوت و تصویر

پیکان جدید مدل سال ( ثبت نام پیش فروش و تصاویر پیکان جدید)

هانیه صفدری

منتشر شده

در

پیکان جدید مدل سال ( ثبت نام پیش فروش و تصاویر پیکان جدید)

چندی پیش اخباری به گوش میرسید و حاکی از آن بود کهشاید خودرو مناسبي در محدوده قيمت پيكان درايران‌ خودرو توليد شود. مدتي بعد عكس‌هايي از خودروي جديدي منتشر شد كه بدنه آن بي‌شباهت به پيكان نبودخودرويي كه اگر درست به آن دقت مي‌كرديد به غير از جلو پنجره و چراغ‌هاي جلو و عقب كاملاً پيكانبود اما آيا پيكان باز هم قرار بود توليد شود.اين خبرها وقتي جدي‌تر مي‌شد كه به سخنان محمد زالي مدير مركز تحقيقات موتور ايران‌خودرو دقت كنيم كه گفته بود: پيكان با شكل و ظاهري جديد دوباره بايد توليد شود.

در حدود يك سال قبل كه زالي اين سخنان را گفته بود همه فكر مي‌كردند منظور وي خودروي رانا است كه در آن زمان به نامX12شناخته مي‌شد اما انگار خودرو دیگری به نامپیکان جدیددر کار بوده است ؟

اما چه خودرویی ؟ آیا پیکان دوباره در حال زنده شدن است ؟ پیکان مدل 1392 ( تصویر طراحی پیکان جدید )

پیکان جدید مدل 1392 ( تصویر طراحی پیکان جدید )

پیکان جدید مدل 1392 ( تصویر طراحی پیکان جدید )

به نقل ازآی تی بازاردربازاراتومبیل در حال حاضر پیکان از ۱ میلیون تومان تا ۶ میلیون تومان خرید و فروش میشود البته مدل های قدیمی پس نباید انتظار داشت در صورت ورود این پیکان رو زیر ۶ میلیون قیمت گذاری کنند . تخمین زده میشود در صورت ارائه پیکان جدید ایران خودرو , این ماشین به قیمت تقریبی ۷-۸ میلیون تومان به فروش رسانده شود .

پائین ترین قیمت تبلت , لپ تاپ , کنسول بازی , پرینتر , دوربین و کلیه کالاهای دیجیتال را از واردکنندگان دست اول و فروشندگان برتر در سایتitbazar.comبیابید .( هدف سایت آی تی بازار حذف واسطه های کاذب و معرفی منابع اصلی بازار کالاهای دیجیتال می باشد )

پیکان جدید

نظر موافقان پیکان
چندی است خودرو دیگر یک کالای لوکس محسوب نمی‌شود. افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی، نیاز به یک وسیله نقلیه هر چند ساده که قابلیت انتقال فرد از نقطه A به B را داشته باشد را مطرح می‌کند. چهار چرخ و یک فرمان. طبیعی است که تولید ارزان یک کالا، افت کیفیت و حذف آپشن‌های آن را نیز در پی دارد. مشتری امروزی می‌تواند انتخاب کند که آنچه می‌خرد با بودجه‌اش هم‌خوانی دارد یا خیر. این در حالی است که پیکان در زمان خودش در ایامی که مشتری‌اش به وفور بود هم آنچنان با امکانات نبود.از سویی دیگر افتتاح خط تولیدی هم‌چون پیکان با همان ارزش ریالی می‌تواند بازار را از این حباب بی‌معنای قیمت‌گذاری نجات دهد. سرمایه‌های خرد سرگردان هم می‌‌تواند در این حوزه جمع شود تا علاوه بر اشتغال‌زایی، مالکیت خودرو را نیز برای سطح بیشتری از متقاضیان به همراه بیاورد.
نظر مخالفان پیکان
تولید پیکان حتی در اواسط دهه 80 شمسی نیز 30 سال عقب ‌تر از فناوری روز اولش بود. آمریکا و اروپا همان 30 سال قبل به فکر بهنیه‌ سازی مصرف سوخت افتادند. وقتی مردم قطره قطره بنزین را با سلام و صلوات می‌گیرند و مصرف می‌کنند و وقتی آلودگی هوا هزینه ‌های میلیاردی برای وزارت بهداشت ، بیمارستان‌ها و بیمه‌ها به ارمغان می‌‌آورد، بازگشت پیکان چه مفهومی دارد؟
از آنجایی که ارزان‌ سازی بر خلاف تصور، روندی هزینه‌زا و با تحقیقات گسترده است و با در نظر گرفتن این نکته که خودروسازان فعلاً با کاهش شدید نقدینگی روبه‌رو هستند،‌ سرمایه‌ گذاری روی خودرویی ارزان مانند پیکان توجیح عقلی و اقتصادی ندارد.
ایمنی پراید بارها و بارها از سوی نشریات خودرویی داخل، موسسات استاندارد و شهادت مردم با انتقادات فراوانی روبه‌رو شده است . ساخت چیزی ارزان ‌تر از پراید، آیا ایمنی فاجعه ‌باری به همراه نخواهد داشت؟

*********
به روزرسانی خبر تاریخ 24 آذر 1393 :
به منظوراطلاع رسانی به کاربران گرامی سایت آی تی بازار , در جهت صحت خبر تولید مجدد و چگونگیقیمت پیش فروش پیکان جدید, تحقیقاتی در فضای مجازی و وبسایت های نمایندگی های ایران خودرو صورت پذیرفت که اکثراٌ اظهار بی اطلاعی و شایعه نموده اند ولی پیرو تماس کارشناسان سایت آی تی بازار با نمایندگیهای ایران خودرو در شهرهای تبریز و اهواز اطلاعاتی بدست آمد که خلاصه تحقیقات و اخبار پیرامون ورود مجدد پیکان به خیابان های ایران به شرح ذیل می باشد :

پیکان جدید مدل سال ( ثبت نام پیش فروش و تصاویر پیکان جدید)

 قیمت پیکان جدید در نمایندگی های ایران خودرو 🙁 قیمت پایه )

  • تیپ 8 سوپاپ   : 147.400.000 ریال
  • تیپ 16 سوپاپ : 165.300.000 ریال

مشخصات فنی پیکان جدید:

  • هر دو تیپ دارای شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو
  • سیستم پخش دی وی دی با کیفیت مطلوب موجود دربازار
  • قابلیت نصب کروز کنترل
  • دارای 2 ایربگ
  • فرمان هیدرولیک
  • ترمز ای بی اس
  • کولر
  • چراغهای قابل تنظیم از داخل کابین
لینک های مفید:قیمت گوشی موبایل/قیمت تبلت/قیمت لپ تاپ/قیمت دوربین مداربسته/قیمت دوربین عکاسی/قیمت کنسول بازی/قیمت تجهیزات شبکه

آیا به نظر شما پیکان با طراحی جدید ارزش خرید دارد ؟

اخبار مرتبط :

تعویض پیکان فرسوده با تویوتا بصورت رایگان

ادامه مطلب

1,026 دیدگاه

  1. Avatar

    سید

    می 3, 2019 در 3:05 ب.ظ

    ایول …….
    7 سال از نوشتن این مطلب میگذره و هزاران کامنت در طول این هفت سال زیرش نوشتن…
    واقعا مردم به پیکان به عنوان نوستالژی و علاقه مندی نگاه میکنن تا وسیله رفاهی…. بقول یکی از کامنت ها اگه عرضه داشتن به تمام مدل های کلاسیک دنیا ادامه و بروزش رو به دست علاقه مندانش میرسوندن…. تازگی ها مدل جدید شورلت بلیزر رو دیدم که در آمریکا تولید شده.. فکرش رو بکن چند دهه یک نام رو زنده نگه میدارن … البته با خلاقیت و تولیدات جدید و بروز….
    باورتون نمیشه همه کامنت های این هفت ساله رو خوندم .. خودش یک نوستالژی هست…
    و چقدر علاقه مندان پیکان با صفا هستن…. دم همتون گرم…
    نکته جالب دیگه اینگه هیچکدوم نفهمیدن مطلب مال سال 2013 هست و هفت ساله پیش هست…. و این حتما عشق و علاقه مردم رو میرسونه که تا با دیدن نام پیکان عنان از کف میدیم و به چیز دیگه فکر نمیکنیم….
    در کل من هم برای این مطلب و این همه علاقه یک لایک تقدیم میکنم….
    سپاس

  2. Avatar

    حسین

    دسامبر 11, 2018 در 8:02 ب.ظ

    سلام به همه خواستم بگم پیکان واقعا ماشین خوبیه چون خودم پیکان سوارم ومدل ومدل اخرشم دارم خیلی ماشین کم خرج وبادوامی است اگه تولید بشه اولین کسی هستم که خریدارشم %%

  3. Avatar

    اسماعیل بهمنی

    دسامبر 9, 2018 در 12:08 ب.ظ

    اگر ایران خودرو از اول پیکان تولید نمی کرد و فقط اونو وارد می کرد شاید الان ده نسل از پیکان وارد کشور شده بود و فقط سپر و آینه را تغییر نمی دادند. این پیکان جدیدی که عکسش را در این مقاله گذاشتید اگر بیاد بیرون خوبه ولی بعید می دانم ایران خودرو فراتر از تغییرات ظاهری کوچک بخواهید روی پیکان انجام دهد. با این تغییر قیمتی هم که دیروز اعلام کرد فکر کنم پیکان را بخواهد با قیمت 100 میلیون تومان به بازار عرضه کنه.

  4. Avatar

    بهنود علوی

    دسامبر 4, 2018 در 12:14 ب.ظ

    اگر ایران خودرو زرنگ بود از این همه حس نوستالژی و ارادت خاص مردم نسبت به پیکان استفاده می کرد و یک پیکان جدید و مدرن به بازار خودرو عرضه می کرد. البته با قیمتی که قدرت خرید مردم متوسط در حد آن باشد. و مورد دیگه اینکه هر چند سال یکبار هم طراحی جدید پیکان را به بازار عرضه کند نه فقط مانند پیکان های گذشته به تغییر آینه و سپر بسنده می کرد.

    • Avatar

      عرفان

      دسامبر 5, 2018 در 4:35 ب.ظ

      ایران خودرو زرنگ تر از همه ماست. پیکان در کار باشد یا نباشد، اول پول را از مردم می گیرند و بعدش باید صبر کنید تا یک روزی پیکان جدید را تحویل بگیرید. شاید هم به جایش نصفه پژو 206 دادند یا مثلا دو تا موتورسیکلت با آرم پیکان دادند.

  5. Avatar

    مرتضی

    دسامبر 1, 2018 در 6:11 ب.ظ

    پدر من هم علاقه خاصی به پیکان داره و اگر ثبت نام پیکان شروع بشه اولین نفریه که میره ثبت نام کنه. فقط امیدوارم که قیمت پیکان جدید مناسب باشه که همه مردم قدرت خریدش را داشته باشند و مانند پراید و بقیه ماشینهای تولید داخل با قیمت نجومی مواجه نشویم.

    • Avatar

      امین خدائی

      دسامبر 2, 2018 در 4:32 ب.ظ

      من یک پیکان کار مدل 64 صفر خشک دارم و حاضر نیستم با هیچ ماشینی عوضش کنم ولی با این حال اگر مجدد ثبت نام پیکان شروع بشه یکی دیگه هم میخرم و نگهش می دارم تا عتیقه بشه. کلا خانوادگی علاقه خاصی به پیکان داریم.

  6. Avatar

    ناشناس

    دسامبر 1, 2018 در 10:59 ق.ظ

    با سلام
    همه ی کشور ها ماشین جدید تولید می کنن .
    امّا شما فقط به فکر عوض کردن ظاهر ماشین هستین .
    و نظر بنده : خیلی خیلی افتضاح

    خدافظ

  7. Avatar

    میثم صانعی

    نوامبر 28, 2018 در 9:33 ق.ظ

    الان که واردات خودرو ممنوع شده وقتشه که پیکان جدید بیاد به بازار. هر چقدر دولت از تولید داخل حمایت کند، به نفع صنعت کشور است. امیدوارم پیکان جدید از نظر ایمنی بهتر از پراید و پژو ۲۰۶ باشد و ثبت نامش هم اینطوری نباشه که آخرش بگویند به جایش پراید می دهند!

  8. Avatar

    محبوبه

    نوامبر 27, 2018 در 4:00 ب.ظ

    اگر همین پیکان را طی 40 سال گذشته در هر سال یکم ارتقا می دادیم الان هیچ نیازی به واردات خوردو نبود و حتی پیکان صادراتی هم داشتیم. به جای مبادله نفت با کالا، مبادله پیکان با کالا می داشتیم و وابستگیمان به نفت کم می شد.

    • Avatar

      حسین

      نوامبر 27, 2018 در 6:10 ب.ظ

      اگر طبق گفته محبوبه خانم همه چیز خوب پیش می رفت الان پیکان هیبریدی برق و بنزین، پیکان تشریفات، پیکان پرنده، و انواع پیشرفته دیگری از این خودروی نستالژی می داشتیم و مردم دوباره برای ثبت نام پیکان صف می کشیدند.

  9. Avatar

    مجتبی

    نوامبر 26, 2018 در 10:55 ق.ظ

    امیدوارم پیکان جدید از پیکان قدیمی امن تر هم شده باشه و ایربگ و ترمز ضد قفل و بقیه موارد ایمنی هم برای آن گذاشته باشند. البته هر چی باشه از پراید بهتره. حداقل وزنش بیشتره 🙂

  10. Avatar

    مفتش گرونه

    نوامبر 26, 2018 در 10:42 ق.ظ

    یعنی ای وای بر سر هر کی که اینو طراحی کرده و هرکی که نظر مثبت داده در مورد این چیزی که به نام خودرو دست مردم بیچاره میدن و باعث کشتار آنها میشن.واقعاً برای ملت شریف متأسفم

  11. Avatar

    عاشق پیکان

    نوامبر 20, 2018 در 4:53 ب.ظ

    ای خدا. کی این پیکان جدید میاد به بازار دست خانواده را بگیریم باهاش بریم شمال. لذتی که آدم با رانندگی با پیکان می بره با هیچ ماشینی نمی بره. فقط ای کاش به جای ایران خودرو یک شرکت دیگری ثبت نام پیکان جدید را انجام بده که سر قولش بمونه و به موقع ماشین را تحویل بده

  12. Avatar

    محمدرضا قربانیان

    سپتامبر 2, 2018 در 6:29 ب.ظ

    سلام واقعا خسته نباشی.واقعا خوشم اومد از تولید خودروی پیکان خودمون .به هیچ کس ربطی هم نداره. اگه قیمتی که گفتین درجدول بالا من کارگر معدن یکی میخوام. لطفا راهنمایی کامل و صحت حرف و کاراتون به ما نشون بدین. قشر طبقاتی کارگری قبول کردن وخواهان تولید پیکان جدید رو داردن. به شرط اینکه دیگه افزایش قیمت نداشته واز ماشین تبلیغاتی کم وزیاد نکین. با این کارتون یه جمعات سوخته و زجرکشیده خوشحال میشن. منتظرتماس و راهنمایی شماهستیم. بزار واردات ماشین خارجی کم و پول زحمت کشی به جیب هزاران نون خور ایرانی بره. لطفا سریعتروتماس داشته باشین.

  13. Avatar

    محمود بیگدلی

    آگوست 30, 2018 در 9:06 ق.ظ

    پیکان جدید خیلی هم عالی تولید بشه. من که مشتری ام

  14. Avatar

    جمال قوه ندوشن

    آگوست 17, 2018 در 11:52 ق.ظ

    سلام پیکان جدید خیلی خیلی عالی هست دست شما درد نکند

  15. Avatar

    امیر رضا یوسفی

    ژوئن 22, 2018 در 11:37 ق.ظ

    در شرایط فعلی تولید پیکان با لگوی جدید کاملا منطقی است . به شرطی که با قیمت نجومی به بازار عرضه نشود و رنج قیمت پایین تر از ۱۰ میلیون تومان باشه . در حال حاظر ما در تولید پیکان خود کفا هستیم درسته خط تولید متوقف شده یه کم هم به فکر مردم باشین لطفا چون قیمت نجومی پیکان باعث برهم زدن بازار میشود و قدرت خرید مردم از اینی که هست بدتر میشود

  16. Avatar

    مرتضی اسلامی

    ژوئن 11, 2018 در 5:16 ق.ظ

    با سلام میشه بفرمایید که آیا اطلاعاتی که راجع به پیکان جدید در سایت ها امده واقعیت دارد و اگر چنین هستش و چگونه میشود ثبت نام کرد

  17. Avatar

    مصطفی نعمت الهی

    می 14, 2018 در 3:41 ب.ظ

    اولین خودروی تولیدشده درایران خودرو پیکان بوده است وبه مراتب خودروی پیکان حذف و مدلهای جدیدی ازخودروهابه تولید انبوه رسید که نسبت به کشورهای اروپایی درصنعت خودرو ازهمه نظرخیلی عقب هستیم این مقدمه ای بود که بگویم همه خودرو سازان اروپایی درحال پیشرفتند وایران خودرو تازه به فکر ساخت پیکان دوباره افتاده ومانیز اینگونه درحال…

  18. Avatar

    Adib

    می 8, 2018 در 5:11 ق.ظ

    از سال ۹۰ دارن میگن در حال ساخته شاید هم دارن مطالعه بیشتری روش میکنن شاید هم منصرف شدن هر چی باشه اینا سود و پولی که از ماشین های دیگه در میارن براشون مهمتره و اگر این ماشین را تولید کنن مطمئنن از کنار ماشین های دیگه سود کمتری میخورن . ولی اگر چنین چیزی که میگن باشه و این کارایی ها را داشته باشه البته این موارد زیادی از تجهیزاتش نیست اگر دقیق در مورد قدرت موتور و حجم موتور و نوع موتور که واقعا مهمه و لوازم جانبیش بیشتر توضیح بدن مطمئنن مردم جذب این نوع خودرو میشن .و البته موضوع سوخت و میزان الایندگی هم بسیار تا بسیار مهم است و چند مورد دیگر ولی اگر در این موردهای بخصوص توضیح کامل بدن مردم سریعا پیش خرید میکنن

  19. Avatar

    ابوالفضل نجف نژاد

    می 5, 2018 در 11:25 ق.ظ

    خیلی خوبه اگرقیمتش کمتر از 18میلیون باشه…ایمنیش بهتراز پرایده…ایا واقعیت داره؟؟؟

  20. Avatar

    فرشید بیگدلو

    مارس 22, 2018 در 3:55 ب.ظ

    خیلی خوبه طراحی منحصر به فرده

  21. Avatar

    حسین رسولی

    فوریه 24, 2018 در 2:56 ب.ظ

    اینا پیکان رو جمع کردن دیگه نمیتونن مثلش تولید کنن. اینم همش چرت و پرته که میخان مردم رو سرگرم کنن. بخدا

  22. Avatar

    علی بربصره

    فوریه 17, 2018 در 6:57 ب.ظ

    واقعا هرکی این پیکان جدید را طراحی کرده دستش دردنکنه خیلی به دل نشین است

  23. Avatar

    علی علیپور

    فوریه 14, 2018 در 11:31 ب.ظ

    سلام این مدل پیکان واقعا تیپ و سینه بسیار شیک و اسپرتی داره و قابلیت هاشم خیلی خیلی خوبه. لطفا شرایط پیش فروش خودروی پیکان جدید بذارید ممنون.

  24. Avatar

    محمدنبی ملکی

    ژانویه 28, 2018 در 8:07 ب.ظ

    سلام دوستان این مورد تولید پیکان جدید عالیه اگه راست باشه فقط میشه لطف کنید و بگید چطوری و از کجا باید برای پیش فروش پیکان جدید ثبت نام کرد

  25. Avatar

    ahmad

    ژانویه 27, 2018 در 11:43 ب.ظ

    تولید پیکان جدید بسیار عالیه

  26. Avatar

    Mr d2

    دسامبر 18, 2017 در 8:59 ب.ظ

    سلام دوستان اون کسایی که میگن پیکان جدید ماشین مسخره اییه باید بهشون گفت که اول ما تو ایران زندگی می کنیم و ماشینامون به قدرت زیادی نیاز نداره! درحد ۱۸۰۰ سی سی تا ۲۵۰۰ سی سی برای ما کافیه چون تو هیچ کدوم از جاده ها نمیشه ۱۶۰ تا بیشتر رفت بعدشم ال ۹۰ قیمت اولش چند بودو الان چنده؟ اینم مثل اونه بعدشم ما از قشر متوسط هستیم و قدرت خرید ماشینایی با قیمت بالا رو نداریم مثل ماکسیما و …. و این ماشین برای ما بصرفه است و اگر هیچی نباشه باز از پراید بهتره پراید انگار با قوطی درست شده ولی این قطعا محکم تره سرعتشم ۱۸۰ تا باشه کافیه بعدشم فعلا قیمتش از پراید بهتره ۱۶ تومن البته بعدا قطعا مثل پراید که یه زمان ۴ تومن بود و الان شده ۲۲ تومن میشه پس یه کم منطقی فکر کنید !

  27. Avatar

    بهزاد

    نوامبر 18, 2017 در 6:30 ب.ظ

    اگه خودروی پیکان جدید با این مشخصات و قیمت باشه عالیه و میخرم، اما چرا وارد بازار نشده اگه تولید داره میشه

  28. Avatar

    وحید

    اکتبر 13, 2017 در 12:03 ب.ظ

    خیلی هم عالیه اگر این اتفاق بیوفته چرا ماشین داخلی خودمونه ولی خرید ماشین خارجی هرگز

  29. Avatar

    مهدی

    اکتبر 11, 2017 در 10:38 ق.ظ

    تولید پیکان جدید اگر همراه با تکنولوژی روز دنیا انجام بشه برای ایران خودرو سود اوری زیادی خواهد داشت

  30. Avatar

    زهرا

    آگوست 19, 2017 در 11:31 ق.ظ

    من میخوامششششش?

  31. Avatar

    حسن ایزی

    آگوست 10, 2017 در 10:12 ق.ظ

    من حسن ایزی از سبزوار مخالف این طرح تولید پیکان جدید هستم در واقع ر..م تو این صنعت ماشین سازی ایران خودرو

  32. Avatar

    هالا حر کی

    جولای 28, 2017 در 12:59 ب.ظ

    اقا پس چراغ بقل و شیشه پاک کن پیکان جدید کووو؟؟ در ضمن تولید پیکان جدید شایعه ای بیش نیست.

  33. Avatar

    کیوان حاتم زاده

    جولای 7, 2017 در 9:22 ق.ظ

    داخل خودرو پیکان جدید ایمنه اتاقک مثل قبله آیا موتوری قدرت قدیمو داره و قیمت واقعا می ارزه

  34. Avatar

    سیامک جدی

    جولای 3, 2017 در 12:51 ب.ظ

    از نظر من پیکان خیلی عالی است قیمت پیکان جدید هم پائین باشد خوب است اگر قیمتش ۱۴م یا ۱۵م باشد خیلی خوب است اگر ماشین های قدیمی رو با این پیکان عوض کنند خیلی خوب است و ایمنی این ماشین اگر بالا باشد خوب است با تشکر شرکت ایران خودرو

  35. Avatar

    سینا

    جولای 2, 2017 در 12:26 ب.ظ

    پیکان جدید اکه پنج ستاره رو بگیره استاندارد باشه چراکه نه عالیه بعد اگه میبینید ک مردم خشنودن ب پیکان ب خاطر قیمتشه ک مطمعنا زیر 25 ملیون نیست

  36. Avatar

    خالق

    ژوئن 27, 2017 در 12:48 ب.ظ

    سلام تولید پیکان جدید شایعه ای بیش نیست

  37. Avatar

    محمود

    ژوئن 21, 2017 در 12:50 ب.ظ

    سلام به مدیران ایران خودرو وخوانندگان محترم . خطاب به مدیرعامل ایران خودرو : جان مادرتان جان عزیزتان ماشینی زیر قیمت 15 میلیون تومن تولید کنید که طبقه ضیعف ومتوسط جامعه هم توان خرید داشته باشن اینقدر به فکر سرمایه داران نباشید .

  38. Avatar

    عليرضا

    ژوئن 17, 2017 در 5:02 ب.ظ

    پیکان جدید اگر تولید بشه عاليه

  39. Avatar

    محمود

    ژوئن 11, 2017 در 10:50 ق.ظ

    باسلام ودعای خیر از مسئولین ایران خودرو خواهش میکنم همین پیکان با همین مشخصات ومبلغ وارد بازارخودرو کنید. اما به شرطی که مبلغ پیکان بعداز مدتی مثل پراید سر از بالای 20 میلیون تومن در نیاره . مرسی

  40. Avatar

    پیام

    آوریل 18, 2017 در 12:12 ب.ظ

    خدا بخیر کنه این پیکان جدید برف پاکن هم نداره

  41. Avatar

    احسان حمزه ای

    ژانویه 29, 2017 در 3:56 ق.ظ

    با سلام من به شخصه طرفدار پروپاقرص پیکان جدید هستم زیرا پیکان هم از نظرامنیت هم ازنظر استقامت هم ازنظرکیفیت وهم ازنظرقیمت خیلی بهتر ازپرایده که حتی اگر برای پراید باتمام آپشن هایی که براش گزاشتن پنج میلیون هم ارزش نداره و آشغال ترین خودروی جهانه

  42. Avatar

    علی مسافر

    ژانویه 6, 2017 در 1:15 ق.ظ

    پیکان جدید برتر از تمام ماشین هاس خودش عالمیه بخدا ایران خودرو پیش فروش پیکان جدید رو اعلام کنه 90درصد ایران , خودروی پیکان جدید رو خرید میکنن از شهرستانیها بگیر تا مایه دارها و شاید خیلی ها 50 تا 50 تا برای سرمایه گذاری پیکان جدید رو بخرن اون موقع که هیچی نداشت و داخل اتاق پیکان مثل فرگاز بود همه دوست داشتن چه برسه به الان که آپشن های پیکان جدید دیوانه کنندس ???

  43. Avatar

    Hamid

    دسامبر 18, 2016 در 12:45 ق.ظ

    چه ربطی داره یعنی چون پراید گرون تره یعنی پراید بهتره؟؟؟؟؟ پراید و پیکان از دو شرکت متفاوت اند پس بنابر این نباید قیمت ها در یک سطح باشند
    اگر پیکان جدید با این شرایط بیاد عالیه اما ما که تا حالا تو شهر ندیدیم حتماً نمی خوان تولید کنند

  44. Avatar

    مجتبی

    نوامبر 19, 2016 در 9:41 ب.ظ

    پیکان جدید عالیه اگه همین طور که نوشته و عکس نشون میده باشه

  45. Avatar

    مجید

    نوامبر 7, 2016 در 6:35 ب.ظ

    مجید به نظرمن پیکان اگزوزش به صدتا پراید می ارزه خیر نبینه کسی که جلو ساخت پیکان رو میگیره پیکان صد امتیاز پراید صفرامتیاز زنده باد پیکان جدید

  46. Avatar

    مسعود

    اکتبر 25, 2016 در 5:57 ب.ظ

    خبری از پیکان جدید نیس مث اینکه ? چی شد حداقل بگین قرار نیوپیکان تولید بشه یا نه

  47. Avatar

    سید اسعد قیصریان

    اکتبر 12, 2016 در 12:35 ق.ظ

    بنده 35 سالمه از بچگی علاقه خاصی به پیکان دارم ولی نتونستملی عشق من با دیدن این مدل زنده واز خدا میخوام دیکه بتونم یک دستگاه پیکان بخرم به امید دا لطفا با من تماس بگیرید وحداقل کمک کنید که صاحب ماشین پیکان شوم استان کردستان شهرستان دیواندره روستای قلعه جقه علیا 09189762181

  48. Avatar

    جوان بندرترکمنی

    سپتامبر 27, 2016 در 11:26 ق.ظ

    اگر پیکان جدی به وارد بازار شود صد در صد قیمت پراید افت خواهد کرد. اما پیکان جدید باید موتورش ارتقا یابد . یک تغییرات اساسی نیز در داشبورد (مثلا مثل داشبورد وانت آریسان)خلاصه نسبت به پیکان قدیم باید ارتقا یافته باشه و مرحله بعدی قیمت آن. باید قیمتش مناسب باشه و اقشار کم درآمد جامعه نیز بتوانند بخرند. مثلا در ایران خودرو قرار بود با حذف پیکان خودروی ارزان قیمت به نام تندر 90 به قیمت حدود 14 میلیون به فروش برسد اما میبینیم که الان قیمت تندر 90 رو آسمانها پرواز میکند!!!!!!!!!!!

  49. Avatar

    بهزاد محمد زاده

    سپتامبر 10, 2016 در 8:55 ب.ظ

    خودروی پیکان خیلی خوب است لطف کنید پیکان جدید رو وارد بازار خودرو کنید و قیمت پیکان جدید رو در سایت باما درج کنید ممنون

  50. Avatar

    علیرضا تاجدار

    سپتامبر 1, 2016 در 1:53 ب.ظ

    برای جاده های ایران و بازار خودروی ایران محدودیتهای مختلفی که داریم پیکان جدید (همان پیکان رفع عیب شده ) از همه لحاظ مالی و معنوی مناسب است.

  51. Avatar

    وحید مهذبی

    آگوست 31, 2016 در 7:05 ق.ظ

    به نظر من پیکان جدید خیلی بهتر از پراید بوده و در بازار باز خودروی ایران تاب بهتری خواهد داشت

  52. Avatar

    سید

    آگوست 26, 2016 در 2:30 ب.ظ

    پیکان جدید واقعا ماشین قشنگیه از طراحان ایرانی بر نمیومد همچین طراحی منحصر به فردی رو بعد از تولید پراید که آبروی خودرو سازی ایران رفت یا حداقل اعتماد مردم نسبت به تولید ملی از بین رفت هرچه زود تر این ماشین رو تولید کنید

  53. Avatar

    میرزا

    جولای 29, 2016 در 3:15 ق.ظ

    بسازین مگه پیکان جدید از پراید بهتر نیست

  54. Avatar

    daniyal

    ژوئن 25, 2016 در 2:43 ب.ظ

    به نظر من خیلی خوبه هرچی باشه از موتور بهتره بعدشم مگه زانتیا از کارخونه ژیان نیست؟؟؟؟

  55. Avatar

    Matin naseri

    ژوئن 10, 2016 در 5:38 ب.ظ

    به نظر من پیکان نیوفیس تولید بشه به همان محکمی و قدرت ولی سوخت کمتری مصرف کند.

  56. Avatar

    رضا

    ژوئن 3, 2016 در 8:08 ب.ظ

    واقعا شرم آوره دنیا داره بسمت بوگاتی و … میره بعدش ما پیکان رو داریم با همون شکل و شمایل منتها گریم شده عرضه میکنیم بسه تمومش کنید تورووووووو خدااااااااااااا

  57. Avatar

    منصوری جواد

    می 21, 2016 در 12:49 ق.ظ

    پیکان جدید مدل سال خبر خوب بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش

  58. Avatar

    Aydin

    می 18, 2016 در 9:37 ب.ظ

    ایران خودرو یه ماشین زد به اسم دنا که اونهم شباحت بسیار زیادی با سمند داره یعنی ایران خودرو واقعا نمیتونه یه خودرو با موتور قوی یعنی حدود 2300سی سی بسازه یعنی میخوای بگید بعد از این همه سابقه کار هنوز نمیتونید خود رعیس شرکت ایران خودرو ماشین زیر پاش چیه؟؟؟ به یقینا از ماشینایه تولیدات خودشون نیست چون میدونه چه چیز مذخرفی داره میسازه خداییش خجالت داره همچین خودرو هایی با این قیمتا واقا خجالت داره برا یه بارم که شده به پول فکر نکنید اقای ایران خودرو به پول فکر نکن به فکر یه ماشینی باش که خارجیا بکن ایران خودرو یه ماشین ساخته بیایید ببینیم چه جوریه در حد ماشینایه خارجی هست یا نه خدا وکیلی 1800سی سی هم شد قدرت اخه تازه اونم بالاترین قدرتیه که میتونه بسازه لابد الان یه سری میگن نه 2000سی سی هم داره که فک نکنم انژکتور باشه???والا

  59. Avatar

    Towhid

    می 10, 2016 در 4:55 ب.ظ

    سلام خدایی خوبه اگه پیکان جدید چینی یاهندی نباشه. مامستضعفان حقمون از بازار خودرو از این ارزون تره

  60. Avatar

    اردلان

    می 9, 2016 در 12:19 ب.ظ

    خداییش خیلی ایران خودرو پیشرفت داشته. قبلا فقط آینه و سپر را با یه ماشین دیگه جابجا میکرد و حالا میتونه آنتن و دستگیره در را هم جابجا کنه. در آینده احتمالا تغییراتی در بوق هم بدهند.اگر ایران خودرو آزمایشگاه ژنتیک هم داشت،تا حالا انواع اقسام موجودات عجیب و ادغام شده در هم را خلق کرده بود.

  61. Avatar

    حمیدرضا

    آوریل 18, 2016 در 7:10 ب.ظ

    باسلام پیکان جدید و قدیم به صدتا خودروی پراید می ارزه دم پیکان گرم کی میاد به بازار خودروی ایران

  62. Avatar

    اشکان

    آوریل 16, 2016 در 2:32 ب.ظ

    پیکان جدید به نظر من اگه با این قیمت باشه عالیه ظاهرشم حرف نداره

  63. Avatar

    ملیانیان

    آوریل 14, 2016 در 10:38 ق.ظ

    با سلام پیکان ماشین خوبیه امیدوارم هرچه زودتر بیاد بازار خودروی ایران

  64. Avatar

    محمد

    آوریل 9, 2016 در 8:23 ب.ظ

    باسلام پیکان جدید عالیه فقط خواهشاً زمان دقیق پیش فروش واعلام کنید منم یکی میخوام”باتشکر”

  65. Avatar

    سعید نیکدل

    آوریل 2, 2016 در 2:32 ب.ظ

    با سلام. امیدوارم این خبر محقق بشود چون براستی پیکان خیلی بهتر از پراید میباشد.با تشکر

  66. Avatar

    ع ح

    مارس 30, 2016 در 3:18 ب.ظ

    طراحی سپر جلو و چراغ جلو و همچنین چراغ های عقبش واقعا مسخره هست.حداقل یه چیزی بسازید وقتی کسی سوارش میشه کیف کنه نه که بقیه بهش بخندن.باید روش کار بشه.

  67. Avatar

    علی جعفر جعفری

    مارس 28, 2016 در 2:40 ب.ظ

    پچیکان جدید عالیه من قسطی هم شده میخرم

  68. Avatar

    مهدی

    مارس 25, 2016 در 3:07 ب.ظ

    نیو پیکان خیلی عالی زیبا جادار محکم پر قدرت منم یه دونه میخوام

  69. Avatar

    حمید عسگری

    مارس 22, 2016 در 3:50 ق.ظ

    پیکان نیوفیس بسیار عالی همین الان کل قیمت را واریز می کنم اگر امکان داره اتومات هم ساخته بشود خیلی بهتر

  70. Avatar

    سالار

    مارس 20, 2016 در 11:29 ق.ظ

    س من خودم 3 فول اسپرت به رنگ های قرمز و زرد و سبز متالیک دارم و منتظر پیکان جدیدم که فول اسپرت کنم از مسعولین خواهش میکنم زودتر تولید کنند ممنون

  71. Avatar

    پشتیبان کارگر

    مارس 1, 2016 در 8:44 ب.ظ

    خودروی پیکان جدید واقعا عالیه یکی هم واسه من در نظر بگیرید از همه خودروها فروشش بیشتره چون مردم بیشتری توان خریدش رو دارن

  72. Avatar

    REZA

    فوریه 15, 2016 در 1:48 ب.ظ

    عالی اگه پیکان جدید تولید بشه ده تاده تا می خرم.

  73. Avatar

    saeed

    فوریه 13, 2016 در 11:14 ق.ظ

    سلام ایمنی پیکان بهتر از پراید واگه تولیدبشه این ماشین به فروش میرسه ودرموردمصرف پیکان هم گفته شده که این ماشین مصرفش زیاده ولی باتولید پیکان جدید میشه درطراهی این ماشین میشه بااستانداردهای روز دنیا تولیدش کردکه هم مصرف سوختش کم باشه هم ایمنی خوبی داشته باشه وازنظرامکانات بیشتراز پراید بعدمردم برای خریدن پراید اصلا ایمنی نداره بیست میلون برای پرایدهزینه میکنند بعد میگن علم داره پیشرفت میکنه وکی سوارپیکا ن میشه وقطی پیکان جدید وباامکانات خوب تولیدشد مشتری های خودشو پیدامیکنه که باقیمت کمتراز ده میلیون به فروش برسه وهم بهتراز پرایدوهم جادار

  74. Avatar

    عثمان پاکزاد

    فوریه 12, 2016 در 10:10 ب.ظ

    پیکان جدید خیلی عالی است میخام یکی بخرم

  75. Avatar

    امیر

    فوریه 7, 2016 در 12:37 ب.ظ

    بعضی مردم خنگ هستن پراید رو ول میکنم پیکان میخرن اونوقت از پراید بد میگن تصادف کنید بمیرید میفهمید پیکان چیه مث فورقون میمونه،

  76. Avatar

    ایلیا

    فوریه 3, 2016 در 5:29 ب.ظ

    new peykan عالیه به نظر من حرف نداره هر چی بگم کمه اگر تولید بشه عالیه عالی میشه.

  77. Avatar

    حسین احمدی

    ژانویه 30, 2016 در 3:05 ق.ظ

    پیکان یه ماشین فوق العاده هست و حالا اگه پیکان با کیفیت و امکانات بیشتر بیاد بازار خیلی عالی میشه و اکثر مردم که قشر ضعیف و متوسط جامعه هستن میتونن این ماشین رو بخرن و به نظر من این خیلی خوبه

  78. Avatar

    saeed

    ژانویه 28, 2016 در 6:38 ب.ظ

    سلام پیکان جدید کی واردبازارمیشه وامکانات پیکان جدید خوب باشه و مصرف سوختش کم باشه وهم جادارباشه واین پیکان رابرای قشرکم درامدتولیدکنید کمتراز ده میلیون تومان باشه که این افرادهم صاحب ماشین بشن

  79. Avatar

    سعیدعبدی

    ژانویه 26, 2016 در 10:27 ب.ظ

    خودرو پیکان جدید به نظر من خیلی خوب است زودترخط تولید نیوپیکان را شروع کنید باتشکر عبدی

  80. Avatar

    ابراهيم طباخ

    ژانویه 23, 2016 در 1:20 ق.ظ

    خودروی پیکان جدید به نظر من عالیست بهتر از این نمیشه هر چه زودتر خط تولید رو شروع کنید با تشکر

  81. Avatar

    محمد امین قاعدی 15 ساله از جیرفت

    ژانویه 21, 2016 در 9:47 ق.ظ

    سلام و عرض تشکر از جناب اقای محمد زالی که طرح پیکان را داد فقط اگه میشه زود تر پیکان را وارد کنید چون از پراید بهتره

  82. Avatar

    محمد رضا

    ژانویه 20, 2016 در 1:21 ب.ظ

    پیکان ماشین خوبی بود

  83. Avatar

    ايراني

    ژانویه 9, 2016 در 9:25 ب.ظ

    بي ادبيه ولي ميگم خاك تو سر مردمي بكنن كه دارن از يه توليد واسه 50 تا 60 سال پيش حمايت ميكنن حقتون همينه مثل بدبخت ها زندگي كنيد

  84. Avatar

    محمد

    ژانویه 8, 2016 در 4:17 ب.ظ

    تولید مجدد پیکان جدید عالی

  85. Avatar

    امید

    ژانویه 6, 2016 در 11:17 ب.ظ

    قیمت جدید پیکان و تاریخ فروش لیزینگ پیکان جدید رو میخواستم

  86. Avatar

    علی

    ژانویه 6, 2016 در 2:05 ق.ظ

    سلام خوبه عالیه فقط دف جلو یا عقب؟
    بعد قیمت پیکان جدید رو ثابت نگه دارید تا اومد تو بازار سریع قیمتشو بالا نبرید گند بزنید بهش

  87. Avatar

    محمد

    دسامبر 25, 2015 در 3:59 ب.ظ

    سلام وخسته نباشیداگراین پیکان جدید وقابلیت کوروز داشته باد وگازوترمزفرمونی ماشین خیلی خیلی عالی میشود

  88. Avatar

    آرش قلعه

    دسامبر 17, 2015 در 12:57 ق.ظ

    سلام وخسته نباشید به نظره بنده خیلی خوب ولی اگه قیمت پیکان زیره ده ملیون بود خوب میشد

  89. Avatar

    ارسلان علیزاده

    دسامبر 11, 2015 در 5:00 ق.ظ

    منتظر تولید پیکان جدید هستم قیمت نیوپیکان چند است؟

  90. Avatar

    صابر فاتحی

    دسامبر 7, 2015 در 3:22 ب.ظ

    سلام پیکان جدید کی به بازار خودرو توزیع میشه ای کاش زمان پیش فروش نیوپیکان رو لااقل میگفتن

  91. Avatar

    محمد

    نوامبر 29, 2015 در 5:05 ب.ظ

    لطفا به پیکان های جدی زیاد توجه نمایید و طرف داری کنید

  92. Avatar

    پرویز

    نوامبر 22, 2015 در 7:57 ب.ظ

    سلام میشه برای ثبت نام پیکان جدید راهنمایی کنید

    • Avatar

      مدیرسایت

      نوامبر 22, 2015 در 8:27 ب.ظ

      در حال حاضر هیچ خبر رسمی و موثقی از جانب شرکت ایرانخودرو جهت فروش و ثبت نام پیکان جدید اعلام نگردیده است، به شما و کلیه کاربران گرامی آی تی بازار اطمینان میدهیم به محض اعلام پیش فروش و ثبت نام رسمی خودروی پیکان، به محضر کلیه علاقمندان اطلاع رسانی خواهیم نمود. 

  93. Avatar

    علی

    نوامبر 20, 2015 در 11:46 ب.ظ

    پیکان مدل جدید خیلی عالیه من شخصا مخواهم ثبت نام کنم چه جوری میشه راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم

  94. Avatar

    smm

    نوامبر 18, 2015 در 10:37 ق.ظ

    بازم شرف پیکان

  95. Avatar

    حسین

    نوامبر 13, 2015 در 7:10 ب.ظ

    مشخصات فنی خودرو پیکان جدید را اعلام نمایید و از جمله مصرف سوخت و استحکام اتاق نوع رنگ و نحوه خریداری

  96. Avatar

    pooya

    نوامبر 9, 2015 در 7:43 ب.ظ

    من یکی از طرفدارهای پیکان هستم قیافه اش هم خیلی خوشگله قیمتشم پایین دیگه بهتر از این نمیشه عالیه فقط بگید چطوری باید پیش خرید کرد و کی تولید میشه

  97. Avatar

    محمد تیموری مقدم

    نوامبر 6, 2015 در 4:41 ب.ظ

    باسلام و خسته نباشید بنده یک دستگاه پیکان مدل 83 دارم و می خواهم با پیکان جدید که در سایت پیش فروش کردید جهت تعویض ثبت نام کنم ولی متاسفانه تحت هیچ شرایطی نمی توانم ثبت نام کنم و فقط قیمت و تصویر این خودرو را در سایت زده اید.لطفا اعلام کنید از چه طریق می توانیم این خودرو را خریداری کنیم.با تشکر.

  98. Avatar

    محمود دروکی

    نوامبر 5, 2015 در 8:48 ق.ظ

    با سلام.نیو پیکان خیلی زیباست.امیدوارم فقط تعریف نباشه.

  99. Avatar

    داوود روحی

    نوامبر 3, 2015 در 5:28 ب.ظ

    سلام خیلی قشنگه این نیو پیکان ولی اگه این بیاد بازارو شرایطی هم داشته باشه حتما ماشین خودم که یه پیکان83هستش رو میفروشم وا از این پیکان جدید میخرم.و یه سوال دارم آیا اقساطی داره این پیکان جدید؟و اگر هم داشته باشه چه جوریه؟

  100. Avatar

    رضایی از همدان

    اکتبر 31, 2015 در 8:30 ب.ظ

    با سلام لطفا باز هم کار خانه پیکان راه اندازی شود چون طبقه ضعیف قادر به خرید ماشینهای گران قیمت دیگر نیستند و باید سختی های زیادی متحمل شوند با تشکر

  101. Avatar

    گرگ تنها...

    اکتبر 31, 2015 در 12:51 ب.ظ

    پیکان سالار جاده من الان ی پیکان مدل 81 دارم یعنی من عاشق پیکانم خیلیا منو مسخره میکنن اما من خیلی پیکان رو دوس دارم و موافق صددرصد پیکان جدید هستم.اما خیلی بهتر میشد بدنه پیکان انژکتور قدیم رو همونجوری نگه میداشتین و موتور و ترمز و بقیه ابشن هاشو تقویت میکردین در کل موافقم

  102. Avatar

    هاشم عابدی

    اکتبر 31, 2015 در 1:48 ق.ظ

    با سلام هر چند ظاهر پیکان جدید زیاد جالب نیست ولی با وجود ایربک وفرمان هیدرولیک و… امیدوارم ماشین خوب و راحتی باشه امیدوارم بیشتر پیشرفت کنید

  103. Avatar

    میرزا

    اکتبر 29, 2015 در 11:05 ب.ظ

    مدیر سایت من غلامتم شدیدا بیا به این غلام بی سواد بگو ارزوهای ما که عاشق پیکان جدید هستییم با مراجعه و درد دل با این سایت منعکس میشه .. چقدر موثر هست ؟ کاش از همین ساعت و لحظه و از همین سایت کمپین تقاضای تولید پیکان جدید و لوکس زیر 10000000 ده میلیون تومان استارت بخوره …امین

  104. Avatar

    یعقوب رستم زاده

    اکتبر 25, 2015 در 4:13 ق.ظ

    واقعا بهترین ماشنه برا ما ایرانیان قیمت مناسب کیفیت عالی هرچه زود تر راش بندازیکه بخریم ولی قستی هم باشه که بخریم

  105. Avatar

    مسعود مطهری

    اکتبر 12, 2015 در 11:27 ب.ظ

    پیکان جدید مطمئناً خیلی خوبه

  106. Avatar

    ناصر

    اکتبر 2, 2015 در 2:49 ق.ظ

    سلام.اولا این تصویر مال داخل اون پیکان نیست از کدوم سایت دانلود کردین. دوما من پیکان دارم و با این که 13 ساله داره برام کار میکنه خیلی ازش راضی هستم. هرچی باشه از پراید بد تر نیست حالا اگه این جدید ها بیان که نمیان یکیشون رو میخرم. ولی فکر کنم شایعه است یه سری انگشتشون تو خودشونه همش از این خبر های الکی میدن دقیقا 3ساله این صفحه آپدیت نشده. آقا اگه راست میگین کجا پیش فروش میکنه من بخرم. دروغه مصرفش از زانتیا یا 405 یا این شاستی بلند ها که بیشتر نیست. شما اگه به فکر آلایندگی باشین ماشین های فرسوده رو جمع کنین. یا اگر به فکر جون مردم هستید پراید رو جمع کنید کمتر جوون مردم هستید این پراید های چینی رو جمع کنید. باتشکر )عشق است پیکان(ش

  107. Avatar

    محمد

    اکتبر 1, 2015 در 4:41 ق.ظ

    خدایی چی میشد اگر یکمم به ظاهر ماشین توجه کنید موقع طراحی؟ واقعا قیافش زشته . تیبا کم زشت بود؟ این زشت تره . بابا یکم پیشرفت کنید

  108. Avatar

    جواد

    سپتامبر 27, 2015 در 12:29 ق.ظ

    با سلام نمای جلوی پیکان جدید شبیه اردک است اصلی از نظر زیبایی 0 و با طراحی مدرن فاصله ی زیادی دارد لازم نیست حتما ماشینی طراحی بشه که شبیه پیکان باشه اصلا این ماشین انگلیسی بود که بخواهد اصالتش را حفظ کرده باشد به تاریخچه زیر مراجعه شود:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Paykan
    ***
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rootes_Arrow

    -موتور آن هم بازده خیلی پائیینی دارد و آلایندگی بسیار بالایی دارد Euro 0 – ایمینی فقط مربوط به داشتن ایربک نیست باید پلتفرم محکمی داشته باشد و از تکنولوژی های الکترونیکی پیشگیری از تصادف برخوردار باشد- طراحی تیبا هم مربوط به یک شرکت ایتالیایی است
    https://en.wikipedia.org/wiki/Saipa_Tiba
    ***
    طراحان ایرانی برجسته ای در همه جا هستند که شرکت های بزرگی همچون BMW و … با آنها همکاری می کنند در حالی که ما داریم روی طراحی 4 دهه پیش انگلیسی ها مانور می دیم که باعث بسی تاسف است. با تشکر

    • Avatar

      مدیرسایت

      سپتامبر 27, 2015 در 10:10 ق.ظ

      جناب آقای جواد، بسیار متشکریم از اطلاعات و لینک های مفید ارسالی شما و امیدواریم در صورت تولید و ورود پیکان جدید به خیابانهای ایران با استانداردهای لازمه و روز دنیا مورد استفاده هم میهنان گرامی قرار گیرد.

  109. Avatar

    رزا

    سپتامبر 19, 2015 در 9:36 ق.ظ

    با سلام اگر پیکان جدید کم مصرف وپرشتاب وایمنی بهتر در مقابل حداقل پراید و با این قیمت به فروش برسد چرا که نه خیلی هم عالیست .

  110. Avatar

    احسان

    سپتامبر 14, 2015 در 9:10 ب.ظ

    با سلام لطفا اگه میشه تاریخ ورود پیکان جدید به بازار رو اعلام کنید. حالا اگه تاریخ دقیقش رو نمیگید حداقل حدودا بگید که کی قراره به بازار بیاد! و اگه ممکنه سایتتون رو به روز تر کنید.اگه زودتر جواب مارو بدید ممنون میشم، چون ما رو این ماشین حساب باز کردیم.

  111. Avatar

    عباس لیساری

    سپتامبر 10, 2015 در 10:39 ب.ظ

    پیکان جدید داخلش صد برابر از پراید و تیبا خوشگل تره..حتی از پژو وسمند هم خوشگل تره

  112. Avatar

    حمید رضا

    سپتامبر 10, 2015 در 10:34 ب.ظ

    پیکان ها که قبلا بودند بسیار کم خرج بودند امید وارم پیکان جدید هم کم خرج باشه.

  113. Avatar

    فربد

    سپتامبر 9, 2015 در 1:11 ب.ظ

    امیدوارم پیکان زودتر تولید بشه، حتما میخرم.

  114. Avatar

    سپیده آذرخش

    سپتامبر 6, 2015 در 3:45 ب.ظ

    با سلام پیکان بهترین و مناسبترین ماشینی هست که میشه خرید کرد ،فروش بالایی خواهد داشت ،باشد که هر چه زودتر بیاد .

  115. Avatar

    بیت اله شیدائی

    سپتامبر 5, 2015 در 10:50 ق.ظ

    لطفا موتور پیگان جدید از چه نوعی است و قدرت موتور را شرح دهید و نحوه ثبت نام بفرمائید

  116. Avatar

    یوسف

    سپتامبر 1, 2015 در 5:55 ب.ظ

    داداش خوبه زود ببرین رو خط تولید مگه ما بدبخت بیچاره ها بگیر از پیکان میتونیم چیز دیگه ای سوارشیم
    اره داداش کمک خواستی منم بیام زود آتیش کن.

  117. Avatar

    سعید کامرانی فرد

    آگوست 31, 2015 در 6:29 ب.ظ

    پیکان جدید بسیار مناسب و شیک

  118. Avatar

    پیمان

    آگوست 31, 2015 در 7:55 ق.ظ

    ینظر من پیکان ماشین خوبیه قیمت هم عالیه فکنم فروش بالای خواهد داشت .عزیزان هم انقد بد فکر نباشن. دوستمون گفتن که خارجی ها این سیستمو بیرون میدن اون سیستمو بیرون میدن . شما بفکر خودت باش .خودروی خارجی هم هس تو بازار دوس داشتی برو بگیر . مرسی که خوندین

  119. Avatar

    علي

    آگوست 29, 2015 در 5:24 ب.ظ

    عاليه ولي تورو خدا موتور پيکان هاي قبلي نباشه که اصلا راه هم نمي تونه بره . اگه موتور پيکان هاي قديمي روش باشه پرايد رو تريح ميدم چون 170 تارو باهاش رفتم مدل se جديد . مال بابامه.

  120. Avatar

    محمد

    آگوست 26, 2015 در 12:32 ق.ظ

    خاطرات پیکان ازیاد نمیر تولید دوباره مبارکه میخریم

  121. Avatar

    داریوش اصغری

    آگوست 25, 2015 در 12:56 ب.ظ

    نیو پیکان عالی هستش ولی ایا واقعا تولید میشه؟

  122. Avatar

    علی نیازی

    آگوست 23, 2015 در 5:53 ب.ظ

    من نمیدونم کی چی میگه کی چی میخواد من پیکان و میخوام فقط خواهش مثل عکس اولی باشه شیشه دودی رینگ اسپورت پیکان یعنی ماشین ایرانی . یه چرخ پیکان صدتای پراید ارزش داره

  123. Avatar

    محسن

    آگوست 23, 2015 در 1:53 ب.ظ

    آقا عالـــــــیه فقط یک سوال پیش اومده شما که می خواستید دوباره تولید کنید چرا خارجش کردین؟؟؟
    >

  124. Avatar

    محمد دلیری

    آگوست 21, 2015 در 11:31 ق.ظ

    پیکان ماشین خوبیه ولی حتما یه مشکل تجهزات ایمنی داشته مثل کیسه هوا

  125. Avatar

    مهدی از بوشهر

    آگوست 18, 2015 در 11:16 ق.ظ

    قیمت پیکان جدید عالیه با این حقوقی که ما میگیرم قسطی بخریم عالیه بهتر از بیست میلیونه

  126. Avatar

    اکبر

    آگوست 17, 2015 در 10:21 ق.ظ

    من عاشق پیکان هستم. مطمئنم اگر دوباره تولید بشه فروش خوبی خواهد کرد.

  127. Avatar

    ya30n

    آگوست 12, 2015 در 10:11 ق.ظ

    Peykan is very good

  128. Avatar

    حسن میلان

    آگوست 9, 2015 در 4:51 ب.ظ

    اگه وارد بازاربشه خیلی خوب میشه واقعا پیکان ماشین خیلی خوبیه

  129. Avatar

    میثم فتاحی

    آگوست 7, 2015 در 3:21 ب.ظ

    مدل تولید شده با عکس خیلی فرق میکنه .اگر امکاناتشو بهتر میکردند خیلی عالی بود ماشینهای چینی شکل ظاهر خوب با امکانات بیشتری دارند

  130. Avatar

    محمد امین

    آگوست 2, 2015 در 6:46 ب.ظ

    با سلام من خودم پیکان دارم واقعا ماشین خوبی هست اگر مدل جدیدش رو هم بزنید شاید محصولات سایپا کلا برن کنار با تشکر

  131. Avatar

    وحید

    جولای 29, 2015 در 9:49 ب.ظ

    واقعا مسخره کردن مردم رو.توهین به شعور مردمه. کشورهای دیگه واسه مردمشون هر سال بهترین و بروز ترین ماشینها رو میدن بیرون ولی مسئولین ما….

  132. Avatar

    محمد

    جولای 29, 2015 در 3:36 ب.ظ

    سلام خیلی عالیه و قیمت خیلی مناسبی هم داره جوانان زیادی که با درامدی کم دارن میتونن خریداری کنن.

  133. Avatar

    حاج مهدی

    جولای 28, 2015 در 10:24 ب.ظ

    پیکان جدید به نظر من اصلا ماشین خوبی نیست.تو کشور های عربی ببینید چه ماشین سوار میشن با کمترین هزینه حالا ما باید 20.30میلیون اشغال ترین ماشین دنیا رو سوار شیم. لیاقت ایرانی خیلی بیشتر از این حرفاست…

  134. Avatar

    رضامحسنی فرد

    جولای 23, 2015 در 2:43 ب.ظ

    عالی عالی،نیو پیکان دوگانه سوز باشه صددرصد

  135. Avatar

    علی

    جولای 20, 2015 در 1:06 ب.ظ

    سلام آره پیکان واقعا یه خودروی خوب و مورد پسنده از خودروهای نسل جدید هم بهتره ارزش خرید داره اگر قیمت مناسب داشته باشه

  136. Avatar

    عباس حقیقت خواه

    جولای 18, 2015 در 8:08 ب.ظ

    قیمت قطعی پیکان وشروع به تحویل را اعلام کنید .وایا تبدیل به تاکسی هم امکن پذیر هست یا نه ؟

  137. Avatar

    محسن

    جولای 7, 2015 در 2:29 ب.ظ

    باتوجه به اینکه پیکان یک خودروی ملی و بومی است وقیمت مناسب به نظر من بازار داخلی ان را میپسندد.

  138. Avatar

    ابوالفضل

    جولای 3, 2015 در 11:06 ب.ظ

    پیکان جدید پس کی به بارار می اید؟؟؟؟؟ در قیمتش تخفیفی چند درصدی بدهید و زود تر به بازار بفرستید چون اگر قیمت نیوپیکان شما مناسب باشد زود به فروش میرسد ودر این بازار راکت بهترین بازار خودرو برایه شما خواهد بود با تشکر

  139. Avatar

    J@M

    ژوئن 28, 2015 در 6:42 ب.ظ

    پیکان جدید ماشین خوبیه و خیلی بهتر از پرایده امیدوارم هر چه زودتر به بازار عرضه بشه

  140. Avatar

    محسن خورشیدی

    ژوئن 28, 2015 در 5:14 ب.ظ

    سلام با این وجود کسی سوار پراید نمیشه خدا کنه با این قیمت سریع وارد بازار بشه و در و سقف بهتری که آیرو دینامیک باشه جلوی ماشین حرف نداره بخدا خطرش زیاد جالب نیست.

  141. Avatar

    احسان

    ژوئن 25, 2015 در 9:41 ق.ظ

    خیلی عالیه
    اصلا از این بهترم مگه میشه!!!
    کشورهای دیگه برای مردمشون بهترین امکانات رو درنظر میگیرن و ماشیناشونو روز به روز با کیفیت تر میکنن و البته ارزونتر!!
    اونوقت تا اسم پیکان میاد آب از دهن ما جهان سومی ها راه میوفته و تازه نظرم میدیم که دیفرانسیلشو جلو بزارین!!
    می خواین سانروف هم بزارن براتون!!

  142. Avatar

    علی پارسافر

    ژوئن 20, 2015 در 3:39 ب.ظ

    سلام اگر نيروي محركه اش موتور تي يو 5 باشه خيلي خوبه خودرو سازهاي معتبر دنيا هم مدل هاي قديمي رو به روز مي كنن و به بازار عرضه مي كنند اين خودروهم بايد خوب به فروش برسه و مشتري هاي زيادي همداشته باشه .در عكس هاي موجود در سايت دوطرح از عقب اين ماشين وجود داره در يك طرح چراغ ها خيلي بالا بوده وخيلي جلب مشتري نميكنه.با همه اين صحبت ها در كل خوبه

  143. Avatar

    داش احسان

    ژوئن 20, 2015 در 11:49 ق.ظ

    واقع اگه عکسش همینی باشه که هست و آبشناش و قیمتش هم همینا باشه عالیه و هرچی باشه از پراید بهتره.

  144. Avatar

    نامق شیری

    ژوئن 18, 2015 در 10:46 ق.ظ

    در ساخت این ماشین اگر مصرف سوخت وچگونگی محور انتقال قدرت آن رادر نظر گرفته باشند ماشین خوبی از آب درخواهد آمد

  145. Avatar

    همایون دهقانی

    ژوئن 17, 2015 در 7:08 ب.ظ

    من تا زمانی که پیکان جدید به بازار بیاد من با همین پیکان قدیمی سر خواهم کرد

  146. Avatar

    رضا

    ژوئن 15, 2015 در 12:20 ب.ظ

    اگر گاردن و ديفرانسيل قبلي جمع بشه و نيروي موتور به چرخهاي جلو انتقال داده بشه و اگه با استفاده از كولر گرم نكنه واقعا عاليه، ضمنا خودروي مناسبي براي وسيله نقليه عمومي مثل تاكسي ها مي تونه باشه.

  147. Avatar

    کامی

    ژوئن 12, 2015 در 11:04 ب.ظ

    بچه ها خیلی وقتا پیکان و با پرادو اشتباه میگرم .لطفن راهنمایی کنید.خیلی شباهت دارن.

  148. Avatar

    mohamad

    ژوئن 11, 2015 در 11:49 ب.ظ

    سلام اگر نيروي محركه اش موتور تي يو 5 باشه خيلي خوبه خودرو سازهاي معتبر دنيا هم مدل هاي قديمي رو به روز مي كنن و به بازار عرضه مي كنند اين خودروهم بايد خوب به فروش برسه و مشتري هاي زيادي همداشته باشه .در عكس هاي موجود در سايت دوطرح از عقب اين ماشين و جود داره در يك طرح چراغ ها خيلي بالا بوده وخيلي جلب مشتري نميكنه.با همه اين صحبت ها در كل خوبه

  149. Avatar

    مرودشتی

    ژوئن 7, 2015 در 11:54 ب.ظ

    قیمت پیکان اگه مثل اول که ال 90 که قرار بود 8 میلیون تومن باشه نشه برای خرید پیکان ثبت نام می کنم

  150. Avatar

    navid ghafary

    ژوئن 6, 2015 در 9:59 ق.ظ

    باسلام بد نیست فقط چراغ جلو خیلی بزرگه

  151. Avatar

    مهسا حسنی

    ژوئن 6, 2015 در 5:22 ق.ظ

    عالیه

  152. Avatar

    مهدیه ابراهیمی

    ژوئن 5, 2015 در 2:17 ب.ظ

    من می خواهم پیکان بخرم. پیکان ماشین خوبی است.

  153. Avatar

    سعید حضرتی

    ژوئن 5, 2015 در 2:06 ب.ظ

    پیکان جدید ماشین خوبیه و بهتر از پرایده-امیدوارم هر چه زودتر به بازار عرضه بشه- من خودم یکی از مشتریهای پیکان جدید هستم

  154. Avatar

    سعدی آریان

    ژوئن 5, 2015 در 10:51 ق.ظ

    بهترین وسیله دنیا پیکان است

  155. Avatar

    مریم گودرزی

    ژوئن 4, 2015 در 7:38 ب.ظ

    پیکان ماشین خوبیه

  156. Avatar

    محمد

    ژوئن 4, 2015 در 4:51 ق.ظ

    با پیکان در وارد کردن قطعات مشکلی وجود ندارد

  157. Avatar

    سجاد

    ژوئن 3, 2015 در 7:59 ب.ظ

    واقعا از نظرطراحی وامکاناتی که دارد بسیار ایده ال میباشد وقیمت مناسبی هم دارد

  158. Avatar

    علی اصغر

    ژوئن 1, 2015 در 1:53 ب.ظ

    سلام مدیر سایت خدمتتون باید عرض کنم این ماشینی که شما خودتونم فرمودین در حد حدس گمانه،بنده نظر شخصیم اینه که شرکت خودرو سازی برای بالا بردن کیفیت کارش از ماشین های بروزتر استفاده میکنه،چرا؟چون وقتی یه طرحی میاد و قراره روش کار بشه خب طرحی رو قبول میکنن که عمر بیشتری داشته باشه یا به بیشتر شدن کیفیت ماشین عصر حاضر کمک میکنن مثل خودروی پراید درسته نقایصی داره ولی کیفیتش از قبل خیلی بهتر شده درحال حاضر باید بگم کلیه شرکت های خودرو سازی درحال تقویت خودروهاشون هستن وتا ماشین هایی مثل تیبا هست به فکر پیکان نمیفتن اگر هم طرحی باشه قیمتش 100درصد بالای بیست ملیون تومنه

  159. Avatar

    lم س

    می 30, 2015 در 10:36 ب.ظ

    عالیه ماشینی که مناسبه ازنظرقیمت وکیفیت

  160. Avatar

    محمود ترکانلو

    می 26, 2015 در 1:03 ق.ظ

    عالی.اگه‌بیاد که خیلی بهتر از این پرایده که قیمتشم‌اصلا با کیفیتش نمیخونه.لطف کنید زودتر تولید کنید بتونیم بخریم.ممنون

  161. Avatar

    Mohammad Kabiri

    می 25, 2015 در 4:11 ب.ظ

    باسلام :اگر سیستم محرک دیفرانسیل تغییر یابد خوب است

  162. Avatar

    رضا

    می 22, 2015 در 4:27 ب.ظ

    بسيارعالي است لطفا بگيد كي مياد به بازار من يكي از مشتريانش هستم

  163. Avatar

    محمدرضا صبافر

    می 19, 2015 در 4:27 ب.ظ

    تولید پیکان بهترین راه برای خودکفایی واشتغال زایی در شرایط کنونی میباشد ولی چی میشه در این یک قلم دولت به فکر سوددهی زیاد و کسب درآمد از ملت نباشه تا فقرا و اقشار کم درآمد لااقل زنو بچه هایشان را بجای موتور سیکلت باهمین پیکان که خیلی از دوستان از واژه لگن استفاده کردند به مسافرت ببرند.*** آقایان مسئولین که با رای مردم به کرسی نشسته اید و سرنوشت ما در دستان مبارک و زحمتکش شماست :=== آیا این مردم فهیم و کم توقع ارزش کمی رفاه که در دید خیلی ها بی کلاسی هم هست را ندارند ؟؟؟؟؟ آیا باید ایرانخودرو و سایپا همچنان کالای بی کیفیت را با 300% سود به مردم بفروشند و شماهم به اسم حمایت از تولید داخلی حمایتشان کنید و از طرفی هم نگذارید ماشین های باکیفیت روز دنیا را مردم بتوانند با قیمت پایین بخرند و در آن مرحله هم شما باید حداقل 100% سود کنید که بازهم از ایران خودرو و سایپا حمایت کنید؟؟؟؟ چرا باید بخاطر 2 تا شرکت به قول خودشان ضررده 75 میلیون نفر ریاضت بکشند؟؟؟؟ آیا به حق الناس اعتقاد دارید ؟؟؟ میدانید شما اکنون وظیفه دارید از حق مردم دفاع کنید؟؟؟؟ به والله مسئول بودن در این مملکت با بی تفاوتی به این همه گناه و حق پایمال شده یعنی خرید 6 دانگ جهنم . بازهم شما نخوانده و نادیده بگیرید . آقای مدیر سایت اگر شما هم اهل سانسور و پایمال کردن حق هستید این درد دل را نشان ندهید. انشاالله یک ذره تاثیر گذار بشود

  164. Avatar

    رامین عظمی

    می 17, 2015 در 4:30 ب.ظ

    به نظربنده ماشین خیلی قشنگه ولی قیمتش یه کم گرونه اگه ثبت نام شروع شد یکی بذار کنار واسه من

  165. Avatar

    میثم

    می 14, 2015 در 9:25 ب.ظ

    خیلی قشنگ شدن نسبت به مدل قبلیش به شرط اینکه به موتورش دست نزده باشن

  166. Avatar

    یوسف حسینی

    می 13, 2015 در 7:34 ب.ظ

    عالیه خیلی زیبای

  167. Avatar

    mehdi

    می 13, 2015 در 11:04 ق.ظ

    اقا عاليه همين که از پرايد هم ب صرفه تره هم با کيفيت تره عاليه مهمتر از اون اينه که ساخت کشور خودمونه

  168. Avatar

    حسين ي

    می 11, 2015 در 10:52 ق.ظ

    سلام بنظر من قيافش هرچند خيلي بروز نيست ولي از خيلي از ماشينهاي چيني جذابتره و آدمو ياد رولزرويس ميندازه فكر كنم جوون پسند هم باشه فقط اميدوارم موتور گيربكس و ديفرانسيل بهتري نسبت به روآ داشته باشه ايكاش عكسي هم از داخلش ميذاشتن عكسي كه از داخل ماشين گذاشته شده مربوط به خودرو دنا هست هرچي كه هست از پرايد بهتره و فكر ميكنم ازش استقبال ميشه

  169. Avatar

    مسلم محمدی

    می 11, 2015 در 2:31 ق.ظ

    به نظر من هم ظاهرش عالیه هم قیمتش اگه واقعی باشه من هم استقبال میکنم

  170. Avatar

    محمد

    می 10, 2015 در 10:10 ب.ظ

    بسیار عالی و با شرایط اقتصادی کم در آمد ها

  171. Avatar

    مفید

    می 10, 2015 در 12:31 ق.ظ

    شرکت خودرو سازی هیوندا تقریبا زمان تاسیسش با ایران خودرو یکیه. وای بر ما، اونها به چی فکر میکنن ما به چی…میگن محصول داخلی بخرین. کدوم محصول، کدوم کیفیت، تو ایران هر چی محصول جدیدتر تولید میشه بدتر از قبلیشه.این همه جوان با استعداد داریم، جوانهایی که دارن تو خارج از کشور با خودرو سازای بزرگ کار میکنن. یه سرچی درباره خودروی پیتون که قرار بود در ایران تولید بشه بزنین و در مورد طراحش مطالعه کنین.وقتی رقابتی در کار نباشه همینه دیگه.

  172. Avatar

    علی

    می 10, 2015 در 12:18 ق.ظ

    اگه دوباره بیاد به بازار با طرح جدید من حتما میخرم ولی امیدوارم از جنسای آشغال توش بکار نبرن و ساخت داخل باشه نه مونتاژ داخل اینجوری به نسبت قیمت هم مناسبه و قابل رقابت خوبی با پراید میشه

  173. Avatar

    رضا از مشهد

    می 8, 2015 در 2:12 ق.ظ

    اگه واقعا این اتفاق بیفته من هم استقبال میکنم و مطمئن هستم که از محصولات شرکت س… خیلی بهتره . زنده باد ایران زنده باد ایران خودرو زنده باد پیکان به امید تشریف فرماییش هورا

  174. Avatar

    ابوبکر

    می 6, 2015 در 9:37 ق.ظ

    بسیار خوشحال کننده است که دوباره ماشینی بانام پیکان دوباره به بازار می آید من خودم کسی هستم که ازاین ماشین خوشم اومده وخریداری خواهم کرد. باتشکرفراوان

  175. Avatar

    حسین ذخیره

    می 4, 2015 در 8:49 ق.ظ

    من که خیلی مشتاق دیدن پیکان جدید هستم طرح قشنگی دارد اگه استقامتشان مثل پیکانهای قدیمی باشد که خیلی عالیه ما ایرانی هستیم و جهت پیشرفت بیشتر باید حمایت کنیم از تولیدات ایرانی

  176. Avatar

    مرتضی کوچک بیگی

    آوریل 30, 2015 در 8:19 ب.ظ

    بسیار خوشحال کننده است که دوباره ماشینی بانام پیکان دوباره به بازار می آید من خودم کسی هستم که ازاین ماشین خوشم اومده وخریداری خواهم کرد. باتشکرفراوان

  177. Avatar

    امین

    آوریل 26, 2015 در 5:56 ب.ظ

    با سلام و ادب خدمت شما عزیزان : در بعضی از کشورها خودرویی بیشتر از امکانات پیکان جدید ارزانتر می باشد. اما اگر از بعضی خودروهای بی کیفیت موجود در بازار کیفیتی معقول تر داشته باشدارزشی بیشتر از این قیمت را ندارد.

  178. Avatar

    سعیدعمادی

    آوریل 26, 2015 در 5:42 ب.ظ

    بسیارعالی قیمتش کمترباشه بهتره.فقط اگه واسه تاکسی بدندش بهتره دادا

  179. Avatar

    علیرضا محمد بیک تبریزی

    آوریل 26, 2015 در 11:45 ق.ظ

    ماشین خوبیه ترخدا ایا تولید میشه من عاشق پیکان هستم میخواستم ی ماشین پیکان بخرم البته مدل قدیمش ولی الان که مدل جدیدشو دیدم صبر میکنم تا مدل جدیدش بیاد

  180. Avatar

    مجتبی

    آوریل 25, 2015 در 11:28 ب.ظ

    سلام به نظر من واقعا از نظر قیمت واپشن هایی که داره و ظاهر جوون پسندش خیلی خیلی ماشین خوبییه وقیمت مناسبی داره.

  181. Avatar

    جلال سهرابی

    آوریل 25, 2015 در 4:19 ب.ظ

    به عنوان فردیکه تواین اجتماع زندگی میکنم وهزارن نفرمیبینم که مثل خودم آرزوی یه ماشینومیکنن خدابکنه سازنده ای خودرو آرزوی هرچه فقیروفقراست برآورده بکنه هرچندباورکردنش یه ذره سخته

  182. Avatar

    مجید نجفی

    آوریل 25, 2015 در 3:06 ب.ظ

    مجید با سلام. باز هم پیکان آمد ولی نه با اون مصرف بنزینش که امروزه دیگه کمر خم میکنه.انشاله.
    پیکان در زمان خوش ماشین خوبی بوده در مقابل ماشینای دوره خودش ولی نقصهای زیادی هم داشته که گویا در طراحی جدید رفع شده است. پیکان جدید طراحی جلو خوبه ولی عقب تعریفی نداره ولی اولش هست به اون هم عادت میکنیم.امیدوارم که این پیکان همانند مدل قدیمیش کم خرج و کم اصطحلاک باشه تا برای قشر متوسط و ضعیف قابل استفاده باشه. انشاله که قیمتش بعداز ورود به بازار تصاعدی بالا نره و از کیفیتش هم کاسته نشه. با تشکر.

  183. Avatar

    حسين سپهوند

    آوریل 23, 2015 در 10:06 ق.ظ

    با سلام :نظر بنده بعنوان يه كارمند مستاجر با درآمدناچيزوكسي كه واسه جون زن و بچم ارزش قائلم اينه كه اين پيكان واسه امثال من از پرايدمضحك و مسخره خيلي بهتره البته بعيدميدونم كسائيكه ازتوليداين وسيله واسه اقشاركم درآمدمتضررميشن بزارن همچي خودرويي بازاربياد.متشكرم

  184. Avatar

    hamid

    آوریل 23, 2015 در 2:50 ق.ظ

    باشرایط موجود بازار وکشور عزیز ما ایران برای خدمت به همه احد ملت که بتوانند ازداشتن یک خودرودر مزیقه نباشند باتوجه که چند سال اخیر قیمتها ب صورت کاذب رفت بالا.یعنی یه جون تازه تشکیل خانواده داده هم میتواند برای امرار معاش خودشون این خودرو را داشته باشند

  185. Avatar

    سایت فرقه ی قاتلان

    آوریل 22, 2015 در 11:11 ب.ظ

    به نظر بنده این ماشین میتونه برای کسانی که وضع مالیشون خوب نیست گزینه ای بهتر از پراید باشه…دوستانی هم که میگن ایران عقب موندش اولن برن ببینن پول مردم چقدره بعد بیان بگن ما عقب مونده ایم…یه کارمند الان زورش رو بزنه بتونه پراید یا حداکثرش پژو 206 بخره..بعدش میخاین با این پول و یارانه 45 تومن و مرغ کیلویی 8 تومن و نون 1000 و ریال بی ارزش و تحریم و … بره مازراتی بخره بنداز زیر پاش؟؟اونایی هم که ماشینای اون چنینی دارن پولشون از پارو بالا میره و معلوم نیست چجوری پول در میارن..خدا میدونه یکم به وضع کشور نگاهی بندازین و به وضع جیب مردم بعد بیاین بگین نباید این ماشینارو بسازیم فقط همین

  186. Avatar

    عقل کل

    آوریل 20, 2015 در 5:07 ب.ظ

    انشاءالله وانتش کی میاد بیرون…ملّت شاسمخ همۀ ایران سر کارن آخه این چیه…کاردستی بچۀ مدیرعامل ایران خودرو برای مدرسش?

  187. Avatar

    عباس

    آوریل 19, 2015 در 1:49 ق.ظ

    منم قراره کیا اپتیما 2015 خودم رو بفروشم و جاش یکی از این پیکان ها بخرم
    %100

  188. Avatar

    محمد

    آوریل 18, 2015 در 8:26 ب.ظ

    نه دیوانگی محض کشور های دیگه به فکراینن که ماشین های جدید رو باسوخت هیدروژن وبرق تهیه کنند اماکشورماانگارنه انگار دنیا داره پیشرفت می کنه…
    باتشگرازمقالتون

  189. Avatar

    سید حسین

    آوریل 18, 2015 در 5:29 ب.ظ

    عالیه امیدوارم هرچه زودتر بیاد بازار

  190. Avatar

    مهسا

    آوریل 18, 2015 در 2:24 ب.ظ

    سلام چطور میشه ثبت نام پیش فروش این پیکان جدید رو انجام داد؟؟

  191. Avatar

    رضا

    آوریل 18, 2015 در 11:08 ق.ظ

    خوبه فقط زمان پیش فروش رو زودتر اعلام کنید

  192. Avatar

    زهره

    آوریل 18, 2015 در 9:05 ق.ظ

    پول پیش و اقساط ماهیانه شم بزنید و اگر میشه اعلام کنید ثبت نام شد چه مدت زمانی تحویلشه

  193. Avatar

    جوادمشتی

    آوریل 17, 2015 در 7:49 ق.ظ

    ایران خودرو با پیکان پژو وآردی وروآاز رو نرفته این چه آشغالیه دیگه استانداردش یورو روستاییه مردم وچی فرز می کنند

  194. Avatar

    محمد رضا عباسزاده قراملکی

    آوریل 16, 2015 در 4:33 ب.ظ

    خوب هست اقساطی باشه عالیه مرسی

  195. Avatar

    محمود عبادتي

    آوریل 15, 2015 در 10:16 ب.ظ

    خيلي خوبه پیکان 16 سوپاپ

  196. Avatar

    فرهاد

    آوریل 14, 2015 در 11:01 ب.ظ

    پیکان جدید برگشت به صد سال قبله همینجوریش ایران خودرو 500 سال از دنیا عقبه با این پیکانش فاتحه اش خونده است انشاا….

  197. Avatar

    اشکان قره گزلو

    آوریل 14, 2015 در 6:27 ب.ظ

    بسیار عالی

  198. Avatar

    میثم برجاسی

    آوریل 13, 2015 در 9:39 ب.ظ

    آقا سلام خسته نباشید واقعا عالی بدون نقس و بیست
    نمرتون بیسته

  199. Avatar

    میلاد مسگری

    آوریل 13, 2015 در 11:28 ق.ظ

    خیلی عالی وجذاب وشیک

  200. Avatar

    مصیب

    آوریل 12, 2015 در 2:41 ب.ظ

    خوب است اما بازهم گران است لااقل قسطی بفروشند

  201. Avatar

    حسن امینی پارسا

    آوریل 12, 2015 در 10:16 ق.ظ

    واقعا اگه صحت داشته باشه سایتتون و وارد بشه خب عالیه و نود درصد خرید در لرستان صورت میگیره پ خواهشا زود تر وارد کنی ممنون

  202. Avatar

    فرامرز

    آوریل 12, 2015 در 10:15 ق.ظ

    باسلام.البته اگر در عمل هم كيفيت توليدادت داخلي را به اسانداردهاي جهاني نزديك كنيم خيلي عاليه وباقيمت مناسب بدست مصرف كننده ميرسه تا از اونور اب وارد كنيم.ولي خواهشن اول مكانيك رو وارد بازاز كنيد بعدمحصول.موفق باشيدايرانيان هميشه سرافراز

  203. Avatar

    علیرضا

    آوریل 12, 2015 در 3:17 ق.ظ

    خدا کنه بدنش محکم تر باشه و قیمت قطعاتش هم ارزان باشه نه اینکه فقط ماشین ارزان تولید بشود ولی قطعات از خودرو پژو هم گرانتر باشد و خدا کنه اون بادی که از کنار در عقب پیکان به داخل وارد می شد دیگه وارد نشه ولی فکر کن ساخته بشه انگلیسی ها چقدر تعجب می کنند !!!راننده تاکسی هایی هم که عشق پیکان هنوز دارند بتوانند خودروشان را تعویض کنند خداکنه رنگ قرمز حتما تولید بشه که فکر کنم خیلی خریدار داره

  204. Avatar

    میثم

    آوریل 11, 2015 در 6:17 ب.ظ

    سلام به شما دوستان اگه تصویر داخلش درست باشه یعنی مال خودش باشه زیر 30 میلون بیرون نمیدن

  205. Avatar

    مهندس

    آوریل 11, 2015 در 5:36 ب.ظ

    سلام
    شما میگین حدس و گمانه اما من میگم حقیقته و در آینده ن چندان دور پیکان جدید به بازار میاد شما میدونین چن تا موتور پیکان وانت تولید شده ک هنوز رو بدنه نرفته واستارت هم نخورده و تو ایران خودرو همونطوری مونده؟؟بنظرتون اینارو میریزن دور ی میدن ب موزه؟مگه جا میشه؟عاقلانه ترین راه اینه ک پیکان رو با ی شکل دیگه بدن ب بازار تا موتورا رو دستشون نمونه

  206. Avatar

    حسین سعادتیان

    آوریل 11, 2015 در 1:39 ب.ظ

    سلام باید طراحی داخل اطاق جای گاردن اصلاح شود- ترمز دستی مکانیسم ان بهتر شود و اکزز از زیر پای راننده فاصله بگیرد چون در تابستان بسیار گرما دارد- اتو مکانیک هنرستان نظام قدیم هستم

  207. Avatar

    عباس

    آوریل 11, 2015 در 9:33 ق.ظ

    خداکنه راست باشه واقعاعالیه.ومن منتظراعلام پیش فروش پیکان جدید هستم.خیلی مشتاق هستم جزاولین کسانی باشم که ازپیش فروش مطلع بشوم.

  208. Avatar

    هادی

    آوریل 10, 2015 در 12:43 ب.ظ

    سلام پیکان سالاره ثبت نامش کیه بدجور خاطر خاش شدم فقط سریع تر شروع کنین طرفدارای پیکان منتظرن

  209. Avatar

    دکتر نورى

    آوریل 10, 2015 در 11:00 ق.ظ

    سلام وخسته نباشيد it شما ميگيد که توليد نشده و معلوم نيست ولى شخص خودم شهرستان بانه استان کردستان اين سرى پيکان رو ديدم که با طرف هم صحبت کردم گفتش که تازه تهران گرفتم وپلاکش هم نوشته بو د گذرموقت تهران

  210. Avatar

    احمدسعیدی بخش

    آوریل 9, 2015 در 6:12 ب.ظ

    سلام امیدوارم این خودرو با قیمت مناسب که اقشار کم درآمد بتونن خریداری کنند تولید شود

  211. Avatar

    مسئول

    آوریل 8, 2015 در 1:16 ب.ظ

    باسلام
    احتراما به اطلاع شما دوستان عزیز میرسانم هیچ محصول جدیدی به عنوان پیکان با این تعاریف وجود خارجی نداره وقرار هم نیست تولید بشه یکم خودتون قضاوت کنید که ایا اون سالن مربوط به ایران خودرو هست ؟؟؟ سالن رنگ ایران خودرو تو اینترنت سرچ کنید ببینید ومقایسه کنید …اینجاست که گویند شنونده باید عاقل باشه

    • Avatar

      مدیرسایت

      آوریل 8, 2015 در 2:18 ب.ظ

      جناب آقای مسئول بنده نیز تاحدودی با شما موافقم ، احتمال تولید پیکان جدید خیلی ضعیفه و فعلاً در حد حدس و گمان است ولی سالن رنگی که فرمودید سرچ شود و در موتورها جستجو موجود است قطعاٌ سالن رنگ و تولید ایرانخودرو منظور جنابعالی می باشد در حالیکه فعالیت بر روی خودروها و پروژه های جدید در سالن های آزمایشگاهی فرعی صورت می پذیرد و تجربه نشان داده که خیلی از شایعات در صنعت خودرو سازی ایران به واقعیت ممکن است بپیوندد .

  212. Avatar

    شهروز

    آوریل 8, 2015 در 1:59 ق.ظ

    اگه موتورش همین موتور روا باشه که هست 16 سوباب نمیشه سرسیلندر بیکان کوجیکه ججوری 16 تایبت بیاری بالا تازه 16 استکانی ججوری تو بلوکه بایین بزاری بعدم در 16 سوباب باید سرسیلندر سوباب ای شکل داشته باشه تخت که نمیشه اونم سوباب موازی.موتورشم مطمین باش موتور بیکان وانته جون ببین رادیات جلوش مسی است همون رادیات اشغال مدل 83.شونزده سوباب نیست امکان نداره اگه بخاد 16 سوباب باشه باید کل سیلندر وسرسیلندر تغییر داده بشه که ایرانخودرو تا حالا خودرویی نساخته فقط مونتاز میکنه اونم قطعات ازبیرون میاره اکثرا.بنده مکانیک وتیونر واستوک فروشی دارم در مشهد شب خوش

  213. Avatar

    رسولموسی زاده.ایلقار

    آوریل 6, 2015 در 5:42 ب.ظ

    با سلام.به نظر من که پراید هم دارم مدل 90است خیلی بهتره.

  214. Avatar

    شاهین

    آوریل 6, 2015 در 3:39 ب.ظ

    سلام بسیار عالی وقشنگه از پراید که این همه داغونه بهتره .

  215. Avatar

    امید خدابنده لو

    آوریل 6, 2015 در 10:40 ق.ظ

    باتوجه به امکاناتی که داره قیمتشم مناسب

  216. Avatar

    محمد گردان

    آوریل 4, 2015 در 10:23 ق.ظ

    با سلام
    منم با تولید پیکان جدید موافقم هر چی باشه بهتر از این پرایدای بی کیفیته که نه تعادل داره نه هم بدنه مقاومی، دل مردم فقط به کم خرج و کم اصطحلاک بودنش خوشه قیمتشم که ماشاءالله 21 میلیون تومنه!!!!!!

  217. Avatar

    اکبر پورابراهیم

    آوریل 4, 2015 در 12:14 ق.ظ

    برای من، قشر ضعیف بهترین خبر بود وخواهد بودوقتی که تولید دوباره آن شروع شود چونکه بهتر از پراید و(ماتیز)و (ام وی ام)وآردی من است به این حرف من شک نکنید. فقط موتوری که داره یورو4 چند تایورویه دیگه داشته باشه خوب می شد.نوشته شده در تاریخ15/1/94

  218. Avatar

    طبیعت زیبای ایران

    آوریل 2, 2015 در 10:17 ب.ظ

    عالی بود من شمارو لینک کردم.حالا واقعا واقعیه؟

  219. Avatar

    خالد

    آوریل 2, 2015 در 10:34 ق.ظ

    تنها مزیتی که پراید نسبت به پیکان داره موتور کم مصرف و خوب پرایده به نظر من. اگه پیکان موتوری با کارایی بالا و ظاهری به روزتر تولید کنه بی رقیب میشه

  220. Avatar

    آرياناز

    مارس 31, 2015 در 9:17 ق.ظ

    خيلي خوبه. از ايران خودرو تشكر ميكنيم.فقط اگه بشه بصورت قسطي خريداري كرد خيلي خيلي خوب ميشه.با تشكر

  221. Avatar

    احمد

    مارس 29, 2015 در 2:23 ق.ظ

    به ایرانی بودنم و ساخت از دست هم وطنم افتخار میکنم خودروی خارجیمو اسقاط میکنم و پیکان جدید سوار میشم خواهشا هر وقت ثبت نام داشتید خبرم کنید 09168584553

  222. Avatar

    کاظم

    مارس 26, 2015 در 5:15 ب.ظ

    از ایران خودورتشکرمی کنیم از تمام تلاش هایشان اگر این پیکان جدیدراتولیدکنندبرسرمامنت می گزارنداگرتولیدکنندخیلی ممنون می شویم خدا اجرشان بدهند

  223. Avatar

    بهرام نوری

    مارس 26, 2015 در 3:31 ب.ظ

    پیکان جدید اقساطی فروش خواهد شد ونیز کی پیش فروش خواهد شد

  224. Avatar

    حسین

    مارس 25, 2015 در 12:23 ب.ظ

    سلام پیکان هرچی باشه از این پرایدهای بی امنیت که بهتره

  225. Avatar

    ابراهیم توبره ریزی

    مارس 25, 2015 در 12:07 ب.ظ

    اگر طرحش همانند تصاویر فوق باشد همراه با تمامی امکانات ذکر شده عالی است و حتما ثبت نام میکنم

  226. Avatar

    حسن

    مارس 24, 2015 در 3:20 ق.ظ

    اگر واقعی باشه وقیمتش هم همین حدود باشه من هم خریدارم

  227. Avatar

    ممل بمی

    مارس 23, 2015 در 10:47 ب.ظ

    والا قیمتو میگن 16 ملیون که خداییش قیمتش خیلی کمتر از ایناست یادمه وقتی پیکان از زده خارج شد قرار شد ال90 با قیمت پیکان جایگزین بشه ولی الان قیمتش دو براره پژو شده تازه پیش فروش میشه و کلی باید تو نوبت باشن و پولشون بخوابه تا گیرشون بیاد.از مسئولین تقاضا دارم واسه یبارم که شده واسه یبار مثل مرد سر حرفشون بمونن و به همین قیمت که گفتن پیکان رو بدن دست مردم البته بعید میدونم…………

  228. Avatar

    محمد

    مارس 23, 2015 در 7:30 ب.ظ

    محمد هستم از کشور شوریجه منم میخوام لکسوس بفروشم پیکان جدید بخرم

  229. Avatar

    Amir

    مارس 22, 2015 در 5:57 ب.ظ

    اگه در همين قيمت بماند خوب است ولي اگه گران تر شد بايد كيفيت و همچنين آپشن هايش نيز بايد بيشتر شود

  230. Avatar

    mohammadrezam

    مارس 22, 2015 در 3:43 ب.ظ

    پیکان ماشین خوبیه من یکی از خریداران پیکان جدید هستم.

  231. Avatar

    پارسا خانی

    مارس 21, 2015 در 11:46 ب.ظ

    عالی است فقد زمان پیش فروش پیکان را مشخص کنید

  232. Avatar

    شهزاد احسانی

    مارس 20, 2015 در 9:23 ق.ظ

    پیکان ماشین خوبی است اگر تولید شده باشد بنده یکی از خریداران هستم نمایندگی های ایرانخودرو لطفاً به شرکت ایران خودرو هر چه بیشتر فشار بیاورید تا زودتر پیکان جدید تولید و توزیع شود

  233. Avatar

    محسن

    مارس 19, 2015 در 1:39 ب.ظ

    خروج پیکان از چرخه صنعت یک خیانت ملی بود که باعث شد تاگران قیمت ترین تولیدات خارجی رو وارد کشور کنند ویک نوع فخر فروشی را برای ملت ندار به نمایش بگزارند من عاشق پیکانم و معتقدم باید بهینه سازی صورت میگرفت تا اینکه از تولید خارج شود باید تولید شود تا کار گر ایرانی و مصرف کننده ایرانی لذتش را ببرد.

  234. Avatar

    محسن دینی تیله نویی

    مارس 15, 2015 در 2:36 ب.ظ

    با سلام خدمت پرسنل پر تلاش ایران خودرو نمای جلو خیلی خوب ولی نمای عقب خودرو کیفیت و زیبایی لازم را ندارد به بازار عرضه کنید تا خریداری صورت گیرد.

  235. Avatar

    MOHAMMAD REZA.atarod

    مارس 11, 2015 در 6:23 ب.ظ

    طبق نظر یکی از منتقدان خودرو پیکان در ایران هیچوقت از بین نمیره بلکه از تیپی به تیپی دیگه و از اسمی به اسم دیگه منتقل میشه بعد از ده سال از رده خارج شدن این جنگجوی کهنه کار مثل یه قهرمان داره دوباره وارد بازار میشه

  236. Avatar

    بصیرت

    مارس 11, 2015 در 1:40 ب.ظ

    شبیه ماشین های مدل 1900به بعد در آمریکا است واقعا زیباست!ماشین را از جلو نگاه میکنیم تلفیقی از جدید و سنتی را می بینینم که واقعا شاهکاره!! اما طراحی سایر قسسمت های ماشین را نمی پسندم چون که ما انتظار داریم که یک طراحی زیبا نسبت به پیکان قدیمی داریم عقب ماشین را که نگاه می کنیم با جلو ماشین هیچ سازگاری در طراحی ندارند می بایستی طرح پشتی ماشین را حداقل شبیه تیبای جدید و یا زانتیا بکنند تا واقعا ماشین با استقبال مردم روبرو بشه!!هر چند که من نمره 20 را به ماشین میدهم آن به خاظر طرح جلویی!
    در رابطه با قیمت باید بگم این یک افتضاح است که 14 الی 16 میلیون را به خاطر این ماشین جیب خود را خالی کنیم!!
    ماشینی پرادو مدل 2012 در کشور قطر قیمتش 20میلیون تومان ایرانی است!
    در کل نظرم اینه که اگر طراحی را کمی با همونی که گفتم عوض بشه حداکثر 16 میلیون ارزش داره! و گر نه با همین مدلی که می بینیم حداکثر حداکثر 13500000ارزش داره و بس.

  237. Avatar

    احمد پناهنده از استان هونجان

    مارس 11, 2015 در 1:19 ب.ظ

    زحمت بکشیدهرچه زودتر پیکان را بیاورید داخل نمایندگی ها تا انشاءالله بخریم وکیفشا ببریم از ماشین های خارجی سیر شدیم

  238. Avatar

    فرناز

    مارس 9, 2015 در 11:47 ب.ظ

    بابام عاشق پیکان قراضشه کاش زودتر بیاد ما هم از این ماشین قراضه خلاص شیم البته بعید میدونم

  239. Avatar

    حسین رضایی

    مارس 9, 2015 در 7:54 ب.ظ

    سلام خسته نباشید این پیکان جدید کی میخواد به بازار بیاد دلمون آب شد من حاظرم پژو پارس مو بفروشم این پیکان و بخرم لطفا جواب بدید میخوام اگه بدون پیکان جدید میاد بازار ماشینمو بذارم واسه فروش ممنون میشم از لطفتون (رضایی) هستم از اراک

  240. Avatar

    biz

    مارس 9, 2015 در 6:55 ب.ظ

    اون زمان هم پراید قیمتش با پیکان برابر بود و با این حساب اگه تولید بشه همون قیمت بیست میلیون رو میشه بهش تصور کرد

  241. Avatar

    h

    مارس 7, 2015 در 9:02 ب.ظ

    سلام واقعا عالی هست زودتر به بازار بدید

  242. Avatar

    علی اصغر تقی زاده

    مارس 7, 2015 در 2:54 ب.ظ

    بهترین ماشین ایران در حد قیمت خودش وجدانن پیکان است

  243. Avatar

    محمد بسیمی

    مارس 7, 2015 در 2:23 ب.ظ

    سلام اگر قطعات این محصولات یعنی پیکان باکیفیت ایران خودرو باشه و قیمتش تغییر نکنه ازتون متشکرم.

  244. Avatar

    فاطمه

    مارس 7, 2015 در 8:50 ق.ظ

    سلام با این تحریمها یکدفعه قیمت خودرو ها نجومی شد.اگه واقعا به این قیمت باشه قشر ضعیف که توان ندارن خودرو بخرن میتونن یه وسیله ای داشته باشن.کاش میشود قیمتشو پایین تر میدادن.به نظره من از پراید خیلی بهتره…من منتظرم ببینم کی میخواد بیاد تو بازار البته با قیمت مناسب.که من هم بتونم یه ماشینه صفری داشته باشم…یا خیلی ها مثله من

  245. Avatar

    پرویز

    مارس 7, 2015 در 12:15 ق.ظ

    سلام
    به نظر من اگه از کیفیت قطعات ایرانخودرو کم نشه عالی میشه

  246. Avatar

    محمد بحری

    مارس 4, 2015 در 7:08 ب.ظ

    من از سایت شما متشکر محمد بحری هستم از روستای بستانو

  247. Avatar

    علی

    مارس 4, 2015 در 11:55 ق.ظ

    فیس لیفت اگر قراره انجام شه هم باید بطور اصولی باشه نه که خطوط بدنه با جلو و عقب نخونه.دقت کنید به خط سپر عقب و خط بدنه.این مدل فیس لیفت کردن را خوراندن قطعات خودروهای دیگه به هم میگن که تو گاراژها توسط شاگرد صافکارا انجام میشه.بهترین فیس لیفت را خودروسازهای آمریکایی انجام میدن که نمونه بارزش شورلت کاپریس از دهه 70 تا اوایل 90 بود

  248. Avatar

    سجاد

    مارس 3, 2015 در 9:56 ب.ظ

    ماشین خیلی قشنگیه خدایش رودست همه ماشین های ایرانی تواین قیمت زده.قابل توجه افرادی که ماشینهای گرون قیمت سوارمیشن هرچی زودترماشیناشونو بفروشن تاسرشون کلاه نرفته.فقط خواهشاترکیب عقبی ماشینوعوض کنید خیلی خیلی داغونه

  249. Avatar

    محمدرضاازابرده

    مارس 3, 2015 در 8:00 ب.ظ

    سلام به جای اینکه هر روز به دنبال مسخره کردن مردم باشید ورود خودروهای خارجی را اسان کنید چرا باید یه عرب سوسمار خور پرایدو با 4میلیون سوار بشه اما تو ایران 17 میلیون پول داد.شما کجای این موضوع انصاف میبینید لطفا ب منم بگید

  250. Avatar

    مصطفی

    مارس 3, 2015 در 2:01 ب.ظ

    عالیه من حاضرم 206 رو بفروشم و یکی از این پیکان های جدید بخرم.

  251. Avatar

    سید

    مارس 2, 2015 در 9:40 ب.ظ

    نمای عقب ماشین خیلی ضایع است و جلو خدایی خیلی خوشگله نمای عقب باید اصلاح شه

  252. Avatar

    رسول منصوری

    مارس 2, 2015 در 8:18 ب.ظ

    سلام جهت پیش فروش یافروش تاریخ ثبت نامشو اعلام کنید

  253. Avatar

    داود

    مارس 2, 2015 در 2:36 ب.ظ

    اين ماشين رو فقط از روبرو نگاه كنيد

  254. Avatar

    الکس

    مارس 1, 2015 در 10:36 ب.ظ

    عالی و بی نقص هست لطفا اونایی که پیکان سوار نشدن نظر ندن من حاظرم پژو رو بفروشم از این بخرم

  255. Avatar

    سید محمد قهاری

    مارس 1, 2015 در 10:06 ب.ظ

    ماشین خوبیه،اگه با این قیمت فروخته بشه.

  256. Avatar

    محمداز اردبيل

    مارس 1, 2015 در 9:58 ب.ظ

    اين يعني مردم مااشتباه كرديم ولي دركل فكر خوبيه اگه فكر حل معايبي ماننده مصرف سوخت وشتاب اوليه ومحل قرار گرفتن ديفرانسيل درچرخهاي جلو راخوب كرده باشيد البطه قيمتش هم بايد واقعي باشه دركل من ازتوليد دوباره سلطان حمايت ميكنم

  257. Avatar

    مرتضی حاتمی

    مارس 1, 2015 در 8:27 ب.ظ

    چراغ های عقب وصندوغ عقب این ماشین را تصحیح کنید وبعد بهترین ماشین است

  258. Avatar

    يحيي بلوچ ريگي نسب

    مارس 1, 2015 در 8:43 ق.ظ

    اگر قيمتش زير قيمت پرايد باشه عاليه

  259. Avatar

    رضا رحمانی

    فوریه 27, 2015 در 10:06 ب.ظ

    سلام اگه چراغهای جلو به صورت افقی کشیده باشه بهتره

  260. Avatar

    استفان

    فوریه 27, 2015 در 3:27 ب.ظ

    به نظر من شما ایرانیها خودتونو مسخقه کدین با این کارا

  261. Avatar

    امیر کاویانی

    فوریه 27, 2015 در 1:00 ب.ظ

    خیلی قشنگه خداکنه که مثل پیکان گذشته ماشین قوی و خوبی باشه ببخشید راستی در مورد مصرف بنزین و ایا دوگانه هم قرار بیاد توضیح بدین و بگوید کی میتوانیم ماشین را تحویل بگیریم

  262. Avatar

    سیرضاجزایری

    فوریه 27, 2015 در 12:26 ب.ظ

    اگراتومات بشه خیلی عالی میشه وخریدماشینهای خارجی کم میشه

  263. Avatar

    نورالله رضایی

    فوریه 27, 2015 در 10:50 ق.ظ

    پیکان اگر تولید شود فوق العاده عالیست البته با قیمتی که بعضی از اقشار کم درامد جامعه نیز توان خرید آن را داشته باشند نه اینکه قیمت آن سر از کهکشان در اورد و بند خودم حاضر به پیش خربد آن هستم و هرچه گشتم فرم خرید آن را پیدا نکردم .

  264. Avatar

    حمزه مرادی

    فوریه 26, 2015 در 9:41 ق.ظ

    پیکان جدید ایرانخودرو به نظر من خیلی هم خوب تکنولوزیش عوض شده بهینه شده برا قشر کم درآمد خیلی به صرفه است من خودم میخرم

  265. Avatar

    حمید بهادر

    فوریه 25, 2015 در 9:18 ب.ظ

    واقعا متاسفم.از ملیت خودم ب خاطر کارهای شما خجالت میکشم
    بعد از این همه تجربه خودرو سازی این پیکان یعنی چی اخه
    فقط میتونم بگم این حق ما نیست.ما که فرزندان کوروش هستیم

  266. Avatar

    رضا

    فوریه 25, 2015 در 8:50 ب.ظ

    سلام اين ماشین با این امکانات و با این قیمت عالیه اگه تولید کنین خیلی بهتر میشود برای کسانی که این ماشین را از ته دل دوست دارند

  267. Avatar

    امین

    فوریه 24, 2015 در 11:51 ب.ظ

    سلام،فقط خواهشا قیمت رو افزایش ندین بخدا خسته خسته شدم ازبس مدلهای پایین رو سوار شدم،فقط اگه امکان تعویض خودروهای فرسوده با این ماشین دلنشین رو داشته باشه که خواست اکثر قشر جامعه هست خیلی خوب میشه.
    با تشکر

  268. Avatar

    وحید

    فوریه 24, 2015 در 11:28 ب.ظ

    مطمِئن باشید بیاد بیرون با همین طراحی قیمتش مثل ال90 میشه ماشین مرفهین نه درامد پایینها

  269. Avatar

    صابر نصیری

    فوریه 24, 2015 در 7:57 ب.ظ

    ظاهری زیبایی دارد امیدوارم موتور و قدرت این مدل پیکان جدید مثل مدل قدیم باشد با تشکر

  270. Avatar

    ایمان یاوری

    فوریه 22, 2015 در 10:12 ب.ظ

    سلام جون هرکی دوس دارید این درب کارخونه پرایدو ببندید شده بلای جون مردم.این پیکان باید جایگزین پراید بشه!من خودم پراید دارم دیروز خودبخود گیربکسم ترکید!اخه شما کدوم ماشین باری رو دیدید ک دفرانسیلش جلو باشه؟؟

  271. Avatar

    علی اکبر

    فوریه 22, 2015 در 3:07 ق.ظ

    علی اکبر نادری هستم از قزوین اگر این کار را در حق مایی که توانایی خرید خودروهای گران قیمت را نداریم لطف بسیار بزر گی کرده ونیز این دنیاو اخرت خود را خریده اید

  272. Avatar

    مهدی

    فوریه 21, 2015 در 2:44 ب.ظ

    سلام به تمام هم وطن های گلم. این خیلی عالیه که یک ماشینی ساختن که کسانی که پول زیادی برای خرید ماشین ندارن بتوانند این ماشین را خریداری کنن . اما به این فکر کنید که کشور های دیگه مثل امریکا چه ماشین هایی دارن میسازن ما چه ماشین های . به نظر من کسی که گفته ایران جهان سومه تا سه بیشتر یاد نداشته بشماره

  273. Avatar

    علی بابازاده

    فوریه 21, 2015 در 1:05 ق.ظ

    به نظر من که عالیه چون با این قیمت برای ما که قدرت خرید ماشین های قیمت بالا رو نداریم عالیه

  274. Avatar

    علی اکبر

    فوریه 20, 2015 در 5:57 ب.ظ

    سلام. ایران خودرو خیلی ایده خوب و قشنگ و جالبی دادی خیلی عالیه. ظاهر ماشین بیسته ولی کارکردش نمیدونم امیدوارم کارکرد ماشین مثل شکل ظاهزیش خوب باشه. دیفرانسیل جلو هم باشه بهتر هم میشه

  275. Avatar

    رضا

    فوریه 20, 2015 در 3:45 ب.ظ

    میگم: دلم نمیخواد شعاربدم ولی تا حالاتوجه کردین چرا پراید تو ایران 17 میلیون به بالاست ولی مثال تو عراق4میلیون قیمتشه میدونستین این دولت داره چه کلاه گشادی سر این ملت میزاره همشونم از یه کاسه دارن میخورن تا حالا فکر کردین چرا تو کشور های دیگه چرا این همه رقابت سر ایمنی ماشین هست ولی تو ایران فقط چراغ های ماشین ها رو عوض میکنن من که میگم باید کل مسولین این شرکت ها ایرانی رو محاکمه کنن چون واقعا دارن به مردم به کشورشون برای سود خودشون جون مردم رو توخطر میندازن

  276. Avatar

    محمد جواد یعقوبی

    فوریه 19, 2015 در 11:16 ب.ظ

    طرح جالبی است
    اما در عکس طراحی شده نمای پشت وموقعیت چراغ عقب ها با تصویر واقعی خودرو کاملا متفاوت میباشد.
    اگر محصول نهایی به زیبایی عکس طراحی شده باشد محصول زیبا و همه پسند خواهد بود

  277. Avatar

    عرفان مقدس صدقیانی

    فوریه 19, 2015 در 11:06 ب.ظ

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت کارکنان ایران خودرو یه جمهوریه اسلامی ایران این ماشینی که ساختایدیعنی پیکان جدید زیباست ولی کی ارزه بازار میشود ما ایرانی ها درانتضاریم عرفان مقدی هستم ازاذربیجان غربی-سلماس

  278. Avatar

    افشین

    فوریه 19, 2015 در 6:13 ب.ظ

    اگه گمرک برداشته بشه ما خیلی از ماشینای شرکت تویوتا و هیوندا و میتسوبیشی و فورد رو با 10 میلیون میخریم و لوکس ترینشو با 90 میلیون
    اگه قیمت پیکانو به دلار ببریم از خیلی از ماشینای خارجی قیمتش بالاتر میره.ولی اگه قیمت جهانی و واقعی بهش بدیم نسبت به بقیه ماشین های دنیا،قیمتش تو ایران 1 میلیون بیشتر نمیشه….
    هه
    وطنم پاره ی تنم.
    …………..

  279. Avatar

    سهند

    فوریه 18, 2015 در 10:37 ب.ظ

    سلام در پاسخ به ناشناس با توجه به تحلیل عکسهای مورد نظر دیفرانسیل پیکان جدید جلو است.

  280. Avatar

    ناشناس

    فوریه 18, 2015 در 2:42 ب.ظ

    دیفرانسل پیکان جلوهست یا عقب اگه جلو باشه خوبه و گر نه خوب نیست

  281. Avatar

    محمد آرن

    فوریه 18, 2015 در 2:34 ب.ظ

    خیلی عالیه ممنونم ازاین ماشین پیکان قابیلت بالا و محبوبیت زیاد حالا طرح ورنگ دلنشینی دارد عرضه ی بازار می شود

  282. Avatar

    محمد

    فوریه 18, 2015 در 11:42 ق.ظ

    باسلام اکرموتورواینجین این ماشین وطنی باشد خوب است کمی شیب کابوت جلو بیشتروپنجره جلوشیبدار ودوکی شکل شود خوب است انشاالله درطراحیهای آینده مورد توجه قرارگیرد حتما تلاش کنید شاسی بلندش را هم طراحی وساخته والله ماچیزی از کره واروپاکم نداریم ولی متاسفانه عقل داریم شعور ماآب رفته تاکی ماشینهای خارجی ببینیم وحسرت یک ماشین تمام وطنی رابخوریم دست شمادرد نکند

  283. Avatar

    صادق حیدرزاده

    فوریه 18, 2015 در 11:11 ق.ظ

    خیلی عالیه پیکان از خودرو های خارجی بهتره فقط لاستیک مطمئنی داشته باشه

  284. Avatar

    فرزاد حسین زاده

    فوریه 16, 2015 در 12:19 ب.ظ

    خیلی قشنگه مرسی

  285. Avatar

    محمد ویسمه

    فوریه 15, 2015 در 9:59 ب.ظ

    سلام خیلی خوبه ممنون از لطفتون ما خودمون پیکان داریم عاشق پیکانم

  286. Avatar

    محمد حق وردی زاده

    فوریه 15, 2015 در 11:45 ق.ظ

    این اقایانی که برای پیکان طراحی میکنن یفکری برای مغز خودشان بکنن پیکان که ماشین نیست این همه ادم کشتن جرات میخواد

  287. Avatar

    SAINT

    فوریه 14, 2015 در 10:40 ب.ظ

    سلام.من از نمايندگي اراك پرسيدم گفت شايعه است.خودشونم نمي دونن مي خوان چه كار كنن.

  288. Avatar

    علی جهاندوست

    فوریه 14, 2015 در 2:24 ب.ظ

    باعرض سلام خسته نباشید ایا قیمت پیکان هم ممکنه بالابره وبایدازشهرخودمون ازایرانخودروی اونجاثبت نام کنیم؟

    • Avatar

      مدیرسایت

      فوریه 14, 2015 در 5:39 ب.ظ

      قابل توجه جناب آقای جهاندوست و سایر کاربران و بازدیدکنندگان گرامی ، تولید پیکان جدید فعلاً در حد یک احتمال می باشد و هنوز هیچ خبر موثق و صد در صدی برای تولید خودروی پیکان از طرف شرکت ایران خودرو به دست ما نرسیده است . پیرو استقبال بی نظیر کاربران در ماه گذشته با پیگیری های فراوان موفق شدیم با نمایندگیهای تبریز و اهواز تلفنی ارتباط برقرار کنیم که نمایندگیهای نامبرده از صحت خبر و تحویل خودروی پیکان در سال 94 صحبت میکردند . در هر صورت به محض اولین خبر از تولید پیکان از سمت شرکت ایران خودرو شما عزیزان را در جریان خواهیم گذاشت و منطقی است که تنها راه ثبت نام پیکان فقط و فقط سایت ایران خودرو و یا مراجعه به نمایندگی های رسمی شرکت ایران خودرو می باشد . 

  289. Avatar

    کامران

    فوریه 9, 2015 در 11:03 ب.ظ

    سلام پیش فروش پیکان چقدره?کی میاد تو خیابونا?قیمت قطعی این پیکان چقدره?

  290. Avatar

    هرمان

    فوریه 9, 2015 در 9:45 ب.ظ

    با سلام من معلول آسیب نخاعی هستم و الآن هم یک پیکان مدل 79 دارم البته روغن سوزی داره اما تا حالا منو هیچ توی جاده آزارنداده (الآن امتیاز واردات یک خودرو سانتافه را دارم اما پول وارد کردنش را ندارم البته اگه پیکان جدید بیاد توی بازار هنوز هم خواستگارشیم .یک شعری بود می گفتند علما کنت کشند و فقرا اشتو طلایی آفرین اشنو طلایی که تو کنت فقرایی حالا هم پیکان برای فقرا ماکسیماست

  291. Avatar

    مسعود فتاحی

    فوریه 9, 2015 در 11:56 ق.ظ

    سلام علیکم از دست اندکاران ایران خودرو ممنونم بخاطر طراحی جدید پیکان این خودرو ماشین اصیل کشورمان است و افراد کم درآمد میتواننداز آن استفاده کنند

  292. Avatar

    مجتبی

    فوریه 8, 2015 در 12:15 ب.ظ

    ما حقمونه جهان سومی باشیم چون میگن بیاید دوباره پیکان سوار شید با غرور افتخار میکنیم که رخش سلطان جاده ها داره میاد چند وقت دیگه گاری میدن سوار شیم بازم افتخار کنید واقعا متاسفم

  293. Avatar

    خوشرو

    فوریه 7, 2015 در 10:29 ب.ظ

    اگه به قیمته ال نود نرسه بهتره

  294. Avatar

    ملیسا

    فوریه 7, 2015 در 8:47 ب.ظ

    مث اینکه جدیدن پیکان وارد بازار وفروش شده البته تیب 2 میشه لطفا راهنمایی کن برای خرید کجا وچگونه ثبت نام کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  295. Avatar

    mohammad

    فوریه 6, 2015 در 10:47 ب.ظ

    باسلام وخسته نباشید من ازاینکه پیکان جدید میخوادبه بازار واردبشه خیلی خوشحالم.واقا عاشق عشق باز بودنش هستم وبودم

  296. Avatar

    mohammadsalbabi

    فوریه 2, 2015 در 8:18 ب.ظ

    عالیه من خودم طرفدارپراپرقرص پیکان هستم درحال حاضرم یه مدل83 دارم وخیلیم راضی هستم ازنسل پیکان خواهشاشرایط درست بزاریدهمه مورداستفاده قراربگیره ممنون خیلی خوشحال شدم دوباره زنده شدم بااین خبر

  297. Avatar

    حاج کریم زحمتکش

    فوریه 2, 2015 در 2:25 ب.ظ

    با سلام.احتراما ضمن خسته نباشید به شما پرسنل محترم ایران خودرو به عرض می رساند اتفاقا تولید پیکان جدید با افزایش تجهیزات نسبت به قبل و با قیمت مناسب بسیار عالی می باشد. زیرا سرمایه داران هر آنچه دلشان میخواهد سوار میشوند پس بگذاری قشر ضعیف جامعه که خانوادگی در حسرت سوار شدن یک خودرو هستند باتوجه به پس انداز و توانایی خود خریداری و آرزویشان برآورده گردد.و بتوانند وسیله ای برای سفر و رفاه از خودشان داشته باشند. بسیار بسیار ممنونیم.

  298. Avatar

    صادق

    فوریه 2, 2015 در 12:03 ق.ظ

    سلام اگه پیکان جدید بیاد واقا خوب میشه اکثر مردم میتونن وسیله دار بشن.از مدیر ای تی ممنون میشم خبر بدید هرچی باشه از پراید بهتره

  299. Avatar

    داود خیرابادی

    ژانویه 28, 2015 در 11:26 ب.ظ

    سلام اگر همین الان ثبت نام داشت برای داشتن یک پیکان ثبت نام میکردم. لطفا صحت واگذاری این خودروی نازنین رو شفاف تر و خیلی زود به آگاهی مردم بگذارید. متشکر از لطفتون.

  300. Avatar

    جواد

    ژانویه 28, 2015 در 11:16 ب.ظ

    به نظر من اگه این ماشین با این قیمت بیاد بازار 90 درصد فرونش خودروها تو ایران خودرو رو به خودش اختصاص می ده ولی من مطمینم که قیمتش می ره تا 27 یا 28 میلیون . اگه حسابشو بکنی واقعا بهتر از پرایده

  301. Avatar

    زهرا

    ژانویه 28, 2015 در 11:19 ق.ظ

    سلام از طرح جدید و خدمات پیکان جدید خوشم اومد امکان داره از همینجا ثبت نام کنم؟

    • Avatar

      مدیرسایت

      ژانویه 28, 2015 در 1:10 ب.ظ

      سرکار خانم زهرا , مطلبی که مطالعه فرمودید در حال حاضر در حد یک حدس و گمان در فضای مجازی است و تا این تاریخ هیچ تائیدی و خبر موثقی از شرکت ایرانخودرو دریافت نکردیم و در صورت صحت خبر پیش فروش پیکان نیز از طریق سایت نمایندگی های ایران خودرو صورت می پذیرد .

  302. Avatar

    مهدی رهنما فلاورجانی

    ژانویه 27, 2015 در 1:24 ق.ظ

    پیکان اگه واقعابه قیمت مناسب واردبازاربشه بیشترمردم میتونندبخرندبه شرط اینکه کیفیتم داشته باشه

  303. Avatar

    وحید

    ژانویه 26, 2015 در 9:56 ق.ظ

    به نظر من اگه قیمت پیکان یکمی پایین تر باشه خیلی هم خوبه – مثل پراید نباشه که کیفیتش خیلی پایین و قیمت بالا

  304. Avatar

    اسماعیل فرامرزی

    ژانویه 26, 2015 در 1:18 ق.ظ

    باسلام خسته نباشید خدمت مهندسین
    وپرسنل محترم ایران خودرو
    یک اشکال اساسی که دارد مشکل ایرودینامیکی کابینش هس که بابرطرف شود که باد جلورو بشکنه دومین ایراد اینه که اینه هایه بغل هم رنگ بدنه باشه شیشه ها دودی باشه دستگیره خودرو مدل مگان باشه وسینه داخل ماشین یا مگان باشه یا ال90 ورینگ اسپرت ودر دو مدل جوانان ومعمولی باشه باسپاس

  305. Avatar

    بهروز

    ژانویه 23, 2015 در 8:50 ب.ظ

    سلام وخسته نباشید به تمامی مهندسین وطراحان خودروهای داخلی.واقعا ما کشور های جهان سومی هستیم.تولید کنندگان خودروهای خارجی تمامی طرح هاشون با ورژن سال گذشتشون زمین تا آسمان تفاوت داره.ولی ما نه تنها تفاوتی در آن احساس نمیکنیم بلکه آرم وعلائم نامش هم تغییر نمیکنه.بابا یکم به روز باشین .ماشین های تولید داخلی ما شده پیوند زدن ماشین ها به هم.موتور زانتیار روی پراید .چراغ های اوپیروس رو پیکان.طرح تویوتا شاسی بلند روی وانت پراید …داشبورد ال 90 روی پیکان….آخه تا کی با جان مردم بازی کردن .تا کی در جهل ونادانی وعقب ماندگی زندگی کردن…مسئولان گرامی یکم به فکر مردم باشید تا به فکر جیب و درآمد کاذب خود.

  306. Avatar

    مسلم

    ژانویه 23, 2015 در 4:14 ب.ظ

    سلام کی پس وارد بازار میکنید فقط مردونه قیمتش پایین بیارید قشر ضعیف بتونه خرید کنه نه مثل پراید کنید تو کشور عربی 4 میلیون هست اما داخل ایران 20 میلیون

  307. Avatar

    طرفدار تولید داخلی

    ژانویه 23, 2015 در 10:36 ق.ظ

    واقعا خوبه به شرطی که قیمتش رو بالا نبرن تا اونایی که داغ ماشین صفر رو دلشون مونده هم بتونن بخرن

  308. Avatar

    حمید نظری

    ژانویه 22, 2015 در 11:26 ق.ظ

    پیکان دو گانه سوز تولید می شود .قیمت نهای اعلام نشده.زمان تحویل چه مدت طول می کشد

  309. Avatar

    حمید باقری

    ژانویه 21, 2015 در 1:18 ق.ظ

    با عرض سلام خدمت دوستای گلم.این ماشین فقط اسمش پیکانه در حقیقت از پیکان پیشرفته تره.ایده ی خوبیه تا اونایی که وضع مالی خوبی ندارن صاحب ماشین بشن.و شمایی که میگی بده برو ماشین خارجی بخر ازادی و الکی ایراد رو ماشین تولید داخل نذار…سالاااااااااااااار جاده ها منتظریم.

  310. Avatar

    ابوالفضل

    ژانویه 20, 2015 در 4:05 ب.ظ

    سلام نظر همه قابل احترامه ولی اونایی که طرفدار پیکان هستن حتما ماشین بهتر از اون سوار نشدن که میگن پیکان سالار جاده هاس

  311. Avatar

    محمدرضا دماوندی

    ژانویه 20, 2015 در 12:14 ب.ظ

    دنیادرحال تولید ماشینهای برقی ومادرحال تولیدخودرو بامصرف سوخت 13درصدهستیم دست مدیران طراحی دردنکنه

  312. Avatar

    حسين

    ژانویه 19, 2015 در 12:30 ب.ظ

    من با صحبت آقا مسعود موافقم . واقعا با اين هواي آلوده جا داره كه به ماشين برقي فكر بشه و ماشينهايي با انجين برقي توليد بشه. حالا بعد از 50 سال دوباره برگشتيم داريم پيكان توليد ميكنيم . ما واقعا خيلي راحت و زود به بدترين چيزها راضي ميشيم. يه ذره بيشتر بايد قدر خودمونو بدونيم.

  313. Avatar

    فرهنگی

    ژانویه 19, 2015 در 12:41 ق.ظ

    سلام و خسته نباشد خدمت پرسنل محترم ایران خودروپیکان هرچی باشه تولیدخودمانه درامدش بجیب خودی میره نه به جیب چینهایااروپایها مگه چی ماازاونهاکمه تویه مملکت مااین همه داشجو مثال داشجوهای قزوین همه دانشجوهای مامثل هم هستن باید ازشوستفاده کرد وبهشون مسئولیت دادباتشکر

  314. Avatar

    مصطفی میرزایی

    ژانویه 18, 2015 در 12:23 ب.ظ

    طراحی وساخت بسیار عالی که توانسته نظر اکثریت جلب کند

  315. Avatar

    محمدرضا

    ژانویه 16, 2015 در 10:37 ب.ظ

    سلام و خسته نباشد خدمت پرسنل محترم خیلی خیلی خوشحال شدم این خبرو شنیدم مخصوصا بچه های خطی ورامین دستان پیکان باز ورامین من و دوستانم چشم انتظار ورود پیکان سالار جادها هستیم از شما خواهش دارم که تصاویر پیکان جدید کامل باشد منظورم داخل موتور داخل خوده ماشین صندوق عقب شرح امکانات آیا کولر هم دارد فرمانش چطو هیدرولیک دارد مصرفش چطور پایین است ممنون میشم راهنمایی کنین ولی از همه این بحثها گذشته پیکان سالار جاده هاست .. سالار دوست داریم

  316. Avatar

    امیر

    ژانویه 16, 2015 در 8:59 ب.ظ

    ماشین خوبیه عالی از پراید و ماشین های چینی خیلی بهتره من ترفدار پیکانم شیرجاده های قدیم

  317. Avatar

    معین

    ژانویه 15, 2015 در 7:44 ب.ظ

    آقای امیر خان که شعور داری.یعنی چون پدر ما تو پیکان بوده ما هم باید باشیم؟؟؟
    آقای بی خرد و بی فکر دنیا رو کره و چین که عقب افتاده بودن فتح کردن. چرا تولید کننده های ما هنوز باید پراید کره که 20 سال پیش تولید میشده رو بزنن؟؟ فکر کردی نمیتونن؟؟ میتونن. از بس آدمهای نفهم مثل … هستن واسه این آشغالا پول میدن اینا هم به فکر پیشرفت نیستن.ماهم میتونیم مثل کره تولید کنیم تا ماشین های کره رو با قیمت گزاف نخریم. الان پیکان 16 تومن. بعداً که فروش رفت بالا میشه 30 تومن. مگه ال 90 چقد بود؟ پراید چقد بود؟ امیر خان این کله مبارک رو پلمپ تحویل خدا نده. یکم فکر کن

  318. Avatar

    امیر

    ژانویه 14, 2015 در 12:42 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید به تمامی زحمت کشان عرصه این آب و خاک آقا خیلی خوبه .ای آقایی که فرمایش میکنی این آشغال چیه این ماشینیه که زمانی تمام مردم آرزو داشتن توش بشینن.پدرت و جدت با این رانندگی یاد گرفتن که به دید تو آشغاله آشغال تویی که شعورت نمیرسه خبر از وضعیت مردم و اقشار جامعه نداری و خبر از تصادفات و تعداد کشته ها در داخل جاده ها بوسیله خودرو پراید و 206 و…را نداری پیکان استاندارد ترین ماشین برای همه اقشار اون آقایی که کار گر از کجا بیاره 40ملیون بده ماشین تورو خدا فقط به فکر خودتان نباشید به فکر تمامی اقشار جامعه باشید زنده باد پیکان

  319. Avatar

    قاسم

    ژانویه 13, 2015 در 6:41 ب.ظ

    سلام.فکر جالبی هسته…اما به نظر من این ماشین پیکان رو فقط برای تاکسی مورد استفاده قرار بدن……..اصطهلاک پایین..قدرت خرید…هزینه نگهداری پایین..من خودم سمند تاکسی دارم که متاسفانه هزینه نگهداری بالایی داره .

  320. Avatar

    عباس

    ژانویه 12, 2015 در 10:35 ب.ظ

    سلام وخسته نباشی به تمام کارمندان و طراحان شرکت ایران خودرو .کشور ما درعصر جدید پیشرفت ودرحال توسعه یافته میباشد.پیکان دیگه از رده خارج شده جزوه ماشیین فرسوده شده.به نظر من ماشین خوبی نیست.اگه مدل ماشین های خارجی باشه بهتره.از نظره.شتاب.سوخت. موتور.مثله پژو جلو دیفیر باشه عالی میشه

  321. Avatar

    محمد

    ژانویه 12, 2015 در 4:47 ب.ظ

    با سلام وخسته نباشی از کارکنان شرکت ایران خودرو خیلی ماشین خوبیه فقط اگه میشه اول رنگ آبی آسمونی وبعد آبی کاربونی وبعد هم قرمز گرجه ای تولید شود مرسی

  322. Avatar

    امیر طهماسبی

    ژانویه 12, 2015 در 3:06 ب.ظ

    پیکان سسسسسسسسسسسسسسسالار جادها/اگر ارزان شود بهتر است

  323. Avatar

    حسین

    ژانویه 11, 2015 در 11:28 ب.ظ

    چه پیشرفتی دست کارشناسان ایران خودرو درد نکنه قابل عرضه دربازارهای جهانیییییییییی!!!!!!!!!!!!!

  324. Avatar

    محمد

    ژانویه 11, 2015 در 12:40 ق.ظ

    قرازه پیکان 100تا پرایدو پژوارزش داره

  325. Avatar

    نصرت عابدی حمزه

    ژانویه 10, 2015 در 9:45 ق.ظ

    از قدیم همه از پیکان راضی بودند و مطمئناً می توان ضعف ها را نیز برطرف کرد. و عده ای کثیر که هنوز نتوانسته اند برای خود خودرویی تهیه کنند به دلیل بالا بودن قیمتها منتظر هستیم تا بلکه این بار با قیمتی منطقی ما هم صاحب خودروی خود باشیم و می توان در راه تغییر و تحول این خودرو به سمت بروز شدن تلاشی بیشتر کرد. متشکرم

  326. Avatar

    بهروز

    ژانویه 9, 2015 در 9:50 ب.ظ

    اگر قیمت زیر 10 میلیون باشه ارزش خرید داره وگرنه خیر

  327. Avatar

    رضا

    ژانویه 9, 2015 در 2:42 ب.ظ

    پراید فاتحه خودشوبااومدن پیکان بخونه

  328. Avatar

    ali

    ژانویه 8, 2015 در 10:54 ب.ظ

    ها جون تو خیلی باهاله موکه پول دستم بیاد یکی مخرم

  329. Avatar

    مسعود باقری

    ژانویه 8, 2015 در 4:47 ب.ظ

    اگه سمند با قیمت خیلی پایین به عراق ندن لازم نیست مردم ایران سوار این اشغال بشن پیکان ۲میلیون تومنی رو ۱۵میلیون پول بدن

  330. Avatar

    کاظم خواوجویی

    ژانویه 7, 2015 در 12:42 ب.ظ

    با سلام
    قیمت تو این رنج خوبه به شرط اینکه اپشنها و کیفیت مطلوب باشه. مطمئنا جای خودش را تو قشر ضعیف و متوسط باز میکنه.
    با تشکر

  331. Avatar

    محمد

    ژانویه 6, 2015 در 6:23 ب.ظ

    پیکان خیلی خیلی بهتر ماشین های امروزه من خودم عاشق پیکانم عشق فقط یک کــــــلام پیکان وسلام

  332. Avatar

    محمد

    ژانویه 6, 2015 در 3:31 ب.ظ

    من بدونه هیچ نظری فقط میخوام خریداری کنم چون هرچیم که نباشه بهتر از پرایده و مهم تر اینکه پیکانه

  333. Avatar

    امید محرابی

    ژانویه 5, 2015 در 10:19 ب.ظ

    با عرض سلام وخسته نباشید.خیلی عالیه چون خیلی ها هنوز پیکان دوست هستند.جهت استقبال هموطنان تحویل خودروهای فرسوده و جایگزین با تشکر

  334. Avatar

    حسام

    ژانویه 4, 2015 در 11:31 ب.ظ

    با عرض سلام خسته نباشی متاسفانه تا موقعی که این پیکان ب بازار عرضه نشده نمیتونم نظر بدم ولی خدارو شکر که ایران داره در تولید پیشرفت میکنه درسته هنوز نتونستیم یه ماشین جدید با استاندارد های جهانی بسازیم ولی این ترح جدید پیکان خودش مقدمه ایه واسه پیشرفت ولی خداکنه مصرف بنزین و همچنین واسه الودگی کمتر هواشم فکری کرده باشید.
    به محض عرضه شدن خودم یکی از خریدارا هستم بعد خرید حتما نظم رو در باره ی این ماشین اعلام میکنم.
    تشکر بابت زحماتتون

  335. Avatar

    ابوالفضل قشلاقی از اقلید فارس

    ژانویه 4, 2015 در 8:44 ب.ظ

    به نظر من خوب است حتما تولید کنید برای بیش ترین مردم که در وضعیت متوسطه جامعه مبباشند تولید پیکان سواری جدید ایده بسار خوبی است ومردم استقبال خیلی زیادی از این پیکان جدید خواهند داشت واگر امکانش است قیمتش را کمی تخفیف دهید که با مشتری بی سابقه ای روبه رو خواهید یود با تشکِر.

  336. Avatar

    ali

    ژانویه 4, 2015 در 8:26 ب.ظ

    خرید یا پیش فروش پیکان جدید x12 یا پیکان ایکس 11 راهنماییم کنید.

  337. Avatar

    hadi

    ژانویه 3, 2015 در 9:53 ب.ظ

    سلام خوبه با توجه قیمت های بازار اگر گران نشود خوبه

  338. Avatar

    محمدرضا

    ژانویه 3, 2015 در 9:38 ب.ظ

    سلام لطفا بگویید ثبت نام در استان سیستان وبلوچستان کی شروع میشود تاماهم صاحب ماشین شویم

  339. Avatar

    مسعود

    ژانویه 3, 2015 در 5:03 ب.ظ

    سلام
    واقعاً خیلی بیکار هستیم که منتظر بمونیم، این خودرو با قیمتی حدود 15 تا 17 میلیون تومان به دست مصرف کننده برسه! زمانی که قصد داشتند لوگان رو تولید و به فروش برسانند، گفتند 6 تا 7 میلیون، بعد با فرمول خودشون، انداختن به مردم با قیمت 14 میلیون. الان هم منتظر قیمتی در حدود 24 میلیون تومان باشد.
    ایران خودرو بجای تولید این ماشین و سایر آشغال هاش، بیاد و از دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین حمایت کنه که ماشین برقی ساختند که هیچ آلایندگی نداره و استحلاکش 1 پانزدهم این خودروهاست.
    واقعاً میخایم به کجا بریم، با این پسرفت خودرو سازی مون…؟

  340. Avatar

    حسین

    ژانویه 2, 2015 در 10:32 ب.ظ

    پیکان جدید X11 و پیکان x12 نام داره و خیلی خوبه امیدوارم تا اخرش قیمتش همینجور باشه موقعه تحویل با یورو حساب نکنید

  341. Avatar

    بهنام

    ژانویه 2, 2015 در 3:51 ب.ظ

    سلام بر پدر این امریکا لعنت میره ماشین جدید اختراع میکنه یا ژاپن/فرانسه/المان/ این کثافتها باید از ما یاد بگیرن خر بودن رو .بعد50 سال هنوزدلمون واسه پیکان تنگه پیکانب که بعد از چندین تلاش ناموفق برای ساخت اتومبیل‌های فیات در اوایل دهه ۱۳۴۰، قرارداد مونتاژ پیکان (آخرین مدل هیلمن هانتر؛ مدل ۱۹۶۶) در ایران بین شرکت ایران ناسیونال (ایران خودرو کنونی) و گروه صنعتی روتس (Group Rootes) (دارنده کارخانه تالبوت) انگلستان، که در حال ورشکستگی بود، بسته شد و تولید این خودرو پس از یک دهه تولید در انگلستان، در ایران شروع شد. طراحی اصلی پیکان کاری از شرکت تالبوت از زیر مجموعه‌های گروه روتس بود. یک سال بعد در سال ۱۳۴۷ شرکت آمریکایی کرایسلر توانست گروه صنعتی روتس را بخرد که تاثیری بر روند تولید پیکان در ایران نداشت و مدل‌های مختلف پیکان در ایران تولید می‌شد. در سال ۱۳۵۹ تولید پیکان با ظاهری جدید (معروف به چراغ بنزی) طراحی معروف کرایسلر بود در ایران آغاز شد. روند مونتاژ خودرو در ایران خودرو به همین ترتیب تا سال ۱۳۶۴ ادامه یافت و تا این سال کماکان قطعات اصلی از خارج وارد و شرکت ایران خودرو آن‌ها را مونتاژ می‌کرد، و در کنار آن قسمت‌هایی چون بدنه، رادیاتور، شیشه و کمک فنر عقب و جلو در ایران ساخته می‌شدند. در سال ۱۳۶۴ خط تولید پیکان در کرایسلر انگلستان متوقف شد و در شرکت پژو فرانسه ادغام شد و درنتیجه ایران خودرو با کاهش دستگاه انتقال قدرت اصلی مواجه شد و تولید پیکان از سقف بیش از ۷۰ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۳ به سه هزار دستگاه در سال ۱۳۶۸ سقوط کرد. در این سال کارخانه پژو موافقت کرد ایران خودرو با بکار بردن سیستم تعلیق و موتور پژو ۵۰۴ بر روی بدنه پیکان، به تولید پیکان ادامه دهد که این روند در حدود شش سال دوام آورد. پس از آن با ساخت قطعات لازم در ایران، پیکان۱۶۰۰ در شهریور ماه ۱۳۷۱ تولید شد و تولید آن تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴، در حدود ۱۳ سال، ادامه داشت. در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ پس از گذشت ۳۸ سال و تولید دو میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه، تولید پیکان متوقف شد و آخرین پیکان تولیدی به موزه فرستاد شد. پس از آن خط تولید این خودرو با سمند (خودرو) و رنو ال ۹۰ (لوگان) جایگزین شد.
    شما بگین ایا این کشور ها الان حاضرا این اشغالو سوار بشن

  342. Avatar

    رضا

    ژانویه 2, 2015 در 12:30 ب.ظ

    خیلی عالیه برا اقشار متوسط جامعه اگه قیمتشو بیشتر نکن.و اینکه از موتورش صحبتی نشده که همون موتور قبلیه یا تقویت میشه؟

  343. Avatar

    روز

    ژانویه 1, 2015 در 6:32 ب.ظ

    اقا فکر کنم مارو با الاغ اشتباه گرفتن بجای تولید این لگن بیاید با قیمت سمند هشت ملیونی تو عراق هوای مصرف کننده داشته باشید

  344. Avatar

    رضا

    ژانویه 1, 2015 در 6:03 ب.ظ

    سلام به همه طرفداراي پيكان دوستان بدونند ايراني لياقتش بيشتر ازايناست .ولي چاره اي نيست ولي كوركورانه نريد جلو اول ببينيد موتور و مصرفش چقدره چيه .ايا ارزش داره .ومطمين باشيد انقدر نمي ارزه و قيمتش بيشتر هم ميشه

  345. Avatar

    u.b

    ژانویه 1, 2015 در 8:25 ق.ظ

    سلام چرا ایرانخودرو میگه تولید نمیشه دارن دروغ میگن خواهش میکنم یه پیگیری دقیقی انجام دهید که پیکان جدید کی میاد به بازار لطفا بهم خبر بدین ممنون.

  346. Avatar

    علی

    دسامبر 31, 2014 در 11:40 ب.ظ

    با عرض سلام میخاستم اگ میشه شرایط پیش فروش این پیکان جدید را تو سایت بزارین و پیش فروشش از کی شروع میشه

  347. Avatar

    جوانان 76

    دسامبر 31, 2014 در 3:33 ب.ظ

    واقعا عالیه ایشالا که بتونین توی این زمینه بزرگ موفق باشیم و در اینده ماشین های با قابلیت و قدرت بالاتری رو نیز تولید کنیم و بتونیم در اینده با شرکت های خارجی و کره ای رقابت خوبی داشته باشیم
    من مطمئنم که ما ایرانیان میتوانیم

  348. Avatar

    علی بابا

    دسامبر 30, 2014 در 8:41 ق.ظ

    خداییش پیکان ماشین خوبی بود فقط امکانات ندشت که الان داره از پراید هم خیلی بهتره .البته اگر 5دنده باشه.بچه ها شما میدونید پیکان جدید چند دنده است.

  349. Avatar

    احمد

    دسامبر 29, 2014 در 7:41 ب.ظ

    سلام خدمت کارکنان ایران خودرو : آیا پیکان سال سفارشی دنده اتوماتیک جهت معلولین هم درخواست گردد تولید میشودیا خیر؟

  350. Avatar

    امیر

    دسامبر 29, 2014 در 5:51 ب.ظ

    بسیار فکر خوبیه البته اگر قیمتش هم مناسب باشه
    با این قیمت میریم همون پراید میخریم دیگه چه کاریه خودتون رابه زحمت انداختید
    البته نگران نباشید به ما ایرانیان هرچیزی را میشه قالب کرد>>>>>>>

  351. Avatar

    عرفان

    دسامبر 29, 2014 در 3:27 ب.ظ

    خیلیم خوبه اون احمقایی هم که حرف از الاغ میزنن فکر 4 تا بنده خداش نمیکنن که پول ندارن همین الانش یه پیکان 78 می ارزه به صدتا پراید

  352. Avatar

    mostafa

    دسامبر 29, 2014 در 3:04 ب.ظ

    بسيار عالي است حد اقل از پرايد بهتر است وپرايد از رده خارج ميشود و اينكه ايرانخودرو از خريد مردم سو استفاده نكند و قيمت خودرو را همان چيزي كه گفتند بماند و افزايش قيمت بخاطر خريد زياد نداشته باشد ماشين خوبي براي قشر ضعيف با امكاناتي كه براي خودرو تعبيه شده است را دارد

  353. Avatar

    مشتری

    دسامبر 29, 2014 در 8:36 ق.ظ

    خیلی خوبه مشتریان عزیز اصلا نگران نباشید اگر الاغ فروشی ما لنگ و پیره ولی واسش پالون دو رو رنگی با انواع رنگهای شاد مطابق با خواست مشتری نصب کردیم برای پاهاش پارچه قرمز و نارنجی گذاشتیم و افسار جدید و تمام چرم مطابق با تکنولوژی روز افساری دنیا نصب کردیم و در آپشن های مختلف میفروشیم :
    الاغ لنگ پیر با زین لاستیکی جهت کاهش اثرات لنگیدن روی راننده 16500000 تومن
    الاغ لنگ پیر با زین پارچه ای 146000000 تومن
    الاغ لنگ پیر با آپشن های جدید مانند افسار تمام چرم 155000000 تومن
    الاغ لنگ پیر سال با پالون رنگی 156000000 تومن
    الاغ لنگ پیر سال با پالون سیاه و سفید 149000000 تومن – ایران خودرو به هیچ وجه به شعور مشتریان توهین نمیکند … راه تورا میخواند

  354. Avatar

    رضا دلیری

    دسامبر 29, 2014 در 3:40 ق.ظ

    بسیار خوبه بشرط اینکه ایمنیش بالا باشه و حداقل آلایندگی رو داشته باشه
    خوب وقتی قیمت تمام شدش خیلی خیلی پایین تر از قیمت پایه ای که الان تو سایت نوشته, پس چرا لااقل حداقل اپشنارو واسش در نظر نمیگیرن
    دیگه اینکه کم مصرف باشه یک کم از استفادشون کم کنن
    خیلی ها مشتاق اینن که دوباره پیکان تولید بشه بشرطی که همین مسایل رو در تولیدش لحاظ کنن

  355. Avatar

    علی

    دسامبر 28, 2014 در 10:35 ب.ظ

    آقا دم تون گرم تولید کنید اولم رنگ گوجی رو تولید کنید
    ایول

  356. Avatar

    رضا

    دسامبر 28, 2014 در 9:28 ب.ظ

    خوبه بنده افتخار ميکنم که داريم پيشرفت ميکنيم. اگر اسمش رو عوض ميکردن بهتر بود که مردم افکارشون نسبت به پيکان مثل قبل نباشه.

  357. Avatar

    مری

    دسامبر 28, 2014 در 12:24 ب.ظ

    به نطر من اصلا تولید نکنید. چون واقعا باعث آبرو ریزی که بعد این همه مدت باز دارید پیکان تولید میکنید. من خودم حتی توان خرید همین ماشین هم ندارم ولی باز تولید این ماشین باعث آبروریزی کشور عزیزمون ایران میشه

  358. Avatar

    سپهر

    دسامبر 28, 2014 در 11:36 ق.ظ

    به نظرمن پیکان ماشین خیلی خوب و با ارزشی است حتا از پرایدی که تو سرعت 120 تنها وزن آن 7کیلو گرم می شود ولی در رابطه با مصرف سوخت آیا 405 همان مصرف سوخت پیکان را ندارد؟! یا پژو پارس با سمند پس چطور فقط پیکان هوا را آلوده می کند؟! من همیشه با تولید جدید پیکان موافق بودم مخصوصا با امکاناتی نظیر کولر

  359. Avatar

    محمد

    دسامبر 28, 2014 در 2:18 ق.ظ

    من موندم ایران تو زمینه هسته ای، فضا، و مخصوصا نظامی و پزشکی پیشرفت خوبی داشته با توجه به سطح هوش ایرانی چرا باید تو این ماشین بمونیم چرا ماشینه باکیفیت با قیمت پایین تولید نمیشه؟! به نظر شما واقعا نمیتونن یا ……. دیگه خودتون حدس بزنید

  360. Avatar

    ولی اله

    دسامبر 27, 2014 در 10:34 ب.ظ

    تشکر از سازندگان این خودرو حداقلش این که از پراید مطمین تراست پرایدی که هیچگونه امنیتی نداره ولی پیکان ماشین محکمی است و با این آبشن ها از پراید هم جلوتر افتاد واگر قیمتش مطلوبتر باشد یعنی به قیمت کشورهای دیگه برای داخلی حساب شود عالیه من خودم اولین نفری هستم با تولید این خودرو پرایدمو میفروشم وپکان میخرم

  361. Avatar

    احسان

    دسامبر 27, 2014 در 4:53 ب.ظ

    ما ایرانیها چقد بدبختیم که مسولین با این ماشینها ما رو به مسخره گرفتن همین پراید توی افغانستان قیمتش 3 میلیون تومان هست توی کشور خودمون باید بیست میلیون پول بدیم تا در اینده ای نه چندان دور باهاش خودمون رو به کشتن بدیم

  362. Avatar

    مهرداد

    دسامبر 27, 2014 در 3:04 ب.ظ

    طبق نظرسنجی اینجانب از یک شهرایران حدودا 85 درصد مردم ایران برای ساخت پیکان جدید خوشحالند و مشتاقند و با کمال تشکر از ایران خودرو و تمام کارکنان
    عشق پیکان بود در هر ایرانی فدات بشم سریع بزن کمپانی

  363. Avatar

    الهام

    دسامبر 27, 2014 در 10:41 ق.ظ

    حرف نداره محشره حالا کی پیش فروش پیکان جدید شروع میشه؟

  364. Avatar

    مرتضی

    دسامبر 27, 2014 در 12:24 ق.ظ

    با تولید موافقم به کارخونه پراید ادمکش میرزه

  365. Avatar

    ایران

    دسامبر 27, 2014 در 12:12 ق.ظ

    تادیروز عرب شتر سوار میشد.ایرانی ماشین امریکای.الان عرب لامبورگینی وبوگاتی سوار میشه.ایرانی هنوز پیکان.متاسفم برای ایران

  366. Avatar

    حامد نجیمی

    دسامبر 26, 2014 در 11:50 ب.ظ

    بسیار ماشین خوبی است

  367. Avatar

    مازیار

    دسامبر 26, 2014 در 11:11 ب.ظ

    سلام این ماشین 16 میلیون ارزس نداره نمیارزه چون شماها نامردید اول به این قیمت میفروشید بعد یکدفعه قیمتش به بالای 25 میلیون میرسه

  368. Avatar

    پیمان

    دسامبر 26, 2014 در 10:17 ب.ظ

    به نظر من باتوجه شکل ظاهری و موتور استفاده شده در ان با توجه به اطلاعات سایت و قیمت تاحدودی مناسب ان برای خرید ایده ال باشد (فقط به شرطی که قطعات چینی کمتر استفاده شده باشد)

  369. Avatar

    Payam

    دسامبر 26, 2014 در 9:34 ب.ظ

    هر محصولی که داخل کشور تولید بشه نشان دهنده رشد صنعته وبدون تردید ما برای حمایت ازصنعت خودمون ترجیح میدیم پیکان تولید داخل خریداری کنینم تا ام وی ام تحمیلی…….. البته امیدوارم ۱۶.۵میلیون نشه سی میلیون اخه ال نودم قرار بود جای پیکان بیاد ٌٌ!!!!!!؟؟

  370. Avatar

    امین اسدی

    دسامبر 26, 2014 در 9:08 ب.ظ

    سلام
    امروزه با توجه به اقتصاد کشور که موجب کاهش شدید قدرت خرید خانواده ها شده است لازم است این چنین ماشینی ساخته شود . یقین دارم از خرید آن استقبال خواهد شد . لدا بفرمایید کجا پیش فروش مشود تا بخرم؟

  371. Avatar

    زهرا

    دسامبر 26, 2014 در 7:39 ب.ظ

    به نظر من عالیه بخصوص باطرحی جدید ومطمئنم بهتراز پرایده
    و منتظریم وارد بازر بشه

  372. Avatar

    زهرا

    دسامبر 26, 2014 در 6:32 ب.ظ

    تو رو خدا تولید و فروش پیکان رو انجام بدین هرچه سریع تر و برای اولین بار دل مردم رو خوش کنید.با تشکر از محمد زالی

  373. Avatar

    مصطفی

    دسامبر 26, 2014 در 1:17 ق.ظ

    باسلام
    از همکاری مدیران ایران خودرو سپاس گزارم
    خواهش مند است مقدار سوخت مصرفی را سرعت صفر تاصد را اعلام کنید
    وایا این نوع ماشین دارای گواهی نامه ی کیفیت در زمینه ی الایندگی دارد یا خیر
    متشکرم مفیدی از یزد

  374. Avatar

    حسین قربانی نمرور

    دسامبر 25, 2014 در 1:57 ب.ظ

    خیلی عالی است اگر تولید شود بهترین ماشین ایرانی می شود

  375. Avatar

    hasan

    دسامبر 25, 2014 در 1:35 ب.ظ

    مردم پیکان را با ظاهر قدیمی بیشتر دوست دارند تا با ظاهر جدید ولی اگر با همان بدنه و طراحی داخلی جدید باشه حرف نداره

  376. Avatar

    محد رسولیss

    دسامبر 24, 2014 در 9:12 ب.ظ

    جدا خوشحال شدم ما که نمیتونیم ماشینهای گرانقیمت وبخریم از دست پرایدم خلاص میشیم .

  377. Avatar

    بنده خدا

    دسامبر 24, 2014 در 7:15 ب.ظ

    به مرگ گرفتن نا به تب راضی بشیم تا این همه مشتاق هست چراپیشرف؟؟؟

  378. Avatar

    ایمان

    دسامبر 24, 2014 در 1:17 ب.ظ

    خیلی خوبه ولی قیمت آن بالا است باید در حدی باشد که قشر کم درآمد قادر به خرید آن باشند.

  379. Avatar

    همایون فکوری

    دسامبر 24, 2014 در 1:03 ب.ظ

    اگه این مطالبی که گفتین درست باشه خوبه قیمتش هم خوبه ولی موتور این خودرو چیه لطفا درمورد ان هم توضیحات مختصر بدین

  380. Avatar

    كياون دستمالچي

    دسامبر 24, 2014 در 10:38 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشيد شكل و ظاهر خوبي داره و اگر قراره پيش فروش بشه اول بايد ايران خودرو ظرفيت خودشو ببينه تا از بد قولي به هموطنان جلوگيري شود ( احترام به مشتري)من خودم متقاضي اين محصول هستم .

  381. Avatar

    محمد مهدی محمودی

    دسامبر 23, 2014 در 11:16 ب.ظ

    خیلی عالی

  382. Avatar

    حسین ظفری

    دسامبر 23, 2014 در 10:38 ب.ظ

    با سلام اگه این مشخصات واقعی باشه مطلوب است هرچند که در مورد مصرف سوخت صحبتی نشده.اگه قیمت همین باشه، نه این که بازار گرمی بکنند و بعد قیمتها بره بالا.

  383. Avatar

    امید

    دسامبر 23, 2014 در 8:11 ب.ظ

    سلام ببخشید به نظرماشین زیبایس ولی قیمت قطعیشو خواهشن مدیرسایت بهم ایمیل بزنه یا تو سایت بگه ممنون میشم ومیخواستم بدونم کی به فروش میرسه سریع جواب بدین خواهشن مردم هم نظرمنفی نزارن چقدروالاه ناشکرن این ملت

  384. Avatar

    حاج جعفر

    دسامبر 23, 2014 در 7:26 ب.ظ

    maashin aaali hastesh.

  385. Avatar

    پیکان سوار

    دسامبر 23, 2014 در 6:51 ب.ظ

    سلام من خودم پیکان باردارم اگه پیکان های جدیدی که میزنید بدنه ای مثه پیکان قبلی هاباشه وسوختش خوب باشه وموتورش تقویت شده باشه پیکان بارمیفروشمومیخرم اگه قیمتش مناسب باشه.امیدآلونی9130576562

  386. Avatar

    سعید محمدی

    دسامبر 23, 2014 در 6:35 ب.ظ

    عالی

  387. Avatar

    فرشید

    دسامبر 23, 2014 در 3:07 ب.ظ

    اگه واقعی باشه خیلی عالی میشه هم قیمتش خوبه هم از دست پراید راحت میشیم

  388. Avatar

    elham

    دسامبر 23, 2014 در 2:40 ب.ظ

    خواهشن اسمشم عوض کنید.

  389. Avatar

    faeghe

    دسامبر 23, 2014 در 11:30 ق.ظ

    سلام امیدواریم تا از کارخانه بیاد بیرون قیمتش نشه چند برابر اخه تو کشور ما رسم هر چی که بیشتر خاطرخواه داشته باشه قیمتش روز میشماره. امیدوار هستیم وامی هم که میدین زیاد روش نکشین یه خورده به فکر مردمی که در ماه با600 هزارتومن حقوق میگیرن دلشون میخواد ماشین داشته باشن باشین.
    لظفا هر وقت موقع ثبت نام شد ایمیل کنین برامون ممنون از این همه زحمت

  390. Avatar

    سعید شاهسون

    دسامبر 23, 2014 در 1:55 ق.ظ

    خیلی زیبا و دل نشینه امیدواریم در عمل هم اینقدر با ظرافت باشد و از لحاض قیمت هم عالیه بشرطی که افزایش نداشته قیمت باشد با تشکر فراوان .

  391. Avatar

    رضا

    دسامبر 23, 2014 در 12:29 ق.ظ

    اقا اگر تولید کنن که خیلی مردن.

  392. Avatar

    رسول

    دسامبر 23, 2014 در 12:13 ق.ظ

    عالیه اگه پول داشته باشم یه دونشا می خرم

  393. Avatar

    سید علی جلال غفاری

    دسامبر 23, 2014 در 12:06 ق.ظ

    ایده ی بسیار جالب و ماشین فوق العاده ای است و قیمت مناسبی دارد

  394. Avatar

    یاسین اسماعیلی

    دسامبر 22, 2014 در 8:31 ب.ظ

    فقط مطمعا نیستم که چنین چیزی اونم با چنین قیمتی راست باشه که اگه باشه خیلی خیلی عالیه واقعا فوق العاده است

  395. Avatar

    محمد حسین فیروزی

    دسامبر 22, 2014 در 6:44 ب.ظ

    خدایی اگر راست باشه حرف نداره

  396. Avatar

    مریم

    دسامبر 22, 2014 در 5:55 ب.ظ

    عالیه امکانات ماشین روز دنیا را دارد . من که میخرم0

  397. Avatar

    سعیدرجبی

    دسامبر 22, 2014 در 4:52 ب.ظ

    سلام خیلی خوشگله پیکان عشقهم میخوامش

  398. Avatar

    محمدپورمحمد

    دسامبر 22, 2014 در 3:46 ب.ظ

    عالی شد تشکر

  399. Avatar

    رضا

    دسامبر 22, 2014 در 2:49 ب.ظ

    خیلی شبیه . بیکان دوباره وارد شد .فقط دربو داغون نشه .اما خدا وکیلی خوب طراحی کردن و شیک .قیمتش هم رفته بالا…….عالیه.

  400. Avatar

    حسین زارعی

    دسامبر 22, 2014 در 2:36 ب.ظ

    ظاهر و ترکیب مدل جدید پیکان از مدل قبلی بهتر است اما میتوان با ظاهری شیک و شکیل تر در بازار رقابت عرضه نمود اما امکانات خوبی در ان پیش بینی شده.

  401. Avatar

    سیذ علی اکبر رضوی

    دسامبر 22, 2014 در 2:18 ب.ظ

    بسیار عالی…..اما قیمت وکیفیتش خیلی خیلی مهمه

  402. Avatar

    محمد

    دسامبر 22, 2014 در 12:10 ب.ظ

    سلام.
    داش هر کی اینو ساخته ای والا داره ولی خدا وکیلیش اگه کلتون گرم بوده و قیمت عشقی دادید بگید تا ما الکی روو 14 میلیون برنامه نریزیم چون ندید 4 تاش رو میخوام.
    ضمنا سپر عقبش رو مثه تیبا شلوار بالا کشیده نذارید.
    مررررررسسسسسسی

  403. Avatar

    وحید

    دسامبر 22, 2014 در 11:29 ق.ظ

    مرسی

  404. Avatar

    رحمان براری

    دسامبر 22, 2014 در 7:39 ق.ظ

    با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد مناسب است مخصوصا برای ما جوانان که قدرت خرید خودروهای گرانتر را نداریم.

  405. Avatar

    jlal ghasmy

    دسامبر 21, 2014 در 8:09 ب.ظ

    عالی بود

  406. Avatar

    محمدرضا فیروزی

    دسامبر 21, 2014 در 7:22 ب.ظ

    اگه بیاد تو بازار خیلی عالی میشه

  407. Avatar

    محسن

    دسامبر 21, 2014 در 6:10 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    شرایط ثبت نام و زمانشو اگه میشه بگید
    ممنون

  408. Avatar

    VoRoOJ

    دسامبر 21, 2014 در 4:12 ب.ظ

    دوستانی که به قیمتماشین شک دارن ، مثل آقا سعید
    پایین بودن قیمت بخاطر اسمشه که پیکانه وگرنه اگه اسمش پورشه بود میشه 600 تا :))))))))))))))

  409. Avatar

    عبدرضا دلبری

    دسامبر 21, 2014 در 4:12 ب.ظ

    عالیه خیلی خوبه

  410. Avatar

    مجتبی

    دسامبر 21, 2014 در 3:06 ب.ظ

    به أين قيمت باشه خوبه

  411. Avatar

    محمد رحیمی

    دسامبر 21, 2014 در 12:55 ب.ظ

    اگر به قیمت ارایه داده شده به فروش برسد طرح بسیار عالی خواهد بود وطراحی بسیار عالی شده

  412. Avatar

    نيلوفر

    دسامبر 21, 2014 در 11:51 ق.ظ

    طراحى جلو و عقب عالى اما از كنارهاى ماشين خوب طراحى نشده اخر معلوم بيكان

  413. Avatar

    محمد فسیحی

    دسامبر 21, 2014 در 10:52 ق.ظ

    به نظر عالی میرسه اگه قیمتش همین بمونه…خوبه
    فقط قیمتش بالاتر نره..و تحویلش دیرو زود نشه.وقطعاتش تو بازار فروان باشه

  414. Avatar

    ابوالقاسم فاضلی

    دسامبر 21, 2014 در 9:16 ق.ظ

    خوب است

  415. Avatar

    نورالله

    دسامبر 21, 2014 در 7:01 ق.ظ

    سلام ممنون از اطلاع رسانی شما. در صورت امکان مثل سایر دوستانی که درخواست دادن برای اطلاع از زمان ثبت نام، بنده هم همین درخواست رو داشتم. با تشکر

  416. Avatar

    اصغر احمدی

    دسامبر 21, 2014 در 3:37 ق.ظ

    واقعا خیلی عالیه منکه خوشم میاد اگه حقیقت داشته باشه چون واقعا دوست دارم پشت فرمونش بشینم عاشقش شدم مرسی

  417. Avatar

    محمد

    دسامبر 21, 2014 در 12:34 ق.ظ

    خیلی خوبه الان که مردم پرایدسوارمیشن میگن پیکان چی بود.من خودم پرایددارم ازوقتی فهمیدم پیکان جدیدداره مییاد میخام پراید بفروشم.پیکان جدید بخرم

  418. Avatar

    مهدي صادقي

    دسامبر 21, 2014 در 12:10 ق.ظ

    اگر اين ماشين با همين امكانات با همين قيمت عرضه شود بسيار قابل قبول و مورد توجه است بنده حاضر به خريد هستم.

  419. Avatar

    فرشید

    دسامبر 20, 2014 در 10:10 ب.ظ

    خیلی عالی و مقرون به صرفه هست با توجه به اپشنهاش

  420. Avatar

    عسل

    دسامبر 20, 2014 در 8:43 ب.ظ

    دارم های های میخندم …….. عشق کردم

    بزرگ ترین طراح خودرو دنیا یک ایرانی به نام هرمیداس اتابک است که برای خودروسازی های بزرگ دنیا مثل پورشه و بنز طراحی میکند
    اینم از طراحی مسولین ایران خودرو
    واقعا که….

  421. Avatar

    علی

    دسامبر 20, 2014 در 8:28 ب.ظ

    با عرض سلام
    اگر وافعا این ماشین باشد و قیمتش هم تغییر نکند و سر کاری هم نباشد خیلی خوب است و عالی من ماشینم میفروشم و پــبــکان مدل جدید میخرم .

  422. Avatar

    سعید

    دسامبر 20, 2014 در 5:41 ب.ظ

    خدا وکیلی راستش رو بگین یا مارو میخواین بزارین سرکار مشخصاتی که برا این خودرو نام بردین روی خودروهای دیگر هم هست ولی قیمتش 48میلون تومان اعلام شده حالا چه جوری این خودرو 16یا 14 میلون دست ما میرسه ما عادت کردیم به دروغگویی کارخانجات خودرو سازی برای دنا خاطرتون باشه 28 میلون اعلام کرده بودن الان میکن 48 میلیون

  423. Avatar

    امییرناهید کهلان

    دسامبر 20, 2014 در 5:38 ب.ظ

    سلام خوبه
    جلوش می شد بهتر طراحی کنید وام بلند مدت بدین من 3تامی خوام
    9125697124

  424. Avatar

    شهاب

    دسامبر 20, 2014 در 2:49 ب.ظ

    خریدارم 10 تاشو میخوام پیکان سوار نیستید پورشه کیلویی چند عشقه پیکان

  425. Avatar

    ALI

    دسامبر 20, 2014 در 2:12 ب.ظ

    با سلام پیکانش خوبه ولی موقعه ثبت نام پیکان را هم بگوییدمن از وقتی ک یادم میاد پدرم پیکان داشته و عاشق پیکان هستیم و اگر لطف کنید یک دونه ب ما بدین خیلی ممنون میشم پدر من یک کارگر هست ممنون از توجه شما

  426. Avatar

    سعید ناصری کریموند

    دسامبر 20, 2014 در 9:55 ق.ظ

    تولید پیکان جدید فوق العاده است، واميدوارم که به تولید انبوه برسد

  427. Avatar

    محمد

    دسامبر 20, 2014 در 9:33 ق.ظ

    باسلام وخسته نباشید.
    اگه داخل ماشین همون طوری که توی عکس نشون دادید باشه خوبه
    اما ازبیرون خیلی متفاوته بااون چیزی که کامپیوتری طراحی کردید میشه بپرسم چرا؟
    راستی محور عقبه یا جلو؟

  428. Avatar

    رضا

    دسامبر 19, 2014 در 8:56 ب.ظ

    ما که میدونیم قیمتش این نیست ولی خواهشن قیمت بالاتر نبرید

  429. Avatar

    yasiiiiiiin

    دسامبر 19, 2014 در 4:11 ب.ظ

    ماشاا… به ایران خودرو جلوی ماشینورویلزرویلزعقبشم که معلوم دیگه پورش خخخخخخخخخخخخ

  430. Avatar

    رسول ملکی

    دسامبر 19, 2014 در 1:38 ب.ظ

    چرا شیشه های ای ماشین رو طبق روال قبل ساختید؟این که باعث مصرف زیاد سوخت وسرعت کم در این ماشین میشود،حتما دیفرانسیل عقب هم دارد؟که خود ایراد بزرگی است،قیمتش هم اینقدر بالا در نظر گرفتین که گارگر حقوق بگیری مثل من هرگز نمیتونم از آن بخرم،ومثل همیشه خودم و خانوادم در حسرت داشتن یه ماشین باید بمونیم،

  431. Avatar

    محمد

    دسامبر 19, 2014 در 1:32 ب.ظ

    پیکان از همون اول خودروی خوبی بوده انشاالله با امدن سری جدیدش بهتر هم میشه اگر واقعیت بباشه و تولید بشه

  432. Avatar

    پیمان

    دسامبر 19, 2014 در 10:42 ق.ظ

    دوستان محترم،امکاناتی مثل کولر،شیشه برقی،فرمون هیدرولیک برای ما ایرانی ها جدیده،وگرنه این امکانات نیاز های یک ماشینه،در ضمن این امکانات 30 ساله پیش روو ماشین های اروپایی و امریکایی بوده،آخه چرا نمیخوایم به روز بشیم،زشته بخدا.

  433. Avatar

    مجتبی

    دسامبر 19, 2014 در 10:14 ق.ظ

    سلام. آی تی بازار تحقیق گن ببین میشه ارتفاعش رو کم کرد و بوق 1011 روش انداخت؟ کولر مولر و هیدرولیک و این جفنگیات رو ولش کن. آیا باز هم میشه توش در حالت درازکش و از فاصله بین فرمون و داشبرد جلوتو ببینی و رانندگی کنی؟؟؟
    راستی سیستم پخش هم خیلی مهمه. هنوز جواد یسازی پخش میکنه؟؟؟؟؟!!!!!

    • Avatar

      مدیرسایت

      دسامبر 20, 2014 در 3:28 ق.ظ

      آقا مجتبی عالی بود نظرتون , بخاطر فاصله فرمون و داشبورد هم که شده باید پیکان جدید رو تست کرد

  434. Avatar

    فرید

    دسامبر 19, 2014 در 1:16 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزانی که زحمت کشیدن و یک طراحی جدید رو بر روی خودرو قدیمی انجام دادن و اونو ارتقاء دادن.البته در صورتی میتونه موفق باشه که نسبت به سایر خودروها با قیمتی مناسب در حد 8 تا 9 میلیون برای مشتریان خود در نظر بگیره . انشاء الله که هرچه زودتر به بازار بیاد تا بتونیم این خودرو زیبا رو که یک تولید ملی ما هست رو با چنین قیمتی خریداری نماییم .باتشکر

  435. Avatar

    نازنین

    دسامبر 18, 2014 در 9:20 ب.ظ

    جیگر جیگر نه غلام خلاقیت اقا مهندس …………هاها ……….جیگر

  436. Avatar

    عرفان

    دسامبر 18, 2014 در 3:51 ب.ظ

    کشور های دیگه دارن ماشین های رویایی می سازن ولی حالا ما که تازه قدرت ساخت خودرو ایرانی رو پیدا کردیم بیاییم ماشین های قدیمی دوباره تولید کنیم با کلی تولید آلاینده واقعا ایرانخودرو باید از سایپا یاد بگیره سایپا همینطور ماشین های بهتر و به روز تر تولید میکنه(ساینا،تیبا،تیبا2،آریو و….)
    اونوقت ایرانخودرو داره پیکان جدید تولید میکنه برا همینه که ما از کشور های اروپایی عقب تریم.

  437. Avatar

    امیر

    دسامبر 18, 2014 در 3:50 ب.ظ

    آفرین به خودرو سازای ما چند روز پیش عراق بودم با این که یه کشور جنگزده و داغونن همه ماشیناشون شولیت و دوج و فورد و هامر و هیوندای و تویوتا … و تو کشور ما ماشالا بزنم به تخته ماشینای 50 سال پیش اروپا و فرانسه و … سوار میشیم و بابتش پول یکی از ماشینای روز شرکتهای معروف رو میدیم
    در عراق که بودم یه اف اچ دیدم و از رانندش پرسیدم اینجا چند هست به پول ما میشد 60 میلیون تومان ولی تو ایران همون اف اچ 480میلیون قیمتش هست میخوام بدونم این اختلاف قیمت واسه چیه

  438. Avatar

    ابوالفضل

    دسامبر 18, 2014 در 7:56 ق.ظ

    فقط برای ماکولرش مهم بودخخخخخخخخخخخخخخ

  439. Avatar

    سینا

    دسامبر 17, 2014 در 10:54 ب.ظ

    سلام خسته نباشید خیلی خوب و خوشکله امیدوارم زورتربیاد توبازار و نقص فنی در شروع کارش نداشته باشه مثل سری اول سمند ها وپژو ها که تلفات جانی نداشته باشه

  440. Avatar

    توحیدی

    دسامبر 17, 2014 در 10:26 ب.ظ

    عقب ماشین اصلا جالب نیست اما طرح جلوش خیلی خوبه.فرم درها هم اگه به همین مدل اما پیشرفت کرده تر باشه خیلی زیبا و شیک میشه.در حال حاضر طرح در و طرح جلو و طرح پشت ماشین هماهنگی ندارد.قدرت مانور بیشتری وجود دارد.در ضمن رنگ مشکیش در این طرح خیلی زیباست.با تشکر فراوان

  441. Avatar

    علی

    دسامبر 17, 2014 در 9:32 ب.ظ

    با توجه به سوابق هر محصول جدید ایران خودرو با کیفیت ارائه میشود و خرید در اولین سری پیش فروش همیشه رضایت
    مشتریان را به همراه داشته است،

  442. Avatar

    وهاب

    دسامبر 17, 2014 در 5:21 ب.ظ

    خیلی خوبه فقط کی به بازارمیادوپیش فروش کی است

  443. Avatar

    محمدجواد

    دسامبر 17, 2014 در 4:11 ب.ظ

    اگرواقعا قیمتش اینقدرباشه بسیارعالیه عالیه….

  444. Avatar

    علي

    دسامبر 17, 2014 در 12:35 ب.ظ

    با سلام اگر مصرف سوختش پايين بياد وكولردار بشه وازطرفي متورش تقويت بشه وصداموتورهم داخل كابين ماشين نياد مي تونه ماشين عالي برام باشه

  445. Avatar

    مریم

    دسامبر 17, 2014 در 8:31 ق.ظ

    باسلام
    اول از همه باید به کسانی که در ساخت ماشین پیکان جدید همکاری داشتن خسته نباشید بگم وباید بگم مدل خوب و زیبایی از پیکان درست کردند ونسبت به پولش هم ارزش داره

  446. Avatar

    حسين

    دسامبر 16, 2014 در 9:33 ب.ظ

    عالي دمتون گرم دس خوش بابا والا به نظر من خيلي خوب قيمت فعلي پيكان 8 سوپاپ 14700000 و قيمت 16
    سوپاپ 16500000 بازم خوبه بابا از پرايد تيبا كه صد درصد بهتره به خدا

  447. Avatar

    حسین دلبری

    دسامبر 16, 2014 در 5:57 ب.ظ

    عالیه پیکان نمره 20 اگه قیمتش بالا تر از 8 تومان نشود.

  448. Avatar

    سجاد وهادی

    دسامبر 16, 2014 در 9:41 ق.ظ

    به نظر ما خیلی خیلی مضخرفه کم کم چند سال دیگه خر مدل جدید میسازین با این صنعت رو به عقب

  449. Avatar

    امید

    دسامبر 15, 2014 در 11:09 ب.ظ

    سلام
    این پیکان کی قراره بیاد داخل بازار ببینم این چقدر قیمت داره میتونه قیمتش از این فراید پایین تر باشه پراید باید کیلویی بخری اینو نمیدونم ببینم چطور هست

  450. Avatar

    مصطفی

    دسامبر 15, 2014 در 10:33 ب.ظ

    عالی

  451. Avatar

    امید

    دسامبر 15, 2014 در 7:03 ب.ظ

    جالبه همه ی شرکت های خودرو سازی تو دنیا دارن روز به روز موتور جدیدتری با مصرف پایین تر میسازن اونوقت خودروسازان ما فقط بدنه ی ماشین براشون مهمه که تغییر کنه از موتور جدید خبری نیست و روز به روز به عقب برمیگردیم

  452. Avatar

    کاظم زارع

    دسامبر 15, 2014 در 4:13 ب.ظ

    سلام
    به نظر من نباید ایران را با آمریکا مقایسه کرد چرا که اقتصاد امریکا و رفاه مردم آمریکا کجا و مردم ایران کجا
    در ضمن آیا واقعا تمام کشورها خودرویی ایمن مناسب با قدرت خرید قشرهای جامعه خود ندارد؟!
    طبق مطلبی که شما در سایت خود قرار دادین فقط ایمنی را در قیمت بالا میدانید حالا فرض هم درست باشد پس تکلیف مردمی که نمیتوانند هزینه های سنگین خودرو های بی کیفتی که به اسم ایمن در ایران تولید میشود چیست ؟!
    شما که مخالف تولید این خودروی ارزان قیمت هستید چون نفستان از جای گرم بلند میشود مردن چه گناهی کردن ؟!
    همین خودرو هم که به اسم ارزان قیمت است در خارج یه شهروندی مثلا یک شهروند ژاپنی میتواند با همین پول خودرویی ایمنتر خریداری کند
    جایپس به جای انتقاد از کیفیت خودروهای ایرانی از قیمت انها انتقاد کنید
    یکم حامی مردم باشید

  453. Avatar

    محمدعلی توکلیان

    دسامبر 15, 2014 در 1:04 ب.ظ

    باسلام:افتخارماایرانیان اینه که تولید هرکالایی در داخل کشورازصفر تاصدخودمان انجام دهیم بدون وابستگی به بیگانگان لذامردم ایران باپیکان خاطرات بسیاری راسپری کردن من به شخصه ازطرح وظاهروپلتفرم محصول جدیدپیکان راضی به نظر من اگرواگذاری پیکان به هموطنانمان درازای ازرده خارج کردن خودروهای فرسوده باشه بهتره،وبااستقبال فراوانی مواجه خواهد شدو۱۰/۰۰۰/۰۰۰تومان هم وام تسیلات داده شود اززحمت کشان عرصه صنعت بالاخص ایران خودرو ممنون وسپاسگذاریم….خداقوت

  454. Avatar

    سعید و حمید و مجتبی

    دسامبر 15, 2014 در 9:57 ق.ظ

    دمتون گرم پول نداشتیم میایم همین میخریم
    حالا کی میا تو بازار یخ کردیم با ای موتورو
    واااااای چه خوشکله

  455. Avatar

    سعید و حمید و مجتبی

    دسامبر 15, 2014 در 9:57 ق.ظ

    دمتون گرم پول نداشتیم میایم همین میخریم
    حالا کی میا تو بازار یخ کردیم با ای موتورو
    واااااای چه خوشکله

  456. Avatar

    سید محمد امین طاعتی پور

    دسامبر 15, 2014 در 8:26 ق.ظ

    با توجه به شرایط اقتصادی جدید بهترین راه برای رفاه مردم داشتن یک وسیله ارزان قیمت میباشد. پیکان در زمان خودش عالی بوده و همجنان هست. امیدوارم این کار عملی شود.++++++

  457. Avatar

    مرتضی

    دسامبر 15, 2014 در 6:19 ق.ظ

    سلام اگه مهندسین توانسته باشن موتورش را تقویت کرده باشن و بهینه سازی شده باشه و قیمتش مناسب باشه تو بازار حتما ازش استقبال میشه امیدوارم طراحی خارج وداخل شیک باشه من خودم یکی از اونام که اگه امد میخرم در صورت ورود به بازار اطلاع رسانی کنید

  458. Avatar

    محمود

    دسامبر 14, 2014 در 9:27 ق.ظ

    به نظر من این خودرو ترکیبی از چند حودروی دیگر است وجلوی آن بیشتر شبیه بنز گازوییلی قدیمی میباشد خدا به مردم رحم کند که این خودرورا با قیمت گران میخرند ودلشان هم خوش است قیمت چهار میلیون مناسب است آن هم ازروی ناچاری

  459. Avatar

    علیرضا غلامی

    دسامبر 13, 2014 در 2:50 ب.ظ

    خیلی باحاله
    حالا که ماشین گرونه وضع ترافیک و آلودگی اینه وای به روزی که…….

  460. Avatar

    مموت

    دسامبر 13, 2014 در 12:16 ب.ظ

    خر کسی هست که دیگه پیکان بخره و سوار بشه بیچاره ملت از بس ماشین دیگه ندیدن به پیکان میگن خودرو.

  461. Avatar

    مجتبی جمالی نژاد

    دسامبر 13, 2014 در 12:22 ق.ظ

    اگر باکیفیت وقیمت مناسب باشد عالیه

  462. Avatar

    محمد

    دسامبر 12, 2014 در 10:25 ب.ظ

    فقط میتونم بگم متاسفم برای این صنعت.

  463. Avatar

    mbe

    دسامبر 12, 2014 در 9:20 ب.ظ

    بنده ترجیح میدم اسکیت سوار بشم و کلا نسل ماشین از روی زمین برداشته بشه ، ژاپنی ها شرکت نیسان رو زدن و امتیازش زو به کشورهای دیگه فروختن و خودشون دوچرخه سوار شدن گفتن چرا دوچرخه سوار میشید جوابشون جالب بود.

    گفتن ما به جای ورزش صبحگاهی با دوچرخه میریم سرکار آلودگی هوا هم نداره نهایتش اینه که پنچر میشه که با هزینه ی خیلی کمی درست میشه ترافیک هم نداره ، همه جا میشه باهاش رفت ، جای پارک نیاز نداره تازه ماشینی که خودمون میخوایم استفاده کنیم به کشورهای دیگه میفروشیم تا زمانی که عشق ما سوار سانتافه شدن و … باشه هیچ وقت به سانتافه نمیرسیم ، باید یه مدت دست از همه ی اینا برداریم و سختی بکشیم و پس انداز کنیم تا به این چیزا برسیم کسانی که میگن ما مثل کشورهای دیگه پیشرفته نیستیم ، خودشون چقدر تلاش برای پیشرفته شدن داشتن
    توی ژاپن اولین کلمه ای که توی مدرسه به بچه ها یاد میدن هاشیرو هاشیرو هست ، یعنی تلاش و کوشش
    توی ایران هم میگفتن بابا آب داد بابا نان داد.
    توقع دارید فرهنگ ما به چه شکلی پیش بره
    قطعا میشه مصرف گرایی

  464. Avatar

    هادی

    دسامبر 12, 2014 در 3:47 ب.ظ

    خیلی عالیه من یکی از طرفدارای پر پا قرص پیکان هستم

  465. Avatar

    شی مرید

    دسامبر 12, 2014 در 2:51 ب.ظ

    عامل کشتار جدید مردم ایران معرفی شد

  466. Avatar

    احسان

    دسامبر 11, 2014 در 9:39 ب.ظ

    بسیار زیباست اگر از نظر محکم بودن و موتوری هم مثل پیکان قدیمی باشه که عالیه ،حتما اومد بیرون یکیشو میخرم.

  467. Avatar

    اسدا... اقليمي بابانظر

    دسامبر 11, 2014 در 5:49 ب.ظ

    اگر قيمت مناسب و ايمني خوبي داشته باشه حتما” جايگزين پرايد خواهد شد.درضمن طراحي اين خودرو عاليه.

  468. Avatar

    فرهاد

    دسامبر 11, 2014 در 5:11 ب.ظ

    باعرض سلام خیلی عالی است انشاالله بامجهزباشد ماشین هم خوب باشه قیمتش هم خوب باشدتاآنهای که وضع مالی خوبی ندارن بتونن بخرن ناشکری نکنیددوستان خیلی عالی است من واقعاازش خوشم امده

  469. Avatar

    مجید

    دسامبر 11, 2014 در 4:33 ب.ظ

    هرچی باشه هم از لحاظ بدنه هم موتوری هم خرج و خرابی از محصولات سایپا بهتره اگرم وارد بازار بشه من قول میدم استقبال زیادی ازش بشه چون ما من از طرف مردمی در طبقه وسط صحبت میکنم

  470. Avatar

    امید

    دسامبر 11, 2014 در 2:36 ب.ظ

    خیلی به دلم نشست عاشقش شدم به خدا عالیه

  471. Avatar

    حمید

    دسامبر 11, 2014 در 12:53 ب.ظ

    من میگم چهارتا دنده عقب و یک دنده جلو براش طراحی کنند
    ما که داریم پسرفت میکنیم:-) 🙂 🙂

  472. Avatar

    محسن

    دسامبر 11, 2014 در 11:44 ق.ظ

    به عنوان مهندس و اینکه چند سال سابقه مکانیکی دارم به جرات میتونم بگم که حتی پیکان قدیمی چه از لحاظ ایمنی و بدنه و چه از قدرت موتور و شاسی خییییییییلیییییی بهتر از پرایده ، شک نکنید دوستان چون خودم یکیشو دارم مدل 80

  473. Avatar

    سجاد

    دسامبر 11, 2014 در 11:06 ق.ظ

    تو رو بخدا دست از سر پیکان بردارید.

  474. Avatar

    رضا

    دسامبر 11, 2014 در 11:05 ق.ظ

    خدا وکیلی خیلی خوشگله. ای کاش قیمتش هم مناسب باشه.

  475. Avatar

    محمد

    دسامبر 11, 2014 در 1:25 ق.ظ

    مطمئنا ایران خودرو وضعیت جیب مردم رو به خوبی درک کرده، میخاد از آب گل آلود وضعیت بحرانی اقتصادی عموم مردم ماهی بگیره، در عرصه ای که تمام دنیا در تلاش برای مصرف کمتر سوخت و کاهش آلودگی ناشی از سوختهای فسیلی هستند ایران خودرو در تلاش برای سود بیشتر به هر قیمتی است. زمانی که مجلس پیگیر کاهش قیمت خودرو و افزایش کیفیتش بود، شورای مثلا منصف رقابت و خودرو سازان به مجلسی ها می گفتن ” شما این کشمکش ها را تمام کنید مردم میان با همین قیمت می خرند” خوب راست می گفتند.

  476. Avatar

    محسن

    دسامبر 10, 2014 در 8:28 ب.ظ

    به نظرمن از پراید اسباب بازی خیلی خیلی بهتره.ایشالله تولید انبوه بشه

  477. Avatar

    ادرين

    دسامبر 10, 2014 در 11:35 ق.ظ

    درسته بعضي ها مخالفن باپيكان جديده بايد بهشون بگم ما جهان سوم هستيم افغانستان از ما پيشرفته تره.از دل وجون همكه تلاش نميكنم مشكل از خودمونه ايران اينقدر بدبخته..لااقل يكي بايد پيدا بشه كه جاي گزين واسه اين پرايد هاي به درد نخور پيدا كنه.بعدم صد رحمت داره به اين پرايد..

  478. Avatar

    سعید

    دسامبر 10, 2014 در 9:44 ق.ظ

    خوشم اومد
    حتمأ بیاد بیرون یکی از مشتریاشم

  479. Avatar

    حميد

    دسامبر 10, 2014 در 1:53 ق.ظ

    بهرحال از پرايد برتر نيس ميشه خودرو مستضعفان

  480. Avatar

    مهدی

    دسامبر 10, 2014 در 1:22 ق.ظ

    مهدی

    پیکان جدید با این شکل وشمایل وتوصیفاتی که مشاهده شد همان پیکان قدیم است و هیچ پیشرفتی در آن ملاحظه نشده و از نظر آیرودینامیکی هم همان پیکان قدیمی است و پیکان جدیدنشان عقب ماندگی وپسرفت و همچنین مایه شرمندگی صنعت خودروی کشور میباشد.

  481. Avatar

    سید اسماعیل مولایی

    دسامبر 9, 2014 در 10:50 ب.ظ

    نظر جنابالی از این که قیمت تولید پیکان جدید تا حدود 7تا8 ملیون مناسب است.نظر بنده از پراید بهتره،

  482. Avatar

    reza

    دسامبر 9, 2014 در 9:04 ب.ظ

    با سلام همه چیزو گفتین به جز اینکه کی میاد تو بازار ؟؟؟

  483. Avatar

    خداداد

    دسامبر 9, 2014 در 8:47 ب.ظ

    پیکان
    درسرپیچ و نم باران ببین زین پس عزراییل خواهد زد کمین
    چونکه پیکان آید اندر جاده ها پرشود گوران ما از لاله ها
    میشود جنجال کار مرده شوی کن رها پیکان و کمتر آن بجوی
    سنگتراشان پورشه هاشان زیرپای میبرند نفعی فراوان زین سرای
    میشود قانون مجلس هم خراب ازدیاد جمعیت گردد سراب
    قیمت پیکان بگویید که کم است دنده و فرمان فقیر گیرد بدست
    ای که درفکرفقیران مانده ای مرتو باعزراییل خواهرزاده ای
    گرکه دلسوزی، فقر از ریشه کن این جوابی هست بس دندان شکن
    لایق ما شادی وخوشبختی است فقروپیکان خود نماد قحطی است
    هست پیکان هم نژادش انگلیس پشم دشمن را چرابایدکه ریس
    ای خدادرگیر ایدز گردان مرا لیکن از پیکان بگردانم رها
    گر که سهم ما نباشد جز بلا تو نده پیکان بده از ابولا
    غربیان با انقلاب صنعتی دربهشت حال میکنندبابوگاتی
    گشته شش دانگ جهنم مال ما سهم ما گشته خر پیکان نما

  484. Avatar

    milad

    دسامبر 9, 2014 در 8:12 ب.ظ

    ما به جای اینکه پیشرفت کنیم داریم پسرفت میکنیم همه کشورها دارن با آخرین تکنولوژی روز خودرو میسازن اونوقت ما به 30سال قبل داریم برمیگردیم که تازه ام پیکانو اولین بار انگلیسی ها تولید کردند.
    حداقل منطقی فکر کنید.

  485. Avatar

    اویس شفیعی پور

    دسامبر 9, 2014 در 4:57 ب.ظ

    بااسلام خسته نباشید دوستان عزیز واقعا طرح قشنگی هستش وخیلی عالی هستش ان شاالله که قیمتش مناسب باشه برای افرادی که توانایی مالی زیاد ندارن بتونند خرید کنند به لطف خدا تولید بشه قیمتش مناسب باشه بتونم بخرم ان شاالله که موفق باشید در پناه خداوند متعال

  486. Avatar

    علیرضا

    دسامبر 9, 2014 در 4:42 ب.ظ

    باسلام بسیاربرای خودم ومردم ایران متاسفم که کشوری بااین قدمت وقدرت ومردمی دلیرکه مردم هیچ کشوری ازلحاظ شجاعت وانسانیت همتای ایرانیها نیستند باید خودرویی سوارشوند که ازهمه کشورها از پایین ترین سطح برخوردار باشد

  487. Avatar

    hasan

    دسامبر 9, 2014 در 11:38 ق.ظ

    هرچی باشه از پراید خیییییییلییی هتره

  488. Avatar

    محمد علی زارع

    دسامبر 8, 2014 در 11:16 ب.ظ

    اگر قیمت زیر 9 میلیون باشد عالی هست فکر نکنم چیزی مثل این ماشین جواب جادههای مارو بده سالار جادها

  489. Avatar

    حامد جوکار

    دسامبر 8, 2014 در 10:34 ب.ظ

    اگه پیکان جدید حداقل استحکام پیکان قبل از نظر اتاق رو داشته باشه و چند اپشن جدید مثل شیشه های برقی و فرمان هیدرولیک و مصرف سوخت پایین رو به همراه داشته باشه از طرفی قیمت ان را پایین نگه دارند میشه روش حساب باز کرد.به نظرم نسبت به اپشنایی که روش اضافه میکنن قیمت گذاری بشه

  490. Avatar

    ghalandar

    دسامبر 8, 2014 در 9:32 ب.ظ

    خيلي چرنده خر همون خره فقط پالانش يه خورده تغيير كرده

  491. Avatar

    حسن بصیری

    دسامبر 8, 2014 در 9:30 ب.ظ

    خوب عالی درجه 1

  492. Avatar

    ناصر

    دسامبر 8, 2014 در 8:02 ب.ظ

    اگه موتورش به روز شده وکولردار باشه چه اشکالی داره؟مگر تویوتا از رده خارج شده؟یا هر اتومبیل دیگر.باید هراز چندسالی به روز شود.

  493. Avatar

    م

    دسامبر 8, 2014 در 7:54 ب.ظ

    با سلام خیلی قشنگه فقط دنده عقب داشته باشه

  494. Avatar

    امیر محمد

    دسامبر 8, 2014 در 6:48 ب.ظ

    یه پیکان قدیمی مدل ۶۰دارم تعویض میکنین ؟؟

  495. Avatar

    محمد

    دسامبر 8, 2014 در 6:27 ب.ظ

    به نظرمن طراحی خیلی بد وزشتی دارد وارزش تولید نداردوباوجوداین همه ماشینهای خارجی موجود درکشور این شکل خودرو جایی ندارد طراحی بسیارابتدایی توی ذوق بیننده میزنه

  496. Avatar

    سیدعادل آذرنگ

    دسامبر 8, 2014 در 3:33 ب.ظ

    بنام خدا رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امروز فرمودند که خطاب به سه قوه که جلوی فساد ها رو گرفتن عالی است و نفس کار مشخص است حالا مسئولان محترم سه قوه آیا این آسایشی که رهبر عزیزمان فرمودند رو شما واقعا میخواین رعایت کنید بسم الله از همین جا جلوی فساد های مالی و خیلی از مسائل متفرقه که خود شما خبر دارید رو بگیرید ورفع کنید آخه یک کشور بزرگ با اینهمه نیروی ماشاالله بزرگ اجتماعی چرا قادر به رفع مشکلات این چنینی نیست؟!!!!آیا سخنان رهبر عزیزمان قابل درک برای شما نیست؟!یا مردم باید جبران خسارت های سود طلبانه آنچه این شرکت ها با آن مواجه هستند را بدهند لطفا به فکر فرو روید و مصلحت مردم را در همه مسائل در نظر بگیرید

  497. Avatar

    رضا م

    دسامبر 7, 2014 در 9:12 ب.ظ

    با سلام اگه بتونتید موتورشو تقویت کنید هم از لحاظ مصرف وایمنی وقیمت فک کنم خیلی پراید اشغال بهتر باشه.

  498. Avatar

    عبدالحسین توکلی

    دسامبر 7, 2014 در 5:27 ب.ظ

    سلام ظاهرا که خوبه تا ببینیم باطنش چی باشه آشغال توش نباشه در ضمن قیمتش هم مهمه یه موقع به قیمت سانتافه نفروشنش خوبه تا مردم هم بتونن یه خورده اشغال سواری کنن

  499. Avatar

    ihsan

    دسامبر 7, 2014 در 2:43 ب.ظ

    سلام بله اگر قیمت مناسب و از لحاظ موتوری خوب باشه نسبت به پراید 100% بهتره

  500. Avatar

    ابراهیم دلاوری

    دسامبر 7, 2014 در 9:20 ق.ظ

    خیلی هم خوبه فقط موتورشو تقویت کنید تا از پراید توی رقابت جلو بزنه و بهتر از پراید های الانه که فقط یاد گرفتن شمارشو زیاد کنه مثل 131 – 132 -141

  501. Avatar

    علیرضا

    دسامبر 7, 2014 در 8:50 ق.ظ

    من واقعا تاسف میخورم واسه خودم و تمام مردم این کشور ..کشور های مجاور ماشین هایی با حداکثر امکانات و آپشن ها رو به مصرف کننده ها ارئه میدن اونوقت ما میخواییم پیکانی که خط تولیدش متوقف شده رو دوباره تولید کنید.خدایا ظهور آقا رو نزدیک کن انشاالله….

  502. Avatar

    behzad.g

    دسامبر 6, 2014 در 11:13 ب.ظ

    تولیدپیکان جدید خیلی خوبه چون همه ی خودرو ساز های بزرگ بعد از چند سال تولید یک خودرو مخصوصا خودروهایی که محبوبیت زیادی بین مردم داشته تصمیم به تولید نسلی جدید از اون خودرو می کنند که باعث محبوبیت زیادی بین مردم میشه الان هم ایران خودرو باید نسل جدید با امکانات روز دنیا و البته قیمت مناسب برای قشر های پایین جامعه تولید کنه تا همه مردم صاحب یک خودروی معمولی بشن.

  503. Avatar

    اميد

    دسامبر 6, 2014 در 8:43 ب.ظ

    خدايا ما چقد بدبختيم !!! كه هموطناي ما راضي و قانع به توليد دوباره پيكان هستن بتا تكنولوژي 50 سال پيسش….. خدايا شكرت

  504. Avatar

    بهروزسرند

    دسامبر 6, 2014 در 4:50 ب.ظ

    به نظر من اگه استاندارد اولیه و ضروری در یک اتومبیل باشد و با توجه به عوامل متعدد دیگر بازار یابی قیمت مناسب قشر مناسب باشد هیچ مشکلی ندارد .بنده مخالف این هستم که بعد از 30 الی 40 سال برند تولید یه چیز کنار گذاشته بشه .باید استراتژیک پیکان رو از وضع موجود به وضع مطلوب سوق دهیم و روی اون تاکید کنیم .اگه ایران خودرو بتواند در این بازار آشفته نقدینگی و ثبات خود رو حفظ کنه و استراتژیک خود را مبتنی بر مشتری بگذارد مطمین شرکت موفق هم در داخل و خارج میشود .بهروز سرند فوق لیسانس مدیریت استراتژیک

  505. Avatar

    رضا

    دسامبر 6, 2014 در 7:25 ق.ظ

    خیلی خوبه فقط خبردقیقش رو از رسانه ها هم اعلام کنیدهم قیمتش خوبه هم طراحیش جالبه ممنون

  506. Avatar

    aidin

    دسامبر 4, 2014 در 9:32 ب.ظ

    kheili radife nesbat be peraid/ma ke polesho nadarim……

  507. Avatar

    سورا

    دسامبر 4, 2014 در 1:12 ق.ظ

    بزارین من بهتون بگم چه خبره . تا چند وقت دیگه تولید پراید متوقف میشه بنابراین دیگه جز تیباخودرو زیر 30 میلیوت تو بازار وجود نخواهد داشت در نتیجه این گاری رو حدود 17-18 میلیون میندازن به مردم . که البته حقمونه ماهایی که به هر ندای این خودروسازها لبیک میگیم حقمونه

  508. Avatar

    سعید

    دسامبر 4, 2014 در 12:37 ق.ظ

    سلام.اگرجنس بدنش مثل پیکان قدیمی باشه وکم مصرف شده باشه واقا عالیه

  509. Avatar

    مجید

    دسامبر 3, 2014 در 9:36 ب.ظ

    این خودرو از نظر قیمت برای قشر ضعیف جامعه خیلی خوب است و از نظر طراحی هم عالی و شباهت زیادی هم به خودروی اپیروس داره امید وارم که هر چه زود تر به دست مردم برسد.

  510. Avatar

    مانی

    دسامبر 2, 2014 در 1:26 ب.ظ

    آدم باید اول وضع جامعه رو ببینه برادر این ماشین نسبت به پراید وتیبا و… بهتر وقیمت خوبی داره تا مردم ایران بتوانند خریدش کنند شما پولدارید میگید بده

  511. Avatar

    عباس

    دسامبر 1, 2014 در 8:33 ق.ظ

    به نظر من این ماشین خوبه برای قشر کم درآمد جامعه فقط ببخشید این ماشین کولر هم داره یا نه؟ وروی موتورش تغییراتی ایجاد شده یا نه؟

  512. Avatar

    مرتضی طاهری

    نوامبر 30, 2014 در 1:50 ب.ظ

    باعرضی و سلام درود بیکران خدمت شما بزرگواران غرض از مزاحمت آیا میتوانید خبر قیمت قطعی پیکان جدید را بگیریدو به بازار آمدن انرا جویا شوید آیا میشود تا قبل سال جدید آنرا خریداری نمود یا نه 09112519549

  513. Avatar

    سعید

    نوامبر 29, 2014 در 9:13 ب.ظ

    گاری میساختین بهتر بود

  514. Avatar

    امير

    نوامبر 27, 2014 در 10:54 ب.ظ

    با سلام ووقت بخير طرح بسيار جالبي است خداكند كه صحت داشته باشد

  515. Avatar

    حسین طورانی

    نوامبر 27, 2014 در 10:53 ب.ظ

    اصلا به دلم ننشست چون به خوشگلی و رخ پیکان تهران 28 آبی آسمانی خودمان نمیرسد

  516. Avatar

    حمید

    نوامبر 26, 2014 در 9:37 ق.ظ

    این که اصلا پیکان نیست یه ماشین جدیده فقط اسمش پیکانه ملت سر کارن

  517. Avatar

    سعید حبیبی

    نوامبر 25, 2014 در 5:23 ب.ظ

    عالی است منم میخواهم ماشینی ارزان برای خانواده های معمولی با در امد پایین مناسب است

  518. Avatar

    حمید

    نوامبر 24, 2014 در 5:23 ب.ظ

    با سلام این واقعا بی خوده . پیکان باید خودش باشه با طراحی خودش این که ساختید واقعا………….

  519. Avatar

    sportworld1

    نوامبر 23, 2014 در 7:35 ب.ظ

    فوق العاده است.پیکان خوش استیل ترین وبهترین ماشین سواری درایران است.به نظرم من عالیه. واسه جاده های ما پیکان خیلی خوبه.من خودم یکی از او بچه مایه دارا هستم ولی من از اول عمرم به پول پدرم چشم نداشتم و دوسال پیش به پدرم گفتم که من از تو هیچی نمی خوام و الان هم یک مغازه اسپرت ماشین دارم اگر یک روزی پیکان جدید بیاید سرکار من اولی نفری هستم که آن را می خرم ( از الان پولش رو کنار کذاشتم)

  520. Avatar

    reza

    نوامبر 22, 2014 در 5:59 ب.ظ

    بسیار عالی است کی به بازار می اید!

  521. Avatar

    حسین

    نوامبر 21, 2014 در 11:32 ب.ظ

    خیلی بی خوده این چیه دیگه

  522. Avatar

    ايزل

    نوامبر 21, 2014 در 7:36 ب.ظ

    فوق العاده است.پیکان خوش استیل ترین وبهترین ماشین سواری درایران است.

  523. Avatar

    صالح تقی زاده

    نوامبر 20, 2014 در 9:24 ب.ظ

    به نظرم من عالیه. واسه جاده های ما پیکان خیلی خوبه.

  524. Avatar

    احمد

    نوامبر 19, 2014 در 11:46 ق.ظ

    اگه واقعا توليد بشه من يكي از خريدارانشم صد در صد

  525. Avatar

    حامد

    نوامبر 18, 2014 در 11:30 ب.ظ

    با عرض سلام وخسته نباشید و عرض ادب به اونهایی که از پول این مردم واسه خودشون کاخ میسازندوهم چنین سلام گرم به شرکت سایپا که پراید 7و8 تومنی رو بامزخرفترین کیفیت با قیمت 20 تومن به مردم میدن ولی خودشون ماشین خارجی سوار میشن شما اگه به فرغون هم موتور وصل کنید این مردم میخرن چون ……..

  526. Avatar

    اسزی

    نوامبر 18, 2014 در 3:14 ب.ظ

    به نظر من عالی خیلی ها حتی توانی خرید پراید را ندارند .در سطح متوسط ها عالیه

  527. Avatar

    حسن

    نوامبر 18, 2014 در 10:41 ق.ظ

    سلام من قبلا پیکان.پراید.206.405داشتم هریکی هم تقریبا یک سال بیشتر نگه نداشتم درسته پیکان به قول معروف کلاس نداره ولی در عوض بدنه محکمی داره سرنشیناش احساس امنیت بیشتری دارن البته این نظر شخصی خودمه

  528. Avatar

    حامد

    نوامبر 17, 2014 در 10:05 ب.ظ

    خدایا این چه جایی بود که من متولد شدم!!!!آخه این چه مسخره بازیه!!!کی ماام پیشرفت میکنیم’کی?!!!فقط میتونم بگم واسه خودم و خودت و خودمون متاسفم!!!!

  529. Avatar

    مایکل

    نوامبر 17, 2014 در 7:52 ب.ظ

    پیکان جدید عالیه اونهائیکه بدیشو میگن بچه مایه دارن مارو نمیفهمن برو بچه خوشگل شما که ددیت برات بنز و بی ام دبلیو میخره راجع به پیکان نظر نده

  530. Avatar

    مهدی نیمسر

    نوامبر 16, 2014 در 4:56 ب.ظ

    واقعا مایه تاسف است که هنوزم بجای تولید بهتر با مصرف کمتر هنوز کم کاری ایران خودرو باز هم بیشتر دیده شد با این کارشون.مایه ی تاسف آبروی این همه تولید و پیشرفت ایران رو میبره

  531. Avatar

    داداشي حاجي

    نوامبر 16, 2014 در 11:33 ق.ظ

    با اين طراحي جديد البته با مصرف سوخت كمتر كاهش آلايندگي و صد البته با قيمت نازلتر خيلي هم عاليه كه توليد بشه

  532. Avatar

    مهرداد**

    نوامبر 16, 2014 در 9:26 ق.ظ

    واقا که پیکان جدید با این قیمت اراعه شده خیلی جالبه. و به نظر من که اگه از نظر ساخت و مقاومت بدنه حساب کنیم از صتای پراید که قیمت 16 ملیونی رو دارند سرتره.هرچی باشه پیکان بارها در تصادفات مقاوم بودن خودش رو ثابت کرده

  533. Avatar

    مهدی

    نوامبر 16, 2014 در 1:47 ق.ظ

    حوصله نداشتم متن بالایی رو بخونم چون 2 سال قبل خوندم و پشیمانم اینا همش مردم و سر کار میزارن این عکس ها 2 سال قبل هم بود و قرار بود به قیمت 8 میلیون اونم به زودی!!!! تحویل مردم بدن اگه این پیکان با 8 میلیون تحویل مردم بشه من به شخصه پارس میکنم و دم تکان میدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  534. Avatar

    محمدعلی

    نوامبر 16, 2014 در 1:02 ق.ظ

    با سلام نظرم اینکه دوباره این ماشین ساخته بشه تازه با این شکلش ما روجذب خودش کرده من موافق ومشتاقم.

  535. Avatar

    علیرضا

    نوامبر 14, 2014 در 11:26 ب.ظ

    ب هیچ وجه… اصلا… پیکان سالاره… این انگار پیکان رو معتاد کرده باشن… داغونه

  536. Avatar

    مجید از دامغان

    نوامبر 14, 2014 در 7:19 ب.ظ

    من پیکان باز تیری هستم . شما با این طراحیتون گند زدید به هرچی پیکان و پیکان بازی که هست .

  537. Avatar

    امید

    نوامبر 13, 2014 در 10:46 ب.ظ

    به نظرم زیباست ثبت نامش از کی شروع میشه. امیدوارم قیمت بیشتر از قیمت اعلام شده نشه.

  538. Avatar

    ff

    نوامبر 13, 2014 در 9:34 ب.ظ

    ماه حرف ندارد

  539. Avatar

    ر-ش

    نوامبر 13, 2014 در 8:58 ب.ظ

    بسمه تعالی
    به نظر من که پیکان خیلی هم خودروی خوبی هست وایمنیش هم از پراید که مثل حلبی میمونه بهتره ولی امیدوارم پیکان جدید کولر هم داشته باشه بعضی ها که گیر میدن فقط به فکر منافع خودشون هستند طرحش هم خوبه

  540. Avatar

    رضا

    نوامبر 13, 2014 در 6:55 ب.ظ

    عالی است به نظر من مهشر است

  541. Avatar

    علی خ

    نوامبر 13, 2014 در 1:40 ب.ظ

    به نظر بنده بسیار عالی میباشد حداقل از پراید که مدلاش تکراری شده بهتره

  542. Avatar

    هادی

    نوامبر 12, 2014 در 5:49 ب.ظ

    قیافش خیلی زشت.پیکان قبلی خیلی از این بهتر بود.عظمت پیکان قبلی رو نداره.

  543. Avatar

    حمیدرضا

    نوامبر 12, 2014 در 5:23 ب.ظ

    خودرو ملی پیکان خیلی از نظر استقامت و زیبایی مورد پسند عموم مردم است. واز نظر قیمت تا ده میلیون بسیار عالی است

  544. Avatar

    مجتبی

    نوامبر 12, 2014 در 1:55 ب.ظ

    بسیار خودروی خوبیه واژ نظر ظاهر مانند خودروهای لوکسه ولی باطنشو نمیدونم

  545. Avatar

    میثم

    نوامبر 11, 2014 در 10:36 ق.ظ

    قیمتش اگر4یا5باشه شایدمن هم یکی بخرم تازه انوهم شاید

  546. Avatar

    مهدی

    نوامبر 9, 2014 در 11:22 ب.ظ

    به نظر من خیلی بدقیافه هست جلویش مثل فورده و عقبش مثل گریت وال

  547. Avatar

    امیر

    نوامبر 8, 2014 در 1:53 ب.ظ

    چی بگم
    بد نبود !!
    از این بیشتر توقع داشتم”

  548. Avatar

    عراقي

    نوامبر 8, 2014 در 12:45 ب.ظ

    بسيار زيبا عالي

  549. Avatar

    sajjad halimi

    نوامبر 8, 2014 در 12:08 ب.ظ

    پیکانتون تو حلقم
    اولین نفر خودم میخرم
    شده کلیه هامو میفروشم

  550. Avatar

    حسین فتاحی

    نوامبر 8, 2014 در 11:33 ق.ظ

    باسلام.به نظربنده اگه آینه اش برقی بودخیلی بهتر بود

  551. Avatar

    taha

    نوامبر 7, 2014 در 8:03 ب.ظ

    متاسفانه طراحی جلوی خودرو با عقب آن همخوانی ندارد.

  552. Avatar

    فری

    نوامبر 6, 2014 در 8:17 ب.ظ

    سلام
    جان عزیزتان دیگه بسته تا کی غفت و خواری آخه این چه طراحیه احساس میکنید خوش سلیقه هستید برید طراحی های ماشین های خارجی رو نگاه کنید یه کم مغزتون به کار بیفته…

  553. Avatar

    بهروز وثوق

    نوامبر 6, 2014 در 7:51 ب.ظ

    سلام اگه قیمتش پایین باشه من حاضرم پرایدمو بفروشم یکیشو بخرم
    ایرانخودرو سگش میارزه به سایپا
    خخخخخخخخ

  554. Avatar

    بهروز

    نوامبر 5, 2014 در 10:13 ب.ظ

    خودروی شیک بنظر میرسد اما اگر طرح زیباتری روی درب های ان درنظر گرفته میشد بهتر بود بنظرم!و مصرفش به حد پراید باشه بی نظیر میشه

  555. Avatar

    حبیبالله حبیبی

    نوامبر 5, 2014 در 9:52 ب.ظ

    180000000میلیون پول نقد دادم یه ماشین شاسی بلند و به اتفاق فامیل برای مسافرتی 10 روزه راهی شمال شدیم از جنوب کشور انواع ماشین پراید سمند پژو زانتیا و ماشین من و یه پیکان مدل 75 باورتان میشه همین پیکان با سرعت متوسط 120 پا به پای ما میومد. و جالبتر اینکه ماشین صفر کیلومتر من و دو تا از ماشین های دیگه اونا هم مدلشال بالا بود . دچار مشکل شدند و پراید تو یه دست انداز جلو بندیش خورد شد . مرحبا به پیکان . از مسافرت که اومدیم یه پیکان خریدم 8 میلیون و بقیه پولمو یه زمین خریدم یه تراکتور کشاورزی و حالا هم کلی در امد دارم . و از پیکانم هم خیلی راضیم.

  556. Avatar

    majid.r

    نوامبر 5, 2014 در 5:37 ب.ظ

    با سلام
    خودرو پیکان از لحاظ استقامت خودرو خوبیست شاید هستتن کسانی که از قدرت مالی خوبی برخوردارند و پیکان را جزء ماشین لوکس حساب نمیکنن ولی برای ما بهترینست .از روزی که این خبر منتشر شده افراد زیادی منتظر این خودرو شده اند . از مسئولان ایران خودرو خواهشمندم خط تولید پیکان جدید را راه اندازی کنند تا برای قشر کم در آمد خبر خوبی باشد
    هر چی باشه بهتر از پرایده

  557. Avatar

    محمد

    نوامبر 4, 2014 در 2:12 ب.ظ

    سلام. به نظر من خوبه فقط به درد جاده های ایران میخوره. فقط قیمتش چنده امیدوارم سر به فلک نزنه

  558. Avatar

    حامد

    اکتبر 30, 2014 در 9:20 ب.ظ

    سروران،بزرگواران،هموطنان نابغه کشور
    خواهشمندم قبل از این که به فکر مردم باشید،به آبرو و حیثیت کشور توجه کنید.
    خفّت و ذلّت تا چه حد؟
    انسان نشخوار هم نمی کند،چه رسد به اینکه از مدفوع خود تغذیه کند.

  559. Avatar

    علیانی

    اکتبر 30, 2014 در 9:31 ق.ظ

    به نظر شما واقعا ایران خودرو و یا سایپا به فکر مردم و تولید خودرو ارزان قیمت هستن ؟؟؟؟؟ منافع شخصی مدیران و مسئولین چه میشود ؟؟؟؟ بی خیال ما قشر کم درآمد باید زیر فشار و حسرت داشتن یک وسیله نقلیه خوب له شویم و صدایمان هم در نیاید !!!

  560. Avatar

    رضا

    اکتبر 29, 2014 در 9:53 ب.ظ

    آخه نابغه ها این چه طراحی بدنه هستش که ایرو دینامیک در پیکان قبلی بهتر از این بوده، بهتره یه چیز دیگه طراحی کنید در ضمن این در ماشین بالای پنجره رو یه کم کلف تر بکنید تو زمستون باعث میشه که توی ماشین گرمتر باشه امنیت ماشین هم بیشتر میشه، پشت ماشین بدین پایین تا تو صندوق عقب جا بیشتر باشه،ترجیحا جلوی پیکان باید شبیه پیکان قبلی باشه
    ایرانیها توی وسایل متناسب با قیمت همیشه خوب عمل میکنند و من نمیگم بده تا زمانی که امکانات کاملشو ببینم.

  561. Avatar

    فرهادفرهاد هوشمند نیروئی

    اکتبر 29, 2014 در 7:45 ب.ظ

    خوب وعالی است من خواهش می کنم این ماشین باارزش را تولید کنید من خودم پیکان دارم ورازی هستم قیمت مهم نیست فقط تولید کنید ممنون با ارزوی پیشرفت

  562. Avatar

    javad

    اکتبر 27, 2014 در 12:39 ب.ظ

    طراحی و زیبایی خوبی ندارد اما اگر از ایمنی و امکانات خوبی نظیر کیسه هوا و ای بی اس و فرمان هیدرولیک و کولر و غیره باشد و قیمتش هم مناسب باشد می تونه وارد بازار رقابت با سایر خودروهاشود

  563. Avatar

    الاغ

    اکتبر 26, 2014 در 7:09 ب.ظ

    گودزیلا

  564. Avatar

    علی اسبویی

    اکتبر 26, 2014 در 2:46 ب.ظ

    اصلا ماشین خیافه ندارد ازاین بد تر نبود ماشین بزنین

  565. Avatar

    رضا

    اکتبر 25, 2014 در 12:29 ب.ظ

    به جای این اشغالهای که تولید میکنید به فکر خذف تعرفه واردات ورقابت در عرصه جهانی باشید مگه شما کمتر از چینی ها هستید

  566. Avatar

    وحید

    اکتبر 23, 2014 در 4:53 ب.ظ

    از جلو لیموزین از عقب فورد دهه شصت میلادی از بغل پیکان دهه جهل شمسی……… یه آفتابه آب بریز رو مخت مهندس! زیادی داغ کرده!!!!!!!!!!!!

  567. Avatar

    صمد

    اکتبر 20, 2014 در 10:48 ب.ظ

    طراحیش از نظر زیبایی میشه گفت خوبه
    اما چه پیکانی؟ باید دارای ابشن های چون سیستم ترمز ای بی اس، دارای دو کیسه هوا، فرمان هیدرولیک، مصرف بنزین زیر هشت لیتر… پیکان کولر نداشت!

  568. Avatar

    سهیل

    اکتبر 19, 2014 در 10:14 ب.ظ

    به نظر من خودرو خوبیه کی قراره تولید بشه و حدودا چند قیمته؟

  569. Avatar

    ایرج

    اکتبر 19, 2014 در 3:51 ب.ظ

    خودروسازان ایرانی هنوز تو ذهنیت 50سال پیش موندن

  570. Avatar

    کریم

    اکتبر 17, 2014 در 1:55 ق.ظ

    واقعاً کاریکاتور قشنگی از پیکان قبلی طراحی کردید. باید به این گرافیست دست مریضا گفت

  571. Avatar

    ﺍﺗﺎﺑﻚ

    اکتبر 16, 2014 در 2:41 ب.ظ

    ﺧﻴﻠﻲ ﻋﺎﻟﻲ ﻣﻴﺸﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﺘﻮﻧﻦ ﻣﺎﺷﻴﻨﻲ ﺍﺭﺯﻭﻥ ﺗﺮ ﺍﺯ اﻭﻥ پیت ﺣﻠﺒﻲ ﻭﻟﻲ ﺑﻬﺘﺮ و ﻗﻮﻳﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺸﻦ

  572. Avatar

    حمید

    اکتبر 16, 2014 در 10:41 ق.ظ

    خیلی بهتراز405و206وپارس وپرایده

  573. Avatar

    سجاد

    اکتبر 16, 2014 در 1:41 ق.ظ

    واقعا عالیه
    پس کی ب بازار میاد من منتظرشم

  574. Avatar

    امیررضا

    اکتبر 13, 2014 در 9:21 ب.ظ

    واقعا متاسفم با این همه تجربه در صنعت خودرو طراحی پشت پیکان جدید خیلی بد وابتدایی است

  575. Avatar

    peyman haghighi

    اکتبر 13, 2014 در 8:03 ق.ظ

    این شرکتهای ایرانی در فکر این نیستن که ماشین بسازن اینا میخان یه چیز الکی بدن دست مردم پول مردمو از دستشون بگیرن . تولید ملی یا بهتر بگیم دزدی ملی

  576. Avatar

    امیر

    اکتبر 11, 2014 در 9:56 ب.ظ

    واقعا متاسفم شکل جلو باید برای پشت طراحی میشدخیلی بد طراحی شده

  577. Avatar

    رضا

    اکتبر 10, 2014 در 12:25 ق.ظ

    متأسفام برا شماها برید کمی با خودتان بنگرید.

  578. Avatar

    افرا

    اکتبر 7, 2014 در 8:37 ب.ظ

    من موندم اکه شمامشتاق نیستین بخرین چراانتقاد میکنین برا چی میاین تو این سایت انقده نظر میدین پس براتون حتما خ خ مهمه. هر چندکیفیت پیکان قدیم نیست طراحی اشم از جلو شبیه اوپیروس از پشتم شبیه بی ام و با اون حال مهندسین زحمت کشیدن خون دل خوردن تا اینو ساختن تا ادمای بی پولی مث من بازم ببینن حسرتشو بخورن

  579. Avatar

    حامد

    اکتبر 7, 2014 در 6:15 ب.ظ

    آخ جون پیکان

  580. Avatar

    محمد علی باباپور

    اکتبر 5, 2014 در 1:39 ق.ظ

    kheyli ali agar be bazar biad behtaram mishe

  581. Avatar

    بهمن

    اکتبر 4, 2014 در 11:51 ب.ظ

    عجب آفتابه لگنی طراحی کرده اید حتما طراح نابغه کارگر صفر سرویس بهداشتی کارخانه ی ایران خودرو می باشد. آنهایی که از پیکان جدید خوششان آمده حتما ماشین ندیده اند ویا از جزیره ی آدم خواران آمده اند یا شاید هم چوپان هستند.اگر وارد بازار بشه کارخانه های آمریکا وآلمان ورشکسته خواهند شد.

  582. Avatar

    شاهین

    اکتبر 4, 2014 در 3:09 ب.ظ

    این که یه سال و نیم رفته بایگانی دیگه تولید نمیشه بعدشم اگرم میومد مفتشم گرون بود

  583. Avatar

    rastegar

    اکتبر 3, 2014 در 4:50 ب.ظ

    جانم پیکان

  584. Avatar

    رضا

    اکتبر 1, 2014 در 8:21 ب.ظ

    این ماشین فرمون و دنده و … داره یا اونا رو به خاطر ارزون شدن قیمتش حذف کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمردیم و بالاخره فرغون ملی رو دیدیم

  585. Avatar

    محمدمحمدی

    اکتبر 1, 2014 در 12:38 ق.ظ

    سلام.اگرقیمتی که الان دادی بیشترنشه خوبه ولی بعیدمیدونم شمابه ایرانی هاچیزی روارزون بدین همین ماشینوبه ایرانی ها هرچی بدین نصف قیمت به کشورای دیگه میدین

  586. Avatar

    farhad

    سپتامبر 28, 2014 در 2:01 ب.ظ

    شمارا به خداحقیقت را بگن تنها طراحی کردن یا کمکی داشتن ؟به نظر من دیگه از این کارا نکنن چون مرسدس بنز طراح غزیز را میدزده .

  587. Avatar

    وحدت زری

    سپتامبر 27, 2014 در 11:26 ب.ظ

    اوایل تندر 90رو هم میگفتن 8.7ولی الان ….
    ولی اگر به این قیمت که گفته اید باشه خیلی هم عالیه منم یکی می خوا

  588. Avatar

    دانیال

    سپتامبر 27, 2014 در 7:00 ب.ظ

    کی میاد بازار

  589. Avatar

    محمد

    سپتامبر 25, 2014 در 9:10 ق.ظ

    باسلام. من حاضرم قسم بخورم این قیمتی که گفتن دروغه. من هنوز یادم نرفته و روزنامه ی اون روزم دارم که قرار بود تندر 90 جایگزین پیکان بشه و با قیمت پایین اما دیدیم چی شد …حالام این پیکان بالای24 میلیون خواهد بود شک نکنید….///

  590. Avatar

    امین سالارخان جان

    سپتامبر 24, 2014 در 12:03 ق.ظ

    ایول به خودم پیکان جدیدم بدنیست برای تنوع دوردور

  591. Avatar

    ebad

    سپتامبر 23, 2014 در 10:17 ب.ظ

    ماشین جالبیه.موقع پیش فروشش منوازطریق ایمیلم اگاه کنید

  592. Avatar

    mm

    سپتامبر 23, 2014 در 10:42 ق.ظ

    اگه به فکر اقشار ضعیف باشن قیمتش مثل تندر 90 نشه خوبه

  593. Avatar

    سجاد

    سپتامبر 22, 2014 در 11:47 ب.ظ

    زنده باد پیکان . موتورش و طرح داخل وداشبوردشم ارتقا داده شده ؟؟؟اگر قیمتش اینجوری که گفتید باشه واقعا عالیه من یکیشو می خوام به محض ساخت خبرم کنید لطفا

  594. Avatar

    سعید

    سپتامبر 21, 2014 در 11:02 ق.ظ

    دلمون خوش بود نسل جدید دیگه فریب این حقه ها رو نمیخوره !!!تازه متوجه شدیم 20 میلیون جوان عقب افتاده ندید بدید داریم

  595. Avatar

    معین

    سپتامبر 17, 2014 در 11:29 ب.ظ

    بابا دمتون گرم این که خیلی قشنگه شبیه سمند سورن ولی انشاالله زود بیاد به بازار

  596. Avatar

    علي رحيمي

    سپتامبر 17, 2014 در 12:02 ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشيد به مديريت سايت
    من پيكان رو با مشخصات فرمون هيدروليك و با كولر به قيمت 15ميليون داخل بازار براي مدل 94 شنيدم كه به بازار عرضه خواهد شد

  597. Avatar

    اریا

    سپتامبر 16, 2014 در 9:06 ق.ظ

    سلام پس که میاد این پیکان به بازار لطفا مشخص بشه ممنون

  598. Avatar

    مهدي

    سپتامبر 13, 2014 در 5:43 ب.ظ

    اگه قمتش درحد پرايد باشه 100درجه از پراد بهتره

  599. Avatar

    عباد

    سپتامبر 13, 2014 در 12:31 ب.ظ

    منودرجریان خبرهاقراردهید

  600. Avatar

    کیومرث

    سپتامبر 12, 2014 در 12:10 ق.ظ

    سلام، جلوش قشنگه،اما پشتش، 2 تا تصویر داره که هرکدوم باهم فرق دارن، مخصوصاً چراغهای عقب

  601. Avatar

    علیرض محمدزاده

    سپتامبر 11, 2014 در 9:46 ب.ظ

    بهترین طراحی شده به شرطی که امکاناتت فراهم گردد

  602. Avatar

    عیسی

    سپتامبر 11, 2014 در 12:23 ق.ظ

    اقا اولین خریدار خودم هستم به شرطی که تمام امکانات راداشته باشد

  603. Avatar

    عبدالعلی

    سپتامبر 10, 2014 در 11:58 ب.ظ

    زمان پیش فروش ؟؟؟؟؟؟؟؟قیمت نهایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  604. Avatar

    علی

    سپتامبر 10, 2014 در 8:34 ق.ظ

    خوبه اگر سوخت اش کم بشه

  605. Avatar

    abbas

    سپتامبر 9, 2014 در 8:57 ب.ظ

    با سلام
    امیدوارم هیچ وقت تولید نشود تا کی این مردم فکر آزاد وخلاق داشته باشن والا انگلیس این خودرو رو 50 سال از رده خارج کرده اما من ماندم این مردم کی میخواهند از تولید این محصول حمایت کنن.بعد اینقدر مشکل ترافیک نمیتونن حل کنن حتی با این قیمت تازه میخواهند ماشین با قیمت پایین تولید کنن واقعن حرف خنده داری میزنند.خدا وکیلی اینقدر از صنایع مزحک این کشور حمایت نکنید وقتی اورزه ندارید.البته مهندسین خلاق داریم اما تا این مهندسهای …..هستن جایی واسه این بیچارهها نیست خلاقیت خودشون رو نشون بدن.با تولید این خودرو خدایتان بیامرزد .

  606. Avatar

    امراه

    سپتامبر 9, 2014 در 6:52 ب.ظ

    کی میا به بازار

  607. Avatar

    محمد

    سپتامبر 9, 2014 در 4:29 ب.ظ

    واسه جوونای بیکار خوبه برن تا سرکوچه برگردن خخخخخخخخخ

  608. Avatar

    مهدی

    سپتامبر 6, 2014 در 3:29 ب.ظ

    همه عکساش که با هم فرق داره این یعنی که هنوز مدل نهایی نیومده اما هر چی که هست خدا کنه اصلن نیاد . هیچ آپشنی که نداره !! نه فرمون هیدرولیک !! نه کولر !! نه ایر بگ !! نه دنده 5 درستی!! نه قیافه جالبی !! نه ایمنی

  609. Avatar

    ترابی

    سپتامبر 4, 2014 در 8:53 ب.ظ

    خواهش میکنم با موتور بالای 2000 سی سی یا شش سیلندر هم تولید بشه

  610. Avatar

    حامد

    سپتامبر 4, 2014 در 12:07 ق.ظ

    این اسباب بازیو از کجا خریدید

  611. Avatar

    علی فلاحتی

    سپتامبر 3, 2014 در 2:36 ب.ظ

    دمشون بابا جییییییییییزززززز من میخرم پول بابایی مفته رینگ کنی زیرشو بخابونیش ای جااااان پیکااان کجابودی تو

  612. Avatar

    ناشناس

    سپتامبر 1, 2014 در 10:17 ب.ظ

    با با دل ما رو بردییییییییییییییییییییییییییییی

  613. Avatar

    محسن

    آگوست 31, 2014 در 1:27 ب.ظ

    خیلی ممنون از اینکه موجبات خنده و شادی مارا فراهم میکنید این فقد برای خنده خوبه

  614. Avatar

    سمانه

    آگوست 29, 2014 در 10:48 ب.ظ

    عالیه….فقط بگین کی میاد تو بازار…از این پرایدا خوجل تره….به محض اینکه بیاد من میخرم…

  615. Avatar

    سارا

    آگوست 29, 2014 در 11:58 ق.ظ

    ما خودروی ارزان قیمت نمیخواهیم، در جایی که کیفیت و گنجایش جاده های ما بسیار پایین تر از تعداد خودروهاست. کیفیت ماشینها که بماند!. لطفن به فکر ما نباشید. یا لااقل روک و راست بگویید سود دهی و فروش قطعات این ماشینها بیشتر است، تا اینکه بخاهیم ماشینهای با کیفیت درست کنیم. باز هم میگویم… لطفن به فکر ما نباشید.

  616. Avatar

    سید علی

    آگوست 29, 2014 در 11:33 ق.ظ

    میشه جلوش مثل پیکان مدل 80باشه قشنگتره به خدا مهندسین یه کم فکر کنید.

  617. Avatar

    سجاد نوحی

    آگوست 28, 2014 در 5:38 ب.ظ

    سلام ممنون از خلاقیت شما / اما یکم رو طراحی جلوی ماشین کار کنید بد نیست / ولی اینو همیشه گفتم و میگم/پیکان هیچوقت نمیمیرد/

  618. Avatar

    سعید

    آگوست 28, 2014 در 2:04 ب.ظ

    بااینکه با این کارتون پسرفت ایران تو خودروسازی روثابت کردین ولی خلاقیتتون خوب بود اماجلوش شبیه تخم مرغه درستش کنین…….

  619. Avatar

    ساسان نوحی

    آگوست 27, 2014 در 3:36 ب.ظ

    صد رحمت به پیکان قدیم .این چیه دیگه

  620. Avatar

    محمد....

    آگوست 24, 2014 در 2:19 ب.ظ

    عقبش که داغونه. جلوش بد نیس . من برای ایران خودرو متاسفم که دنیا داره چی میسازه و ایران داره چی میسازه. حالا اخرش که چی؟ بلاخره میخاین یه ماشین درست حسابی بسازین یا نه؟ ناسلامتی ما بخاطر اینکه محصولات بی کیفیت شما فروش بره داریم عوارض سنگین گمرک میدیم!!!

  621. Avatar

    وحید

    آگوست 23, 2014 در 1:37 ب.ظ

    به جای این کارا جرات دارین قیمت ماشین رو بیارین پایین

  622. Avatar

    نیما پارسافر

    آگوست 21, 2014 در 10:38 ق.ظ

    سلام به نظر من مدلش که عالیه
    از صدتا پراید بهتره

  623. Avatar

    فاطمه قربانی نژاد

    آگوست 18, 2014 در 6:51 ب.ظ

    عالیست و خوش قیافه فقط قیمت اگر پایین تر بود خیلی خیلی عالی میشه. متشکرم

  624. Avatar

    حبیب

    آگوست 18, 2014 در 11:14 ق.ظ

    خیلی عالیه ، فقط قیمتش مثل خودروی تیبا،ال نود ویا رانا درست از آب در بیاد و سیر صعودی پیدا نکنه.یعنی ( قیمت قطعی و ثابتی بدن )

  625. Avatar

    ممد

    آگوست 16, 2014 در 3:46 ب.ظ

    پیکان بهترین ماشین دنیاست اگه میشه بدین بیرون چون که من تا حالا نشنیدم کسی با پیکان تصادف کنه ارزششو داره

  626. Avatar

    حسین پورامامعلی

    آگوست 16, 2014 در 2:13 ق.ظ

    این پیکان دقیقه قمت اش چنده خیلی با حاله واقعه پیکانه

  627. Avatar

    مازیار فلاحی

    آگوست 14, 2014 در 10:51 ق.ظ

    فکر میکنم پیکان در حال زنده شدن است

  628. Avatar

    jh

    آگوست 13, 2014 در 7:34 ب.ظ

    حتماً خودروی پیکان رو می خرم

  629. Avatar

    morteza

    آگوست 13, 2014 در 6:34 ب.ظ

    اوففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف!!!!!!!!!عجب ماشینیه !!!!!!حداقل قیمتش دیگه باید 100 میلیون باشه !!!!

  630. Avatar

    علی

    آگوست 4, 2014 در 12:30 ق.ظ

    سلام متشکریم فقط موتورش چیه همون پیکان؟دنده پنج و کولر هم داشته باشه به نظر من از پراید بهتره

  631. Avatar

    ابراهیم

    آگوست 1, 2014 در 2:51 ب.ظ

    ولا یه مدت دیگه خودمنوم چینی نشیم خوبه شکلش که درست شبیه ماشینهای چینی این همه طراح خوب تو جامعه داریم نمی دونم چرا اینا دو دستی چسبیدن به این چینی ها

  632. Avatar

    سعید

    جولای 30, 2014 در 5:42 ب.ظ

    با قیمت 7یا8 م با بازارفعلی خیلی عالی میباشد از مشخصات فنی دقیقتر در سایت گذاشته شود.

  633. Avatar

    محمد

    جولای 29, 2014 در 6:10 ب.ظ

    جدا عالیه.تولید کنید نامردم اگه نخرمش.

  634. Avatar

    ابوالفضل شاملو

    جولای 29, 2014 در 1:53 ب.ظ

    سلام متشکرم خیلی عالیه من میخواستم این ماشین بخرم اگه میشه هرچی سریع تر اقدام به این کارباشید09302612459

  635. Avatar

    ali

    جولای 29, 2014 در 3:35 ق.ظ

    سلام متشکرم خیلی عالیه.من میخواستم این ماشینو بخرم اگه میشه زمان دقیق ثبت نام این ماشینو به من بگین09383919109-09111173106

  636. Avatar

    حقگو

    جولای 28, 2014 در 1:04 ق.ظ

    بی انصاف نباشید، خدا وکیلی دوستان یک تار موی پیکان به 100 تا پراید می ارزه، البته اگر دو تا عیب مهمش برطرف بشه، یکی کولر، یکی هم مصرف سوختش.
    وجدانا اگر 10 تومان هم قیمت بذارن، میارزه.

  637. Avatar

    حسن

    جولای 27, 2014 در 12:12 ب.ظ

    دنیا چی طراحی می کنه و تو کشور ما چی طراحی می کنن؟طراحی مجدد آثار منسوخی که واقعا باعث آبروریزی هستش.دنیا دنیا تحول و نو آوریست.شما بزارین بنز طرح 30 سال پیش رو بزنه،یا Bmw ویا به کرارت شرکت های خودرو سازی،عافت اصلی صنعت خودرو سازی انحصار و عدم توجه به سرمایه های است که به سادگی یا در کشور از بین می روند ویا می روند.و اما سخن بسیار است و گوش شنوا چه اندک.

  638. Avatar

    sina

    جولای 27, 2014 در 1:17 ق.ظ

    به نظرم عالی همون اصالتو داره باید خیلی وقت قبل اینکارو میکردن.قیافشم بد نیست

  639. Avatar

    میلاد

    جولای 26, 2014 در 3:34 ب.ظ

    به نظر من از پراید بهتره شکلش هم که خوبه فقط خداکنه جای پرایدو بگیره خسته شدیم پراید پدرمون رو در اورد  

  640. Avatar

    سعید

    جولای 23, 2014 در 11:51 ب.ظ

    خوبه هرچی باشه ااز پراید بهتره ایشاالله بدنه محکمی داشته باشه زریب ایمنیشم نرمال باشه

  641. Avatar

    saeed

    جولای 23, 2014 در 3:22 ب.ظ

    چند وقت پیش درباره محصولی از ایران خدرو خوندم که درباره ماشینی بنام پیتون بود که روی شاسی سمند یک ایرانی طراحی کرده بود.پیشنهاد میکنم به عزیزانی که قابلیت مهندسای مارو نمیدونن برن و اسم این ماشینو که به صورت کانسپت طراحی شده بود رو ببینن و بعد بگن.اما با بعضیا موافق هستم که خدرو سازان داخلی زیاد علاقه ای به برخی مسائل ندارن و به پول فکر میکنن

  642. Avatar

    ب

    جولای 23, 2014 در 2:25 ب.ظ

    طراحی عالی دارد

  643. Avatar

    ک.روش

    جولای 23, 2014 در 12:21 ب.ظ

    واقعا که مسخره است !

  644. Avatar

    کامران آزادبخت

    جولای 20, 2014 در 11:32 ق.ظ

    شکل و ظاهر پیکان قابل قبول است اما اگر قدرت پیکان قدیمی را داشته باشند و اتاقش نیز به اندازه قبلی ها باشدمحشر میشه

  645. Avatar

    علی

    جولای 17, 2014 در 9:48 ب.ظ

    بسیار مسخره است .تا کی باید با حمایت از این خودرو سازان به مردم شریف ایران ظلم کرد .واقعا به این گاری ماشین میگن . برن از ژاپنی ها و ……. یاد بگیرن . فقط جیب مردم را نشانه گرفتند….

  646. Avatar

    behnia

    جولای 14, 2014 در 9:37 ق.ظ

    خوشم میاد مغزتون نابغه سسسسسسسسسسست خخخخخخخخخخ
    آخه کی سوار این میشه

  647. Avatar

    پرپر

    جولای 13, 2014 در 6:15 ب.ظ

    دمشون گرم مهندسای گوگولی مگولی ایران خودرو زحمت گشیدن

  648. Avatar

    سورنا

    جولای 12, 2014 در 2:46 ب.ظ

    فوق العاده س خیلی خوشگله اگه قیمتش واقعا 7 یا 8 میلیون بشه جزو اولین کسایی هستم که اینو میخرم

  649. Avatar

    amir

    جولای 12, 2014 در 10:25 ق.ظ

    شما فکر میکنیدماشین تولید میکنید ماشین تولید امریکا که داره مدل بالات از بوگاتی تولیدمیکنه رو به هیچ کس نگفته ولی شما بدنه پیکان رو تعویز کردید رو در تمام دنیا میگید

  650. Avatar

    mehrdad

    جولای 11, 2014 در 3:42 ب.ظ

    خواهش میکنم دیگه از این کاراتون دست بردارین حسابی آبرو ریزی کردین بجای این کارا قیمتها رو درست کنین و بجای خودرو های رده خارج مثل پژو 405 و … خودروهای جدید و کم مصرف رو مونتاژ کنین نه اینکه چراغای 206 رو عوض کنین اسمشو بذارین رانا ,توان خرید مردم با خریدن پیکان درست نمیشه ما باید بهترین ماشینا رو سوارشیم

  651. Avatar

    مسعود

    جولای 11, 2014 در 3:42 ب.ظ

    وقتی وانت پیکان ۱۴تومنه اونوقت انتظار دارین این ۸ تومن بشه؟
    بعدشم اون دنا که سال ۹۰ طراحی و تولید شده رو هنوز ندادن حالا این که در حد یه عکس تخیلیه فقط.
    واقعا چقدر ما بدبختیم که وقتی میشه با ۴۰،۵۰تومن حداقل بهترین ماشینای روز کره ای و بخریم اونوقت به خاطر پرپول شدن جیب یه سری آقایون باید با ۴۰تومن یه ۲۰۶یا ال۹۰ با یک دهمِ امکانات و امنیت نسبت به ماشینای کره ایو بخریم
    واقعا متاسفم واسه خودمون که اینقدر بدبختیم

  652. Avatar

    مسعود

    جولای 11, 2014 در 3:39 ب.ظ

    به ولله اگر جلوی واردات خودرو رو نگیرن تولیدمون هم راه میوفته چرا ملت ایران وقتی میخوان یک ماشین خوب یا یک ماشین ارزون سوار بشن باید بیش از 2 برابر ارزش ماشین به دولت مالیات واردات بدهند؟ به چه دلیل ؟ بخاطر اینکه اختیار گمرک و قانون گذاری رو به دولت دادن؟ دولت مردان عزیز که همتون مسلمان و معتقد هستید شما را به خدا قسم میدیم هوای مردم رو داشته باشید تا مردم هم در مواقعی که بهشون احتیاج دارید هوای شما را داشته باشند .

  653. Avatar

    صمدآقا

    جولای 8, 2014 در 1:29 ب.ظ

    خیلی ضایعست…!!!
    مثل بقیه ی تراحی هاتون مضحکه!!
    تا 40سال آینده فروش ایران خودرو تضمین شد دیگه!!واقعآ این نخبه های طراح خودرو رو ایران خودرو وسایپا
    از کدوم برکه گرفتن؟ با قلاب میگیرین یا تور میندازین؟؟
    راستی قیمتش با برف پاکن وکولر آبی چند میشه؟؟ باتشکر از اینهمه مشتری مداری وتولیدات ناقص الخلقه!!

  654. Avatar

    ارمین

    جولای 7, 2014 در 10:49 ب.ظ

    پشت خودرو خوب شده جلوی خدرو هم تقریبا
    فقط کاش جلوی خدرو رو از پیکان جوانان الهام میگرفتید که شبیهBMW بشه
    در نهایت از خدماتتون مچکرم چون پیکان رو همه ایرانیان دوست دارن

  655. Avatar

    مهدی

    جولای 7, 2014 در 10:13 ب.ظ

    سلام دوباره یجت چراغ جلو و یجفت خطر عقب عوض شد
    راستی مه شکن نداره یورو 4 نمیدند

  656. Avatar

    sahar

    جولای 5, 2014 در 4:28 ب.ظ

    اه بازم پیکاااان

  657. Avatar

    هاشمی

    جولای 5, 2014 در 10:58 ق.ظ

    با این قیمتی که میگی عالیه در صورتی که قیمتش مثل تندر 90نره بالا

  658. Avatar

    عارف

    جولای 3, 2014 در 3:11 ب.ظ

    خیلی قشنگه انشاالله زود تر بیاد به بازار

  659. Avatar

    بهزاد

    جولای 1, 2014 در 8:02 ب.ظ

    عالیه جان من تولید بشه فروشش فوق العاده زیاد میشه

  660. Avatar

    کریم

    جولای 1, 2014 در 4:41 ب.ظ

    تر حوو !!!!

  661. Avatar

    مصطفی سرایانی

    ژوئن 28, 2014 در 11:21 ب.ظ

    خسته نباشید مواظب باشید طرحتونو آلمانیا ندزدن از روش بی ام دبلیو نزنن

  662. Avatar

    بنار

    ژوئن 28, 2014 در 10:05 ب.ظ

    با سلام ببخشید من این ماشینو میخوام اگر میشه تاریخ دقیق نولید این ماشینو بدید. باتشکر
    ببخشید اگر میشه بامن تماس بگیرید و بعد جواب بدهید مرسی موبایل:09192289950

  663. Avatar

    مهرداد

    ژوئن 27, 2014 در 11:29 ق.ظ

    درمقابل قیمت فعلی پراید با کیفیت پایین مناسبترین ماشین با قیمت ایده ال همین پیکان مدل جدیداست

  664. Avatar

    javad

    ژوئن 24, 2014 در 11:12 ب.ظ

    خیلی خوبه ولی بانهایت تاثر پیکان همون پیکان هستش

  665. Avatar

    ننت

    ژوئن 22, 2014 در 6:53 ب.ظ

    معلومه که تعادل نداره خیلی افتضاحه،خجالت میکشم بگم ایرانیم همه جای دنیا دارن مسخرمون میکنن

  666. Avatar

    rorbo

    ژوئن 22, 2014 در 3:38 ب.ظ

    ایران عقب افتاده نیست شما ها به چی میگین عقب افتاده ، ها ، ایران انشاءالله ماشنهایی میسازه که هم از نظر ایمنی و قطعه سازی وطراحی بدنه خودکفا میشه من امید دارم به وطنم و جوان های باهوش ایرانی یادتون نره که از ایرانی توانا تر وجود نداره به گفته یه بزرگ که 1400 سال پیش گفته

  667. Avatar

    مصطفی

    ژوئن 20, 2014 در 11:34 ب.ظ

    عالیهههههه

  668. Avatar

    رسولخانی

    ژوئن 20, 2014 در 3:27 ب.ظ

    عالیه کی میاد بازار

  669. Avatar

    مارشال

    ژوئن 20, 2014 در 1:12 ب.ظ

    فوق العادس

  670. Avatar

    نوروززاده

    ژوئن 19, 2014 در 9:59 ق.ظ

    نمای خوبی داره ولی با این قیمتهای بازار خودرو مطمئن هستم که قیمتش به بالای 20میلیون می رسه.آخه اگه 8 میلیون بشه که شرکت سایپا با تولید پرایدش ورشکسته میشه.سیاست دولته اینه که نتونه کاری کنه که همه مردم بتونن ماشین دار بشن.

  671. Avatar

    سیدمجید

    ژوئن 15, 2014 در 9:18 ق.ظ

    من عاشق این دولتم که به فکر ما بیچاره های در به در فلک زده ی آواره ی بی خانمان در مونده ی بی همه چیز خاک بر سر کثافت احمق بیشعور بی تربیت است و برای ما انقدر زحمت میکشد………………….واقعا ما باید برنده ی بهترین جایزه ی سال بشیم که ماشینی که از نیم قرن پیش فلنتش اومده حالا بعد 50 سال دو باره با یه سری از تغییرات همین را سوار میشینم…..بابا ما دیگه کی هستیم

  672. Avatar

    حمید موسی زاده

    ژوئن 14, 2014 در 7:12 ب.ظ

    خودروی خوبی است اگر با همان کیفیت بدنه قبل باشد من خودم خواهان یکیش هستم

  673. Avatar

    makh

    ژوئن 14, 2014 در 11:51 ق.ظ

    ببخشید اما واقعا چرته.فقط موندم ما که این همه طراحای نابغه داریم و مدیران ایران خودرو هم این همه هزینه ی دوباره طراحی کردن قالبای بدنه میکنن چرا نمیان یه بار یه طرح واقعا جدید (اما با الهام گرفتن از پیکان که برای همه ایرانیا خاطره انگیزه)طراحی کنن و بسازن که حداقل نماد خودرو سازی ایران و زنده نگه دارن.جوونای ما این همه ایده و اختراع تو زمینه ی خودرو دارن پس کی میخواین ازشون استفاده کنین؟اگه عرضشو ندارین تو دنیا مدیرای نابغه تری وجود دارن که بتونن با امکانات و بازار انحصاری ایران،خودرو هایی رو با قیمتایی وارد بازار کنن که حتی با صفر شدن گمرک،وارداتی ها هم به گرد پاشون نرسن.مرد باشین عرضشو ندارین بکشین کنار.فقط یه بار به جای منافع خودتون به سربلندی کشورتون فکر کنید

  674. Avatar

    کیانوش

    ژوئن 13, 2014 در 11:43 ب.ظ

    سلام چی بگم خوبه ولی خدایی کیفیت ماشین هارو بالا ببرید تا ما احساس امنیت وآرامش کنیم دمتون گرم قاتل درست نکنید مرسی

  675. Avatar

    omid

    ژوئن 13, 2014 در 2:45 ب.ظ

    عجب ماشین ردیفی خدایی قیمتشو زیادتر نکنید جونه مادرتون قیمتشو اضافه نکنید بزارید ماهم بخریم ،، بخدا پول نداریم
    دستتون درد نکنه

  676. Avatar

    محمد

    ژوئن 13, 2014 در 12:36 ب.ظ

    قیمتش اگه تا انوقتی که بیرون بیاد همین چیزی که اعلام کرده باشن عالی.

  677. Avatar

    مصطفی

    ژوئن 13, 2014 در 12:01 ق.ظ

    بازم خدا خیر بده پــــــــــــــیکان جان رو.انشالله قیمتش رو گران نکنند که مرد فقیر و ندار هم بتونند بخرند

  678. Avatar

    مـحـمـد

    ژوئن 12, 2014 در 8:30 ب.ظ

    چه عجــــب دوتا لوله داره!!!!

  679. Avatar

    علی اکبر

    ژوئن 10, 2014 در 1:12 ب.ظ

    کی میاد بیرون ؟؟؟؟؟

  680. Avatar

    آرمین2اف ام

    ژوئن 10, 2014 در 12:34 ق.ظ

    اولا این عکسای سه بعدی و کارخونه ایش با هم فرق داره
    ولی اگه زیر8 تومن باشه میصرفه
    آخه یه جوون از کجا بیاره یه پژو حالا از هرمدلش بگیره
    طبقاتی کردن
    ماکه نداریم اگه زیر8تومن باشه میگیریم
    چاره چیه

  681. Avatar

    امیر

    ژوئن 7, 2014 در 5:33 ب.ظ

    مملکتی که صد سال از دنیا عقب افتاده حقشه برن سراغ پیکان بعد میگن چرا مملکت از دنیا عقبه

  682. Avatar

    رحمان شاهمرادی

    ژوئن 6, 2014 در 10:39 ب.ظ

    باتشکر از زحمات شما پیکان جدید دارای طراحی بسار عالی وفوق العاده است

  683. Avatar

    علی

    ژوئن 6, 2014 در 3:45 ب.ظ

    اخه کی سوار پیکان میشه ؟

  684. Avatar

    بهروز

    ژوئن 6, 2014 در 11:26 ق.ظ

    سلام خسته نباشید.دم همتون گرن.امااگه به این پیکان نگاه کنی ازصندوق عقب بایدستوناش یکم نسبت به ظاهرفیزیکیش کشیدتربشه به سمت عقب اماواقعا جالبه.

  685. Avatar

    محمد حسين

    ژوئن 6, 2014 در 9:40 ق.ظ

    واقعا عاليه خيلي قشنگه طراحيشم بي نظيره. فقط خداكنه قيمتش رو فضايي نكنن مردم قشر پايين بتونن خريداري كنن.از پرايد واقعا سر تره

  686. Avatar

    امین خان

    ژوئن 5, 2014 در 11:47 ب.ظ

    بعد نیس ولی بعد قیمتشو خیلی زیاد میکنن مثل l90برید گمشید با ماشین درس کردنتون برید از خارجیا یاد بگیرید

  687. Avatar

    میلاد

    ژوئن 5, 2014 در 8:28 ق.ظ

    برید جمع کنید بابا
    اولاً این 7 یا 8 تومنی که می گید حکایتش میشه مثل ال90 چهارتومنی که قرار بود جایگزین پیکان بشه که شده 40 تومن
    دوماً سابقه کار ایران خودرو با سابقه کار شرکت کره ای هیوندا برابره اونا چی میزنن ، شما چی میزنید…!
    هروقت سانتافه و آزرا و سوناتا زدید بیاد بگید ما خودرو سازیم
    البته این ماشینیم که زدید هم خدائیش فردا تو بوق و کرنا نکنید خودرو ملی زدیم .فردا معلوم بشه مثل سمند همه چیزش مال پژواِ آبروی خودتون و کل ایران را ببرید.
    خلاصه طبق حرف دوستمون تعرفه واردات باید برداشته بشه

  688. Avatar

    hamid

    می 31, 2014 در 2:04 ب.ظ

    peikane ya lambor gini

  689. Avatar

    ابوالفضل

    می 31, 2014 در 7:55 ق.ظ

    باسلام.اونایی که میگن آشغاله برن قیمت سپریکی ازهمین به اصطلاح شاهکارای برادرای چشم کوچولو روبپرسن.خیلی عالیه به شرطی که ایمنیش خوب باشه ووقتی120تامیری موتورش جرنخوره مصرفشم لااقل اندازه پرایدباشه.خودم پارس دارم ولی به محض اومدنش پیکان میگیرم.

  690. Avatar

    محسن

    می 30, 2014 در 12:04 ق.ظ

    خوبه اسپند دود کنید چشم نخوریم خارجیا میان میدزدنتون

  691. Avatar

    فرزاد

    می 29, 2014 در 1:59 ب.ظ

    خيلي عاليه

  692. Avatar

    امیر حسین

    می 29, 2014 در 9:53 ق.ظ

    عـــــــــــــــــــــــالـــــــــــــی بود

  693. Avatar

    محمد حسین فرخی از آباده

    می 27, 2014 در 4:17 ب.ظ

    پیکان ماشین بسیار خوبیه فقط اگر پیکان با مصرف کم تولید بشه یکی از خریدارای اون منم.

  694. Avatar

    سورنا

    می 27, 2014 در 4:00 ب.ظ

    xنازه ولی رو عقب ماشین باید کار بشه وجلو ماشین هم جلو پنجرش اگر 4خونه بشه خوبه یا مثه خودرو کبرا

  695. Avatar

    حمید

    می 26, 2014 در 2:13 ق.ظ

    دست استادش درد نکنه شرکت بوگاتی رو ورشکست کردین بابا با ما طراحیتون بیجاره اگه میدونست شما می خوا ماشین طراحی کنید هیج وقت بوگاتی رو نمی ساخت یا حداقل سریع ترین ماشین دنیا معرفیش نمیکرد

  696. Avatar

    صادق

    می 25, 2014 در 11:14 ب.ظ

    من نمیخوام بگم خوبه یا بد اما اونایی که با برندهای معتبر خودروسازی دنیا مقایسه میکنید اگه خودرویی با اون قیمت و امکانات تو ایران ساخته شه شماها قدرت خریدشو دارید؟؟؟ کشوری که این همه هواپیما و ماهواره و تسیحات جنگی میسازه ساخت ماشین کار دشواری واسش نیست. دعا کنید مردم عادی همینشم داشته باشند

  697. Avatar

    مجید

    می 25, 2014 در 3:00 ب.ظ

    واقعا جای تاسف داره تصویر سه بعدی ماشین که با رایانه درست کردن با تصویر واقعیش تو کارخونه فرق داره مثل دستگیره ، یعنی حتی حاضر نشدن دستگیره رو به روز بکنن ! باشه اونایی که میگن ماشین خوبه بذار بگن ولی هرچی بگن بالاخره اونی میشه که اون بالایی صلاح بدونه . دنیا همیشه اینجوری نمیمونه

  698. Avatar

    علیرضا صفرپور

    می 25, 2014 در 9:53 ق.ظ

    خیلی قشنگه، قیمتشم مناسب به نظر میاد! منم با نظر «هادی چگینی» موافقم که میگه: هرچی باشه از پراید بهتره.

  699. Avatar

    میر

    می 24, 2014 در 6:03 ب.ظ

    سلام ما ایرانی هستیم اهل کشوری که یه زمانی بهترین تمدن هارو داشت ولی با فکر گذشته هیشکی به جایی نرسیده گذشته باید الان خودمونو نشون بدیم مسئولین هم که نه به گذشته فکر میکنن نه به آینده فقط فقط به خودشون فکر میکنن توی امریکا شرکت های خودرو سازی هر سال موتور و بدنه خودرو رو تقویت میکنن بعد تو کشور ما بعد35سال یا شایدم بیشتر فقط عقب جلوی پیکان رو عوض کردن پراید رو هم بعد15 سال داخلوچراغ هاشو عوض کردن یه ذره هم ترمز وبدنش رو تقویت کردن واقعا مسئولین ما فقط به خودشون فکر میکنن

  700. Avatar

    محمد اقو

    می 21, 2014 در 12:21 ب.ظ

    اگه لطف کنین جوانان هم درست کنید(آخه این ماشینه جلوش بوگاتی پشتش مرسدس بنز)

  701. Avatar

    شاهین

    می 15, 2014 در 12:24 ب.ظ

    من که میخوام بخرم

  702. Avatar

    حسن احمدی

    می 14, 2014 در 1:05 ب.ظ

    واقعا خوشگله/ اگه بیاد تو بازار چه میشه/لطفا عکس های زیاد تری ازش بزارین

  703. Avatar

    هادی چگینی

    می 13, 2014 در 5:41 ب.ظ

    خوشگله زود وارد بازرا شه هرچی هست از پراید سرتره لطف کنید داخلشو نشون بدید

  704. Avatar

    مصطفی حبیبی

    می 13, 2014 در 1:27 ب.ظ

    سلام
    چی میشد پیکان هم هر سال خودشو تغییر میداد نه مثل پراید که همشون یکی هستن فقط چراغاشون عوض میشه سال به سال بهترش میکردن یا مدلهای دیگه ای از پیکان میدادن این طوری هم مردم خسته از این ماشینا نمیشدن هم فروش بیشتری داشتن هم
    کیفیت میرفت بالا

  705. Avatar

    سعید

    می 12, 2014 در 10:05 ب.ظ

    واقعا اشغالترین ماشینه
    اونایی که می گید عالیه حتما تا حالا ماشین ندید
    این مفت خورها نشتن اونجا و ماشین طراحی کردن
    اروپا و امریکا هر 6 ماه یکبار یه مدل ماشین با اخرین سیستم روز دنیا میدن بیرون
    اونوقت ما داریم گوشه های یه ماشین قدیمی رو کمی کج و کوله می کنیم و افتخار هم می کنیم که مدل جدید ماشین طراحی کردیم
    واقعا جای تاسف داره مخصوصا برا اونا که از این اشغال خوششون اومده

  706. Avatar

    حسین

    می 11, 2014 در 11:42 ب.ظ

    عالیه فقط هر چه زودتر به بازار بدین

  707. Avatar

    viki

    می 11, 2014 در 9:33 ب.ظ

    دنیا کجاس ما کجا…هنوز آفتابه هامون که تولبد میشن سوراخن تهشون….

  708. Avatar

    محسن بازی

    می 10, 2014 در 10:47 ب.ظ

    خیلی عالی از نظر طراحی خوبه اگر میشود یه سقف هم داشنه باشه دیگه میشه گفت ایران خودرو ایا سیستم ترمز این خودرو ای بی اس هستش عقیده بنده اینه شما کیفیت و اطمینان و امنیت رو بالا ببرین قطعا به نتیجه میرسین
    این ماشین که من میبینم میتونه جایگزین ماشین های دیگه بشه

  709. Avatar

    مهدي

    می 10, 2014 در 6:08 ب.ظ

    ما كه عمرمون كرديم .آيا واقعا مديران محترم ايران خودرو همين ماشينهاي ساخت خودشون سوار ميشن .دوستاني كه گفتين اگه به اين قيمت بفروشن نامردين اگه نخرين. به خدااگر انحصار و عوارض كمركي رو بردارن يك مرغ با اين پيكان عوض نمي كني . نمي دونم جواب خدارو در قيامت چه جور ميخوان بدن .

  710. Avatar

    ابوالفظل

    می 8, 2014 در 8:18 ب.ظ

    خیلی عالیست

  711. Avatar

    آزاد مسطفوی

    می 7, 2014 در 6:31 ب.ظ

    جمع کنید این بسات ایران خودرو رو همش ماشین چرته

  712. Avatar

    رضا

    می 6, 2014 در 9:13 ق.ظ

    عالیه:اگه داخل و سیستمش هم مثل ظاهرش باشه حرف نداره فقط ظاهرش به صدتا پراید می ارزه

  713. Avatar

    علی

    می 5, 2014 در 8:09 ب.ظ

    عالیه اگه بیاد بازار من روا رو میفروشم یدونه از این پیکان جدید اگه گرون نشه عششششششششششششششششششششششق است پیکاااااااااااااااااااان

  714. Avatar

    علی

    می 5, 2014 در 1:41 ب.ظ

    سلام مدل پیکان های قدیم عالی بود سلطان بودن

  715. Avatar

    محمد

    می 4, 2014 در 11:37 ب.ظ

    با سلام خیلی عالیه بهتر از پراید روغن نباتیه

  716. Avatar

    علیرضا کریمی

    می 4, 2014 در 8:54 ب.ظ

    عقبش خووب طراحی نشده نیاز به کار بیشتر

  717. Avatar

    سورکی ریکا

    می 4, 2014 در 8:17 ب.ظ

    مثل اینکه شما این ماشینو با مرسدس بنز اشتباه گرفته اید من فکر نکنم که این پیکان باشه احتمالا ماشین بابک زنجانیه

  718. Avatar

    اقا معمار

    می 4, 2014 در 1:04 ب.ظ

    بده بده بده بده بده.چقدر بدیم نه طراحی کنین نه تولید اقا این کاره نیستین بیخیال.اقا ماشین صفر گرفتم از ایران خودرو سر سیلندرش دست دومه اونوقت واسه من ماشین طراحی میکنن.مرد باشین وارداتو ازاد کنین اونوقت ببینم چه کاره این

  719. Avatar

    ابراهیم و صمد

    می 4, 2014 در 12:05 ب.ظ

    nayidi balaaaa????
    نییدی بالا! از پراید زپرتی که بهتره. چشم هرکی حسوده کور.

  720. Avatar

    جواد خالقی

    می 4, 2014 در 11:20 ق.ظ

    قیمتش خوبه فقط جون مادرتون قیمتشوبالاترنبرید بذارید ماقشرهای پایین هم بتونیم صاحب ماشین صفر بشیم
    کی میاد توبازار دوساله توسایت تبلیغ میکنید

  721. Avatar

    پیمان رحمانی

    می 3, 2014 در 6:16 ب.ظ

    خواهش میکنم قیمت دقیق پیکانهای جدید را اعلام کنید و حداکثر تا چه موقه به بازار می اید؟

  722. Avatar

    SINA

    می 3, 2014 در 5:26 ب.ظ

    عالیه

  723. Avatar

    حامد ازفردوس

    می 2, 2014 در 11:30 ب.ظ

    هفتاددرصدماشین خوبیه روی چراقهای جلوبیشترسعی کنید

  724. Avatar

    kia

    می 2, 2014 در 6:53 ب.ظ

    عقب و جلوش خوبه اما بغلهاش اگر دیزاین جدید باشه عالی میشود

  725. Avatar

    pedram maadi

    می 1, 2014 در 2:52 ب.ظ

    khobe vali yekam bishtar say konid ke ghashang dar biad ghemate daresh hatman bayad avaz.otaghesham bayad ye taghirati tosh bedin ta az on halat peykan sabegh dar biad

  726. Avatar

    پیکان

    آوریل 30, 2014 در 9:35 ق.ظ

    خوبه.کاش همه حرفامون به گوش مسئولین مربوطه می رسید…یکی نیست به داد دل مردم برسه؟؟؟؟؟

  727. Avatar

    وحید هوشمند پناه

    آوریل 29, 2014 در 6:04 ب.ظ

    عالیه اگه با این قیمت وار بازار بشه هرچند فکر نکنکم این قیمت وارد بازار بشه وقتی پراید21میلیونه تو خواب ببینیم پیکان جدید با این قیمت اقا اگه این قیمت باشه من جز اولین کسایی هستم خرید کنم به مردانگیم قسم

  728. Avatar

    محمد

    آوریل 29, 2014 در 9:26 ق.ظ

    وقتی پراید 19 میلیون باشه این پیکان چرا ارزش خریدن نداشته باشه؟؟؟؟ عمرا 7.8 میلیون باشه بالای 10 تومن حساب کنید ماشین خوبیه ارزون باشه واسه ما غشر پایین بصرفه .فقط چراغای جلوش زشته خیلی .با تشکر

  729. Avatar

    هیتلر

    آوریل 29, 2014 در 12:37 ق.ظ

    علیک ، په برف پاک کنش کو؟

  730. Avatar

    ایمان

    آوریل 28, 2014 در 6:52 ب.ظ

    به صورت کلی بهش نگاه کنیم شبیه تیبا هستش
    اخه من نمیدونم چرا همش یه مدل رو هی دستمالی میکنن تا چیز جدید در بیاد خب بشینید یه چیز جدید طراحی کنید دیگه !!

  731. Avatar

    اهورا

    آوریل 28, 2014 در 5:57 ب.ظ

    خوبه در مورد خصوصیات فنی اینهاشم بگین که مشتری جذب بشه

  732. Avatar

    احسان

    آوریل 28, 2014 در 12:22 ب.ظ

    پیکان مدل جدید خیلی باحاله همین الان یکی برام بفرستین نقد پرداخت میکنم

  733. Avatar

    آسو

    آوریل 27, 2014 در 8:57 ب.ظ

    اگه من یکیشو بخرم عقب عقب باهاش میرم. آخه از عقب قشنگتره

  734. Avatar

    امید

    آوریل 27, 2014 در 3:31 ب.ظ

    خوبه اگه صدای گیربکسش گوش رو اذیت نکنه

  735. Avatar

    محمد

    آوریل 27, 2014 در 3:22 ب.ظ

    این پیکان های جدیداز نظر ظاهرحرف ندارند

  736. Avatar

    ناصر

    آوریل 26, 2014 در 7:43 ب.ظ

    با سلام خدمت دوستان
    به نظر من پیکان حتی بدون هیچ تغییری نسبت به قبل اما با قیمت حداکثر 10 میلیون هم به بازار بیاد بازم ارزش داره.

  737. Avatar

    خشایار

    آوریل 26, 2014 در 2:19 ب.ظ

    امید وارم ماشین خوبی از آب دربیاد… شاید اولش باکلی مشکل مواجه بشید ولی نامید نشین

  738. Avatar

    مجاهد

    آوریل 24, 2014 در 11:34 ب.ظ

    این ماشینم میشه عین تندر 90 یا همون رانا دیدیم اخر قیمت گذاریش چی شد والا خوشتون میاد به مردم دروغ میگین

  739. Avatar

    مجتبی

    آوریل 24, 2014 در 9:38 ب.ظ

    خیلی عالی است در صورتیکه قیمت پایین باشد که بتوانیم خریداری کنیم با تشکر

  740. Avatar

    صدرا

    آوریل 24, 2014 در 8:31 ق.ظ

    کاشی تولید کنندگان خودروی کشورما انقدر مرد باشن که از خانواده های کشته شدگان ارابعه مرگشان معذرت خواهی بکنند

  741. Avatar

    امیر

    آوریل 23, 2014 در 10:00 ب.ظ

    واقعا ک.باید ب حال خود گریست…

  742. Avatar

    علی

    آوریل 23, 2014 در 7:12 ب.ظ

    لیاقت ایرانی بیشتر ازاین نیست ایران خودرو دلش نیومد قالبهای درو سقف وستون رو بندازه دور؟ 8 ماه تو کشور عراق کار می کردم بخدا قسم کارگر ساده بود با پسنداز کارگری سوناتا سوار می شد

  743. Avatar

    امیر حسن

    آوریل 23, 2014 در 4:27 ب.ظ

    قیمت وظاهرش که خیلی خوبه اگه به همین قیمت وارد بازاربشه عالیه

  744. Avatar

    امیر حسن

    آوریل 23, 2014 در 4:27 ب.ظ

    قیمت وظاهرش که خیلی خوبه اگه به همین قیمت وارد بازاربشه عالیه

  745. Avatar

    یاسمین

    آوریل 22, 2014 در 11:24 ب.ظ

    سلام دوست عزیز میشه بگین این پیکان کی به بازار می آید؟؟؟؟؟

    • Avatar

      مدیرسایت

      آوریل 23, 2014 در 12:02 ب.ظ

      سرکار خانم یاسمین , در مورد خودروی پیکان هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از سوی شرکت ایران خودرو یا سایر کمپانی های خودروسازی برای فروش یا تولید پیکان اعلام نگردیده است و این خبر در حد احتمال می باشد .

  746. Avatar

    سهیل

    آوریل 22, 2014 در 9:13 ب.ظ

    یعنی نمیشد درها و اینه بغل و شیشه عقب و جلوشو جدید طراحی میکردین

  747. Avatar

    فریدون

    آوریل 22, 2014 در 7:56 ب.ظ

    طراحی قابل قبولی دارد و برای طبقه متوسط جامعه مناسب است.امیدوارم که با قدرت تولید شود البته اگه گرانش نکنند.

  748. Avatar

    رضا

    آوریل 22, 2014 در 12:32 ق.ظ

    پیکان جدید برای نو کردن ناوگان تاکسیرانی کل کشور برای رانندگان گرفتار تاکسی با این وضع درآمد و تورم از لحاظ تأمین و نگهداری و هزینه های جانبی و استحکام انتخابی خوبیست .

  749. Avatar

    حسن

    آوریل 20, 2014 در 8:09 ب.ظ

    هر چیز که خوار آی روزی بکار آی شما که گفتین پیکان خاحافظ پس چی ش٪

  750. Avatar

    ail

    آوریل 20, 2014 در 7:35 ب.ظ

    کی به فروش می رسه

  751. Avatar

    mostafa

    آوریل 20, 2014 در 4:09 ب.ظ

    فوق العاده است اگه اسمش همون پیکان بمونه

  752. Avatar

    احسان

    آوریل 19, 2014 در 10:58 ب.ظ

    میخواستم سوال کنم که شما واقعا روانی هستید یا نقش روانی ها رو بازی میکنید که خودتونم باور کردید

  753. Avatar

    stm

    آوریل 19, 2014 در 10:57 ب.ظ

    خوب است

  754. Avatar

    علی عبادی

    آوریل 19, 2014 در 7:43 ب.ظ

    این طرح پیکان مدل جدید خیلی عالی هست می خواستم از شرایط ثبت نام با خبر بشوم.باتشکر ازتولید تمام ایرانی

  755. Avatar

    farshid

    آوریل 19, 2014 در 10:23 ق.ظ

    واقعا محشر شده!!!!!!!!!
    همه ایرانیا میدونن ک خودروییی به مقاومت پیکان هنوز نیومده…اگه فروشش شروع بشه مطمئنم اولین خریدارش خودمم!!!!
    فدااااا مدااااا

  756. Avatar

    بابک

    آوریل 19, 2014 در 12:50 ق.ظ

    به نظر من اگه پیکان جدید بیا قیمت ماشین های دیگه کمی پائین میاد در ضمن اگه ارزون باشه برای قشر کم در آمد خوبه پس تولید بشه خوبه

  757. Avatar

    متین