Connect with us

چطور اپل واچ گمشده را پیدا کنیم؟

منتشر شده

در

پیدا کردن اپل واچ گمشده

جستجو برای پیدا کردن اپل واچ در مواقعی که فراموش کرده ایم آن را کجا گذاشته ایم، روش هایی دارد که در این مقاله سعی داریم با آنها آشنا شویم. پیدا کردن اشیای گمشده همیشه یکی از چالش های زندگی شلوغ ماست ولی برای پیدا کردن گجت ها که اجزای جدایی ناپذیر زندگی امروزه ما هستند روش هایی وجود دارد که آشنا شدن با آنها سبب می شود کمتر دچار سردرگمی شویم. گجت گران قیمتی مثل اپل واچ شاید در روزهای اول استفاده، تمام توجه ما را به خود اختصاص دهد که مراقب باشیم آن را گم نکنیم یا در جای امنی بگذاریم. اما بعد از مدتی عادت کردن به آن، گم کردن آن به تعدد اتفاق خواهد افتاد. با فعال کردن قابلیت Find My Watch کمتر نگران از دست دادن اپل واچ خود باشید.

مراحل فعال کردن گزینه پیدا کردن اپل واچ

لیست قیمت اپل واچ

مراحل فعال کردن Find My Apple Watch بر روی اپل واچ

باید توجه داشته باشید که فعال کردن قابلیت پیدا کردن اپل واچ به این معنا نیست که به آن بی توجه شوید، این تنظیمات فقط میتواند زمان جستجوی شما برای یافتن ساعتتان را کاهش دهد. این تنظیمات علاوه بر اپل واچ بر روی آیفون هم قابل اجراست. برای تنظیم کردن گزینه پیدا کردن مراحل زیر را دنبال کنید:

1.     ابتدا بر روی اپل واچ ابتدا به بخش تنظیمات (Setting) بروید.

2.     بر روی گزینه Find My که در پایین صفحه قرار دارد بزنید.

3.     گزینه Find My iPhone را روشن نمایید.

4.     گزینه Enable Offline Finding را هم روشن کنید.

5.     در نهایت، Send Last Location را هم روشن کنید.

پیدا کردن اپل واچ با استفاده از آیفون

چطور اپل واچ را با استفاده از آیفون پیدا کنیم؟

در این مرحله باید برنامه Find My را بر روی آیفون خود اجرا کنید. (این برنامه به صورت پیش فرض بر روی گوشی آیفون نصب شده است). سپس بر روی گزینه Devices که در قسمت پایین گزینه ها قرار دارد بزنید. در میان این لیست بر روی گزینه اپل واچ خود کلیک کنید. پس از طی این مراحل، این اپلیکیشن با نشان دادن نقشه، به شما مکانی که اپل واچتان آنجا قرار دارد را نشان می دهد. توجه کنید که این مکان تقریبی بوده و این نقشه مکان کاملا دقیق را نشان نمی دهد. در صورتی که اپل واچ از اینترنت LTE استفاده کند این برنامه می تواند مکان لحظه ای اپل واچ شما را نشان دهد.اما اگر اپل واچ به اینترنت وای فای متصل باشد می تواند بر حسب ساعت محلی را که ساعت شما در آنجا قرار دارد را به شما نشان دهد. توجه به این نکته ضروری است که این مکان یابی تا پیش از تمام شدن شارژ اپل واچ شما امکان پذیر است. بعد از تمام شدن شارژ ساعت، شما تنها می توانید مکانی را که آخرین بار ساعت در آنجا قرار داشته را بدانید.

اگر شما به هر دلیلی به آیفون خود دسترسی ندارید یا همزمان موبایل آیفون خود را هم گم کرده اید بهتر است به سایت iCloud.com بروید و با استفاده از اپل آیدی خود وارد شوید. سپس با کلیک بر روی Find iPhone و استفاده از منوی All Devices از منوی بالای سایت، اپل واچ خود را انتخاب کنید.

اگر در هر صورت نتوانستید اپل واچ خود را پیدا کنید می توانید با استفاده از سایت iCloud.com گزینه Lost Mode را انتخاب کنید و گزارش گم شدن ساعتتان را بدهید. همچنین این گزینه بر روی آیفون هم با عنوان Mark as Lost در قسمت Find My وجود دارد. در هر دو قسمت توضیح داده شده می توانید اطلاعات موجود بر روی اپل واچ خود را با انتخاب گزینه Erase پاک کنید تا فرد پیدا کننده نتواند از اطلاعات شما سواستفاده کند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. آراد رضایی

    جولای 25, 2020 در 1:50 ب.ظ

    ممنون از توضیحاتتون برای یافتن apple watch گمشده، به امید روزی که بتونیم apple Socks گمشدمون رو با آیفون پیدا کنیم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار