Connect with us

کارت حافظه میکرو اس دی سن دیسک 400 گیگابایتی رونمایی شد

منتشر شده

در

کارت حافظه میکرو اس دی سن دیسک 400 گیگابایتی رونمایی شد

کمپانی سن دیسک که به عنوان یکی از شرکت های فعال در نمایشگاه MWC 2018 حضور داشت، جدیدترین کارت حافظه میکرو اس دی خود را با نام 400GB SanDisk Extreme UHS-1 رونمایی کرد. این کارت میکرو اس دی به عنوان سریع ترین مموری کارت بازار موبایل شناخته شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی سن دیسک

لیست قیمت کارت حافظه

کارت حافظه 400 گیگابایتی سن دیسک یک مموری کارت از نوع microSDXC بوده و در جهت نیاز روز افزون کاربران در خصوص افزایش فضای ذخیره سازی گوشی موبایل ها طراحی و تولید شده است به طوری که کاربران می توانند در کمتر از چند ثانیه محتوا را جابه جا کنند.

کارت حافظه میکرو اس دی سن دیسک

طبق ادعاء کمپانی SanDisk این کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی می تواند با سرعت 160 مگابایت بر ثانیه ‌ای خود، بیش از 50 درصد سریع تر از کارت حافظه های فعلی بازار موبایل باشد. علاوه بر این سرعت نوشتن این کارت microSD نیز 90 مگابایت بر ثانیه خواهد بود.

کارت حافظه سن دیسک

کارت حافظه 400GB SanDisk Extreme UHS-1 با هدف ارائه عملکرد سریع انتقال داده ها طراحی شده است؛ که مورد نیاز اپلیکیشن های محتوا محورخواهد بود. محتوا می تواند شامل فایل‌ های چندرسانه‌ای 4K و تجربیات واقعیت مجازی باشد. کمپانی سن دیسک همچنین این کارت حافظه جدید را بسیار ایمن و مستحکم ساخته است تا در برابر نفوذ گرد و غبار، اشعه ایکس و شوک‌ های خطرناک بتواند مقاوم باشد.

مموری کارت اس دی سن دیسک

قیمت کارت حافظه سن دیسکExtreme UHS-1 در بازار موبایل برابر با 300 دلار بوده، همچنین یکی از جدیدترین گوشی موبایل هایی که از این کارت حافظه پشتیبانی می کند اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس 9 می باشد که به تازگی توسط کمپانی Samsung معرفی شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت حافظه میکرو اس دی سن دیسک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. رسول پناهی

    مارس 3, 2018 در 10:09 ق.ظ

    کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی سن دیسک واقعا فوق العادست ای کاش زودتر به فروش می رسید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار