Connect with us

کارت شبکه گیگابایت CLN4M34 مناسب برای سیستم های تحت شبکه داخلی

منتشر شده

در

کارت شبکه گیگابایت CLN4M34 مناسب برای سیستم های تحت شبکه داخلی

کارت شبکه یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری است، که وجود آن برای کامپیوتر و لپ تاپ ضروری می باشد. کارت شبکه با عملکردی که دارد سبب می شود دستگاه به اینترنت و یا شبکه محلی متصل شود. کارت شبکه با دریافت سیگنال الکتریکی از کابل شبکه می تواند دیتای قابل قبول کامپیوتر را فراهم کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت شبکه گیگابایت CLN4M34

لیست قیمت کارت شبکه

کمپانی Gigabyte که یکی از شرکت های فعال در بازار کالاهای دیجیتال می باشد به تازگی یکی دیگر از کارت شبکه خود را به بازار تجهیزات شبکه معرفی کرده است. این آداپتور شبکه که نامCLN4M34دارد، قرار است به زودی به لیست قیمت محصولات گیگابایت افزوده شود.

با توجه به قابلیت های اعلام شده توسط شرکت گیگابایت، کارت شبکه Gigabyte CLN4M34 دارای 4 خروجی 10 گیگابیتی LAN بوده و بر اساس یک تراشه Mellanox ConnectX-4 طراحی شده است. لازم به ذکر است این تراشه توسط هیت سینک و به همراه یک فن خنک خواهد شد.

آداپتور شبکه گیگابایت CLN4M34

اندازه کارت شبکه Gigabyte CLN4M34 برابر با 130 × 68.9 میلی متر بوده، و چهار رابط 10GbE SFP28 موجود در کارت شبکه گیگابایت CLN4M34 به وسیله اینترفیس PCIe x16 (Gen3 x16 bus) ارتباط خود را با سیستم تامین می کنند، که باعث می شود به سرعت قابل توجهی دست پیدا کنند.

با توجه به کارایی های این آداپتور شبکه، کاربران می توانند از این کارت شبکه گیگابایت در سرور، سیستم های تحت شبکه داخلی، ارائه دهنده های سرویس استفاده کنند، چرا که کارایی این کارت شبکه فراتر از یک محصول خانگی می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت شبکه گیگابایت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مسعود فرحبخش

    فوریه 21, 2018 در 10:03 ق.ظ

    خبرهای خوب و به روزی از کالاهای آی تی درج می کنید واقعا عالی و بی نظیرند لااااایک آی تی بازار

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار