لپ تاپ

جدیدترین کروم بوک اچ پی هیبریدی و باکیفیت

نسخه جدید کروم بوک اچ پی X360 با قابلیت های جدیدتری راهی بازار لپ تاپ خواهد شد. کروم بوک جدید hp با بهره مندی از پردازنده نسل هشتم اینتل می تواند نسبت به نسخه قبلی عملکرد بهتری را برای کاربران داشته باشد. کمپانی HP یکی از تولید کنندگان قدیمی لپ تاپ است که تا کنون چندین مدل از کروم بوک های جدید و حرفه ای خود را به بازار عرضه کرده است؛ کروم بوک X360 14 نیز به عنوان بهترین Chromebook اچ پی می تواند فروش خوبی را داشته باشد.

لپ تاپ هیبریدی اچ پی

لیست قیمت لپ تاپ

شرکت اچ پی با معرفی نسخه جدید لپ تاپ X360 ادعا می کند این لپ تاپ، باریک ترین کروم بوک هیبریدی بازار است که می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جذب کند. البته لازم به ذکر است کروم بوک x360 14 با داشتن قطعات سخت افزاری خوب و قدرتمند از پس نیاز کاربران حرفه ای نیز بر خواهد آمد.

تفاوت اصلی کروم بوک اچ پی X360 14 با نسخه قدیمی یعنی X360 در اندازه نمایشگر آنها می باشد به این صورت که مدل جدیدتر به جای نمایشگر 11 اینچی X360 به صفحه نمایش 14 اینچی مجهز شده است و با قابلیت چرخش 360 درجه ای که دارد می تواند در 4 جهت مختلف در اختیار شما قرار بگیرد.

کروم بوک هیبریدی اچ پی x360 14

صفحه نمایش لمسی کروم بوک HP X360 14 یک نمایشگر فول اچ دی است که از کیفیت رنگ بالایی نیز برخوردار می باشد، و پردازنده های نسل هشتم Core i3 و Core i5 اینتل نیز با سرعت فوق العاده ای اطلاعات را پردازش خواهند کرد.

از درگاه های موجود در کروم بوک اچ پی ایکس 360 14 می توان به دو درگاه یو اس بی تایپ C، یک درگاه USB نوع A اشاره کرد، البته یک اسلات کارت میکرو اس دی نیز در این لپ تاپ موجود می باشد، به طوری که کاربران می توانند بدون استفاده از رم ریدر از کارت میکرو SD استفاده نمایند. 8 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه SSD نیز از دیگر مشخصات فنی این لپ تاپ خواهد بود.

کروم بوک اچ پی x360 14

کروم بوک اچ پی X360 14 به مراتب حرفه ای تر از نسخه اصلی می باشد، چرا که کمپانی اچ پی X360 14 را مبتنی بر مدل کروم بوک X2 طراحی کرده است. علاقمندان می توانند هم اکنون این کروم بوک هیبریدی را از وب سایت شرکت اچ پی پیش خرید نمایند، اما طبق خبرهای منتشر شده قیمت پایه کروم بوک اچ پی X360 14 برابر با 599 دلار بوده و قرار است از 29 مهرماه راهی بازار لپ تاپ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا