Connect with us

کنسول بازی ابری مایکروسافت رونمایی شد

منتشر شده

در

کنسول بازی ابری مایکروسافت رونمایی شد

استقبال بی نظیر کاربران از سرویس استریم بازی، کمپانی های تولید کننده کنسول بازی را به این وا داشت که فعالیتشان را در این زمینه گسترش دهند. هم اکنون سرویس استریم بازی اختصاصی کمپانی مایکروسافت به تازگی با نام Project xCloud معرفی شد و قرار است از سال 2019 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کنسول بازی ابری مایکروسافت

لیست قیمت کنسول بازی

سرویس استریم بازی Project xCloud به کاربر این امکان را می دهد که بازی های با کیفیت کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس را بروی گوشی، تبلت و کامپیوتر بازی کنند؛ همچنین فناوری Project xCloud با بهره گیری از تکنولوژی گیمینگ مایکروسافت بروی بستر سرویس های ابری فوق پیشرفته Azure مایکروسافت می تواند دنیای بازی های دیجیتال را متحول کند. اجرای بازی Halo با حداکثر جزییات بروی یک تبلت بدون کارت گرافیک برای بسیاری از کاربران جالب و جذاب خواهد بود.

تکنولوژی Project xCloud مایکروسافت در کنار یک سرویس اینترنت پرسرعت می تواند بازی های حرفه ای را به شکل استریم‌ شده، روی پلتفرم ‌های مختلف مانند موبایل و تبلت اجرا کند، به طوری که دیگر نیازی به داشتن کنسول بازی یا کامپیوتر نخواهید بود.

تکنولوژی project xcloud مایکروسافت

اگر این تکنولوژی در گوشی موبایل یا تبلت راه اندازی شود، کاربر به راحتی می تواند توسط دسته بازی وایرلس بازی های سنگین را بازی کند حتی در نبود دسته بازی هم شما می توانید با رابط کاربری لمسی که بر روی صفحه نمایش موبایل یا تبلت موجود می باشد بازی ها را کنترل کنید.

طبق اعلام کمپانی مایکروسافت سرویس Project xCloud بسیار پروژه بزرگ و پرهزینه ای می باشد به همین علت توسعه کامل آن زمان بر خواهد بود و قرار است در سال 2019 به صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

ا دیدگاه

  1. مروارید

    اکتبر 31, 2018 در 1:13 ب.ظ

    امیدوارم هر چه زودتر این سرویس راه اندازی بشه واقعا کنسول بازی ها خیلی قیمتشون گرون شده و دیگه خریدنشون مقرون به صرفه نیست .

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار