Connect with us

کیبورد وایرلس لاجیتک Ergo K860 دارای طراحی ارگونومیک

منتشر شده

در

کیبورد وایرلس لاجیتک ergo K860 دارای طراحی ارگونومیک

شرکت سوئیسی لاجیتک که در تولید قطعات جانبی کامپیوتر مانند کیبورد، موس، هدست، ام ‌پی ‌تری پلیر و حتی گوشی موبایل مهارت چشمگیری دارد، به تازگی کیبورد جدیدی را معرفی کرده است، که با داشتن ظاهری متفاوت نسبت به سایر صفحه کلیدهای بازار آی تی می تواند برای کاربران عملکرد بهتری داشته باشد.

کیبورد وایرلس لاجیتک ergo K860 دارای طراحی ارگونومیک

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

کیبورد لاجیتک Ergo K860 از نظر ظاهری تقریبا شبیه به صفحه کلید ارگونومیک مایکروسافت بوده و هر دو محصول دارای فضای خالی خوبی در قسمت زاویه دار هستند، طراحی Ergo K860 نیز به صورت دو قسمتی بوده و وجود پد قابل تنظیم در کنار کیبورد ارگو K860 نیز سبب می شود کاربران در حین تایپ کردن دردی را در مچ دستانشان احساس نکنند؛ همچنین زاویه دار شدن این صفحه کلید Logitech نیز به درست قرار کردن دستان کاربر در حین تایپ کردن کمک خواهد کرد.

کیبورد وایرلس لاجیتک ergo K860 معرفی شد

ممکن است طراحی کیبورد وایرلس ارگونومیک لاجیتک Ergo K860 در نگاه اول برای خیلی از کاربران و خریداران عجیب به نظر برسد؛ اما علاوه بر مچ دست، گردن، دست ها و شانه ها نیز در حین تایپ کردن فشار کمتری را تحمل خواهند کرد، البته لازم به ذکر است قسمت استراحتگاه مچ دست در کیبورد ارگو K860 قابل تنظیم بوده به طوری که می توانید در هنگام تایپ کردن از میزهای پایه بلند نیز استفاده نمائید.

قابلیت متصل شدن کیبورد وایرلس لاجیتک Ergo K860 به 3 دستگاه:

از دیگر قابلیت های کیبورد بی سیم Ergo K860 لاجیتک می توان به قابلیت جفت شدن آن با سه دستگاه اشاره کرد؛ البته با وجود لیبل های اشتراکی در دکمه های استارت و Alt سبب می شود این صفحه کلید به کامپیوتر مک اپل نیز متصل شود.

کمپانی لاجیتک در ساخت صفحه کلید Ergo K860 از مکانیزم موجود در کیبورد MX Keys و Craft Keyboard استفاه کرده است، و ارگو Ergo K860 همانند آنها به کلید های نرمی مجهز شده است که اگر تایپیست کار حرفه ای باشید در مدت زمان کوتاهی می توانید متن های زیادی را تایپ کنید.

قیمت کیبورد وایرلس لاجیتک ergo K860

کیبورد لاجیتک Ergo K860 به نام پد نیز مجهز شده است و از طریق بلوتوث یا گیرنده ای که درون جعبه قرار گرفته به سیستم متصل خواهد شد. طبق اعلام کمپانی سازنده نیرورسانی به این کیبورد بر عهده دو باتری نیم قلمی است، و عمر باتری ها نیز به مصرف روازنه کاربر از کیبورد بستگی دارد. قیمت کیبورد لاجیتک ارگو K860 برابر با 130 دلار می باشد که هم اکنون می توانید از سایت رسمی لاجیتک و آمازون آن را خریداری کنید.

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر لاجیتک

ا دیدگاه

  1. سمیرا

    ژانویه 18, 2020 در 10:53 ق.ظ

    طراحی زاویه دار کیبورد وایرلس ارگونومیک لاجیتک Ergo K860 واقعا کار تایپ کردن برای ما آسون می کنه و خیلی راحت تر می تونیم تایپ کنیم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار