قطعات کامپیوتر

کیبورد وایرلس کورسیر K83 مناسب تایپ در نور کم

کیبورد یکی از قطعات اصلی کامپیوتر است که بدون آن تایپ کردن برای کاربران امکان پذیر نیست، بنابراین انتخاب یک صفحه کلید حرفه ای می تواند سرعت عمل شما را در هنگام تایپ افزایش دهد. کمپانی کورسیر جزء یکی از شرکت های نام آشنا تولید کننده لواز جانبی گیمینگ و قطعات کامپیوتر می باشد که با عرضه محصولات جدید و منحصر به فرد اغلب فروش خوبی را در بازار آی تی از آن خود می کند.

کیبورد وایرلس کورسیر k83 در بازار آی تی

کیبورد وایرلس K83 یکی دیگر از جدیدترین محصولات کمپانی کورسیر است که به تازگی به لیست قیمت کالاهای این شرکت افزوده شد. این صفحه کلید در ابتدا عرضه توانست نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند چرا که طراحی ایده آل، وزن سبک و کلید های منعطف و روان آن می تواند برای کاربران بسیار خوشایند واقع شود.

کیبورد وایرلس کورسیر k83 معرفی شد

ویژگی های کیبورد وایرلس کورسیر K83 :

کمپانی Corsair در طراحی صفحه کلید وایرلس K83 از چراغ های LED سفید رنگ استفاده کرده است که نورافشانی رنگ سفید در مکان های کم نور و تاریک می تواند زیبایی خاصی را برای این کیبورد کورسیر به ارمغان بیاورد؛ البته این شرکت تصمیم دارد در کنار زیبایی ظاهری صفحه کلید K83، راحتی را نیز به کاربرانش ارائه دهد به طوری که وجود یک تاچ پد دایره ای بزرگ امکان اسکرول را ساده تر می کند و دکمه های کلیک راست و چپ که در پایین تاچ پد تعبیه شده اند دسترسی را برای شما راحت تر خواهند کرد. وجود یک جوی استیک آنالوگ برای مرور راحت تر محتوا و دسترسی به منوها در صفحه کلید وایرلس کورسیر K83 سبب متفاوت شدن آن نسبت به سایر کیبوردهای کورسیر شده است.

قیمت کیبورد وایرلس کورسیر k83

کیبورد بیسیم کورسیر K83 سازگار با پورت یو اس بی بوده و از طریق دانگل به سیستم شما متصل خواهد شد اما اگر کامپیوترتان فاقد پورت USB است می توانید از بلوتوث برای اتصال استفاده نمائید. یکی دیگر از ویژگی های صفحه کلید وایرلس K83 قابلیت رمزگذاری بیسیم 128 بیتی AES است که سبب می شود اطلاعات شخصی شما محفوظ بماند.

کیبورد وایرلس کورسیر k83 مجهز به چراغ ال ای دی

پس از هر بار شارژ شدن کیبورد بیسیم جدید کورسیر می تواند به صورت مداوم 40 ساعت در اختیار شما قرار بگیرد؛ همچنین امکان شخصی سازی کیبورد K83 نیز از طریق نرم افزار CORSAIR iCUE وجود خواهد داشت در نتیجه می توانید بخش های مختلفی چون جوی استیک آنالوگ، نور پس زمینه یا تاچ پد را از این طریق تنظیم و سفارشی سازی نمائید.

کیبورد وایرلس حرفه ای کورسیر k83

کیبورد کورسیر K83 در حال حاضر در بازار قطعات کامپیوتر موجود بوده و هم اکنون می توانید به صورت اینترنتی نیز آن را خریداری کنید.

لیست قیمت کیبورد کورسیر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا