قطعات کامپیوتر

جدیدترین کیبورد و موس وایرلس ریزر مخصوص ایکس باکس وان

کمپانی نام آشنا ریزر که تاکنون برای گیمر ها محصولات بی نظیری را عرضه کرده است، به تازگی اولین موس و کیبورد وایرلس مخصوص ایکس باکس وان خود را به بازار آی تی معرفی نمود. موس و کیبورد جدید ریزر به زودی با نام Turret در درسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

موس و کیبورد وایرلس ریزر تورت مناسب ایکس باکس وان

اکثر گیمرها معتقدند که در بازی های شوتر، رقابت موس و کیبورد با گیم پد عادلانه نیست و کسی که از موس و کیبورد استفاده می کند، به راحتی می تواند برنده مسابقه شود؛ به طوری که در بازی های کراس پلتفرمی مانند فورتنایت می توان شاید این موضوع بود، این امر سبب شد کمپانی های تولید کننده لوازم جانبی گیمینگ به فکر طراحی و تولید کیبورد و موس مخصوص ایکس باکس وان باشند تا نیاز گیمرها را در گیمینگ برطرف نمایند.

اولین کیبورد و موس مخصوص ایکس باکس وان ریزر معرفی شد :

شرکت Razer همکاری خود را با کمپانی مایکروسافت آغاز کرده است؛ حاصل این همکاری موس و کیبورد بی سیم Razer Turret می باشد، این محصول توسط یک دانگل مشترک با ارتباط 2.4 گیگاهرتزی به کنسول بازی Xbox One متصل می شود و شرایط بازی های کراس پلتفرم (بین کنسول بازی و کامپیوتر) را عادلانه تر خواهد کرد، همچنین با هر بار شارژ می تواند تا 40 ساعت به طور مداوم به فعالیت خود ادامه دهد.

موس و کیبورد وایرلس ریزر تورت برای گیمرها

با توجه به اینکه موس و کیبورد وایرلس Razer Turret با همکاری مایکروسافت توسعه یافته است، علاوه بر نورپردازی Xbox Dynamic Lighting به نورپردازی اختصاصی Razer Chroma lighting نیز مجهز شده است که امکان انتخاب 16.8 میلیون ترکیب رنگ و افکت مختلف را برای کاربران فراهم می نماید

موس و کیبورد بی سیم ریزر تورت رونمایی شد

کلید های مکانیکی کیبورد ریزر تورت قادر هستند تا 80 میلیون بار فشار را به راحتی تحمل کنند، همچنین برای دسترسی به داشبورد ایکس باکس وان یک دکمه نیز با نام Xbox بر این روی این کیبورد تعریف شده است.

قیمت موس و کیبورد بی سیم ریزر تورت

از نظر ظاهری کیبورد بی سیم ریزر تورت به گونه ای طراحی شده که موس پد نیز در کنار آن جای گرفته است، به طوری که پس از استفاده به صورت کشویی در داخل کیبورد جای می گیرد. موس وایرلس Turret نیز بر اساس مدل Mamba شرکت ریزر طراحی شده و به سنسور اپتیکال نسل پنجم و دکمه های مکانیکی با دوام حداقل 50 میلیون بار فشار مجهز می باشد. این محصولات جدید ریزر نیز با ویندوز 10 هم سازگار خواهند بود. قیمت کیبورد و موس  وایرلس ریزر تورت پس از عرضه به بازار قظعات کامپیوتر نیز برابر با 250 دلار می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کمپانی ریزر همیشه نسبت به سایر شرکت های تولیدکننده قطعات گیمینگ، محصولات حرفه ای تری رو راهی بازار کنسول بازی میکنه امیدوارم هر چه زودتر موس و کیبورد وایرلس Razer Turret نیز در دسترس ما گیمرها قرار بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا