Connect with us

کیس کولر مستر MasterCase H100 کوچک اما حرفه ای

منتشر شده

در

کیس کولرمستر mastercase h100 کوچک اما حرفه ای

تمام محصولات کمپانی کولر مستر با داشتن قطعات سخت افزاری قدرتمند از محبوبیت بالایی در بازار آی تی برخودار هستند، به تازگی این شرکت فعال نام آشنا یکی دیگر از جدیدترین کیس های خود را با نام MasterCase H100 به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرده است، این کیس کوچک Cooler Master نسبت به اندازه کوچکی که دارد عملکرد بی نظیری خواهد داشت.

ویژگی کیس کولرمستر mastercase h100

لیست قیمت کیس کامپیوتر

کیس مسترکیس H100 کولر مستر برای اولین بار در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شد، ولی ظاهر منحصر به فرد و کارایی خوب این محصول توانست این بار هم در مراسم معرفی نظر حاضرین را به خود جلب نماید. هدف کمپانی سازنده از این محصول مخاطب قرار دادن خریدارانی است که به دنبال کیس های منحصر به فرد می باشند.

ویژگی های منحصر به فرد کیس کولرمستر MasterCase H100 :

طراحی کیس MasterCase H100 تقریبا شبیه مدل های قبلی بوده اما با تفاوت های چشمگیری به بازار قطعات کامپیوتر عرضه خواهد شد. این کیس جدید و کوچک کولر مستر با پشتیبانی از مادربرد های Mini-ITX می تواند به عنوان کامپیوتر کوچک مخصوص بازی، در اتاق کار و یا جاهای دیگر مورد استفاده قرار بگیرد، البته کاربرد آن تنها برای بازی تعریف نشده، اما می توان با اسمبل کردن به یک سیستم Mini-ITX قدرتمند، در بازی نیز از آن استفاده نمود.

قیمت کیس کولرمستر mastercase h100

ابعاد کیس کولر مستر MasterCase H100 برابر با 312 * 216 *301 میلی متر می باشد، و در جلوی آن نیز یک فن بزرگ 20 سانتی متری تعبیه شده است، که تهویه تمام کیس را بر عهده خواهد داشت؛ همچنین این کیس Cooler Master می تواند از خنک کننده های بادی پردازنده، با ارتفاع حداکثر 83 میلی متر، کارت گرافیک هایی به طول 210 میلی متر و منابع تغذیه ای به طول حداکثر 210 میلی متر پشتیبانی نماید.

کیس کولرمستر mastercase h100

فن خنک کننده 20 سانتی متری جلوی کیس مسترکیس H100 دارای دیود های LED RGB است؛ بدین ترتیب نمای ظاهری جلوی کیس زیبا تر خواهد بود. اندازه این کیس کولر مستر به گونه ای است که کاربر باید به اندازه تمام قطعات سخت افزاری آن از جمله کارت گرافیک، پاور، مادربرد … توجه نماید. قیمت کیس MasterCase H100 برابر با 65 یورو می باشد، که قرار است به زودی به لیست قیمت محصولات کولر مستر اضافه شود.

لیست قیمت کیس کولر مستر

ا دیدگاه

  1. سیاوش

    جولای 13, 2019 در 10:36 ق.ظ

    کیس کولر مستر چه تو ابعاد بزرگ تولید بشه چه کوچیک واقعا فوق العادست منکه خیلی راضیم از محصولات این شرکت لااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار