Connect with us

گوشی ردمی K30 شیائومی رقیب پرچمداران بزرگ 2020

منتشر شده

در

گوشی ردمی K30 شیائومی رقیب پرچمداران بزرگ 2020

گوشی شیائومی ردمی 550 دلاری در رده بهترین گوشی های پرچم دار سال 2020 از نظر کیفیت دوربین قرار گرفته است. سایت DxOMark در گزارشی اعلام کرد گوشی ردمی K30 پروزوم دوربین پرقدرتی دارد که توانسته در رتبه دهم برترین گوشی های پرچم دار از لحاظ کیفیت دوربین قرار بگیرد.این وب سایت در سال های اخیر گوشی های هوشمند را از نظر عملکرد دوربین مورد بررسی قرار می دهد و در این میان رده بندی خود را در گزارش هایی منتشر می کند. شرکت DxOMark گوشی های هوشمند را در شرایط گوناگونی تست می کند و به تمام نکات ریز و درشتی که در عکاسی و فیلمبرداری حائز اهمیت هستند امتیاز می دهد، به گونه ای که گزارشات منتشر شده این وبسایت بسیار قابل اعتماد می باشند.

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی کی 30

لیست قیمت گوشی شیائومی

ویژگی های فنی گوشی شیائومی ردمی K30

در گزارش اخیر منتشر شده توسط سایت DxOMark گوشی ردمی K30 که یکی از اقتصادی ترین گوشی های پرچمدار بازار است، را مورد بررسی قرار داده. در این گزارش اعلام شد گوشی هوشمند شیائومی مدل ردمی K30 دارای پردازنده پرقدرت اسنپدراگون 865  بوده. دوربین چهارگانه این گوشی شامل دوربین اصلی این 64 مگاپیکسل، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسل، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق را پشتیبانی می کند. همچنین این گوشی در وضوح 8K با سرعت 30/24  فریم بر ثانیه و در وضوح 4K با سرعت 60/30  و در وضوح FHD با سرعت 240/120/60/30  فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. گوشی ردمی K30 با دارا بودن این مشخصات فوق العاده توانست بهترین گوشی های بازار را به لحاظ دوربین پشت سر بگذارد.

عملکرد بی نظیر دوربین گوشی ردمی کی 30

دوربین گوشی ردمی با عملکرد بی نظیر

در امتیاز دهی به دوربین گوشی Redmi K30 این گوشی در جایگاهی بالاتر از گلکسی اس 20 پلاس، آیفون 11 و وان پلاس 8 پرو و در رقابت نزدیک با پرچمدارانی مثل مدل های برتر هوآوی قرار گرفت.

در بخش فوکوس خودکار، نوردهی، نمایش جزئیات، بزرگ نمایی و محو نمودن تصویر بیشترین امتیاز در این گزارش به ردمی کی 30 تعلق گرفته. در بخش تصویر ویدئویی نمایش رنگ، نوردهی کلی، بافت سوژه ها، لرزش گیر و نمایش دقیق جزئیات گوشی شیائومی مدل ردمی K30 امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده. طبق بررسی های انجام شده مواردی که سایه قرمز یا عملکرد ناپایدار فوکوس در ویدئو دیده شد به علت حرکت دادن گوشی بوده و اگر در موقع فیلم برداری این گوشی ثابت نگه داشته شود این موارد به حداقل خود خواهد رسید. در رقابت بین گوشی های موجود در بازار به علت افزایش بالای قیمت گوشی موبایل، گوشی اقتصادی شیائومی ردمی کی 30 جایگاه بسیار خوبی را در بازار به دست آورده است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. نازلی امیری

    جولای 30, 2020 در 12:21 ب.ظ

    خوشحالم برند جدید و محبوبی به اسم شیائومی به بازار گوشی موبایل اضافه شده و رقیبی برای پرچمدارانی چون اپل و سامسونگ بوجود اومده، گوشی شیائومی ردمی K30 مشخصه که هم از لحاظ طرح و کیفیت و برنامه نویسی متفاوت و نوآورانه است

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار