Connect with us

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ایکس ‌کاور فیلد‌پرو ضدآب و مقاوم

منتشر شده

در

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ایکس ‌کاور فیلد‌پرو ضدآب و مقاوم

کمپانی سامسونگ برخی از جدیدترین محصولات خود را در طی کنفرانسی که به تازگی برگزار نمود، معرفی کرد؛ اما در کنار لپ تاپ های گلکسی بوک Flex ،Ion و گوشی موبایل تاشوی جدیدش، اسمارت فون قدرتمند دیگری را به صورت رسمی با نام XCover FieldPro در معرض دید قرار داد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ایکس ‌کاور فیلد‌پرو

لیست قیمت گوشی موبایل

گوشی موبایل سامسونگ XCover FieldPro با مقاومت بالایی که دارد، توانست در گروه گوشی موبایل های فوق مقاوم قرار بگیرد، همچنین می تواند رقیب جدی برای گوشی موبایل های کاترپیلار نیز شود؛ البته شایان ذکر است پسوند پرو در تلفن های هوشمند جدید نشان دهنده افزایش سایز صفحه نمایش آنها است، اما در گوشی ایکس ‌کاور فیلد‌پرو نشان دهنده فوق حرفه ای بودن آن می باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی ایکس ‌کاور فیلد‌پرو مناسب ماموران دولت:

موبایل سامسونگ XCover FieldPro با مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارد، می تواند برای ماموران دولت بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشد، همچنین این اسمارت فون دارای استاندارد MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا است، بدین ترتیب در شرایط نامطلوب و ضربه ‌های شدید نیز دوام خواهد آورد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی XCover FieldPro همچنین به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار بهره شده است. طبق اعلام کمپانی سامسونگ نیز، موبایل گلکسی Xcover FieldPro می ‌تواند به ‌مدت نیم‌ ساعت بدون هیچ مشکلی در عمق 1/5 متری آب نیز به فعالیت خودش ادامه دهد.

قابلیت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ایکس ‌کاور فیلد‌پرو

باتری این گوشی قدرتمند سامسونگ برابر با 4500 میلی‌آمپرساعت است که با وجود باتری دوم می توانید پس اتمام شارژ، آن را تعویض نمائید. روی بدنه‌ این تلفن هوشمند نیز،‌ پین‌ های خاصی موجود می باشد؛ این پین ‌ها امکان قرارگیری ایکس ‌کاور فیلدپرو را روی داک شارژ فراهم می‌ کنند تا به ‌راحتی شارژ شود.

رونمایی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ایکس ‌کاور فیلد‌پرو

گوشی گلکسی Xcover FieldPro دارای سیستم‌ عامل اندروید 9 پای بوده و طبق اخبار رسمی، اندروید 10 در آینده برای آن منتشر خواهد شد. علاوه بر این موبایل Xcover FieldPro به‌ لطف بهره‌ مندی از پلتفرم ناکس (Samsung Knox) امنیت بسیار بالایی دارد. پلتفرم ناکس، گوشی ‌ها را در برابر تهدید های امنیتی، بلافاصله پس از اجرای آنها محافظت می ‌کند. درواقع هر فایلی که در حال اجرا باشد، توسط این سیستم مورد بررسی قرار می‌ گیرد تا امنیتش تأیید شود. اگر محتوایی در گوشی کاربر دارای خطر امنیتی باشد، Knox به‌ صورت خودکار آن‌ را شناسایی و با آن مقابله خواهد کرد.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار