موبایل

گوشی شارپ Aquos R5G رقیب جدید موبایل های سامسونگ

شرکت ژاپنی شارپ که در طراحی و تولید محصولات الکترونیکی مانند تلویزیون، مانیتور، ویدئو پروژکتور و سایر لوازم جانبی ماشین اداری فعالیت دارد؛ به تازگی جدیدترین گوشی موبایل خود را با نام Aquos R5G رونمایی و معرفی نمود؛ البته شرکت Sharp قبل از این تلفن هوشمند گوشی های دیگری را به بازار موبایل ژاپن عرضه کرده است.

گوشی موبایل شارپ Aquos R5G از نظر مشخصات فنی به قطعات سخت افزاری قدرتمندی مجهز شده است، که می تواند با موبایل های بالارده و پرچمدار سامسونگ به رقابت بپردازد، طبق ویژگی های اعلام شده در مراسم رونمایی این اسمارت فون جدید Sharp دارای پردازنده اسنپدراگون کوالکام 865 و صفحه ‌نمایش +QHD می باشد، که از قابلیت فیلمبرداری با وضوح 8K نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی شارپ aquos r5g رونمایی شد

لیست قیمت گوشی موبایل

اندازه صفحه نمایش IPS گوشی Aquos R5G برابر با 6/5 اینچ بوده و با داشتن رزولوشن 3169 *1440 و نرخ نوسازی 120 هرتز تصاویر بی نظیر و با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد؛ همچنین Aquos R5G اولین موبایل کمپانی شارپ است که از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G پشتیبانی می کند، بدین ترتیب سرعت اینترنت برای کاربران افزایش چشمگیری خواهد داشت.

گوشی موبایل شارپ Aquos R5G مجهز به دوربین های چهارگانه :

در قسمت بالای پنل جلویی گوشی Aquos R5G شارپ نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته است؛ و حسگر اثر انگشت این اسمارت فون شارپ نیز در پایین پنل جلویی بوده که دو بلندگوی استریو در دو طرف آن قرار گرفته اند؛ لازم به ذکر است سیستم عامل جدیدترین گوشی شارپ اندروید 10 بوده و با داشتن گواهی استاندارد IP68 تا حدودی در مقابل آب مقاوم خواهد بود.

ویژگی های گوشی شارپ aquos r5g

در پنل پشتی گوشی Aquos R5G دوربین‌ های چهارگانه به صورت عمودی قرار گرفته اند، که دارای قابلیت ضبط ویدئوهای 8K می باشند؛ کمپانی شارپ در این قسمت از یک دوربین 12 مگاپیکسلی ساده، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌ فوتو استفاده کرده است که هر دو دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) هستند؛ همچنین یک دوربین 48 مگاپیکسلی فوق ‌عریض به‌ همراه یک ماژول تشخیص عمق میدان (ToF) از دیگر دوربین ‌های گوشی Aquos R5G محسوب می شوند.

قیمت گوشی شارپ aquos r5g

کمپانی شارپ در ساخت گوشی Aquos R5G از 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی استفاده کرده است، که کاربر می تواند از طریق کارت حافظه میکرو اس دی آن را به یک ترابایت نیز ارتقاء دهد؛ ظرفیت باتری این گوشی بالارده نیز برابر با 3730 میلی آمپرساعت اعلام شده است. قابلیت تغییر رنگ و روشنایی صفحه ‌نمایش طبق نوع محتوای در حال مشاهده و ویژگی پخش صدای دالبی و نمایش محتوای U-NEXT HDR نیز از دیگر ویژگی های جالب و جذاب موبایل شارپ Aquos R5G خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. گوشی موبایل Aquos R5G شارپ از نظر ظاهری که گوشی خوبیه و خیلی هم شبیه به اسمارت فون های سامسونگ امیدوارم مثل اونها با قیمت بالا وارد بازار موبایل ایران نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا