Connect with us

رونمایی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی فولد جدید با طراحی متفاوت

منتشر شده

در

رونمایی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی فولد جدید با طراحی متفاوت

کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی فولد 2 را در آینده نزدیک همراه با ویژگی های بهتر و منحصر به فرد معرفی و به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. به همین دلیل مشکلات گوشی سامسونگ گلکسی فولد ممکن است به طور قابل ملاحظه ای در نسخه 2 کاهش یابد.

گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2 رونمایی شد

لیست قیمت گوشی موبایل

براساس گزارشات جدیدی از یک منبع کره ای، گوشی گلکسی فولد 2 با یک صفحه نمایش بزرگ ترنسبت به گلکسی فولد وارد بازار موبایل خواهد شد. گوشی Galaxy Fold دارای یک صفحه نمایش 7.3 اینچی است درحالی که به نظر می رسد گوشی گلکسی فولد 2 دارای یک صفحه نمایش بزرگ تر از 7.3 اینچی باشد.

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2 با یک قلم نوری هوشمند :

طبق گزارشات وب سایت Elec موبایل گلکسی فولد 2 ممکن است در اوایل سال آینده وارد بازارهای جهانی شود، البته با توجه به مشکلات و مسائل پیرامون گلکسی فولد، عرضه گوشی گلکسی فولد 2 احتمالا برای برخی کاربران کمی سخت و غیر قابل درک باشد.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2

جانشین گوشی موبایل Galaxy Fold که با نام گلکسی فولد 2 عرضه می شود؛ یک صفحه نمایش بزرگ 8 اینچی داشته و از قلم S Pen نیز مانند گلکسی نوت سامسونگ پشتیبانی می کند، کمپانی فعال سامسونگ اعلام کرده است که منابع تامین کننده قطعات قلم نوری S Pen برای ساخت، توسعه و پشتیبانی سخت افزاری قلم گوشی گلکسی فولد 2 آماده هستند.

قابلیت گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2

انتظار می رود که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی فولد 2 از لحاظ طراحی داخلی تاشویی همانند گوشی موبایل گلکسی فولد 1 باشد و به نظر می رسد تولید این گوشی از ماه آگوست آغاز شود. جزئیات دیگر در حال حاضر موجود نیست، مثلا اینکه آیا گلکسی فولد 2 نمایشگر خارجی خواهد داشت یا خیر؟ وب سایت های خبری اسمارت فون ادعا می کنند، که گلکسی فولد 2 در ماه دسامبر معرفی خواهد شد و در اوایل سال 2020 به بازارهای جهانی عرضه می شود.

گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2 در بازار موبایل

کمپانی سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که تصمیم دارد به زودی یک تاریخ انتشار جدید برای نسخه گوشی موبایل گلکسی فولد 2 را بیان کند، اما تا کنون چیزی در این باره تایید نشده است، احتمالا این شرکت کره ای مشکلات و نقص هایی را که موجب بروز شکست و مشکلات دیگر شده را رفع کرده است، ولی معلوم نیست که حل این موارد و مشکلات باعث تأخیر در زمان معرفی و عرضه خواهد شد یا خیر.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

ا دیدگاه

  1. سلطانی

    ژوئن 30, 2019 در 10:35 ق.ظ

    گوشی های تاشو بیشتر شبیه تبلت هستند تا یک تلفن هوشمند و با صفحه نمایش بزرگی که دارند خیلی سخت میشه ازشون استفاده کرد ولی گوشی گلکسی فولد 2 از نظر ظاهری خیلی شیک و منحصر به فرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار