Connect with us

گوشی ویوو وی 15 پرو رقیب تلفن هوشمند های میان رده بازار موبایل

منتشر شده

در

گوشی ویوو وی 15 پرو رقیب تلفن هوشمند های میان رده بازار موبایل

موبایل ویوو V15 پرو با داشتن ظاهری فوق العاده زیبا و دوربین سلفی حرفه ای پاپ آپ توانسته همانند یک پرچمدار در بازار موبایل بدرخشد. قیمت مناسب و شباهت زیاد این اسمارت فون به گوشی ویوو NEX S سبب می شود بسیاری از کاربران این تلفن هوشمند را به جای Vivo NEX S خریداری کنند.

گوشی موبایل ویوو وی 15 پرو در بازار آی تی

لیست قیمت گوشی موبایل

با توجه به اینکه موبایل ویوو V15 پرو یک میان رده حرفه ای است اما از نظر ظاهری به گونه ای طراحی شده که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند به طوری که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی پاپ‌ آپ در کنار صفحه نمایش بدون حاشیه زیبایی آن را دو برابر کرده است.

گوشی موبایل ویوو وی 15 پرو معرفی شد

صفحه نمایش موبایل ویوو V15 پرو برابر با 6/39 اینچ از نوع سوپر امولد بوده که دارای وضوح تصویر +1080p می باشد و از بازه رنگی DCI-P3 و همچنین حالت همیشه روشن نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ همچنین داشتن حسگر اثر انگشت درون نمایشگر یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تلفن هوشمند ویوو است که آن را رقیب سرسخت گوشی Vivo NEX S کرده است.

گوشی موبایل ویوو v15 پرو رونمایی شد

دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی گوشی V15 پرو توانسته آن را در بازار موبایل محبوب کند همچنین این امر سبب شده این اسمارت فون رقیب جدی برای پرچمداران سامسونگ، سونی و حتی گوشی NEX S ویوو که دارای دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی است، شود. دوربین اصلی موبایل ویوو V15 پرو نیز به صورت 3 گانه بوده، که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل با پیکسل ‌های 0/8 میکرونی می باشد و اگر از فناوری binning و ترکیب پیکسل استفاده کنید اندازه موثر هر پیکسل به 1/6 میکرون خواهد رسید. در کنار دوربین اصلی یک دوربین با زاویه فوق عریض 120 درجه ‌ای نیز موجود می باشد، همچنین دوربین سوم هم 5 مگاپیکسل، ویژه تشخیص عمق و اعمال افکت‌ های مختلف واقعیت افزوده (AR) تعبیه شده است.

ویژگی گوشی موبایل ویوو v15 پرو

گوشی موبایل ویوو V15 Pro با سیستم عامل اندروید 9 عرضه می شود؛ رابط کاربری Funtouch OS 9 نیز قابلیت ‌هایی مثل Game Mode 5.0 را برای بهبود عملکرد بازی‌ به ارمغان می آورد. از دیگر مشخصات فنی این اسمارت فون جدید ویوو می توان به چیپست اسنپدراگون 675، باتری 3700 میلی آمپر ساعت در کنار 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. قیمت موبایل ویوو وی 15 پرو برابر با 407 دلار خواهد بود و عرضه این گوشی ابتدا در بازار هند شروع می شود و سپس راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

ا دیدگاه

  1. مجید

    فوریه 25, 2019 در 9:46 ق.ظ

    دوربین 32 مگاپیکسلی واسه یه موبایل میان رده عالی حتی دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 هم این کیفیت رو نداره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار