Connect with us

گوشی گلکسی فولد 2 به زودی روانه بازار خواهد شد!

منتشر شده

در

رونمایی گوشی گلکسی فولد 2 در آگوست

طبق اخبار منتشر شده از یکی از مطبوعات معتبر کره جنوبی، گوشی هوشمند گلکسی فولد 2 که از نسل گوشی های تاشو شرکت سامسونگ است به زودی به تولید انبوه رسیده و احتمالا تا سه ماه آینده معرفی به بازار خواهد آمد. بر همین اساس باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد Galaxy Fold 2 باشیم تا از جزییات این محصول جالب توجه مطلع شویم. تا اینجا تنها خبر رسمی در مورد معرفی و عرضه گلکسی فولد 2 این است که این گوشی همزمان با گلکسی نوت 20 و در نیمه دوم 2020 به بازار معرفی خواهند شد.

گوشی گلکسی فولد 2 با شیشه فوق نازک

لیست قیمت گوشی سامسونگ

عرضه گوشی Galaxy Fold 2 با شیشه فوق باریک و ضد خش

یکی از افراد مطلع در زمینه محصول جدید سامسونگ اعلام کرده که استفاده از شیشه فوق باریک برای این گوشی قطعی است. استفاده از Ultra-Thin Glass یا همان شیشه های فوق نازک از همان نوعی است که در گلکسی Z Flip استفاده شده بود و به این معنی است که کاربران این گوشی نباید نگران زیادی در مورد خط و خش افتادن بر روی این گوشی موبایل داشته باشند. در مورد نمایشگر این گوشی جدید هم باید گفت که احتمالا از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد که نسبت به مدل قبلی ارتقاء پیدا کرده است.

گلکسی فولد 2 با قیمت پایین تر

قیمت کمتر گلکسی فولد 2 نسبت به مدل قبلی

با توجه به اخبار منتشر شده و موثق، سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند خود  با مدل گلکسی فولد 2، قیمت کمتری نسبت به مدل قبلی این سری داشته باشد. بر طبق این خبر، پیش بینی می شود شرکت کره جنوبی سامسونگ امسال بین 2.5 تا 3 میلیون نسخه از گوشی گلکسی فولد 2 را به فروش برساند. این پیش بینی به شرطی است که خبر کمتر بودن قیمت گوشی Galaxy Fold 2 در نهایت صحیح باشد. در روزهای گذشته شاهد یک پتنت بودیم که در آن توضیح داده می شد گلکسی فولد 2 مقاوم در برابر آب بوده و همچنین در مقابل گرد و غبار هم مقاوم است. البته بر این اساس نمی توان این گوشی را ضد آب تلقی کرد مگ اینکه کمپانی این مورد را در مشخصات فنی گوشی هوشمند سامسونگ ذکر کند. اما حتی اگر این گوشی ضد آب هم باشد آسیب دیدگی ناشی از ورود آب به درون گوشی شامل این گارانتی نخواهد شد. در یک سری دیگر اطلاعات توسط منبع کره ای، سامسونگ قصد دارد استفاده از پوشش پلاستیکی که در سری اول گلکسی فولد به کار رفته بود را به عنوان روش جایگزین در نظر داشته باشد تا اگر پوشش UTG به کار رفته در گلکسی فولد 2 موفقیت آمیز نبود از همان محافظ پلاستیک قدیمی استفاده کند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. آرمان

    ژوئن 2, 2020 در 5:28 ب.ظ

    گوشی گلکسی فولد 2 هم طراحی بندنه زیبایی داره هم کیفیت تصویر عالی باید داشته باشه اما با ظرافت بی نظیری که داره ممکن نسبت به اسمارت فون های لمسی زودتر دچار مشکل بشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار